Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites, eilen olin vielä listalla 20:s nimi, eli tuon arvonnan mukaan varausvuoroni olisi pitänyt olla 10. Mutta nyt etusivulla varasuvuoroni on 28? En ymmärrä.

Siis en ole tämän liigan TJ, mutta siis katoitko monesko nimi olet listassa vai monesko silloisessa listassa ollut numerosi oli ylhäältä käsin? Tuo listahan on tehty siten että mun numero esim. alustavissa osallistujissa oli 13 ja se numero oli ylhäältä laskien kuudestoista = mun varausvuoro. Eli siis se monesko nimi listalla on ei merkkaa varausvuoroa vaan se, monesko sun numeros 20 on. Eli numero 20 varaa sijalla 28.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Siis en ole tämän liigan TJ, mutta siis katoitko monesko nimi olet listassa vai monesko silloisessa listassa ollut numerosi oli ylhäältä käsin? Tuo listahan on tehty siten että mun numero esim. alustavissa osallistujissa oli 13 ja se numero oli ylhäältä laskien kuudestoista = mun varausvuoro. Eli siis se monesko nimi listalla on ei merkkaa varausvuoroa vaan se, monesko sun numeros 20 on. Eli numero 20 varaa sijalla 28.
Ok, käsitin väärin koko homman nimen. Tulipas kehno varausvuoro.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

nyt pistän änärin VPD:lle postissa, joten ehkä 6 Arkipäivää tässä voi mennä, ennenkuin uusi peli taas täällä on.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

hmm, tässä voi mennä parikin viikkoa ennenkuin toinen NHL 12 on käsissäni, Kun pistin nhl 12 nyt takaisin, Niin saas nähdä miten nopeasti VPD tämän hoitaa. Mutta jollei viikon sisällä NHL 12 ole VPD:ltä lähtenyt, niin entä jos joku tulisi tilalleni ekalle kaudelle? Jos tulisisin sitten vasta toiselle kaudelle takaisin? En haluaisi Sotkea tätä Lohkoa, ja en tietenkään mustalle listalle. jos jollakin asiakaspalautuksista on jotain kokemusta, niin voisi vähän valaista, että milloin tuo Peli tulee taas minulla olemaan. Ilmoittelen tänne, kunhan saan lisää Infoa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

hmm, tässä voi mennä parikin viikkoa ennenkuin toinen NHL 12 on käsissäni, Kun pistin nhl 12 nyt takaisin, Niin saas nähdä miten nopeasti VPD tämän hoitaa. Mutta jollei viikon sisällä NHL 12 ole VPD:ltä lähtenyt, niin entä jos joku tulisi tilalleni ekalle kaudelle? Jos tulisisin sitten vasta toiselle kaudelle takaisin? En haluaisi Sotkea tätä Lohkoa, ja en tietenkään mustalle listalle. jos jollakin asiakaspalautuksista on jotain kokemusta, niin voisi vähän valaista, että milloin tuo Peli tulee taas minulla olemaan. Ilmoittelen tänne, kunhan saan lisää Infoa.

Juu ilmoittele. Jos ei onnistu niin ilmoita ja otetaan varapelaaja. Ensi kaudeksi tuossa tapauksessa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tervehdys.

Oon tässä katsellut näitä sivui ja aatellu jos vois osallistua johonkin liigaan. Miksa81liiga näyttänyt jo alkaneen ja sinne tuskin mahtuu.
Joten aattelin jos tänne mahtuisi vie varapelaajan varapelaajaksi tai jotain :P
NHL pelei on pelattu siit lähtien ku niit konsoleille alettu tekeen :)
Vähän vähemmän tosin netissä tullut pelailtua mut nyt ois kiva sitäkin kokeilla, siis just jossain liigassa eikä vaa jotai random matsei netis.

Mut anyway jos mahtuu ni mun PSN: mixar85
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kiitos, hienoa :) Itse tulen taas illemmalla koneella, kohta kännykällä sinne notkumaan :)

Mikä kännykkä sulla on? Jos sulla on Android, niin mäkin pääsisin osallistuu varaukseen huomenna. Mäkin pääsin sinne oikeeseen chattiin Ircissä oman kännykkäni avulla, mutta kun olin kirjoittanut "moi" ja painoin Mene, niin viesti ei mennyt perille. Jos joltain löytyis neuvoo miten voisin onnistuneesti lähettää Ircciin viestejä Samsung Galaxy Minillä (Android 2.2) niin olisin kiitollinen.

