Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tää alkaa olee jo paska vitsi..

Rosterit aivan päin persettä ku aloittaa BaPin pelaamisen. Aloitin Red Wingsin riveissä nii ketjut:

Miller-Helm-Bertuzzi ... joo okei tässä ei viel mitää mut mites sit

Eaves-Minard(?)-Coetzee(??)

Nestrasil(??)-Ferraro(??)-Parkes(??)

Ketä v*ttui nää äijät on? Missä Datsyuk, Zetterberg, Lidström, Holmström, Franzen jne...?!

Maalissa Osgood.. hahahahah äijä on eläkkeel jo. Hyvä EA <3

EDIT: EI SAATNA nää tähtipelaajathan on farmis näköjää :D :D . EA !! I salute you!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

X (skippaa välivideot)

No niinpäs onkin. Syystä tai toisesta ainakaan itselläni tuo ei moninpelissä toiminut. Saattoi toki olla, että myös toisen pelaajan pitäisi tuota painaa, vaikka näin kyllä yritinkin ohjeistaa. Ei näköjään onnistunut.

Pari peliä Be a Prota takana, mikä on toiminut yllättävän hyvin. Penkillä vietettävät vaihdot voi skipata helposti, joskin se hetkellinen "latausruutu" tulee turhan tutuksi. Lisäksi tuo muoto korostaa AI:n tekoälyn puutteita, sillä välillä kaverit jäävät autuaasti keskiviivalle tuijottelemaan, vaikka itse olisi jo vapaana lähdössä karkumatkalle.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miten tuossa HUTissa kannattas nyt alottaa, että pääsee vauhtiin? Ite oon nyt vedelly noita yksinpeliturnauksia ja aattelin jos keräis puckseja tuohon ensimmäiseen superpakkaan. Ite alotin ton melkeen tyhjältä pöydältä, koska en 11:ssa paljoa HUTia pelannut. Oon nyt vaihtokaupasta kans ostellu sopimuksia ja pikkasen parempia pelaajia, jos hyvään hintaan on saanu. Yhden molarin NHL:stä sain perupakasta, muuta erikoista ei oo tullu.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

mistä helvetistä tuossa pelissä saa be a gm -modessa vaihdettua pelaajien rooleja. en yksinkertaisesti löydä sellaista valikkoa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Lähteeköhän Ruslan Salei pelistä pois päivityksen myötä? Itsellä be a gm menossa jetsillä ja hankin Salein sinne. Lähteekö pois jos päivitän joskus sit?
Ei lähde, koska olet aloittanut be a gm ennen rosteripäivitystä.

Tää alkaa olee jo paska vitsi..

Valoja päälle kyseessä harjoitusottelut, joissa yleensäkin annetaan näytönpaikkoja.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hemmetin hyvä pelihän tämä on, paras NHL vuosiin.Tämä säännöllinen pelin jäätyminen vaan aiheuttaa harmitusta, mutta eiköhän tuo päivityksen myötä tule poistumaan.
BaPiin on tullut todella mukavasti lisää realistisuutta ja ennenkaikkea elinikää noiden trophyjen metsästämisen myötä, kun legendojen ennätyksiä rikkoo (Tosin Väinön rapiat 2800 pistettä tulee olemaan tuskan ja työn takana) :D

Pleksejä on mennyt rikki tasan 0, ja on ollut ilo huomata, että BaPissa muutkin tappelevat kuin oma heebo, tämä myös antaa hitusen lisää todellisuuden tuntua.
Läpiajossa on vaan tottuminen kun samat veivit ei välttämättä enää mene kuin aiemmissa, vaan hienosta kynäily-yrityksestä tuleekin löysä pieru ohi maalin :D

tähän mennessä oma arvosana pelille 9.2/10

Ja vielä edes HUT:ia tai EASHL:ää ei ole edes korkattu muuton vuoksi...nannaa
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EASHL paskaa.
Botit ihan ***** kuraa, paskat syötöt ja peliäly.

Hävitään pelejä jäähybugien ja rankkaribugien takia. paskaa

Esim. Me teemme maalin ja olen itse keskialueella ja saan maalivahdinhäirinnästä jäähyn ja maali hylätään!

