Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko sulla tuo tietokoneapu "oletus",sillä ne tekee pisteitä ja jopa voittavat ottelujakin,moket toimii kuten pitää ja se tärkein...itse pelaan asetusversiolla 1.00,koska 1.01 tekee heikosti maaleja ja sillä uusimmalla 1.02 ei omat tee mitään.Noita kannattaa kuitenkin vaihdella ja kokeilla itse mikä on paras...Jos tuntuu tulevan liikaa pisteitä,kannattaa kokeilla pelata suurin osa pelistä puolustaen ja auttaa pakkeja...tosin itse en ole päässyt alle 100 pisteissä enkä jäähyissä vaikka olis millanen ukko kyseessä...se hieman kyrsii.

On oletuksena kyllä tietokoneapu. Mutta tosiaan noita voisi kokeilla noita muita asetussarjoja :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tuossa NHL 12-profiilin siirtämisessä NHL 13:een mukana myös 1v1-arvopelien tilastot? Oliko näin tämän vuoden pelissä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On oletuksena kyllä tietokoneapu. Mutta tosiaan noita voisi kokeilla noita muita asetussarjoja :)

Se tahtoo olla niin et alkuperänen asetussarja mahdollistaa omien malinteon ja taas tämä uusin varsinkin pilaa sen kokonaan...kokeilemalla kaikkia asetuksia saa kaikista parhaan pelin omaan mieleen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tuossa NHL 12-profiilin siirtämisessä NHL 13:een mukana myös 1v1-arvopelien tilastot? Oliko näin tämän vuoden pelissä?
Mitään omia tilastoja ei ole voinut ikinä siirtää NHL-sarjan pelistä toiseen. NHL 13:sta ainakaan minun tietojeni mukaan ei vielä mitään varmoja tietoja ole, mutta tuskinpa siihenkään 12:n tilastoja siirrellään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitään omia tilastoja ei ole voinut ikinä siirtää NHL-sarjan pelistä toiseen. NHL 13:sta ainakaan minun tietojeni mukaan ei vielä mitään varmoja tietoja ole, mutta tuskinpa siihenkään 12:n tilastoja siirrellään.

Eikö oman online ukon tilastoja voi siirtää ainakin nhl11->12..muistaisin nähneeni pelissä suoritusten seurannassa sellasen kohdan...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eikö oman online ukon tilastoja voi siirtää ainakin nhl11->12..muistaisin nähneeni pelissä suoritusten seurannassa sellasen kohdan...
NHL 11:ssä avatun kortin perusteella pääsee aloittamaan NHL 12:ssa Amateur 1-3 tasoilta. Olisiko sitten myös pari pientä +1 boostia saanut johonkin avattua maalimäärästä tai jostain riippuen. Tilastot eivät siis varsinaisesti kuitenkaan pelistä toiseen siirry.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

NHL 11:ssä avatun kortin perusteella pääsee aloittamaan NHL 12:ssa Amateur 1-3 tasoilta. Olisiko sitten myös pari pientä +1 boostia saanut johonkin avattua maalimäärästä tai jostain riippuen. Tilastot eivät siis varsinaisesti kuitenkaan pelistä toiseen siirry.

Näinhän se olikin..:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tämä ihan normaalia että jopa suomalaisia vastaan pelatessa on usein ihan hirveän tahmea koko peli. Siis nimenomaan niin että peli ei varsinaisesti pätki tai hypi vaan kaikki vain tapahtuu ihan älyttömällä viiveellä. Ihan toivotonta pelata kun välillä ei kiekko lähde lavasta vaikka kuinka hakkaisi syöttöä vaan vastustaja ehtii ottamaan sen pois, samasta syystä syötöt menee kilometrin ohi, onetimerit ei osu kiekkoon jne.

Eilenkin oli muuten hyvä matsi mutta ukot vain hidastui ja hidastui mitä pidemmälle peli meni, ja:lla ei ollut puhettakaan että olisi edes voinut roikkua kenenkään perässä. Että ottaa pattiin kun muuten hyvät pelit menee ihan päin persettä. Huom! Tätä siis tapahtuu ihan sama olinko vieras- vai kotijoukkue ja mitä vastustajilta kysellyt niin heillä on toiminut aina ihan moitteetta - ja sen kyllä huomaa, sen nimittäin näkee jo ihan harhautusten nopeudessa. Vastustajalla kun tapahtuu kaikki sekunnin osissa niin mulla mitataan melkein sekuntiasteikolla, noin kärjistettynä. :D Kaikki kikkailut voi unohtaa ihan täysin... ja varsinaisen pelinautinnon. Oma peli kun perustuu nimenomaan nopeaan kiekon liikuttamiseen mutta näillä annetuilla eväillä se ei vaan onnistu, puolustamisesta puhumattakaan kun hyökkääjän luistelee ohi vain muuttamalla luistelulinjaa koska pakki reagoi niin hitaasti.

