Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Sama juttu mun vastustajan kanssa. Toivottavasti ei ole mennyt jo kuolemaan metallin puolesta:(

Edit: Ai se oliki jo vastannut :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Koodi jos täältä huomaisit sitten viestin. Kun yksityis eikä vierailijaviestit ole tarttunut silmään. Olen koko päivän kotona niin on mahdollista tulla linjoillekkin lyheyllä varoitusajalla.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Tuoppi156 - moikka-

Millon haluut pelata? Ei ole nyt oikeen jaksanu olla boxilla mutta laita tänne sopivia aikoja niin käydään pelaan.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

iksa95 vs Hansulinho (BUF-DET)

eka peli: 1-8 Detroitille, toka peli: 8-2 Detroitille, vaikka netti katkesikin 8 sek, ennne loppua :)

kiitos peleistä iksalle!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Elikkäs Kopi ei oo kirjautunu liveen koko viikon aikana ja ei ole vastannut viesteihin, joten jatkopaikka taitaa olla mun...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

zSonaa vs Celleri (BOS vs. WSH)

1. peli 1 - 4
2. peli 5 - 6 ja.

Erityisesti jälkimmäinen peli oli erittäin jännittävä. Harmi, että toinen peli katkesi näinpäin, koska kolmas peli olisi ollut hieno kokemus ja jatkoajallekin päädyttiin vielä viimeisen 10s aikana tulleella maalilla. Peli olisi voinut tosin kääntyä jo aiemmin aivan toiseen suuntaan. Kovassa prässisä oltiin, mutta hutikutia tuli puolin ja toisin, sekä mailat lentelijä ja jäähyt paukkui.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Tuoppi156 - moikka-

Millon haluut pelata? Ei ole nyt oikeen jaksanu olla boxilla mutta laita tänne sopivia aikoja niin käydään pelaan.

Mielellään viikolla, perjantaina voi onnistua illasta mutta lauantaina ja sunnuntaina on säbähommia että ei silloin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

2. kierros

11 (Buffalo Sabres) - Nigoliz (Washington Capitals)

BUF 0 - 1 WSH
WSH 1 - 2 BUF
BUF 7 - 2 WSH

11 jatkoon voitoin 2-1.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

3.Kierros

Lazbournen ja 11:n välillä ehdittiin saamaan jo 3.kierros pakettiin. Pelit olivat erittäin tasaisia ja lähes kaikki pelit ratkesivat lopulta pieniin virheisiin ja onnenkantamoisiin, kuten huipputasaisessa sarjassa usein käy. Kiitokset 11:lle jännittävästä sarjasta.

Washington Capitals (11) - Toronto Maple Leafs (Lazbourne) 5-4ja., 0-2, 3-5, 4-1, 0-1ja.


Voitot Lazbournelle 3-2
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Hansulinho - NParvi
0 - 2

Detroit - San Jose 2 - 5, San Jose - Detroit 2 - 1.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

jaffaaa ei ole kuulunut eikä näkynyt... Olen yrittänyt koko viikon seurailla, että milloin hyväksyy mun kaveripyynnön ja ilmestyy liveen.

Jos pyörit täällä, ota nopeasti yhteyttä! Viikonloppuna en välttämättä pääse boxin äärelle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Miten jaffaaa on päässy jatkoon vaikka itse olen koko ajan yrittänyt ottaa yhteyttä??????
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Xbox myyty, joten valitettavasti turnaukseni keskeytyy tähän :( Toivottavasti tämä ei evää mahdollisuuksiani osallistua jatkossa PS3 turnauksiin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

joo huomasin kans et mun ja palikan erästä palikka päästetty jatkoon, ehdittiin pelata yks peli jonka minä voitin ja toista peliä ei pelattu heti putkeen ku palikka meni pelaan kerhopeliä, tosin mäkin muistin väärin ja luulin et meillä ois ollu vielä tää viikko aikaa pelata pelit:eek:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN - turnaus

Miten jaffaaa on päässy jatkoon vaikka itse olen koko ajan yrittänyt ottaa yhteyttä??????

Sama vastaus tähän alla. Mutta korjasin tämän virheeni.


joo huomasin kans et mun ja palikan erästä palikka päästetty jatkoon, ehdittiin pelata yks peli jonka minä voitin ja toista peliä ei pelattu heti putkeen ku palikka meni pelaan kerhopeliä, tosin mäkin muistin väärin ja luulin et meillä ois ollu vielä tää viikko aikaa pelata pelit:eek:

Laitoin vierailijaviestien ja profiilin sivun perusteella aktiivisemmat osapuolet jatkoon.
 
Ylös Bottom