Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jos meitä on 4 kaveria pelaamassa samalla sohvalla. niin pystytäänkö tehdä oma joukkue ja pelata sillä netissä ?

Tietääkseni pystyy kyllä 4 pelata samaan aikaan onlinea. Ja jos tuolla omalla joukkueella tarkotit teitä neljää ni sitte juu, mutta siis omalla joukkueellahan ei voi nettipelejä pelata. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja meinaatko ettei pikkupojat taklais pelkästään omapuolulaisia ku se on niin kivaa ja jännää.

Ei ainakaan offlinessa kun pelaat yksin...mut tämä sarjahan on vain eashl:ää pelaville,muille ei tarvitse tehdä peliä.Sen puolesta olet oikeessa.
Jos tähän tulisi tuo juttu et omatkin voivat kaatua ja kaikki muutkin pilkkua nussivat osat,olis peli varmaan myös K18 vähintään sit...

E: EA vois tehdä pelejä ajatellen nuorempaa ja tulevaakin sukupolvea mikäli aikovat myydä näitä vielä kauan,tuo hiton EASHL ja HUT voisi laittaa kokonaan toiselle levylle,kokonaan toinen peli! jos kerran pitää peli tehdä realistisuuden pohjalta,miksei tehdä realistista offlinepeliä ja sitten karsittu versio siitä jossa nuo nettipelit...? (karsitut osat ne jotka aiheuttavat bugeja yms.) eikä todellakaan ole kiinni resursseista...saisivat vielä tuplahinnan mikäli myisivät molempia samaan hintaan (vaikka 60€) luulen et monikaan ei osta molempia versioita siinä kohtaa,itse en ainakaan.

EE: Tämä mahdolistaisi trophyjen hankinnan ilman et tarvii koskeakaan nettipeleihin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

E: EA vois tehdä pelejä ajatellen nuorempaa ja tulevaakin sukupolvea mikäli aikovat myydä näitä vielä kauan,tuo hiton EASHL ja HUT voisi laittaa kokonaan toiselle levylle,kokonaan toinen peli! jos kerran pitää peli tehdä realistisuuden pohjalta,miksei tehdä realistista offlinepeliä ja sitten karsittu versio siitä jossa nuo nettipelit...? (karsitut osat ne jotka aiheuttavat bugeja yms.) eikä todellakaan ole kiinni resursseista...saisivat vielä tuplahinnan mikäli myisivät molempia samaan hintaan (vaikka 60€) luulen et monikaan ei osta molempia versioita siinä kohtaa,itse en ainakaan.

EE: Tämä mahdolistaisi trophyjen hankinnan ilman et tarvii koskeakaan nettipeleihin.

Sähän se fiksu olet. Jos sinua ei kiinnosta HUT tai EASHL, älä pelaa niitä. Esimerkiksi minua ei trophyt kiinnosta pätkääkään ja niitten takia nämä pelimuodot pitäisi laittaa eri levyille? :D Kyllä muutkin osaavat pelejä tehdä YHDELLE levylle ILMAN bugeja!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jaahas.... Omissa musiikeissa kohta "voita cup" ei myöskään pelissä toimi vaan mestaruusjuhlien aikana soi biisi jonka kuulee valikossa 15 kertaa päivässä. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sähän se fiksu olet. Jos sinua ei kiinnosta HUT tai EASHL, älä pelaa niitä. Esimerkiksi minua ei trophyt kiinnosta pätkääkään ja niitten takia nämä pelimuodot pitäisi laittaa eri levyille? :D Kyllä muutkin osaavat pelejä tehdä YHDELLE levylle ILMAN bugeja!

Mieti ny mitä sillä saavutettais kun olis offline ja online pelit eri levyillä edes...tarpeeksi tilaa...eikä tarvis pelata onlinessa "jotain" et saa offlineen "jotain" esim. parannuspaikat jotka eivät hemmetti soikoon toimi kuten pitäis :D
Aivan kuten sanoitkin:
osaavat pelejä tehdä YHDELLE levylle ILMAN bugeja
, ei siltä näytä...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jaahas.... Omissa musiikeissa kohta "voita cup" ei myöskään pelissä toimi vaan mestaruusjuhlien aikana soi biisi jonka kuulee valikossa 15 kertaa päivässä. :mad:

Nimenomaan ärsyttävää...pelaat kokonaisen kauden sit ku pitäs olla jotain fiilistä kun cuppi nousee ni sit soi joku normaali pelikatkobiisi vaikka olet jtn muuta laittanut sinne soimaan :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nii, ja ei näköjään tää 100/5 myöskään riitä. En usko että se on siitä kiinni, vaan pelistä ja jostain siihen liittyvistä seikoista... miten lie kyhätty. Kuten sanoin, KAIKKI muut pelit toimii netissä ihan täysin moitteetta.

