Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 -peliapu [PS3]

Lemoh

New Member
Nonii eli tuli pari päivää sitte hommattua tuo peli, ja ongelmana ilmeni sellanen, että selostusäänet ei kuulu? vaikka asetuksista näkyy että pitäis kyllä kuulua.. noh kokeiltii kaverin konsolilla, ja hyvin pelitti siellä. Mikähän tähän auttais ? :s
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ensimmäinen ongelma: Missähän mahtaa olla vika kun lataan NHL 12 Be a Pro -tallennusta ja lataus näyttää 100%, mutta sitten se jumittaa siihen. Ainut tapa päästä eteenpäin on sulkea konsoli. Ei tee tätä joka kerta, muina kertoina lataus kestää kuitenkin luvattoman kauan.

Toinen ongelma: NHL 12 pelatessa saattaa peli jumiutua kesken pelin ja mistään napista ei tapahdu mitään. Ainut ratkaisu tähän on sulkea peli. Tätäkään ei tee joka pelissä.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ensimmäinen ongelma: Missähän mahtaa olla vika kun lataan NHL 12 Be a Pro -tallennusta ja lataus näyttää 100%, mutta sitten se jumittaa siihen. Ainut tapa päästä eteenpäin on sulkea konsoli. Ei tee tätä joka kerta, muina kertoina lataus kestää kuitenkin luvattoman kauan.

Toinen ongelma: NHL 12 pelatessa saattaa peli jumiutua kesken pelin ja mistään napista ei tapahdu mitään. Ainut ratkaisu tähän on sulkea peli. Tätäkään ei tee joka pelissä.

EA it`s in tö bugi. Moinen o enemmän sääntö ko poikkeus. Tosta be a pro latauksesta en oo varma ko en moista pelaa. siis yssin pellii.. Mutta tuo kesken pelin jökkääminen o EA:n hianouksii. siihe mikää auta. tekee sen ko tekee.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

NHL12 Be A Pro ongelma..
eli siis ku aikasemmis NHL-peleissä pystyi pelaamaan kokoajan jäällä ilman vaihtoja muttta NHL12 en tätä ominaisuutta löydä.. onko sitä enään olemassa että onko EA ottanut tämän pois?
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

NHL12 Be A Pro ongelma..
eli siis ku aikasemmis NHL-peleissä pystyi pelaamaan kokoajan jäällä ilman vaihtoja muttta NHL12 en tätä ominaisuutta löydä.. onko sitä enään olemassa että onko EA ottanut tämän pois?

Kun alotat sen uran niin asetuksissa on se autenttinen ja joku muu vaihtoehto, älä ota autenttista.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Missä kohtaa easportsin nhl 12:sta nettisivua löytyy koodi jollalla saisi käyttöön vaihtoehtoiset pelipaidat? Tarvitsisi tietää niin vois pelata gm, ilman sitä ei pääse pelaan. ongelma ollut nyt pari päivää. Itse en löydä sitä missään kohta easportsin nhl12 nettisivua. Voisiko joku kertoa mikä se koodi on ja missä se löytyy.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Missä kohtaa easportsin nhl 12:sta nettisivua löytyy koodi jollalla saisi käyttöön vaihtoehtoiset pelipaidat? Tarvitsisi tietää niin vois pelata gm, ilman sitä ei pääse pelaan. ongelma ollut nyt pari päivää. Itse en löydä sitä missään kohta easportsin nhl12 nettisivua. Voisiko joku kertoa mikä se koodi on ja missä se löytyy.

Paitakoodi tuskin tulee julkaisuun ennen joulukuuta.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Mahtaisikohan joku tietää missä vika kun en voi pelata yhtä kaveriani vastaan nettipeliä, mutta muita random online pelaajia vastaan netissä pelaaminen kyllä onnistuu. Herjaa vaan "yhteys vastustajaan katkesi" kun tiimalasi on aikansa pyöriny. Nettipeli on siis toimii muuten moitettomasti molemmilla mutta toisiamme vaastaan emme pysty pelaamaan, ihme juttu mutta ehkä joku osaisi selventää asiaa.
 
Mikä HUT-pelimuodossa vikana?

Eli tämmönen ongelma tullut HUT-pelimuodossa: Pystyn kyllä pelaamaan pelejä, ostamaan kortteja jne... Mutta kun pelit on pelattu, niin en saa peleistä puckseja. Pelaajien sopimukset eivät kulu eikä pisteet päivity. Onko muilla vastaavia ongelmia tai neuvoa mikä vikana?
 
Vastaus: Mikä HUT-pelimuodossa vikana?

Eli tämmönen ongelma tullut HUT-pelimuodossa: Pystyn kyllä pelaamaan pelejä, ostamaan kortteja jne... Mutta kun pelit on pelattu, niin en saa peleistä puckseja. Pelaajien sopimukset eivät kulu eikä pisteet päivity. Onko muilla vastaavia ongelmia tai neuvoa mikä vikana?

