Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 -peliapu [PS3]

Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Moro! eli tarjosin nhl12 hutissa parista bostonin pelaajasta ja joku toinen tarjoili kanssa. no 1000ea pucksin kohdalla näytti että kaveri ei enää tarjonnut ja sain sen kortin. noh tarjoilin muistakin pelaajista sitten koitin painaa bostonin pelaajista että saisin siirrettyä ne kokoonpanoon ne ei ollukkaan mun pelaajia. no ei siinä mitään kunnes huomasin että mulla oli lähtenyt se 2k rahaa eikä pelaajia ole missään. mitä ******??
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Moro! eli tarjosin nhl12 hutissa parista bostonin pelaajasta ja joku toinen tarjoili kanssa. no 1000ea pucksin kohdalla näytti että kaveri ei enää tarjonnut ja sain sen kortin. noh tarjoilin muistakin pelaajista sitten koitin painaa bostonin pelaajista että saisin siirrettyä ne kokoonpanoon ne ei ollukkaan mun pelaajia. no ei siinä mitään kunnes huomasin että mulla oli lähtenyt se 2k rahaa eikä pelaajia ole missään. mitä ******??

Mulla käyny sama homma 2 kertaa, en tosin oo itekkää vielä löytäny pelaajia mistään tai saanu pukkeja takasin :)
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ja TAAS sama ***** toistuu brent burns 1300 tarjosin no eipähän näy ***** missään ******* ja rahat meni voi morjens!
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

voiko joku auttaa :/ kun menen huttiin sieltä on aina 4 pelaajaa menny kokoelmaan mun line upeista ja joudun aina laittamaan ne takaisin sama tapahtuu aina matsin jälkeen... ostin nämä pelaajat huutokaupasta liittyyköhän se mitenkään siihen... tätä on tapahtunut viime aikoina ja samalla kun tämä ongelma tuli huomasin etten saa matseista rahaa vaikka pelaan niitä...joku auttakaa :( :( :(
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Tänään pelailin nhl12 ja lopetin vähäksi aikaan ja sitten ku tulin takaisin pistin pelin pleikan sisään ja peli näyttää vaan mustaa ruutua. voin kuitenkin painaa ps nappia menemään pois pelistä. eli peli ei mene päälle... Naarmuja ei ole ollenkaan CDeessä.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? :confused:
Harmittaa vietävästi kun ei pysty antamaan mitään vastusta kavereille tossa UHT:ssa vaikka oman joukkueen arvon myötä pitäisi kyllä pistää kampoihin VÄHÄN paremmillekin joukkueille.... Esim Michael Grabner: LUI 98 EI mitään jakoa esim kaverille jolla luistelu on 80!!!
Vai olisko mulla se ohjain saamari rikki...?!?!:eek:
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Tietääkö kukaan, miksi NHL 12:n grafiikat näyttävät meillä aivan hirveiltä? Ihan kuin resoluutio olisi jotain 640x480. Olen muuttanut PS3:n omat asetukset niin, että sen pitäisi skaalata kaikki pelit FullHD-tarkkuudelle. Muut pelit näyttävät aivan hienoilta, eli normaaleilta. Pystyykö tuolla pelissä esimerkiksi jotenkin säätämään resoluutiota tai muita näyttöasetuksia, vai missä voisi olla vika? Onko kukaan muu aikaisemmin törmännyt tällaiseen? PS3 on yhdistetty televisioon sillä kaapelilla, joka PS3:n mukana tuli, eli se ei todellakaan ole mikään HDMI-kaapeli. En jaksa uskoa, että kaapelilla on kuitenkaan juurikaan merkitystä tässä asiassa, koska grafiikat on aivan mössönä, jonka lisäksi muut pelit näyttävät normaalilta.

NHL 12 (PS3) Demo Gameplay - YouTube Katsokaa esimerkiksi tuota videota. Kun laittaa tarkkuudeksi 360p, niin pääsee erittäin lähelle meidän näkymää. Meidän kuvanlaatu on hieman heikompi kuin tuo kyseisellä laadulla, mutta ei meilläkään sentään niin huonolta näytä kuin tuo huonoimmalla tarkkuudella.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Mortonki.
Pystyykö kukaan kertomaan, voiko NHLää pelata Briteissä sijaitsevaa kaveria vastaan???