Toimiiko jollain oikeasti ihan hyvin?!
Millä kokoonpanolla?

e: Olis kiva tietää vähän tarkemmin miten noin vs-pelit teknisesti toimii, jos nyt joku jotain tietäis... vois lähteä etsimään sitä syytä tälle.

Mulla ainakin toimii varmaan 95% peleistä ihan moitteetta. Yhteys on 100/10 Saunalahden kaapeliyhteys ja ihan perus D-linkin Dir600 reititin. Langattomana tulee yhteys boxiin. Jostain syystä kuitenkin aina kun pelaan tietyn kaverin kanssa, niin tahtoo töppiä, en tiedä mistä tämä johtuu. Aikaisemmin oli 10/10 yhteys, eikä silloinkaan pahemmin pätkinyt.
 
Mitäs on tapahtunut versus-rintamalla?
Huvikseni aloin metsästämään vs. Lvl25 saavutusta ja pelasin vajaat 10 matsia tänään vapaapäivän aikana.

Lähes kaikki quittaa kesken, 2-1 tappioasemassa toisessa erässä, 2-0 ekassa erässä, etc. Tilanteissa missä peli vielä täysin käännettävissä.

Jääneet nämä vs. koitokset vähemmälle kun mieluummin pelaa OTP/EASHL:ää, mutta ei ainakaan aiempina vuosina näin helpolla luovutettu?

Eikös tappioista voi oppia jotain, ja tosiaankin puolessa välissä peliä voi parin maalin tappion helposti kääntää voitoksi vielä?

Huokaus.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs on tapahtunut versus-rintamalla?
Huvikseni aloin metsästämään vs. Lvl25 saavutusta ja pelasin vajaat 10 matsia tänään vapaapäivän aikana.

Lähes kaikki quittaa kesken, 2-1 tappioasemassa toisessa erässä, 2-0 ekassa erässä, etc. Tilanteissa missä peli vielä täysin käännettävissä.

Jääneet nämä vs. koitokset vähemmälle kun mieluummin pelaa OTP/EASHL:ää, mutta ei ainakaan aiempina vuosina näin helpolla luovutettu?

Eikös tappioista voi oppia jotain, ja tosiaankin puolessa välissä peliä voi parin maalin tappion helposti kääntää voitoksi vielä?

Huokaus.

Joo itsekkin ihmettelen samaa ja siksi en ole 3 pelin jälkeen koskenut vs. puoleen, 3-0-0 jotain pikkupaskoja vastaan ja 2 on DNF voittoja jossain 2-0/3-0 johdossa ekassa erässä. Yhden voitin sitten taas 7-1 ja joo kaveri ei ollut mikään huippu (saattaa johtua lvl:istäni?).

HUT:tia olen takonut ja siellä aika harvoin poistutaan (juuri pelirahojen takia, koska niitä ei saa jos poistuu), mutta saa sielläkin kerran 4 peliin sellaisen joka quittaa vikalla 10 sekunnilla 2-1 tappioasemassa. Ihan naurettavaa poistua vaikka peli olisikin 3-0 ekassa erässä, monta kertaa kun itse olen ollut johdossa niin kaveri saa momentumin ja menee yhdellä ohi, eikä mitään järkeä lopettaa jos on 1 maalin tappiolla vikalla minuutilla. Monta kertaa taas itse on tultu noustua tai hävittyä esim. 2-3 tilanteesta 4-3 voittoon/häviöön vain vikalla minuutilla. Tää peli on niin täynnä erilaisia tasotuksia (etenkin HUT:issa, 99 luistelu Gaborikillä niin silti joku 80 luistelulla oleva jantteri luistelee yhtä nopeasti, da fuq?) ja momentumeja, että huhhhuh.. Tasotukset syö miestä tässä HUT:issa, jotenkin 95-90-90 joukkue on triplasti tahmaisempi ja hitaampi kuin 85-85-85 joukkue, no siinähän EA:lla ollu varmaan joku idea että huonommallakin joukkueella pärjää. Vai onkohan se vaan päähän tuleva ajatus että "helppo voitto" joka aiheuttaa tämän ns. "tasoituksen"? Ei tiiä, onneksi en sentään tuollaisella joukkueella ole hävinnyt. :D