Luulin kerran jo selvittäneeni tämän mutta ilmeisesti ei ollutkaan välttämättä modeemista johtuvaa vaan ihan jostain muusta... On testattu eri modeemeja ja langatonta (joista langattomana toimii itse asiassa parhaiten?! ja tosiaan muutama päivä meni ihan ok?). Piuhan päässä tuntunut että ongelma olisi pahin, kuten taas eilenkin kun kokeilin taas piuhalla ja uudella modeemilla. :( En oikeastaan keksi enää mitään muuta kuin että NHL 12 + mun PS + piuha/modeemi = ei vaan toimi.

Tietokoneelta pingit ea:n servereille 20-35ms (jos nyt oikeille testasin) ja kotimaassa eri servereille random-testejä tehneenä jotain 10-20ms, eli ei kyllä siitäkään johdu. Netin nopeuskin on HUONOIMMILLAANKIN ollut vähän päälle 60 megaa. En vaan keksi että missä mättää... Huomioitavaa on myös että JOSKUS silti satunnaisesti toimii ihan ok, mutta harvemmin. Ei vaikuta onko tietokone päällä tai ei, wlani puhelimessa päällä tai ei. Hermot menee!

+ Muut pelit toimii netissä täysin moitteetta kuten vaikka Battlefield jne...

Ei voi v***u kahden metrin syötöt mennä kolme metriä ohi!


****

edit:
Mitä asetuksia voisin vielä kokeilla? modeemi/PS jne
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tämä ihan normaalia että jopa suomalaisia vastaan pelatessa on usein ihan hirveän tahmea koko peli. Siis nimenomaan niin että peli ei varsinaisesti pätki tai hypi vaan kaikki vain tapahtuu ihan älyttömällä viiveellä. Ihan toivotonta pelata kun välillä ei kiekko lähde lavasta vaikka kuinka hakkaisi syöttöä vaan vastustaja ehtii ottamaan sen pois, samasta syystä syötöt menee kilometrin ohi, onetimerit ei osu kiekkoon jne.


Oikeastaan tuo sinun tekstisi olisi voinut olla vaikka minun kirjoittama. Täysin samat oireet täällä ja olen jo oikeastaan luovuttanut koko asian suhteen. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. Tai välillä toimii, mutta se on todella harvoin. Huvittavinta asiasta tekee se seikka, että tosiaan kaikki muut netissä pelattavat pelit toimii ilman tätä viivettä ja nykimistä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oikeastaan tuo sinun tekstisi olisi voinut olla vaikka minun kirjoittama. Täysin samat oireet täällä ja olen jo oikeastaan luovuttanut koko asian suhteen. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. Tai välillä toimii, mutta se on todella harvoin. Huvittavinta asiasta tekee se seikka, että tosiaan kaikki muut netissä pelattavat pelit toimii ilman tätä viivettä ja nykimistä. :)

Jossain oli että viimeisimmän päivityksen jälkeen alkanut ja voin uskoa että näin olisi, koska mielestäni aiemmin toimi ihan jees.

Tässä on huono video siitä miten toi käytännössä toimii Weird NHL 12 Controller Lag - YouTube mutta kyllä siitä saapi idean selville varsinkin tuolla pidemmällä videossa... Sen lisäksi ukot tuntuu olevan polvia myöten suossa, ainakin yhtä kankeita ja hitaita. Ja mitä nyt googlaillu tätä niin aika paljon vastaavia ongelmia todella monilla. Joillakin vaan toimii ja joillakin ei yhteyden laadusta riippumatta.