Katkaisee aina latauksessa ja ilmottaa yhteyden muihin olevan poikki.

Kaveri pystyy kyllä Lontoossa pelailemaan netissä, mut ei Suomalaisen koneen kanssa.

Kiitos paljon tiedosta.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Mistäköhän löytäisin sm-liiga pelaajien taitotasot? En siis omista tätä peliä, vaan vanhemman nhllän, johon haluaisin luoda sm-liiga joukkueita. Löytyykö mistään täydellistä listaa?
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3] / Ongelmia ohjainten kanssa!

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ihan ***** typerä kysymys tulossa, eikä edes kuulu tähän ketjuun.. Mutta voisiko joku antaa ea:n sähköpostin mulle kun en sitä itse mistään löydä! Pakko pistää palautetta vaikkei se varmaan mitään autakkaan, mutta en ole saanut kolmesta viime turnauksesta yhtään turnausbonusta!!
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Miten tuossa pelissä luistellaan vauhdikkaammin?? Pitääkö sitä L3 "naputtaa" samalla kun luistelee vai riittääkö se että pitää pohjassa? :confused:
Painat kerran niin se spurttaa. Tosin jos painelet koko ajan niin sitte se ei enään jaksa, en oo kyllä varma kun tässä ei oo enään sitä kunto mittaria niinkuin NHL 08 oli.

Tietääkö kukaan, miksi NHL 12:n grafiikat näyttävät meillä aivan hirveiltä? Ihan kuin resoluutio olisi jotain 640x480. Olen muuttanut PS3:n omat asetukset niin, että sen pitäisi skaalata kaikki pelit FullHD-tarkkuudelle. Muut pelit näyttävät aivan hienoilta, eli normaaleilta. Pystyykö tuolla pelissä esimerkiksi jotenkin säätämään resoluutiota tai muita näyttöasetuksia, vai missä voisi olla vika? Onko kukaan muu aikaisemmin törmännyt tällaiseen? PS3 on yhdistetty televisioon sillä kaapelilla, joka PS3:n mukana tuli, eli se ei todellakaan ole mikään HDMI-kaapeli. En jaksa uskoa, että kaapelilla on kuitenkaan juurikaan merkitystä tässä asiassa, koska grafiikat on aivan mössönä, jonka lisäksi muut pelit näyttävät normaalilta.
Tottakai se kaapeli vaikuttaa siihen... Hommaa HDMI kaapeli niin sitten varmaan paranee kummasti. Tai sitte voit kokeilla poistaa sen skaalauksen käytöstä. Ja en nyt oo ihan varma, mutta eihän se skaalaus mitään auta jos sulla on se pleikka komponenttikaapelilla kiinni telkussa.

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?
Mulla sama ongelma. Ei siihen varmaan muu auta kun olla puristamatta sitä ohjainta liikaa.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Tietääkö kukaan, miksi NHL 12:n grafiikat näyttävät meillä aivan hirveiltä? Ihan kuin resoluutio olisi jotain 640x480. Olen muuttanut PS3:n omat asetukset niin, että sen pitäisi skaalata kaikki pelit FullHD-tarkkuudelle. Muut pelit näyttävät aivan hienoilta, eli normaaleilta. Pystyykö tuolla pelissä esimerkiksi jotenkin säätämään resoluutiota tai muita näyttöasetuksia, vai missä voisi olla vika? Onko kukaan muu aikaisemmin törmännyt tällaiseen? PS3 on yhdistetty televisioon sillä kaapelilla, joka PS3:n mukana tuli, eli se ei todellakaan ole mikään HDMI-kaapeli. En jaksa uskoa, että kaapelilla on kuitenkaan juurikaan merkitystä tässä asiassa, koska grafiikat on aivan mössönä, jonka lisäksi muut pelit näyttävät normaalilta.

NHL 12 (PS3) Demo Gameplay - YouTube Katsokaa esimerkiksi tuota videota. Kun laittaa tarkkuudeksi 360p, niin pääsee erittäin lähelle meidän näkymää. Meidän kuvanlaatu on hieman heikompi kuin tuo kyseisellä laadulla, mutta ei meilläkään sentään niin huonolta näytä kuin tuo huonoimmalla tarkkuudella.

et sä millää scartilla saa fullhd tarkkuutta.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Morjens!

