Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vihdoinkin online-passi pelaa! Ensivaikutelma pelistä on todella positiivinen:). Pelistä toiseen tulee hienoja tilanteita ja maaleja yms. Ainoa nootti EA:lle tuosta pass-sekoilusta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt tuli kyllä hutin yksinpelissä kasa sontaa vastaan.

Meinaan ei naurata, kun 2 peliä hävisin koneelle saamatta maalin maalia niissä kahdessa pelissä. Ammattilaistasolla vielä ja alla oli samalla tasolla 10 voittoa helposti kuitenkin.

Eli tää on tätä vieläkin. Hallitsin peliä 90% tyyliin, minä lauoin vaikka kuin hyvistä paikoista ja kone teki kämäisen yhden säkä maalin kummassakin pelissä ja koneellahan ei kunnon tekopaikkoja ollut. Että taas oli kyllä niin epäreilua kun vastustajan ahl molari venyy vaikka minkämoisiin torjuntoihin...


Tuli tossa kanssa mieleen, että mitens teillä yleensä tekee sen polvi maassa laukauksen? Meinaan oon yrittäny noita one-timereita vaikka kuin paljon demon ja tän varsinaisen version aikana ja yhtään kertaa ei ole sitä tehnyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Huhhuh näitä joitakin viestejä tästä topicista. Otetaan alkuun esimerkki:

a) Pelistä toiseen tulee erittäin paljon maaleja = glitchimaalit, GJ EA!
b) Pelistä toiseen maalinteko on silkkaa tervanjuontia 0-1 ja 1-0 lukemien kanssa = maalinteko liian vaikeaa, GJ EA!
c) Peleissä tulee paljon erilaisia maaleja ja paljon paraatipelastuksia = teennäinen tapa tasoittaa otteluita, GJ EA!

En edes kehtaa kirjoittaa tähän enää mitään muuta tuosta aiheesta, etteivät viimeisetkin verisuonet poksahda päästäni...

EASHL on erittäin hyvä, mutta samalla myös älyttömän buginen. 12 ottelun aikana on peli tiltannut peliä edeltävässä ruudussa jo kolme kertaa. Tällöin ainoa vaihtoehto on lopettaa peli ja käynnistää se uudestaan. Maalivahdin häirintä -uudistus on ideana erinomainen, mutta toteutuksena mätäisen ripulin tasoa. Reboundeja on edes turha mennä hakemaan maalin edustalta, sillä pienikin hipaisu maalivahtiin tuottaa automaattisesti rangaistuksen. Maskipelaamisessa sama homma. Muutoin on EASHL sitä taattua laatua. Tätä viestiä kirjoittaessa on jengimme maailman 55. paras saldolla 12-0-0! Laukominen on helvetin vaikeaa 2-tason Tulokkaalla. Tyhjästäkin maalista on pari kertaa tullut vispattua kiekko maalin ylitse/tolppaan, mutta sen sijaan pelaajatyypiltään "tarkka laukoja" on kunnostautunut kovasti pelinrakentamisessa (12gp, 5+19=24).

Muutoinkin pelaaminen on ollut erittäin nautinnollista, kun niitä glitchimaaleja vääntäviä jenkki-ipanoita ei ole tullut vielä vastaan. Tosin parhaillaan he luultavasti ovat EASHL:än harjoitustilassa niitä etsimässä. Saatanan likaiset madot. Tosin epäilykseni heräsi, kun joku ruotsalainen laitahyökkääjä haki rannetta takakulmaan P-pisteen kaarelta. Yhdesti onnistui.

Tärkein meinasi unohtua. Olin tukehtua nauruuni, kun joku suomalainen EX-glitchaaja (hahaha) pääsi viiden minuutin sisään kolmesti läpiajoon. Haki aina sitä NHL 11:sta tuttua rystyveiviä. Yhdesti tolppaan, yhdesti sivuverkkoon ja yhdesti maalin ohitse. Räkätin lattialla pyöriessäni kun samainen jantteri ampui kahdesti maalin ohitse haettuaan rannelaukauksella etuyläkulmaa.

En vihaa glitchaajia.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

12 ottelun aikana on peli tiltannut peliä edeltävässä ruudussa jo kolme kertaa. Tällöin ainoa vaihtoehto on lopettaa peli ja käynnistää se uudestaan.

Ei tarvi käynnistää uusiksi, odottaa vain tovin että ottelu käynnistyy (jos toisenkin puolen malttamattomat pelimiehet tämän ovat tajunneet.. Jos eivät niin peli palaa pukukoppiin).

Tää bugi oli mulla ainaki jo NHL11 kanssa. Ongelmaan auttoi yleensä, että ennen ku menee vaihtopakkaan niin hakee sieltä huutokaupasta jotain ja selaa pari sivua. Tämän jälkeen omaan vaihtopakkaan ja ei jäätyilyä.

Mulla jäätyy joka ainoa kerta HUTin vaihtopakkaan myös, eikä tuokaan temppu auttanut.. enpä koko HUTiin koske ennenkuin tuohon tulee joku ratkaisu/korjaus.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itellä ei oo toi PS3 versio jäätynyt 1 kerran kesken kausimatsin ja oon pelannut 16kiekkaa. Ja onlineistä 15:sta on katkennut 3. Onko boksi versio bugisempi vai olenko vain onnekas?

