Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Morjesta pyörähtääkö tämän kauden jälkeen heti uutta? Jos voisi ilmoittautua seuraavaan, kun kausi päässyt jo alkamaan näköjään :D

Juu alkaa, mutta saat odotella vielä tovin. Kausi tällä hetkellä lähestyy puoliväliä ja play-offeja ja karsintoja. Laitetaan ilmoittautuminen muistiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Huomenna Rammu on linjoilla klo 21 alkaen kun saan konsolin itelleni himaan ja siitä eteenpäin perjantaille määräaikaan mennessä yritetään pelata niin paljon kun mahollista, eli divarin 2.lohkon jäbät linjoille kiitos!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Juu selvä homma, seuraavaan sitten mukaan :)

Aktiivisena PS3 pelurina ja kiekon ystävänä tulee pelailtua kaikki pelit kunnialla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Elikkä voisin kans ilmottautua näin hyvissä ajoin tulevalla kaudelle messiin! :) Jos vaan tilaa löytyy jostain divarista :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Voit olla varma , että pelaan pelini loppuun asti kunnialla :) päivittäin tulee kuitenkin änäriä tahkottua hirveä kiima päällä=D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

TJ:t eivät ilmeisesti ole millään tapaa reagoineet irkissä käytyihin keskusteluihin, ilmoitan siis itse että en pysty pelaamaan pelejä loppuun. Syyn ilmoitinkin jo johtajille.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

TJ:t eivät ilmeisesti ole millään tapaa reagoineet irkissä käytyihin keskusteluihin, ilmoitan siis itse että en pysty pelaamaan pelejä loppuun. Syyn ilmoitinkin jo johtajille.

Reagoin monesti ja kysyin oletko muuttanut kantaasi ja mikä on tulevaisuuden suunnitelmasi. Vastausta ei kuitenkaan ikinä tullut.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Siis en kyllä ymmärrä. Olen yrittänyt kovasti pelata pelejä. Olen nuokkunut onlinessä kello 16. jälkeen melkeen joka päivä ja kello 21. jälkeen, monelle olen laittanut viestiä "Kfin liigapeli?" ja ei vastausta. Miksi minä olen uhkassa joutu tästä syystä mustalle listalle?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Siis en kyllä ymmärrä. Olen yrittänyt kovasti pelata pelejä. Olen nuokkunut onlinessä kello 16. jälkeen melkeen joka päivä ja kello 21. jälkeen, monelle olen laittanut viestiä "Kfin liigapeli?" ja ei vastausta. Miksi minä olen uhkassa joutu tästä syystä mustalle listalle?

Tein tämän arvion vain sen perusteella kuinka monta ottelua on pelattuna. Jos tilanne on tosiaan ettet vain ole kiinni ketään saanut, niin se on taas eri homma.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tein tämän arvion vain sen perusteella kuinka monta ottelua on pelattuna. Jos tilanne on tosiaan ettet vain ole kiinni ketään saanut, niin se on taas eri homma.

No loppu hyvin kaikki hyvin. Sain tänään pelattu nyt illalla loput pelit.

Ihan kiva kokemus, mutta pari asiaa jäi harmittamaan:

AHL- joukkueet on omasta mielestä paljon enemmän epätasapainossa, kuin varmasti enemmän kehityksessä keskityttyihin NHL- joukkueisiin verrattuna. Joskus tulee aivan jotain mielettömiä maaleja, vain sen takia, että maalivahdit ovat ihan pihalla.
Itse olin online Rankingilta lohkon "paras", mutta tipuin silti. Enkä tarkoita, että olisin välttämättä tosiaan mitenkään joukon paras, mutta silti - ymmärrätte varmaan pointin.

Toinen asia mikä jäi mietityttämään on se, että meidän lohkossa (div. 4) oli vain seitsemän joukkuetta, osa lähti kesken kaiken (heidän pelinsä poistuvat lopputuloksesta automaattisesti, jos lähtee?) ja asetelma olisi saattanut muuttu, jos olisi ollut tosiaan kaikki tarkoitettua 11 joukkuetta. Joten ihmiset, jossette oikeasti pääse pelaamaan, älkää ilmoittautuko ja viekö tilaa sellaisilta jotka oikeasti haluavat pelata.

Mutta muuten tosiaan erittäin mukava kokemus. :)

Tuleeko tämän liigatsydeemin jälkeen taas uusi? Vai onko seuraava vasta NHL 13 kanssa? :(
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tuleeko tämän liigatsydeemin jälkeen taas uusi? Vai onko seuraava vasta NHL 13 kanssa? :(

Lueppa tuo Jaahaksen MONEEN kertaan kehoittama ensimmäinen viesti, jossa on SÄÄNNÖT.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vieläkö tänään kukaan ehtii liigapelejä pelaamaan, vai turhaanko odotan/haastan porukkaa?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

1 divarin pelaajia huudellaan linjoille huomenna 18-21,pe 30.9. Aamulla 7-9 ja illalla 19- 21.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Toinen asia mikä jäi mietityttämään on se, että meidän lohkossa (div. 4) oli vain seitsemän joukkuetta, osa lähti kesken kaiken (heidän pelinsä poistuvat lopputuloksesta automaattisesti, jos lähtee?) ja asetelma olisi saattanut muuttu, jos olisi ollut tosiaan kaikki tarkoitettua 11 joukkuetta. Joten ihmiset, jossette oikeasti pääse pelaamaan, älkää ilmoittautuko ja viekö tilaa sellaisilta jotka oikeasti haluavat pelata.

Pisteet tosiaan lähtee, jos on pelannut jotain vastaan joka lähteekin sitten liigasta. Potkin niitä tyyppejä pihalle sitä mukaa kun sain varmistuksen siitä, että niitä ei kiinnosta pelata. Turhaan siellä roikkkuvat ja sekottavat pistetilannetta :P

4. divarin jatkolohkoon menijät on selvillä! Paremmuusjärjestyksessä:

1. Meadow69
2. jbbsr
3. naur1s
4. Verdat

Onnea!

2. divari!! Nyt niitä pelejä! Teillä pitäisi olla 8 peliä yhteensä ja kahdella on vasta 7. Muut tulee jossain kaukana jäljessä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Reagoin monesti ja kysyin oletko muuttanut kantaasi ja mikä on tulevaisuuden suunnitelmasi. Vastausta ei kuitenkaan ikinä tullut.

Kieltämättä irkissä huudeltiin toistemme perään puolin ja toisin vastausta saamatta. Ei voi mitään. Sain siis duunia opiskelujen ohelle niin ei taida ihan aika riittää pelaamiseen, ehdotin että TJ:t nostaisivat varapelaajan liigaan paikalleni (jo viikko sitten), mutta taitaa olla vähän liian myöhäistä nyt. :o
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

tänään 1 divari hereil klo 18---- jos mul on viel jonkun kans pelaamatta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

2. divari!! Nyt niitä pelejä! Teillä pitäisi olla 8 peliä yhteensä ja kahdella on vasta 7. Muut tulee jossain kaukana jäljessä.

Pelaan kahdeksannen kyllä kuhan Rammu sattuu olemaan linjoilla samoihin aikoihin, tosin oma panokseni ei tässä varmaan suurin ongelma ole ollut koska osalla on siellä joku pari matsia tyyliin pelattuna..
 
Ylös Bottom