Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jollei tänään ole peli laatikossa niin soitan sinne VPD:lle. Tästä on jo pari viikkoa kun pistin Pelin takaisin heille, olisi ollut ehkä vain järkevämpää Ostaa se Verkkolupa kympillä. Mutta Ilmoittelen tänään missä peli on, Mutta jos divarissa on enää pari peliä jäljellä, niin liitynkö sinne vai pelaanko vasta toisella kaudella?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jollei tänään ole peli laatikossa niin soitan sinne VPD:lle. Tästä on jo pari viikkoa kun pistin Pelin takaisin heille, olisi ollut ehkä vain järkevämpää Ostaa se Verkkolupa kympillä. Mutta Ilmoittelen tänään missä peli on, Mutta jos divarissa on enää pari peliä jäljellä, niin liitynkö sinne vai pelaanko vasta toisella kaudella?

Ensi kaudella
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Sori vaan on ollut henkilökohtaisia esteitä tässä enkä ole kerennyt liigan eteen mitään tekemään, juuri sain vasta pelin haettua. Pahoittelut aiheutetusta haitasta
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Itsellä oli juuri tuo ajatus tuosta osallistumismaksusta, että se edes vähän sitouttaisi pelaajia mukaan. Jos ei porukkaa saada tarpeeksi että divaria tulisi niin voin kyllä itsekin tulla liigaan mukaan ja mielelläni tuon maksun maksan vaikka tiedän että pelkkä pleijaripaikka on jo kiven alla.

No oiskos joku vapaavalintainen peli esimerkiksi hyvä palkintovaihtoehto... tms. Noita tietty kannattaa miettiä että mikä on mukavinta voittajan kannalta.

apuaaa..miten pääsen tohon liigaa liittyy?ku paasin divariin..eli miten alotan..kiitos etukäteen
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tänään klo. 21:00 -> pystyn pelaamaan pelejä. Kaikki hereillä, jos haastan. Ensi viikko on sen verta hektinen töiden puolesta, ettei montaa peliä kerkeä pelata. Loppuviikosta korkeintaan. Eli nyt pystyn pelaamaan sitten sunnuntai-iltaan asti. Luojan kiitos vapaapäiville. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Sen verran pakko kommentoida tuota aktiivisuutta liigassa, että tällä menolla tulee lähtemään aika moni ukko ulos liigasta kun kaikki pelit ei tule pelattua tolla tahdilla... 3 pelurilla alle 10 matsii pelattuna jne. Näitä liigoja kun oon sen verran pelannut, niin tiedän että viime tipassa harvemmin osuu kaikkien aikataulut sopivasti yhteen, mutta kunhan huomioin asian...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tänään klo. 21:00 -> pystyn pelaamaan pelejä. Kaikki hereillä, jos haastan. Ensi viikko on sen verta hektinen töiden puolesta, ettei montaa peliä kerkeä pelata. Loppuviikosta korkeintaan. Eli nyt pystyn pelaamaan sitten sunnuntai-iltaan asti. Luojan kiitos vapaapäiville. :)

otetaan meidän matsi alta pois...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tänä iltana 20:30 -> divarin 4. lohkossa kaikki mua vastaan pelaamattomat matsia. Miiw ainakin ja alphatuhoaja (johon ei oo saatu mitään yhteyttä..)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

apuaaa..miten pääsen tohon liigaa liittyy?ku paasin divariin..eli miten alotan..kiitos etukäteen

Aloit tästä vasta näin myöhään kyselemään, niin homma menee ensi kaudelle, eli tällä keudella et enää peleihin ehi.

HUOMIO

4. divarin sekä 2. divarin pelaajat . Ne joilla niitä pelejä ei ole pelattuna huomiseen mennessä tulevat päätymään mustalle listalle.

Tällä hetkellä näyttää aika surkealta ainakin näiden osalta: Rammu, Ssaasshhaa, mikshotti sekä miiw007.

EDIT: Onneksi olkoon alphatuhoaja, olet juuri voittanut paikkasi mustalla listalla :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

itse olen ollut poissa linjoilta jonkin aikaa kun kirjoituksia painaa päälle lauantaina jatketaan pelejä.....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

itse olen ollut poissa linjoilta jonkin aikaa kun kirjoituksia painaa päälle lauantaina jatketaan pelejä.....

Voin kertoa jo valmiiksi kirjoituksia tai ei musta lista kutsuu, jos pelejä ei saa pelattua.
Tämä ei vielä uhkaus ole, mutta vakava kehotus. ;)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Itsellä tuntuu olevan ongelmaa nettipelin kanssa, ei vain jostain syystä toimi tiettyjen käyttäjien kanssa nhl verkossa ollenkaan :/
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

joo mulla kans ei meinaa toimii joidenki kaa.....koitan buuttaa nettii ja yrittää udellee, toivottavasti alkas nyt toimii.....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Sen verran pakko kommentoida tuota aktiivisuutta liigassa, että tällä menolla tulee lähtemään aika moni ukko ulos liigasta kun kaikki pelit ei tule pelattua tolla tahdilla... 3 pelurilla alle 10 matsii pelattuna jne. Näitä liigoja kun oon sen verran pelannut, niin tiedän että viime tipassa harvemmin osuu kaikkien aikataulut sopivasti yhteen, mutta kunhan huomioin asian...

Näinhän se on. Itse ihmettelen kovasti kuinka ihmiset osallistuvat liigoihin jos heillä ei ole edes aikomusta pelata liigaa loppuun saakka. Jotain aivotoimintaa nyt.

apuaaa..miten pääsen tohon liigaa liittyy?ku paasin divariin..eli miten alotan..kiitos etukäteen

Ja helpottaisi oikeasti jos lukisit näissä aloitusviestin joihin olen kirjoittanut KAIKKI säännöt osallistujat ja muut ohjeet. Ei liene vaikeata, mutta niiden teko oli. Tarvitse silloin jokaista pitää kädestä kuinka liigaa pelataan ja mitkä ovat säännöt.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Itsellä tuntuu olevan ongelmaa nettipelin kanssa, ei vain jostain syystä toimi tiettyjen käyttäjien kanssa nhl verkossa ollenkaan :/

Saattaa johtua internetasetuksista. Kannattaa tarkistaa ja etsiä neuvoa KFIN-foorumeilta, aloita vaikka tästä: http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-v...tion-3-verkko-frequently-asked-questions.html

joo mulla kans ei meinaa toimii joidenki kaa.....koitan buuttaa nettii ja yrittää udellee, toivottavasti alkas nyt toimii.....

^
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kaikki pelit olleet pelattuna jo jonkin aikaa, lukuunottamatta herroja sam1q ja nautaelain, ensimmäistä ei taida liiga järin kiinnostaa kun lähes jokapäivä mies pelailee pleikkarilla. muttei ole edes raaskinut liittyä liigaan. Ja keslerfin ei käsittääkseni saa enää liittyä? Jos näin, tuleeko joku tilalle vai vedetäänkö lohko 1 yhdeksällä pelaajalla loppuun?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

joo on se hienoo ku on soneran 100megan netti ja silti useammin jäätyny peli ku mitä päässy loppuun asti....eiköhä tämä ollu tässä, ja lisätkää vaa mustalle listalle....
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Morjesta pyörähtääkö tämän kauden jälkeen heti uutta? Jos voisi ilmoittautua seuraavaan, kun kausi päässyt jo alkamaan näköjään :D
 
Ylös Bottom