Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tänäänkin lähes koko ilta tulee vietettyä änärin parissa..

Et ny porukkaa peleille, varsinkin ne joilla lukee koko ajan vaan "joutilas" ja silti ei voi ees mtn vastata..

Vähän tulee HUTin pleijareita jauhettua mut kyl liigaakin kerkeis pelaileen..

Pete_Q ja nispektille varoitus, kun eivät ilmoittaneet treidistään.

Tarjolla olisi mm. Bluesilta:
-Plekanec kok.87
-Halak kok.88

Sekä muita pelaajia mitä tuolta rosterista löytyy.

En tiedä kehtaako häviöstä edes valittaa mutta tehdään nyt niin, koska luultavasti Skog80 olisi tehnyt saman.
Puolet pelistä oli sellasta lagia että pelistä ei tullut mitään. Tämä siis tuolla jatkodivisioonapeleissä.

Kuka oli kotijoukkue? Ja oliko eka puolisko vai viimonen?

Meikäläistä vastaan pelejä tarjolla koko illan divarin jatkolohkossa..

Nyt ***** oikeasti loppuu toi valitus siittä jotta tuata notta terve pelistä. Jos kaveri pelaa aikaa tai tekee maaleja ni seo siin. Menkää saatana ulvomaan X-böksi puolelle, siellä kun ei saa ees AV-maalia tehä.

Kuka oli kotijoukkue? Ja oliko eka puolisko vai viimonen?

Mä taisin olla kotijoukkue,.eka erä minusta oli hidasta pelii. ei muuten ollut lagii.
jbbsr vastaan olin vieras ja oli silloin tällöin Lagia.
näillä mennään

Viimeksi muokannut moderaattori:

Käyttäjä Mmiikkssuu poistui pelistä, en tiedä syytä. Hän johti ottelua 3-1. Kun tein kavennuksen, hän katosi pelistä.

Käyttäjä Mmiikkssuu poistui pelistä, en tiedä syytä. Hän johti ottelua 3-1. Kun tein kavennuksen, hän katosi pelistä.

Juu jos johti niin saattoi pätkästä tai muuta, valitettavaa.

Jees Skog oli kotijoukkue ja eka ja toka erä lagas kyllä aika pahasti, kolmannessa sit sai vähän jo pelatakkin mut lopussa sitte alko taas tökkimään.

Miksi ette pyytäneet yhteistä lopetusta?

Juu jos johti niin saattoi pätkästä tai muuta, valitettavaa.
Joo, toki saattoi johtua tuosta. Itse ihmettelin asiaa, mutta nyt myös kyseinen käyttäjä on poistanut minut kavereistaan PSN:ssä. Joten epäilen, että kyse oli jostain muusta.

Joo, toki saattoi johtua tuosta. Itse ihmettelin asiaa, mutta nyt myös kyseinen käyttäjä on poistanut minut kavereistaan PSN:ssä. Joten epäilen, että kyse oli jostain muusta.

Jees, tuo sääntö on normaalisti tarkoittanut pelistä lähtöä kun häviöllä, joten en viitsi tehdä mitään, koska sinä tästä kuitenkin hyödyit, ei hän.

Tosiaan jatkodivarin peleissä j4r1- poistui ottelusta 20sekuntia ennen loppua. 4-1 johtoasema ja yksin läpi, sitä ennen yritti mm. 2 kertaa yhteistä lopetusta 4-0 johdossa, ei toiminut.

Meikällä jääty pleikkarista kuva 3. erässä 14:05 ajassa Raimo41 vastaan kun olin johdolla 3-2.. mitähän tässä käy, välillä kuuluu ääniä mutta pleikka jäässä. :( Hitto tää on ärsyttävä bugi, minkään muun pelin kanssa ei tapahdu vastaavaa..

edit. voiko peliä uusia? alkulohkossa kun kävi vastustajan kanssa sama niin sovittiin että "fixataan" peli samaan tilanteeseen samaan pelikellon aikaan ja pelataan siitä normaalisti loppuun, toimi hyvin. mites nyt?

Meikällä jääty pleikkarista kuva 3. erässä 14:05 ajassa Raimo41 vastaan kun olin johdolla 3-2.. mitähän tässä käy, välillä kuuluu ääniä mutta pleikka jäässä. :( Hitto tää on ärsyttävä bugi, minkään muun pelin kanssa ei tapahdu vastaavaa..

edit. voiko peliä uusia?

Jos peliä ei pelattu EA järjestelmän mukaan, niin jatkakaa peliä siitä mihin jäi. Sopikaa itse. Jos pelistä tuli tulos, peliä ei voi uusia.

Eipä taida pystyä uusimaan, ihmeen kauan se sun ukkos pysy pelissä silti vaikka sulla jääty, melkein 10 min kesti siitä kun ukkos jääty, että jouduit offlineen. Itellä ne animaatiot pelikatkoilla pätki ja kesti aina muutaman minuutin. Outo juttu kaiken kaikkiaan.

Eipä taida pystyä uusimaan, ihmeen kauan se sun ukkos pysy pelissä silti vaikka sulla jääty, melkein 10 min kesti siitä kun ukkos jääty, että jouduit offlineen. Itellä ne animaatiot pelikatkoilla pätki ja kesti aina muutaman minuutin. Outo juttu kaiken kaikkiaan.
Joo mä jätin pleikan siks aikaa päälle kun kävin foorumilla. Ajattelin et jos sulla ois kaatunu niin ois tullu ilmotus että connection lost. Mut ei tullukaan niin buuttasin sitten.

edit. huoh, EA:n mukaan 3-0 raimolle.. ei voi muuta sanoa ku että on tää kyllä aivan suolesta tää touhu. Olisi parempi käyttää manuaalista tulosliuskaa kun ei tohon paskaan voi luottaa..

Juu annetaan j4r1-:lle 2 varoitusta kyseisestä tempauksesta, ellei tällä sitten ole jotain hyvää syytä, jolloin päätöstä voidaan muuttaa. Tällaista ei tässä liigassa kaivata kiitos.

MUISTUTUS

Liigassa runkosarjan deadline ensi perjantaina kello 21. Aika ei ole täysin minuutilleen, mutta tuohon mennessä pääosin kaikki pelit pelattuna. Jos ei ole niin katsellaan potkuja sitten, mikäli siihen tarvetta.

Ylös Bottom