Into ollu aika pientä koko '12 pelin aikana mulla, jtn. +100 matsia HUT:issa ja 221 EASHL/OTP:ssä, kaikki glitchaajat ja ajankuluttajat ovat laskeneet sitä peli-intoa etenkin randomeja vastaan, friendpelit ovat ihan kivoja toki ja niitä on tultu pelattua ihan mukavasti + erilaiset turnaukset tiettyjen foorumien kesken ja HUT:issa erittäin kivoja kun panoksesta pelataan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs on tapahtunut versus-rintamalla?
Huvikseni aloin metsästämään vs. Lvl25 saavutusta ja pelasin vajaat 10 matsia tänään vapaapäivän aikana.

Lähes kaikki quittaa kesken, 2-1 tappioasemassa toisessa erässä, 2-0 ekassa erässä, etc. Tilanteissa missä peli vielä täysin käännettävissä.

Jääneet nämä vs. koitokset vähemmälle kun mieluummin pelaa OTP/EASHL:ää, mutta ei ainakaan aiempina vuosina näin helpolla luovutettu?

Eikös tappioista voi oppia jotain, ja tosiaankin puolessa välissä peliä voi parin maalin tappion helposti kääntää voitoksi vielä?

Huokaus.

Joo o, voin vaan kuvitella kuinka toi ärsyttää. Pikkuveljen kaa pelaillaa ja johetaa pelii 7 maalilla tai sinne päi niin sillon kyl ymmärtää et vastapuoli quittaa. Mutta ei varmaanka ikinä ku ollaa pelattu nii ei oo lähteny tos tilantees. Mut nyt ei olla kyl lähemmäs kuukautee tai kahteen enää netissä pelailtu, joten en tiiä yhtää millasia pelaajia sinne nettiin on eksyny. Ne pelaajat vaan ei yksinkertasesti kestä häviöö ja sit ne vie pelinautinnon muilta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo o, voin vaan kuvitella kuinka toi ärsyttää. Pikkuveljen kaa pelaillaa ja johetaa pelii 7 maalilla tai sinne päi niin sillon kyl ymmärtää et vastapuoli quittaa. Mutta ei varmaanka ikinä ku ollaa pelattu nii ei oo lähteny tos tilantees. Mut nyt ei olla kyl lähemmäs kuukautee tai kahteen enää netissä pelailtu, joten en tiiä yhtää millasia pelaajia sinne nettiin on eksyny. Ne pelaajat vaan ei yksinkertasesti kestä häviöö ja sit ne vie pelinautinnon muilta.

Mun mielestä ihmiset ei vaan enään pelaa tosissaan tätä 12 ,kun niin plajon ongelmia... ja tämäkin (pois kesken pelin lähteminen) vaikuttas olevan merkki siihen suuntaan ettei kukaan pelaa tosissaan mitään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Antakaa niiden ragequitata niin vähän ajan päästä pääsette kovempi levusia vastaan. Näitä vastaan yleensä vähemmän poistumisia, mutta voi tulla muita ongelmia kuten kulutetaan aikaa oman maalin takana yms. Yleensä kuitenkin saa ihan kunnon matseja.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla sama ongelma mun toisella ohjaimella. Yleensä noi tapahtuu vain sillon kun painan L3, mutta välillä muutenkin. Ja sitte taktiikat vaihtuu sellasta tahtia ettei itte pysy perässä. :D Ja tää ongelma vaan tässä pelissä.