Voisiko joku auttaa minua tässä ongelmassa, koska tämä on jo vaivannut minun pelaamistani jo vähän aikaa. Eli ongelma on siinä kun pelaan normaaleja 1vs1 online otteluja ihan kenen tahansa kanssa niin aina siinä vaiheessa kun ollaan jo joukkueet, kokoonpanot ym. valittu niin sen jälkeen kun peli lataa alkamistaan, niin aina sen pelin latauksen jälkeen ennen kuin peli ehtii edes alkaa niin peli loppuu ja tulee aina sama viesti "yhteys vastustajaan on katkennut". Hassuin asia tässä on se, että pelit toimivat normaalisti muissa peleissä kuten vaikka sparrauksissa.

Any help?
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Ensimmäinen ongelma: Missähän mahtaa olla vika kun lataan NHL 12 Be a Pro -tallennusta ja lataus näyttää 100%, mutta sitten se jumittaa siihen. Ainut tapa päästä eteenpäin on sulkea konsoli. Ei tee tätä joka kerta, muina kertoina lataus kestää kuitenkin luvattoman kauan.

Toinen ongelma: NHL 12 pelatessa saattaa peli jumiutua kesken pelin ja mistään napista ei tapahdu mitään. Ainut ratkaisu tähän on sulkea peli. Tätäkään ei tee joka pelissä.


Tossa sun ekassa ongelmassa itellä toimii sellane et aina ku alottaa NHL 12 ni pelaat 1.erän vaikka netti pelin tai pelaa nyt ni se lataa noi kaikki loppuu asti. Itellä meni hermot ku oli monta kautta tahkottu Lightningil Be a GM ja sit ei enää toiminu -.- Mut jos toi mitä ehotin ei toimi ni en sitte tiiä.

Ja tota tokaa ongelmaa käy mullekki välil enkä oo löytäny siihe mitää ratkasuu mut kai se o joku normaali bugi vaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Hei! Olen ostamassa NHL 12-peliä ja haluaisin tietää yhden asian HPK sta. Onko HPK n pelipaita oranssi NHL 12-pelissä? Jos ei ole, niin voiko oranssia pelipaitaa saada peliin jollain koodilla?
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

Hei! Olen ostamassa NHL 12-peliä ja haluaisin tietää yhden asian HPK sta. Onko HPK n pelipaita oranssi NHL 12-pelissä? Jos ei ole, niin voiko oranssia pelipaitaa saada peliin jollain koodilla?

Jos olisit viitsinyt edes vähän yrittää etsiä vastausta kysymykseesi itse, olisit sen parissa minuutissa löytänyt. Youtubeen hakusanaksi 'NHL 12 HPK' ja heti ensimmäisestä videosta saa selville pelipaitojen värit.
 
Vastaus: NHL 12 -peliapu [PS3]

On se vaan buginen moodi tuo HUT...Himputti sentään!

No, minäpä päätin tehdä jengilleni jonkinnäköisen "nuorennusleikkauksen", elikkä siis heittelin myyntiin niitä pelaajia pois joilla enään vähän uraa jäljellä, elikkä siis lähes kaikki, säästin vain noin kolme pelaajaa. Laitoin kaikki pelaajat myyntiin eilen illalla, että olisin saanut aamuksi edes osan myytyä... no sitten tänään päivällä alotin pelaamaan ja menin tietenkin heti katsomaan että paljonkos puckseja sinne oli ilmestynyt.. No puckseja oli vieläkin se tasan 57, sekä kaikki saakelin kortit kadonnu jonnekkin bittiavaruuteen.

Meikäläisen tilanne on nyt sitten tämä HUT:ssa:

-Rahaa: 54 EA-Pucksia (käsittämätön määrä)
-3 Pelaajaa


Miten voisin jatkaa pelaamista, ilman että joudun uutta jengiä väsäilemään/Miten saan kortit takasin?


Voi saakeli tätä elämää.​

 
Ylös Bottom