Jeps, eli jossain viimeisimmässä lisäämässäsi pelaajakortissa on bugi. Näin minua sivistettiin kun itsellä oli vastaava ja vika löytyi kuin löytyikin vaivalla kalliilla hankitusta ja kehitetystä Cal Clutterbuckista. Otin pois kokoonpanosta ja homma pelaa taas. (kokeilin kyllä aika montaa muutakin ukkoa...)
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Pelin jäätyminen johtuu käytöjärjestelmästä 3.7.3 joka ei pyöritä peliä tuskin lainkaan,kokeilin ja jäätyi jo heti alussa winter classicissa toisessa erässä ja oli hidas...3.7.2 on viimeisin "automaattinen" päivitys ps3:lle,ja sillä se toimii siten että 5-8 peliä pelaa ja jäätyy...peli on kehitetty vielä tätäkin aikaisemmalla käyttiksellä,joten siinä syy pelin jäätymiseen,näin uskon tapahtuneen,kun itse testasin tuon...tarkistakaapa käyttiksenne,ja sanokaa sitten vasta

sain tämän pelin toimimaan osittain kunnolla vain poistamalla pelitiedot- ja asetukset-tallennukset enkä päivittänyt niitä netin kautta mitenkään (terve menoa online pelit :/),eli pelin alkuperäsillä asetuksilla,mutta kuitenkin tuolla 3.7.3 käyttiksellä,aikasempaa versiota ei ilmeisesti saa enään mitenkään ps3:n asennettua,joten paskan möivät....

Todellakin mun oma mielipide,mut vissiin nyt oikealla alueella :D
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ensimmäinen ongelma: Missähän mahtaa olla vika kun lataan NHL 12 Be a Pro -tallennusta ja lataus näyttää 100%, mutta sitten se jumittaa siihen. Ainut tapa päästä eteenpäin on sulkea konsoli. Ei tee tätä joka kerta, muina kertoina lataus kestää kuitenkin luvattoman kauan.

Toinen ongelma: NHL 12 pelatessa saattaa peli jumiutua kesken pelin ja mistään napista ei tapahdu mitään. Ainut ratkaisu tähän on sulkea peli. Tätäkään ei tee joka pelissä.

Kauanko odotit sen latauksen loppumista,itellä menee välillä toista minuuttia...
Tosta jumittamisesta on ylempänä tekstiä...
Niin ja siihen vielä,itse pelaan myös bap:ia ja mulla jumittaa useimmiten erätauolla,ei tule valikkoa siihen vasemmalle,ei pelaajien kuvia tai nimiä...
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Olisko mitään kiertotietä avata tallennettu be a legend -peli? Mulla on käyny edellä kuvattu pelin jäätyminen 100% lataukseen ennenki, mutta toinen yritys on aina menny läpi. Nyt oon ties kuinka monta kertaa jo yrittäny ja odottanut 10 minuuttiaki, mutta ei aukee. Ei oma tallennus, eikä automaattinen tallennus. Olis kiva pelata kausi loppuun, ku aika pitkällä oon, mutta uutta en alota.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Olisko mitään kiertotietä avata tallennettu be a legend -peli? Mulla on käyny edellä kuvattu pelin jäätyminen 100% lataukseen ennenki, mutta toinen yritys on aina menny läpi. Nyt oon ties kuinka monta kertaa jo yrittäny ja odottanut 10 minuuttiaki, mutta ei aukee. Ei oma tallennus, eikä automaattinen tallennus. Olis kiva pelata kausi loppuun, ku aika pitkällä oon, mutta uutta en alota.
Mulle kävi samanlailla

NHL 12 Bug - YouTube
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Morjensta.. poiketakseni teidän ongelmista, olisi kysymys teille tiätäväisille.. Tossa Nhl 12 HUT : ssa lukee että " uusi eauhl 24/7 saa pukseja rullamaan tililles ku pistät sen pelaa muita vastaan" , olenko ymmärtänyt täysin väärin, jos sanon etten löydä mistään kyseistä juttua hutin puolelta? jos sen pystyy jotenki laittamaan tuolla, niin miten? toinen asiani koskee kun HUT:in ohjeissa sanotaan "tallennettavista kokoonpanoista" esim, joka turnaukseen.. mistä löydän valikon josta pystyn ne tallentamaan? :eek:

Kiitos kauhjan pal jos jollain löytyy vastaus näihin.. kyse siis PS3 ja Hockey ultimate Team pelimuodosta + nhl12 ...
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Miten saan manuaalisesti vaihdettua ketjuja ottelussa? pelaan klassisilla ohjaimilla.

ps. en ole mistään internetin syövereistä löytänyt vastausta

Kiitos!
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Miten saan manuaalisesti vaihdettua ketjuja ottelussa? pelaan klassisilla ohjaimilla.

ps. en ole mistään internetin syövereistä löytänyt vastausta

Kiitos!

En ole aivan varma klassisista mutta ainakin itsellä hyökkäysketju vaihtuu ympyrästä ja pakkipari neliöstä.
Jos noin ei toimi niin kokeile nuolinäppäimiä. Tai sitten RL2/1 näppäimiä.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Pieni probleema EAHL tuli eilen normi dc ja ea servu dc putkee 2:s pelis ja sen jälkee on jääny kehitys palkki jumii.
Oli 50% tullu a- ny on jääny noitten dc:tten jälkee b 0% jumiin ettei nouse eikä laske.
Pelatut pelit ja voitot kummiski tallentuu mut arvolle ei tapahdu mitää.
Kellää tietoo et mitä vois tehä et saa skulaa vai pitääkö toivoo et ens päivitykses lähtis pyörii?
Ps. jengiläisellä käyny samoin et jäänyt jumii ja yhen kauden kerenny pelaa ettei nouse/laske statsit...
 
Ylös Bottom