Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Colorado: J-S Giguere 81
Florida: Scott Clemmensen 81

Colorado: Milan Hejduk 84, Paul Stastny 87, Ryan O'Reilly 81.
Montréal: Brian Gionta 85, Tomas Plekanec 87, Yannick Weber 78.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Montreal (forrest_hump79) ja Colorado (juha96) teki vaihtokaupat!

Montreal -> Colorado: T. Plekanec 87 (C), B. Gionta 85 (RW), Y. Weber 78 (D)
Colorado -> Montreal: P. Stastny 87 (C), M. Hejduk 84 (RW), R. O'Reilly (C)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Hiljasta pidelly 4-divarissa. Yhden pelin saanu pelattua. Meadowkin on vältelly mun pelikutsuja, hyväksy sentään kaveripyynnön.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

3 divarissa hyvin porukka hereillä, muutamaa jantteria lukuun ottamatta. Ei se hirvee vaiva luulis olevan, että vastattaisiin peli kutsuun, niin ettei tarttis turhaan odotella. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

2Divarissa parhaimmillaa näkyny 2 peluria, kaikki ei oo vielä lainkaa liittyny.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Buffallolla myynnissä B.Boyes RW (83) V.Leino LW (82) D.Stafford RW (83) R.Regehr D (85)

Ps. Haasteita otetaan vastaan tänään kello 24 saakka!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pelattiin miikkapoin kanssa liigaa ja sillä katkes 3 erän aikana yhteys tilanteen ollessa 1-1. Pelattiin yks erä hupipeliä ja miikkapoi voitti sen 1-0. Joten multa pisteet pois ja annettaan miikkapoille.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pelattiin miikkapoin kanssa liigaa ja sillä katkes 3 erän aikana yhteys tilanteen ollessa 1-1. Pelattiin yks erä hupipeliä ja miikkapoi voitti sen 1-0. Joten multa pisteet pois ja annettaan miikkapoille.

Ottelun tuloksia ei voi muuttaa/ perua. Niin harmillista kuin tuollainen on se tulos, jonka EA antaa pysyy voimassa. Kyseinen sääntö sama kaikille.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

3 divarissa hyvin porukka hereillä, muutamaa jantteria lukuun ottamatta. Ei se hirvee vaiva luulis olevan, että vastattaisiin peli kutsuun, niin ettei tarttis turhaan odotella. :mad:

Mites vastaat pelikutsuun jos on peli kesken?

Tai mistä näet onko toisella peli kesken vai vapaana?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Buffallolla myynnissä B.Boyes RW (83) V.Leino LW (82) D.Stafford RW (83) R.Regehr D (85)

Ps. Haasteita otetaan vastaan tänään kello 24 saakka!

Kiinnostaisiko Montrealista joku?

Tuutko irciin niin on helpompi sopia mahdollisista vaihtokaupoista...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites vastaat pelikutsuun jos on peli kesken?

Tai mistä näet onko toisella peli kesken vai vapaana?

Olen ohjeistanut useasti ja ohjeistan uudestaan. Pyytäkää PSN kaveriksi niin näette onko peli kesken. Ja viesteihi voi vastata erätauolla pikaisesti "pelissä".
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ottelun tuloksia ei voi muuttaa/ perua. Niin harmillista kuin tuollainen on se tulos, jonka EA antaa pysyy voimassa. Kyseinen sääntö sama kaikille.

Ethän sä sere voi olla tossisas.. Toihan on niin väärin kun olla ja voi. Äskenkin pelattiin mikekkiä vastaan ja ekalla erätauolla peli jäätyi tilanteessa 0-0. Otettiin sitten hupimatsi jonka voitin 2-0.Ja nyt kovan työn takana ollut voitto mikekkiä vastaan ei merkitse mitään? Ei näin.. Ja noita keskeytyksiä tulee varmaan rutkasti lisää, niin buginen tämä kaunis tekele nimeltä NHL 12. Mutta, en ole liigan TJ enkä voi päättää asioista, mutta voin ainakin kertoa mielipiteeni. Ja tuohan tappaa kokonaan peli-ilon jos esimerkiksi johdat 6-0 ja sulla katkeaa yhteys. Peli tuomitaan siten 3-0 vastustajalle. Järkeä?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites vastaat pelikutsuun jos on peli kesken?