Pelissä on myöskin paljon hupaisia kohtia. Pari kertaa olen taklaillut vastustajan mun vaihtoaitioon, niin mukavasti jätkä vaa "kerää" kamppeet ja hypää takas kentälle ;)
Pleksikin on rikkoutunut jopa 2 kertaa. Ja ei se nyt niin ihmeesti oo mennyt. Ihan kiva mutta silti.

Tuntuu että pitänee laittaa laukausten tarkkuudet nollaan kun jokainen lämäri siniviivan tuntumasta menee yläkulmaan ja molari vain kattelee.
Kokonaisuudessaan peli on varmasti komea kunhan ehtii EA laittaa pelin kuntoon ja päivittämään sen ;)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kysäsin jo Ellultakin eikä raukka tienny vastausta, joten kysytääs ny kerrankin viisaammilta; Elikkäs, kun meet ohjaimen PS-nappulalla jonkun kaverin kohdalle, vertaat trophyjä, niin miksei siinä listassa ole NHl12:sta trophyjä? :eek:

Mulla lienee sama(?) ongelma. Tää ei synkronoi noita NHL 12 trophyja.

Kun pelaan yksinpeli BaP pelejä niin tuleeko kokemuspisteet myös sille UHL pelaajalle?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pari hienoa taklausta tullut.
Double Check | EA SPORTS
Toi on niin justiin tota. Noita perstaklauksia sais oikeasti pikkasen hioa, ku painaa oikeaa tattia niin tuntuu että pelaajasta tulee joku betoniporsas johon ku pikkusen hipasee niin jannut lentelee pitkin kenttää. Ei sais ihan tuolla lailla olla kuitenkaan. Aivan liian tehokas taklaus kun aina saa miehen maihin.

Vissiin oli EA:n serverit eilen paskana, kun kaikki online-matsit jumalattoman lagisia. Odota hetki -tekstikin tuli välillä kesken äksönin sinne yläkulmaan. Mutta kunnialla sai läpi vietyä kaikki normi vs. ottelut. EASHL-matsit olikin sitte luku erikseen, yhtään matsia en saanu loppuun asti vaan ekan 5 minuutin jälkeen tuli aina että yhteys EA:n servereihin on katkennut.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Moro!
Onko muilla ollu ongelmia liittyä "pelaa kaverin kanssa"-onlineotteluihin? Meillä tulee jatkuvasti, että yhteys vasutustajaan on katkennut heti alkuunsa. Pieni pelko on, että ongelma on minun päässäni (Sonera kotitv+Thomsonin loota), mutta kuitenkin sparrauspeleihin ja EASHL-matseihin pääsen normaalisti. Tosin EASHL-alkuvalikossa mikit eivät toimi lainkaan, mutta se nyt ei tällä hetkellä niin kauheasti harmita...

Juu minulla sama ongelma kaverin kanssa. eikä saada mikin kanssakaan puheyhteyttä!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

^ No huhhuh! Meikällä kyllä niin paljon opeteltavaa tässä pelissä. Kiva nähä että rankkareissa tosiaan saa maalivahdin liikkeelle ja miten kaffelle vaan jos osaa. Takaisin treenaamaan...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muuten pelis ei ongelmia ollut paitsi kun pelaa BaP modee niin joka kolmannen matsin jälkee suunilleen lyö änäri jumiin.
Parin tunnin sisäl saanu jo monet kerrat käynistää peliä uudestaa...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muuten pelis ei ongelmia ollut paitsi kun pelaa BaP modee niin joka kolmannen matsin jälkee suunilleen lyö änäri jumiin.
Parin tunnin sisäl saanu jo monet kerrat käynistää peliä uudestaa...
Mulla ei ole jäätynyt peli kuin kerran; HUT-moodin valikoissa jäi nuo latausmylpyrät jauhamaan ikuisiksi ajoiksi.

Onkohan tuossa G. Howe trophyssä joku bugi? Tein BaP:ssa maalin, sain syötön, ja voitin tappelunkin mutta trophyä ei tullut. Penkille taklauksesta kyllä trophy kilahti.

Mitenkäs tuo polvi maassa onetimer tässä tehdään? En ole kertaakaan siinä onnistunut...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eilen kävi 3 kertaa niin että peli jäätyi online pikapelissä kolmannessa erässä. Kuva jäätyi telkkariin mutta ääniä kyllä kuului, esim jotain valikkoääniä ja kommentaattoreiden selostusta (ei tosin kuulostanut että ottelua olisi selostettu olisi käynnissä), lisäksi PS-nappula ei toiminut ollenkaan joten täytyi käynnistää pleikkari virtanapista uudestaan. Kyllähän tuo hiukan ärsytti kun juuri tiukka tilanne matsissa ja sitten jäätyy :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toi polvi one-timeri on henkilökohtanen taito, joka on vaan tietyillä pelaajilla. (mm. Steven Stamkos, Jaromir Jagr osaa tämän)

Edit: Tehdään siis ihan niinkuin one-timer normaalisti, mutta vaan tietyt pelaajat tekevät sen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom