Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kellekkään käyny omien musiikkien kanssa näin?:
Kun levyn laittaa konsoliin ja käynnistää pelin, valikossa omat musiikit toimii hyvin. Kun menee pelaamaan matsia, omat musiikit toimii hyvin pelikatkoilla ja erätauoilla. Kun matsi loppuu ja menee takasin päävalikkoon, valikossa ei kuulu mitään musiikkia.
Eli valikossa musat toimii ekan kerran, mut sen jälkeen kun on matsin käyny pelaa, niin musat ei toimi missään muualla kun matsissa...
Outo bugi.

Sama ongelma meikäläisellä ja oli myös NHL 11:n kohdalla.
Pitänee tehdä Therussut ja ottaa myös omat biisit pois. Tuli mieleen, että voisi kokeilla tehdä valikkobiisilistan ihan alusta asti uusiksi ja kokeilla sillä.

Tein valikkobiisisoittolistan alusta asti uusiksi. Ei toimi edelleenkään. Tälle ei kai ole itse tehtävissä mitään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tämä on vain se EA Sportsin tapa tehdä "joka pelistä erilainen". Olen nyt pelannut muutamia pelejä online ja kymmeniä pelejä offline testatessani slidereita ja tekemiäni pelaajapäivityksiä niin huomaa, että molarin vire vaikuttaa täysin siihen, millainen matsista tulee.

Sen olen myös huomannut, että maalin tehneelle tulee ihan uskomaton boosti.

Osut kyllä asian ytimeen kuomaseni.

Tuo on vain sellainen asia, mikä on ärsyttänyt EA:n toimintatavoissa läpi vuosien. Tietokonetta vastaan tämä ei niinkään ärsytä, koska all-star / superstar tasolla niitä maalipaikkoja ei yleensä tule mitenkään luonnottoman paljoa. Oon nyt kitissyt tästä samasta aiheesta jo pari vuotta, enkä tiiä miksi näitä EA:n pelejä edes ostan enää..

Tykkään, että poke check ei ole enää niin tehokas, mutta toisaalta tuntuu, ettei kiekko pysy pelaajilla enää ihan niin hyvin lavassa. Ärsyttävimpiin juttuihin lukeutuu toisaalta ylivoimaisesti nämä epätaklaukset, joissa otat hyvän vauhdin ja osut hyvin pelaajaan, mutta jostain syystä fysiikkamoottori ei vaan rekisteröi taklausta. Sitten onkin vihu läpiajossa vaikka tilanteen piti olla pakin kannalta ihan pullakahvitteluhommia.

Sanotaanpas jotain positiivistakin: mahtavaa EA! Olette tajunneet poistaa sen maailman naurettavimman tripping penaltyn ja myöskin elbowing on loistanut poissaolollaan. Mutta etenkin tuo tripping oli aina ihan arvottu jäähy..

Slashing ei myöskään ole enää niin tehokas, mikä on positiivinen uudistus. Esimerkiksi takaapäin mailaa nostaessa nosto yleensä onnistuu, muttei niin hyvin, että kiekko karkaisi. Tuo oli yksi eniten ketuttaneista jutuista, että olet pakilla valmistautumassa antamaan avausta, niin jotekin mystisesti selän takana oleva hyökki nappaa kiekon..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muuten tuli tälläistä juttua miettineeksi tässä että onko nhl 12:sta vielä se ominaisuus että jos maali tulee jotenkin hämärästi eli esim luistimella ohjauksesta niin soitetaan yläkertaan videotuomarille. Minusta se oli ihan kiva lisä ja toi lisää sitä todellisuutta vaikka sinänsä ei ollut mikään "tärkeä" uudistus.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muuten tuli tälläistä juttua miettineeksi tässä että onko nhl 12:sta vielä se ominaisuus että jos maali tulee jotenkin hämärästi eli esim luistimella ohjauksesta niin soitetaan yläkertaan videotuomarille. Minusta se oli ihan kiva lisä ja toi lisää sitä todellisuutta vaikka sinänsä ei ollut mikään "tärkeä" uudistus.

Onhan tuo ominaisuus olemassa. Viikko-pari sitten pidetyissä testisessioissa kävi juurikin näin. Gamereactorin Arttu sai kirota, kun hänen pelaajansa ohjasi kiekon luistimella maaliin, ilmeisesti yrittäessään ottaa sitä haltuun.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Meikä sai 23000 kiekkoa mukaan NHL 11 profiilista, ja Lemieux tuli Demon koelegendana... Lisäksi yhdestä tervetulopakasta pamahti sitten Jason Spezza. Vielä en ole kehdannut tuhlata muutakun yhteen minipakkaukseen, ja ostin 600 pucksilla Peter Reginin, jos sitä sais Ottawa ketjun kasaan...
Tulis nyt niitä Limited Offereita tonne kauppaan, niin vois jotain ostaakin, normihinnoilla noi pakat on niin pirun tyyriitä...
Yks naurettavimpia mogia EA.lta taas... Suomen kokoonpanoissa pelaa Jarkko Immonen, ihmettelin, että mites ne KHL pelaajan sinne on saanu, ja avasin sen tarkennusikkunan, niin pelinumero on kyllä oikea 62, mutta kuva olikin sitten Jarkko A. Immosen... Doh! Joltain asiaan paremmin perehtyneeltä kysyisinkin, että kumman Jarkon tiedot ne on mitkä siinä näkyy? (pituus, paino, kätisyys, NHL-statsit)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ah, EA:n foorumien page glitch näemmä tarttuu viiruksen lailla. En pääse millään sivulle 8...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitä toi nyt tarkoittaa? Miten rebootataan boxi kirjautumatta ulos livestä?

Samaa mietin. Eihän se ole edes mahdollista :D

Jäätävää sekoilua kyllä. Tuolla http://eafi.custhelp.com/app/ask taas ei ole vetovalikossa vielä NHL 12 -peliä ollenkaan, joten palautteen lähettäminen hieman hankalampaa. GameStopista sain meiliosoitteen tekninentuki@ea.com, toivottavasti sieltä vastataan.

Mihin te muut siis olette olleet yhteydessä? Kokeilin syöttää koodin ekaa kertaa ennen tuota mainittua ajankohtaa, joten se on nyt systeemin mielestä käytetty ja tarvitsen uuden.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minulla on nyt tullut useeseen otteeseen että "EA palvelimeen" ei saada yhteyttä kesken pelin.. Ja aina on ollu just joku turnaus ottelun viimenen 2minuuttinen menossa.. No alusta sitte vaan..
Muilla ollu samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nopeasti sain uuden koodin täältä, viestiin peliksi vaan vetovalikosta NHL 11, että saa tuon lähetettyä. Hienoa!

Tuo yllä olevassa viestissä mainittu meiliosoite ei ole enää käytössä. Töiden jälkeen testailemaan josko serverit ois jo muutenkin kunnossa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuo perstaklaus on tehty päin pers****. Kaverit lentävät kumoon metrin säteellä perstaklaajasta vaikka heillä ei olisi edes yhtään vauhtia. Toivottavasti patchaavat tuon...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sitten koko vaivalla luotu illuusio ihanammasta jääkiekkopelistä romutetaan sillä, että lämit, survot, änget, kikkaat, väännät, värkkäät ja tunget sen helvetin 50 kertaa pelin aikana kumilätkää maaliin ja se ei sinne vain uppoa. Ei vaikka ampuisit sen molarin haulikolla ja raahaisit hallin takapihan roskakatokseen, niin jonku evän se Halak repii kiekon tielle.

No kyllähän näitä seinään puskemisia tulee oikeassakin lätkässä, tai missä tahansa urheilulajissa. Aina ei voi onnistua, oli kysessä lähtökohtaisesti kuinka hyvä pelaaja/jengi tahansa. Olisiko se sitten ihanaa, jos aina vaan osuis ja uppois? Ainakin itsellä eilen oli HUT:issa alkuun tukkoista ja tahmeaa, joka johti siihen, että jokaisesta työllä ja tuskalla värkätystä maalista pompaasi sohvalta tuulettamaan. Huuto oli melkein samaa luokkaa kuin kevään MM-finaalissa. :D