Vastustaja saa rankkarin, kiekko karkaa kulmaan ja vastustaja hakee kiekon ja menee 5 metriä taakse päin ja hakee uudet vauhdit ja kiekko maaliin ja häviö.

Hieman vituttaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitenkäs tämä onnistuu?

Monet tuntuu tuota kyselevän... Itse en X-lootaa omista, mutta ei kai tuo oikein muuta voi tarkoittaa, kuin että buuttaa konsolin normaalisti ilman että kirjautuu ennen uudelleenkäynnistämistä ulos Livestä? Vai onko tämä mahdollista? Pleikkarilla siis jos tekisi tuon saman, niin ei kirjautuisi ulos PSN:stä ennen sammuttamista, vaan pistää koneen kiinni ihan normaalisti.. Boxista en tosiaan tiedä, miten käytännössä homma toimii... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Valoja päälle kyseessä harjoitusottelut, joissa yleensäkin annetaan näytönpaikkoja.

Niin.. Ainoastaan tässä on se että harjoituspelit on jo pelattu eikä rostereihin tullut juuri mitään muutoksia kun kausi alkoi
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miten tuossa HUTissa kannattas nyt alottaa, että pääsee vauhtiin? Ite oon nyt vedelly noita yksinpeliturnauksia ja aattelin jos keräis puckseja tuohon ensimmäiseen superpakkaan. Ite alotin ton melkeen tyhjältä pöydältä, koska en 11:ssa paljoa HUTia pelannut. Oon nyt vaihtokaupasta kans ostellu sopimuksia ja pikkasen parempia pelaajia, jos hyvään hintaan on saanu. Yhden molarin NHL:stä sain perupakasta, muuta erikoista ei oo tullu.

En suosittele ainakaan aluksi ostamaan niitä superpakkoja. Siinä voi helposti käydä niin, että saat pelkkiä paskoja pelaajia ja puckseja meni 7500. Se kyllä ketuttaa. Kannattaa ostaa pelaajia erikseen halvalla mitä löytyy ja myydä sitten kalliimmalla. Sitten kun tulee jotain hyviä tarjouspakkoja myyntiin niin niitä kannattaa ostaa sitten niin paljon kuin voi. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kenelläkään esiintynyt HUT:ssa sellaista ongelmaa että ette saa ostettua pakkoja muilla kuin puckseilla? Itselläni ei näy sitä vaihtoehtoa että voisit pakan rahalla ostaa.
:confused:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitähän kautta peliin saa ne vaihtoehtoiset paidat joihin kuuluu esim Floridan vieraspaita? Kun aloittaa ottelua jossa Florida on vierasjoukkueena niin paidan päällä on lukon kuva ja ruutuun tulee viesti, joka käskee osoitteeseen easports.com/nhl12 hakemaan koodia paitoihin. Sieltä en kuitenkaan mitään tuollaista ole löytänyt.

Entäs Mailmanmestari joukkueen arvot? :eek:
Suomi voitti maailmanmestaruuden eli kyseessä oli lähinnä A- ja B-maajoukkueiden välimaastoon sijoittuvilla ryhmillä pelattu 'arvoturnaus'. Ei siis mikään ihme, että pelissä maajoukkueemme on selkeästi heikompi kun muilla sillä kaikilla on kokoonpanoissaan parhaimmat pelaajat. Hyvänä esimerkkinä se, että kultaryhmämme avainpelaaja Janne Pesonen ei tunnu mahtuvan ainakaan näin pre-seasonin aikaan edes Winnipegin kokoonpanoon. Toki nyt eletään vielä lerivaihetta, mutta edellä on selkeästi kovempia nimiä joten ei todennäköisesti häntä ei NHL:ssä ensi kaudella nähdä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kenelläkään esiintynyt HUT:ssa sellaista ongelmaa että ette saa ostettua pakkoja muilla kuin puckseilla? Itselläni ei näy sitä vaihtoehtoa että voisit pakan rahalla ostaa.
:confused:



Itse sain niin ostettua että: Menin siihen missä pitää valita ostaa puckseilla vai rahalla ja sitten back ja tkaas siihen niin sitten pystyi ostamaan rahalla.
 
Ylös Bottom