Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga
Mitä? meidänhän piti huomenna ottaa kuuden jälkeen peli, jos et kerkee sillon niin mulle käy millon vaan nyt- per klo21 eli vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu oon notkumas tuolla linjoilla niin tule haastamaan jos kerkeet.
Joo voipi olla että en itsekkään kerkee kaikkia pelejä pelaamaan. Viisaammat sitten päättäkööt kohtalostani. Oiskohan joku neljä/viis peliä jäljellä. Muutama näistä tosin tais olla niitä janttereita jotka on pelannut sen alle puolet peleistä. Sammug_84 koitin eilen tavoitella muutamaanki otteeseen mutta mitään vastausta ei tullut. Youngbloo_d tavoittelin kans mutta vastausta ei kuulunut. Liekkö olet säätänyt "vehkeittes" kans Mutta olen tänään todennäköisesti linjoilla siinä 16 aikaan jonkin aikaa. Voipi olla etten huomenna enään kerkee pelaan jos tulee reissuun lähtö...katsotaan.
Mitä? meidänhän piti huomenna ottaa kuuden jälkeen peli, jos et kerkee sillon niin mulle käy millon vaan nyt- per klo21 eli vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu oon notkumas tuolla linjoilla niin tule haastamaan jos kerkeet.