Tai mistä näet onko toisella peli kesken vai vapaana?

Kaveri listasta näkee mitä peliä pelaat ja oletko sillä hetkellä pelissä vaiko joutilaana. Niin ja tarkoitin sitä, että jos lähettää viestin monesti päivässä, pelataanko eikä kaverista kuulu mitään, niin se on mielestäni ärsyttävää:mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ethän sä sere voi olla tossisas.. Toihan on niin väärin kun olla ja voi. Äskenkin pelattiin mikekkiä vastaan ja ekalla erätauolla peli jäätyi tilanteessa 0-0. Otettiin sitten hupimatsi jonka voitin 2-0.Ja nyt kovan työn takana ollut voitto mikekkiä vastaan ei merkitse mitään? Ei näin.. Ja noita keskeytyksiä tulee varmaan rutkasti lisää, niin buginen tämä kaunis tekele nimeltä NHL 12. Mutta, en ole liigan TJ enkä voi päättää asioista, mutta voin ainakin kertoa mielipiteeni. Ja tuohan tappaa kokonaan peli-ilon jos esimerkiksi johdat 6-0 ja sulla katkeaa yhteys. Peli tuomitaan siten 3-0 vastustajalle. Järkeä?

Olen kokenut saman monia kertoja. Jos keksit älykkään ratkaisun miten teidän erikseen laskemat pisteet saadaan yhdistetty automaattiseen pistejärjestelmään pleijareilla höytettynä niin olen kuulolla. Tilttaamista tapahtunut aina, mutta sellaista se on. Ja vaikka syypää voi olla EA, niin aika usein se on pelaajan oma netti. Itselläni ei ole jäätynyt NHL 12 kertaakaan ja netti onkin hyvässä kuosissa tuolla 200 megalla.

Toki jos alat pitämään kirjaa jokaisesta pelistä erikseen pistepörssillä höystettynä niin tuo ideasi on hieno. Nykyisen liigan pyörittämisessäkin niin helvetisti vaivaa ja hommaa, joten en itse edes harkitse. Varmaan porukat kuvittelee, että TJn homma on sitä, että ollaan diktaattoreita ja perustetaan liiga jossa kaikki pelaavat automaattiseti ja kiltisti. Todellisuudessa joudun kuuntelemaan ruikutusta, jonka taakse ei ole edes katsottu, puhumattakaan tyhmistä kysymyksistä, joihin vastaus löytyy etusivulla. Ja sääntöjä ei ole kirjoitettu 5 minuutissa.

Jos pystyt hoitamaan vajaan sadan pelaajan sarjaa paremmin, ole hyvä. Nyt kuitenkin pelataan näillä säännöillä kun on ja niitä noudatetaan. Ensi kaudelle voit merkitä sitten käsin ne monet sadat pelit. Nytkin on jo nyt järkätty omaa vapaa-aikaa uhraten koko juttu, jotta muut saisivat pelata. Kiitos piileekin sitten tällaisessa ruikutuksessa ja muussa kapinoinnissa.

EDIT: Niin ja tosiaan unohdin mainita. Olen armeijassa ja uhraan vapaani ja muut tämän liigan eteen. "Järkeä"?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mites vastaat pelikutsuun jos on peli kesken?

Tai mistä näet onko toisella peli kesken vai vapaana?

