Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Laitetaan nyt tännekin tämä. Olis mielestäni sopivaa ja suotavaa, että sääntöihin lisätään takaraja liigaan ja divariin liittymiselle. Eli vaikka esim. sunnuntaina klo 20 mennessä jos ei joku ole liittynyt, niin tippuu ja varasijalla olijat nousee.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

mitähän joukkeita on vapaana tuonne divari puolelle, ku eilen ei päässy varaus tilaisuuteen?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pelien pelaamisen takarajaa ei ole vielä ilmeisesti missään? En ainakaan mistään löytänyt kun oli puhe että varaustilaisuuden yhteydessä tulee.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Minä voisin olla kiinnostunut divisioonaan yhdeksi vastuuhenkilöksi, jos vain passaa.?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pelien pelaamisen takarajaa ei ole vielä ilmeisesti missään? En ainakaan mistään löytänyt kun oli puhe että varaustilaisuuden yhteydessä tulee.

Juu pääsin tänään kotiin, tänään ilmestyy ohjelma.

Minä voisin olla kiinnostunut divisioonaan yhdeksi vastuuhenkilöksi, jos vain passaa.?

Sopii hyvin juu. Jutellan IRC:ssä lisää. Olette sitten Verdatin kanssa divarin johtohahmoja.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

[/QUOTE]Sopii hyvin juu. Jutellan IRC:ssä lisää. Olette sitten Verdatin kanssa divarin johtohahmoja.[/QUOTE]

Juu hienoa. Tulen IRC:iin illalla kun kotiudun tästä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Eli Marleu, Boyle ja Clowe ainakin myynnissä. Marleun nopeus 93 ja vedot 90 pintaan, joten kunnollisia ehdotuksia siten. Jätkä osaa myös aloittaa. Boyle 87 ja Clowe taisi olla 85?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jos ei ilmesty liigaan ennen su 20 niin potkitaan pois.. Fiksua ideoita, EI TJ henkilöiltä =)

Meitsi ei kyl varmaan liity ennen ma iltaa =)

Voisitko Jaahas please varmistaa et onko minulla tuo Carolina kun en varauksessa ollut mukana.. Vaikka vaivaa sinulle tuokin..

Jos saan varmistuksen niin voin ehdottaa mahdollisia pelaajia vaihtokauppoihin..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jos ei ilmesty liigaan ennen su 20 niin potkitaan pois.. Fiksua ideoita, EI TJ henkilöiltä =)

Tällä leijalla nyt on muutenkin kummallisia viestejä, mutta mitä tääki nyt taas tarkoittaa? Eikö mies osaa lukea ja kirjoittaa kun tällaista tänne postailee?

Ehdotuksessani luki "esim." eli vain esimerkkinä tuo su klo. 20. Ja ihan vain siitä syystä, että useissa liigoissa on odoteltu pitkän aikaa joitain pelaajia, että "tuleekohan ne nyt vai ei". Tällä ehdotuksellani vältyttäisiin tältä arpomiselta ja kaikille olisi selvää miten toimitaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Voisitko Jaahas please varmistaa et onko minulla tuo Carolina kun en varauksessa ollut mukana.. Vaikka vaivaa sinulle tuokin..

Jos saan varmistuksen niin voin ehdottaa mahdollisia pelaajia vaihtokauppoihin..

Juu sinun on Carolina, vaikka en olisi sitä sinulle suonut :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tällä leijalla nyt on muutenkin kummallisia viestejä, mutta mitä tääki nyt taas tarkoittaa? Eikö mies osaa lukea ja kirjoittaa kun tällaista tänne postailee?

Heitin kyllä ny tekstin perään ihan hymiön, et huumorilla asian heitin mut näköjään, joku kateellisuus sustakin paistaa ku heti pystyit TOSTA mua leijaksi syyttämään.. Johan oli ylimielinen kirjoitus multa :)

Ota kananmunat pois kainaloista, pistä hame päälle, mee lavatansseihin ja unohda nää pelihommat jos noin ottaa mielenpäälle.. Onhan tää ny jo ihan läppä, et vähän kun kuittaa jollekin sen sanomisista niin se on muka heti leijan puhetta, kuka muu tahansa ois sanonu niin ei ois mtn ollut..


Jaahas, mies pääsi niin ylhäällä varaamaan et kyllä ny voit mulle ihan ok jengin suosia.. Sää sait kyllä osas ku nallekarkkeja jaettiin =)
Ihmettelin kyllä ettei kukaan ollut ottanut kyseistä joukkuetta...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Heitin kyllä ny tekstin perään ihan hymiön, et huumorilla asian heitin mut näköjään, joku kateellisuus sustakin paistaa ku heti pystyit TOSTA mua leijaksi syyttämään.. Johan oli ylimielinen kirjoitus multa :)

Ota kananmunat pois kainaloista, pistä hame päälle, mee lavatansseihin ja unohda nää pelihommat jos noin ottaa mielenpäälle.. Onhan tää ny jo ihan läppä, et vähän kun kuittaa jollekin sen sanomisista niin se on muka heti leijan puhetta, kuka muu tahansa ois sanonu niin ei ois mtn ollut..


Jaahas, mies pääsi niin ylhäällä varaamaan et kyllä ny voit mulle ihan ok jengin suosia.. Sää sait kyllä osas ku nallekarkkeja jaettiin =)
Ihmettelin kyllä ettei kukaan ollut ottanut kyseistä joukkuetta...

Manipuloin tuloksia, jotta saisit sen. On katsos niin huono joukkue se Canes :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Manipuloin tuloksia, jotta saisit sen. On katsos niin huono joukkue se Canes :)

Jaa jaa, psykologinen sodankäynti alkanut .. Ei muuta kuin asetut maanantaina siniviivalle ja lets go ;)

Kaberle ja Pitkänen pelaavat pakissa 30min mieheen ja sit Sir Stanleyn torjunut Cam Ward viimesenä lukkona.. Toimii!


Devilssistä kaikki kaupan....

Heh, I know the feeling.. Toisessa liigassa sama jengi.. Mut hei Ilja 91, Parise 90.. Kyl niillä hyvät kaupat saa aikaseksi..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jaa jaa, psykologinen sodankäynti alkanut .. Ei muuta kuin asetut maanantaina siniviivalle ja lets go ;)

Kaberle ja Pitkänen pelaavat pakissa 30min mieheen ja sit Sir Stanleyn torjunut Cam Ward viimesenä lukkona.. Toimii!




Heh, I know the feeling.. Toisessa liigassa sama jengi.. Mut hei Ilja 91, Parise 90.. Kyl niillä hyvät kaupat saa aikaseksi..

Niemellä Stanley Cup alla ja Burns taklaa kaikki sairaalaan. Puhumattakaan siitä kuinka pelottava on hyökkäys :p
 
Ylös Bottom