Jännä myös että molemmilla, eli x:llä ja PS:llä on ihan samaa ongelmaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oikeastaan tuo sinun tekstisi olisi voinut olla vaikka minun kirjoittama. Täysin samat oireet täällä ja olen jo oikeastaan luovuttanut koko asian suhteen. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. Tai välillä toimii, mutta se on todella harvoin. Huvittavinta asiasta tekee se seikka, että tosiaan kaikki muut netissä pelattavat pelit toimii ilman tätä viivettä ja nykimistä. :)

Itellä ollu vastaavaa, mutta olen kyllä ollut vaan sitä mieltä että omaa huonoutta :p

... Itseasiassa vika on näissä 10/1 ja 24/2 neteissä joissa on ulospäin rajotettu nopeuksia. Ainakin mulla menee ohjaus hitaaksi jos koneelta on liikennettä ulos. Kun ei riitä kaista siihen suuntaan, niin se hidastaa nimenomaan tuota komentojen perillemenoa ja tekee omasta ukosta tahmian ja kankian. Sen lisäksi sitten itse vielä juoksuttaa ukon puhki ku joutuu kokoajan kiihyttämään että kerkiää oikaan paikkaan... Kiitoksia Elisa ja Sonera kun monopolisoivat ja ovat laiskoja panostamaan verkkoihin :) Ja tosiaan... toisinaan toimii ja välissä on viikkojakin ihan täyttä kuraa, eikä mitään tehtävissä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itellä ollu vastaavaa, mutta olen kyllä ollut vaan sitä mieltä että omaa huonoutta :p

... Itseasiassa vika on näissä 10/1 ja 24/2 neteissä joissa on ulospäin rajotettu nopeuksia. Ainakin mulla menee ohjaus hitaaksi jos koneelta on liikennettä ulos. Kun ei riitä kaista siihen suuntaan, niin se hidastaa nimenomaan tuota komentojen perillemenoa ja tekee omasta ukosta tahmian ja kankian. Sen lisäksi sitten itse vielä juoksuttaa ukon puhki ku joutuu kokoajan kiihyttämään että kerkiää oikaan paikkaan... Kiitoksia Elisa ja Sonera kun monopolisoivat ja ovat laiskoja panostamaan verkkoihin :) Ja tosiaan... toisinaan toimii ja välissä on viikkojakin ihan täyttä kuraa, eikä mitään tehtävissä.

Nii, ja ei näköjään tää 100/5 myöskään riitä. En usko että se on siitä kiinni, vaan pelistä ja jostain siihen liittyvistä seikoista... miten lie kyhätty. Kuten sanoin, KAIKKI muut pelit toimii netissä ihan täysin moitteetta.

Toimiiko jollain oikeasti ihan hyvin?!
Millä kokoonpanolla?

e: Olis kiva tietää vähän tarkemmin miten noin vs-pelit teknisesti toimii, jos nyt joku jotain tietäis... vois lähteä etsimään sitä syytä tälle.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toimiiko jollain oikeasti ihan hyvin?!
Millä kokoonpanolla?

Toimii:

Xbox 360
Kymen puhelimen 24/3 ADSL
D-Link modeemi ja erillinen reititin
Boksi piuhalla reitittimessä, tottakai.
Konsolille määritetty prioriteetti reitittimellä, vaikka vaimo notkuisi fb:ssä niin konsoli ei takkuile.

Poikkeuksena tottakai vieraspelit kaukaisella hostilla, tai jos joku paikallinen rutjake pelaa mokkulalla ja hostaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

quote_icon.png
Viestin lähetti alunperin baritoni
Onko tämä ihan normaalia että jopa suomalaisia vastaan pelatessa on usein ihan hirveän tahmea koko peli. Siis nimenomaan niin että peli ei varsinaisesti pätki tai hypi vaan kaikki vain tapahtuu ihan älyttömällä viiveellä. Ihan toivotonta pelata kun välillä ei kiekko lähde lavasta vaikka kuinka hakkaisi syöttöä vaan vastustaja ehtii ottamaan sen pois, samasta syystä syötöt menee kilometrin ohi, onetimerit ei osu kiekkoon jne.

Nimenomaan tämä mulla(kin) lopetti pelit tuolla netin puolella...ei kertakaikkiaan vaan pysty pelinrakentajalla pelaamaan kunnolla jos pitäs syötöt saada lapaan ja reaktoita käyttää ilman et joutuu tekemään kaiken hidastettuna :D

Säälin eniten niitä jotka pelaavat jossakin jostakin oikeasta rahasta...vain hullu pelaa rahasta pelissä joka on hidastettua tai muuten ei vastaa käyttäjän tekemiin komentoihin siinä ajassa kuin kuuluisi...
E: Hieman vielä tarkennusta: vain hullu pelaa peliä,johon ei voi kertakaikkiaan luottaa että se toimii- rahasta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vois sitä laittaa oman BE A GM joukkueen tänne ku muutki on laitellu ja muutenki.... :) Elikkä Washington Capitals, Fantasiavarauksella ja 2 kausi menossa, supertähdellä pelailen normi sliderit. kokoonpanot on tälläset.

