Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mitä jos jää pelejä pelaamatta, kun sarja loppuu perjantaina?
Tuli huomiseksi yllättävä työkeikka, koitan kyllä pelata kaikki pelit ilta-aikaan, mutta satavarmahan ei voi olla siitä, että vastustajat ovat hoodeilla. Jos niin huonosti pääsee käymään, että pelit jää pelaamatta, niin lennänkö ulos koko liigasta vai putoanko suoraan divariin?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mitä jos jää pelejä pelaamatta, kun sarja loppuu perjantaina?
Tuli huomiseksi yllättävä työkeikka, koitan kyllä pelata kaikki pelit ilta-aikaan, mutta satavarmahan ei voi olla siitä, että vastustajat ovat hoodeilla. Jos niin huonosti pääsee käymään, että pelit jää pelaamatta, niin lennänkö ulos koko liigasta vai putoanko suoraan divariin?

Tässä on aika monta viikkoa ollut aikaa pelata niitä pelejä. Jos pelejä et saa pelatuksi, niin todennäköisesti jonkun näköisen rangaistuksen saat.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tosiaan jatkodivarin peleissä j4r1- poistui ottelusta 20sekuntia ennen loppua. 4-1 johtoasema ja yksin läpi, sitä ennen yritti mm. 2 kertaa yhteistä lopetusta 4-0 johdossa, ei toiminut.

Käsi sydämellä voin vannoa, että en keskeyttänyt peliä vaan peli tilttas ennen loppua. Varmasti näytti siltä, että olisin sen katkaissut itse, mutta sitä en ihan oikeasti tehnyt. Sen yhteisen lopetuksen yrittämisen kyllä myönnän kun otti häviö niin kovaa päähän. :) Sori siitä. Parempi voitti.

Mua vastaan on kans koitettu yhteistä lopetusta, mutta enpä oo tuosta ruvennut kantelemaan..En näe syytä miksi pitäisi kannella.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

youngblood ja mustekynä olen maisemissa torstaina about klo 20.00 ---> ja perjantaina klo 15.00 ---> eli pelaillaas pelit pois jos mahdollista!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Millos oisitte linjoilla pelaamassa jatkolohkon pelejä, niitä ois kiva tahkota nyt poisa:)
Hoonelin kanssa ei saada pelattua matsia, kiitos EA:mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Millos oisitte linjoilla pelaamassa jatkolohkon pelejä, niitä ois kiva tahkota nyt poisa:)
Hoonelin kanssa ei saada pelattua matsia, kiitos EA:mad:

Tänään en enää jouda, mutta huomenna klo 19 eteenpäin voi tulla haastelemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

eks mmiikkssuu:nki vois heittää jo vittuun liigast. kaveril alle kymmenen matsii pelattu ja sillon ku linjoil näkyy ei mitää reaktioo viesteihin tai kutsuihin. Rasittaa tollanen.
Mitäs Lateksii meinaaks pelaa liigan loppuu? Millons oisit linjoilla? sano vaa aikoja miten sulle sopii ni pelataa matsi pois alta.
Toivottavasti Youngloo_d saat modeemis pelittää. Tuskin sulta pisteit heruis, mut eipä sitä ikinä ja ku meit on monta jannuu ihan parin pointsin sisäl, jokanen mahollisuus pitäs yrittää käyttää :)

Jotenki vaa semmonen kutina vaikka näit kolmee kaverii vastaa ois viel pelit jäljel, mun liigapelit rupee olee täs. Toivottavasti oon vääräs.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mitäs Lateksii meinaaks pelaa liigan loppuu? Millons oisit linjoilla?

Kirjotin jo tonne ircciin, mutta laitetaan nyt tännekin vielä. Huomenna illalla ehdin jonkun verran pelailla, aloitan siinä 17.00. Loput sitten perjantaina, kun on koko päivä ja ilta aikaa.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mulla palaa niin tajuttomasti käämi tohon ***** paskaan. 2 voittoa muuttunu jo luovutushäviöiks ku toi paska jämähtää kolmanteen erään eikä peliä voi edes uusia. Hieno homma kun tilastot on 6-5-1, kun niiden pitäs olla 8-3-1. :mad::mad::mad:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Toivottavasti Youngloo_d saat modeemis pelittää. Tuskin sulta pisteit heruis, mut eipä sitä ikinä ja ku meit on monta jannuu ihan parin pointsin sisäl, jokanen mahollisuus pitäs yrittää käyttää :)

En kyllä millään kerkee ennen huomista deadlinee mitään poppaskonsteja tekemään, et pitää vaan uudestaan kokeilla haastaa..
Kumma juttu kun toisessa liigassa ei ole kertaakaan ollu ongelmia vaan aina pelihaasteet mennyt läpi. Sit taas tässä liigassa muutaman kaa ongelmia..

Sunnuntaina tulee kaveri kattoon laitteita ja katotaan mitä saadaan aikaseksi..

Jos sama ralli jatkuu, että muutaman kaa ei saa pelejä aikaseksi niin sitten en voi sille mitään, yritetty on..

Nispektikin vois VÄLILLÄ vastailla viesteihin.. Oot aina vapaa pelaamaan, mutta ikinä et viesteihin vastaa.. Kai tuut sitten huomena tänne sanomaan ku deadline paukkuu, ettei Deaneria näkyny vaikka kuinka yritin.. ;)

Tänään illalla otan haasteita vastaan niin yritetään saada niiden kaa pelit aikaseksi ketkä on paikalla ja joiden kanssa saadaan pelit luotua.. Huomena en kerkeä pelaamaan, koska matka käy kohti Helsinkiä ja NHL ottelua..

- #10
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Joo voipi olla että en itsekkään kerkee kaikkia pelejä pelaamaan. Viisaammat sitten päättäkööt kohtalostani. Oiskohan joku neljä/viis peliä jäljellä. Muutama näistä tosin tais olla niitä janttereita jotka on pelannut sen alle puolet peleistä. Sammug_84 koitin eilen tavoitella muutamaanki otteeseen mutta mitään vastausta ei tullut. Youngbloo_d tavoittelin kans mutta vastausta ei kuulunut. Liekkö olet säätänyt "vehkeittes" kans :) Mutta olen tänään todennäköisesti linjoilla siinä 16 aikaan jonkin aikaa. Voipi olla etten huomenna enään kerkee pelaan jos tulee reissuun lähtö...katsotaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Sammug_84 koitin eilen tavoitella muutamaanki otteeseen mutta mitään vastausta ei tullut. Mutta olen tänään todennäköisesti linjoilla siinä 16 aikaan jonkin aikaa.

Joo meni ohi kun kone siinä iteksein oli päällänsä, olit ehtiny lähteä kun vastailin. Myös mustekynä oli haastanut. Olisin tänään n 17-> koko illan, jos ehtisit vielä pelaamaan? Myös perjantaina n 17-> koko ilta.
6 peliä siellä taisi olla, laitan myöhemmin pelaajat. Ainakin siis:

Pecone
Mustekynä
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mahtuuks johonki divisioonaan pelaileen, oon aktiivinen ja todella kova vastus.

PSN: oCeeq
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mulla olis yks peli jäljel sammugia vastaan, jos vaikka tänään tai sitten huomenna pelataan se pois?

EDIT. Kaikki pelit nyt pelattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Itsekkin olisin kiinnostunut pelaamaan jossain divisioonassa. Olen aktiivinen ja reilu pelaaja. ;)

PSN: femma1
 
Ylös Bottom