Löysin Marketista myös pari IRC sovellusta, mutta yksikään ei ollut XS4all.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Se on aivan sama millä softalla irkkaa. Irc on irc eikä siitä mikskään muutu. Tärkeintä että on yhdistettynä oikeaan verkkoon eli tässä tapauksessa Ircnettiin. Toimiva serveri on esimerkiksi irc.utu.fi. Sitten vaan joinii kanavalle #kfinliiga.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tervehdys.

Oon tässä katsellut näitä sivui ja aatellu jos vois osallistua johonkin liigaan. Miksa81liiga näyttänyt jo alkaneen ja sinne tuskin mahtuu.
Joten aattelin jos tänne mahtuisi vie varapelaajan varapelaajaksi tai jotain :P
NHL pelei on pelattu siit lähtien ku niit konsoleille alettu tekeen :)
Vähän vähemmän tosin netissä tullut pelailtua mut nyt ois kiva sitäkin kokeilla, siis just jossain liigassa eikä vaa jotai random matsei netis.

Mut anyway jos mahtuu ni mun PSN: mixar85

Juu laittelen johonkin varalle.

Saitko jaahas viestin mis oli joukkueet ?

Sain.

Mikä kännykkä sulla on? Jos sulla on Android, niin mäkin pääsisin osallistuu varaukseen huomenna. Mäkin pääsin sinne oikeeseen chattiin Ircissä oman kännykkäni avulla, mutta kun olin kirjoittanut "moi" ja painoin Mene, niin viesti ei mennyt perille. Jos joltain löytyis neuvoo miten voisin onnistuneesti lähettää Ircciin viestejä Samsung Galaxy Minillä (Android 2.2) niin olisin kiitollinen.

Löysin Marketista myös pari IRC sovellusta, mutta yksikään ei ollut XS4all.

iPhone 4 löytyy. Apple Storesta löytyy IRC-sovellus.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mitä kettuu miks mua ei oo otettu liigaan/divisioonaan. Olin jollaa numerolla 10 "alustavasti ilmoittautuneissa", ja nyt kun palasin matkalta niin mua ei näy missään kohtaa???? MITÄ IHMETTÄ.

Juu laitoin divisioonaan. Turhaa kuitenkaan hiillyt. Ei ole kovinkaan helppoa jaotella sellaset vajaa 100 pelaajaa ja kirjoittaa säännöt, suunnitella ohjelmat, neuvotella palkinnot ja lisäksi tehdä muita sarjan hommia.

Ja Meadow69, anteeksi vain, nakki napsahti. Lisäsin 1. varapaikalle.

-SeRe

Edit: Ja muutenkaan tuo äänensävysi ei kuulu tällaiselle foorumille, jossa pyritään asialliseen keskusteluun, eikä turhaan CAPS lock spämmiin kymmenellä ''?''-merkillä. Seuraavasta tulee ensimmäinen varoitus. Asiallisesti voi keskustella.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Anteeksi kuin hiillyin, oli vähän huono päivä ja kun en löytän nimeä niin :( Mutta joo
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Warra jättänyt liigamme, ja keskittyy cheerleadaamaan IRC-kanavalla topissa napa paljaana. Täten osmose_76 lunastaa liigapaikan ja Meadow69 saa divisioonapaikan takaisin.

Huomioikaa kaikki lohkomuutokset ja uusi liigapelaaja.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Divisioonaan, kuten ilmoituskohtaan on ilmestynyt info, etsitään mielellään muutamaa vastuuhenkilöä valvomaan divisioonatoimintaa. Mieluiten divisioonapelaajia, lohkolla ei ole väliä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Minäkään en pääse varaus tilaisuuteen huomenna... kenelle joukkue listan voi antaa???
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Warra jättänyt liigamme, ja keskittyy cheerleadaamaan IRC-kanavalla topissa napa paljaana. Täten osmose_76 lunastaa liigapaikan ja Meadow69 saa divisioonapaikan takaisin.

Huomioikaa kaikki lohkomuutokset ja uusi liigapelaaja.

OMG! Ja vielä tuollasella varausnumerolla... No koitetaan tulla tekemään kiusaa, ei oikein saa tuntumaa tähän uuteen änäriin. :eek:

edit. korjaatko aloituspostiin divarin lohko4:n, vai pitääkö miun pelata sekä liigaa että divaria? :P
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Heip eiks tohon divariin mahtuis lohko 5:kin meitä on jo 7 varapelaajaa:)

Säännöt on jo lyöty lukkoon ja niitä noudatetaan. Säännöissä 4 lohkoa, joten pelaamme kauden 4:llä lohkolla. Ensi kaudelle tehdään sitten uudet päätökset.
 
Ylös Bottom