P.Elias-P.Datsyuk-D.Briere
C.Kunitz-B.Richards-S.Gagne
B.Sutherby-S.Horcoff-J.Donskoi
M.Carkner-Z.Dalpe-M.Zidlicky

Toi Zidlicky koska ei oo hyökkääjiä tarpeeks terveenä

Pakit:
S.Gonchar-D.Boyle
B.Cambell-T.Kaberle
J.Strudwick-T.Poti

ja maalissa :
O.Pavelec-T.Pielmeier

Tollaset ketjut ei mikään tähtijoukkue mut iha hyvi menee sen kertoo tilastot:
O.77 V. 41 H. 26 JAH. 10 P.92 TM. 223 NHL kauden yhdeksäs tällä hetkellä

Sitte Parhaat Pistemiehet:
P.Datsyuk 34 häkkii ja 42 syöttöö yhteensä 76 pointsii piste per peli tahdilla nhllän 16 (vasta)
B.Richards 19 rysää ja 47 syöttöä yhteens 66 pointsii

Muutki sais kertoo omist tilastoist näito kato kiva lukee :D
Mut nyt häippäsen täst pelailee et morjens :D:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vaikuttaako noiden asetusten vaihteleminen simuloitavien pelien tuloksiin ja muihin tilastoihin?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vois sitä laittaa oman BE A GM joukkueen tänne ku muutki on laitellu ja muutenki.... :) Elikkä Washington Capitals, Fantasiavarauksella ja 2 kausi menossa, supertähdellä pelailen normi sliderit. kokoonpanot on tälläset.

P.Elias-P.Datsyuk-D.Briere
C.Kunitz-B.Richards-S.Gagne
B.Sutherby-S.Horcoff-J.Donskoi
M.Carkner-Z.Dalpe-M.Zidlicky

Toi Zidlicky koska ei oo hyökkääjiä tarpeeks terveenä

Pakit:
S.Gonchar-D.Boyle
B.Cambell-T.Kaberle
J.Strudwick-T.Poti

ja maalissa :
O.Pavelec-T.Pielmeier

Tollaset ketjut ei mikään tähtijoukkue mut iha hyvi menee sen kertoo tilastot:
O.77 V. 41 H. 26 JAH. 10 P.92 TM. 223 NHL kauden yhdeksäs tällä hetkellä

Sitte Parhaat Pistemiehet:
P.Datsyuk 34 häkkii ja 42 syöttöö yhteensä 76 pointsii piste per peli tahdilla nhllän 16 (vasta)
B.Richards 19 rysää ja 47 syöttöä yhteens 66 pointsii

Muutki sais kertoo omist tilastoist näito kato kiva lukee :D
Mut nyt häippäsen täst pelailee et morjens :D:D

Et sitten ottanut Ovechkiniä ekana varauksena fantasiassa :D

Itse just alottelin jokupäivä Canadiensilla GM:n "virallisesti"..on pari kertaa tullu alotettua mut aina on tullu uudet rosterit tai jotain vastaavaa päivitystä joka on pilannut sitten pelit...
Laittelen myös jotain omia tilastoja jos tuota nyt kerkeäis edes kauden pelaamaan,noita on ihan kiva lukea ja ihmetellä.
Kuitenkin on aina ollut tapana joka änärissä pelata yks pytty kotiin oikealla rosterilla ja lempijoukkueella.

Pääosin ajan vie kuitenkin BAP.
Siitä sen verran et aion yrittää pelata tuolla OHL:ssä niin paljon kun vaan siellä pystyy pelaamaan,eli alotin siellä jo 14 vuotiaana (pelin mukaan 15v) ja pelailen niin kauan kunnes "joutuu" ylös ja yritän takasin alas jos vaan pääsee...
Tämä NHL12 on sen verran ollut raskas kaikenmailman bugien ja vikojen takia et ei jaksa tahkoa tosissaan enään,menee ihan fiiliksen ja sellasen ns."harjottelun" piikkiin 13 odotellessa.
Suoraan sanoen en kehtaa pelata NHL:ää tälläsellä pelillä (ainakaan mitenkään tosissaan),vaikka ei se mitenkään mihinkään vaikutakkaan kuin omaan mielialaan.
 
Ylös Bottom