Olen kokenut saman monia kertoja. Jos keksit älykkään ratkaisun miten teidän erikseen laskemat pisteet saadaan yhdistetty automaattiseen pistejärjestelmään pleijareilla höytettynä niin olen kuulolla. Tilttaamista tapahtunut aina, mutta sellaista se on. Ja vaikka syypää voi olla EA, niin aika usein se on pelaajan oma netti. Itselläni ei ole jäätynyt NHL 12 kertaakaan ja netti onkin hyvässä kuosissa tuolla 200 megalla.
Toki jos alat pitämään kirjaa jokaisesta pelistä erikseen pistepörssillä höystettynä niin tuo ideasi on hieno. Nykyisen liigan pyörittämisessäkin niin helvetisti vaivaa ja hommaa, joten en itse edes harkitse. Varmaan porukat kuvittelee, että TJn homma on sitä, että ollaan diktaattoreita ja perustetaan liiga jossa kaikki pelaavat automaattiseti ja kiltisti. Todellisuudessa joudun kuuntelemaan ruikutusta, jonka taakse ei ole edes katsottu, puhumattakaan tyhmistä kysymyksistä, joihin vastaus löytyy etusivulla. Ja sääntöjä ei ole kirjoitettu 5 minuutissa.
Jos pystyt hoitamaan vajaan sadan pelaajan sarjaa paremmin, ole hyvä. Nyt kuitenkin pelataan näillä säännöillä kun on ja niitä noudatetaan. Ensi kaudelle voit merkitä sitten käsin ne monet sadat pelit. Nytkin on jo nyt järkätty omaa vapaa-aikaa uhraten koko juttu, jotta muut saisivat pelata. Kiitos piileekin sitten tällaisessa ruikutuksessa ja muussa kapinoinnissa.
EDIT: Niin ja tosiaan unohdin mainita. Olen armeijassa ja uhraan vapaani ja muut tämän liigan eteen. "Järkeä"?