Sen näkee osoitteistosta, kun menee oman liigan jäsenet -kohtaan, vaikka ei olisi toinen kaverilistalla. Jos siinä lukee "Pelaa NHL12", niin ei ole pelissä. Sitten taas jos lukee jotain muuta, esim "Pelaa NHL12-verkkopeliä", niin kaveri ei ole vapaana.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Terve ensimmäinen peli sitten takana ja tukkaan tuli 4-1 ,vetoja oli mutta ei laatua,taidankin olla tämän 2 lohkon Saipa . Mutta taistelu jatkuu:)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Finishflash ihan tosi nyt loppu nuo tuplapostaukset seuraavasta tulee jo varoitus.
Käytä sitä muokkaa viestiä nappulaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Olen kokenut saman monia kertoja. Jos keksit älykkään ratkaisun miten teidän erikseen laskemat pisteet saadaan yhdistetty automaattiseen pistejärjestelmään pleijareilla höytettynä niin olen kuulolla. Tilttaamista tapahtunut aina, mutta sellaista se on. Ja vaikka syypää voi olla EA, niin aika usein se on pelaajan oma netti. Itselläni ei ole jäätynyt NHL 12 kertaakaan ja netti onkin hyvässä kuosissa tuolla 200 megalla.

Toki jos alat pitämään kirjaa jokaisesta pelistä erikseen pistepörssillä höystettynä niin tuo ideasi on hieno. Nykyisen liigan pyörittämisessäkin niin helvetisti vaivaa ja hommaa, joten en itse edes harkitse. Varmaan porukat kuvittelee, että TJn homma on sitä, että ollaan diktaattoreita ja perustetaan liiga jossa kaikki pelaavat automaattiseti ja kiltisti. Todellisuudessa joudun kuuntelemaan ruikutusta, jonka taakse ei ole edes katsottu, puhumattakaan tyhmistä kysymyksistä, joihin vastaus löytyy etusivulla. Ja sääntöjä ei ole kirjoitettu 5 minuutissa.

Jos pystyt hoitamaan vajaan sadan pelaajan sarjaa paremmin, ole hyvä. Nyt kuitenkin pelataan näillä säännöillä kun on ja niitä noudatetaan. Ensi kaudelle voit merkitä sitten käsin ne monet sadat pelit. Nytkin on jo nyt järkätty omaa vapaa-aikaa uhraten koko juttu, jotta muut saisivat pelata. Kiitos piileekin sitten tällaisessa ruikutuksessa ja muussa kapinoinnissa.

EDIT: Niin ja tosiaan unohdin mainita. Olen armeijassa ja uhraan vapaani ja muut tämän liigan eteen. "Järkeä"?

Jos olet kokenut sen monia kertoja niin varmaan tiedät kuinka ärsyttävää se on. Mun ja mikekkin kampailussa netillä ei ollut osaa eikä arpaa kun peli päätti jäätyä ensimmäisellä erätauolla. En oleta, että sinä jaksaisit pitää kirjaa kun on niin paljon muutakin tekemistä ja uhraat vapaa-aikasi tähän. Ja se on näköjään näin, että jos tuo mielipiteensä esille, niin heti tulee takaisin samalla mitalla. Ota kritiikki vastaan, se on TJ:n homma. Ja ei kukaan ole pakottanut sinua tähän? Varmaankin vapaaehtoisesti ryhdyit tähän, ja tiesit, että se tulee viemään paljon sinun vapaa-aikaasi ja saat paljon lokaa ja kritiikkiä ja tyhmiä kysymyksiä sun muuta?

En väitä, että pystyisin hoitamaan sarjaa paremmin. Oletkin suoriutunut ihan hyvin tehtävästäsi. Pointtini oli se, että jos sarjaa haluttaisiin vielä parantaa, niin mielestäni olisi järkevää pitää tuota kirjaa niistä peleistä, jotka ovat katkenneet ja kirjata oikeat tulokset ylös. Sitten kauden päätteeksi laskea pisteet sun muut. Kuka välittää jostain pistepörssistä? Antaisit sen homman vaikka jollekkiin muulle,vaikkapa minulle? Minulla olisi ainakin haluja saada oikeudenmukainen tulos ylös.
 
Ylös Bottom