Mä pidän ainakin hyvin positiivisena asiana sitä, että välillä ei mene vaikka kuinka olisi paikkoja kahteenkymmeneen maaliin. Toisessa pelissä sitten kiekkoja uppoaa vastustajan mailojen kautta, roiskaisuista sinnepäin, veskan kainalosta ja puikoista jne. Eilisessä seitsemässä pelissä ei tullut yhtään samanlaista maalia. Se luo mulle illuusion realistisemmasta, ja myös ihanammasta, jääkiekkopelistä. Toivottavasti tuota illuusiota ei romuteta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No kyllähän näitä seinään puskemisia tulee oikeassakin lätkässä, tai missä tahansa urheilulajissa. Aina ei voi onnistua, oli kysessä lähtökohtaisesti kuinka hyvä pelaaja/jengi tahansa. Olisiko se sitten ihanaa, jos aina vaan osuis ja uppois?

No se riippuu, onko kyseessä enemmänkin sääntö vai poikkeus. Kuten oon maininnut, niin ihmeitä tapahtuu ja Suomikin voittaa joskus jotain, mutta ei niitä ihmeitä tapahdu joka toisessa matsissa. Jos katotaan minkä tahansa palloilulajin pelejä riittävä määrä, niin lähtökohtaisesti voidaan sanoa, että aina parempi (= syöttelevämpi, puolustavampi, laukovampi, torjuvampi, taklaavampi jne) joukkue voittaa. Joskus sattuu sitten poikkeuksia.

Ei siinä mitään, jos EA:nkin matseissa niitä sattuis joskus.

Otin periaatteeksi, etten quittais tässä Änärissä yhtäkään matsia. Saa nähdä, jos nyt alkaa noita pään hakkaamista seinään ennakkoon selkeästi heikompaa vastaan tulla, niin saatan häipyäkin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oletteko te huomanneet, että Joel Armian pelaajakuva ei tästää, vai onko ainoastaa mulla joku blues pelaajan pelaajakuva siinä? :D
 
Lähteeköhän Ruslan Salei pelistä pois päivityksen myötä? Itsellä be a gm menossa jetsillä ja hankin Salein sinne. Lähteekö pois jos päivitän joskus sit?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minulla on nyt tullut useeseen otteeseen että "EA palvelimeen" ei saada yhteyttä kesken pelin.. Ja aina on ollu just joku turnaus ottelun viimenen 2minuuttinen menossa.. No alusta sitte vaan..
Muilla ollu samaa ongelmaa?

12 "peliä" EASHL:a takana, joista nyt 5 on päättynyt kesken kaiken. Aluksi pientä pätkimistä (kun alkaa, niin tietää, että se on tervemenoo) ja sitten lentää pelistä ulos. Aina en edes ole lentänyt EA:n netist pois. Pari kertaa olen lentänyt siinä samalla chatista ulos. Alko eilen illalla. Toimi loppuillasta ja tänään, mutta nyt taas lensin ulos. Kun oon yrittänyt palata chattiin, niin ekalla kerralla on tullut virhekoodi: 8002231D, kenelläkään tietoa, mitä tarkoittaa?

Muutenkin tää peli on jotenkin keskeneräinen. Lataukset kestää kauan ja EASHL-valikko väittää, että 3 online ja peliä ei ole kesken. Kopista sitten näkee, että peli kesken 6 pelaajalla :O Kopissa myös kaikki on "Amatööri 1", vaikka heti alussa kaikki oli "Amatööri 3":ia.. No nämä on pikkuongelmia, eniten ärsyttää tää pelistä lentäminen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kun oon yrittänyt palata chattiin, niin ekalla kerralla on tullut virhekoodi: 8002231D, kenelläkään tietoa, mitä tarkoittaa?
Tuo virhekoodi tarkoittaa yhteyden aikakatkaisua, eli syystä tai toisesta yhteyttä palvelimelle ei saada muodostettua riittävän nopeasti. Varsinaista syytä on näillä tiedoilla mahdotonta sanoa. Voi olla, että joko itse pelin tai PSN:n palvelimet ovat ylikuormittuneet alun pelaajaryntäyksen vuoksi, tai sitten omissa verkkolaitteissasi/asetuksissa on jotain pielessä.
 
Ylös Bottom