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?

automaattiset syötöt...en keksi kyllä mitään ratkasua tuohon.Kokeilitko muita pelejä,onko samaa ongelmaa?
Itseä vaivaa kylläkin sellanen ongelma,kun painan taklausta ja irrotan ohjaimesta ja laitan sen vaikka pöydälle,pelaaja tekee taklauksen joka tapauksessa mutta myöhässä (jokin peruuttamaton komento) ja jäähyboxi kutsuu...tämä on kait pelissä ihan vikana eikä ohjaimessa tms.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muut pelit toimivat moitteettomasti, vika on vaan nhl 12 pelissä! Selvisi, että en ole yksin kyseisen ongelman kanssa ko selailin forumia!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla sama ongelma mun toisella ohjaimella. Yleensä noi tapahtuu vain sillon kun painan L3, mutta välillä muutenkin. Ja sitte taktiikat vaihtuu sellasta tahtia ettei itte pysy perässä. :D Ja tää ongelma vaan tässä pelissä.

Kärsin samasta ongelmasta! Ratkaisua ei ole löytynyt? Onko muilla vastauksia ongelmiimme?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan levyssä vikaa vai missä kun pelatessa peli "painelee" itsestään nappuloita (nuolinäppäimet, X, L1 L2 R1 R2). Esim välillä kun puolustan, pidän pelkkää L2 pohjassa, sitten oma pelaaja nostaakin mailaa yhtäkkiä ja pelaajan vauhti tippuu aina tämän tapahtuessa ja vastustaja polkee komeasti ohi. Välillä kun on kiekko itsellä niin sitten se yhtäkkiä syöttää/työntää sen eteenpäin tms. Kokeiltu on 2 eri ohjaimella, sama vika aina joten vika pelissä vai missä?


Sama vaiva mulla! Olen soittanut EAsportin asiakaspalveluun asti vaivaan liittyen, mutta ratkaisua ei ole löytynyt! Oletko kokeillut toisella levykkeellä? Onko vika levykkeessä vai pleikkarissa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?

Ohjaimesi on rikki, vie ihmeessä takuuvaihtoon.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, onko kenellekään tullut eteen seuraavanlaisia ongelmia NHL 12-peliä pelatessa?

Pelatessani kyseistä peliä ohjain sekoilee ja antaa automaattisia "käskyjä" eli esim taktiikat vaihtuvat, automaattiset syötöt, huitomiset yms. tapahtuvat painamatta kyseisiä nappuloita! Eli vaikka vain kuljetan kiekko ympäri kenttää niin taktiikat vaihtelevat ja välillä pelaaja saattaa antaa jättösyötön ilman, että olisin mitään sellaista toivonut.
Olen ongelmasta johtuen ostanut 4 uutta sony dualshock 3 ohjainta syksyn 2011 jälkeen, mutta ongelmat ilmenevät aina vaan uudelleen. Aikaisemmin ohjaimet toimivat jonkun aikaa moitteettomasti, mutta viimeisin ohjain alkoin temppuilemaan ensimmäisestä pelistä lähtien!

Onko kenelläkään ratkaisua vaivaan?

Tiedä nyt ratkaisusta, mutta itselllä vaivasi pienessä mittakaavassa juuri tämän pelin kanssa tossa vastikään. Nyt ei ole tehnyt enään mitään automaattisia huitomisia, syöttöjä jne. Mulla tuo teki joitakin päiviä joitain kertoja. Joskin nyt ei taas tee ja silloin kun ongelma oli niin kaikki muut pelit toimivat täysin normaalisti. Ja tosiaan ekan kerran kun ukko teki itsekseen jotain luulin vahingossa painaneeni, mutta sen jälkeen kun tämä toistui muutaman kerran uudestaan niin tajusin , että jotain bugaamistahan tämä on.
Lisäksi mainittakoon, että kohta 2 vuotta toi ohjain ollu itellä ja useammankin kerran tippunut käsistä, pöydältä jne. ja silti siis ilman tuota muutaman päivän ongelmaa itsell ainakin ohjain toimii moitteetta, joten en jaksa uskoa, että noissa kaikissa 4:ssä ohjaimessa olisi vikaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ohjaimesi on rikki, vie ihmeessä takuuvaihtoon.


Otin uuden ohjaimen paketista ja sama temppuilu alkoi ensimmäisestä ottelusta asti! Joten tiedän, että vika on ohjaimessa, mutta ei se "rikki" ole, koska muissa peleissä toimii moitteettomasti. Taidanpa tilata jonkun muun kuin sonyn dualshock ohjaimen, jospa ongelma sillä ratkeaisi.
 
Ylös Bottom