milesizdead
KonsoliFIN Alumni
Onkos kellään tietoa että siirtyykö nuo BaP oman ukon tekemät tehot NHL12--->NHL13??
Ei ole aiemmin siirtyneet. Tuskin nytkään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos kellään tietoa että siirtyykö nuo BaP oman ukon tekemät tehot NHL12--->NHL13??
Ei ole aiemmin siirtyneet. Tuskin nytkään.
Onko sulla tuo tietokoneapu "oletus",sillä ne tekee pisteitä ja jopa voittavat ottelujakin,moket toimii kuten pitää ja se tärkein...itse pelaan asetusversiolla 1.00,koska 1.01 tekee heikosti maaleja ja sillä uusimmalla 1.02 ei omat tee mitään.Noita kannattaa kuitenkin vaihdella ja kokeilla itse mikä on paras...Jos tuntuu tulevan liikaa pisteitä,kannattaa kokeilla pelata suurin osa pelistä puolustaen ja auttaa pakkeja...tosin itse en ole päässyt alle 100 pisteissä enkä jäähyissä vaikka olis millanen ukko kyseessä...se hieman kyrsii.
On oletuksena kyllä tietokoneapu. Mutta tosiaan noita voisi kokeilla noita muita asetussarjoja
Mitään omia tilastoja ei ole voinut ikinä siirtää NHL-sarjan pelistä toiseen. NHL 13:sta ainakaan minun tietojeni mukaan ei vielä mitään varmoja tietoja ole, mutta tuskinpa siihenkään 12:n tilastoja siirrellään.Onko tuossa NHL 12-profiilin siirtämisessä NHL 13:een mukana myös 1v1-arvopelien tilastot? Oliko näin tämän vuoden pelissä?
Mitään omia tilastoja ei ole voinut ikinä siirtää NHL-sarjan pelistä toiseen. NHL 13:sta ainakaan minun tietojeni mukaan ei vielä mitään varmoja tietoja ole, mutta tuskinpa siihenkään 12:n tilastoja siirrellään.
NHL 11:ssä avatun kortin perusteella pääsee aloittamaan NHL 12:ssa Amateur 1-3 tasoilta. Olisiko sitten myös pari pientä +1 boostia saanut johonkin avattua maalimäärästä tai jostain riippuen. Tilastot eivät siis varsinaisesti kuitenkaan pelistä toiseen siirry.Eikö oman online ukon tilastoja voi siirtää ainakin nhl11->12..muistaisin nähneeni pelissä suoritusten seurannassa sellasen kohdan...
NHL 11:ssä avatun kortin perusteella pääsee aloittamaan NHL 12:ssa Amateur 1-3 tasoilta. Olisiko sitten myös pari pientä +1 boostia saanut johonkin avattua maalimäärästä tai jostain riippuen. Tilastot eivät siis varsinaisesti kuitenkaan pelistä toiseen siirry.
Onko tämä ihan normaalia että jopa suomalaisia vastaan pelatessa on usein ihan hirveän tahmea koko peli. Siis nimenomaan niin että peli ei varsinaisesti pätki tai hypi vaan kaikki vain tapahtuu ihan älyttömällä viiveellä. Ihan toivotonta pelata kun välillä ei kiekko lähde lavasta vaikka kuinka hakkaisi syöttöä vaan vastustaja ehtii ottamaan sen pois, samasta syystä syötöt menee kilometrin ohi, onetimerit ei osu kiekkoon jne.
Oikeastaan tuo sinun tekstisi olisi voinut olla vaikka minun kirjoittama. Täysin samat oireet täällä ja olen jo oikeastaan luovuttanut koko asian suhteen. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. Tai välillä toimii, mutta se on todella harvoin. Huvittavinta asiasta tekee se seikka, että tosiaan kaikki muut netissä pelattavat pelit toimii ilman tätä viivettä ja nykimistä.
Oikeastaan tuo sinun tekstisi olisi voinut olla vaikka minun kirjoittama. Täysin samat oireet täällä ja olen jo oikeastaan luovuttanut koko asian suhteen. Kun ei vaan toimi niin ei toimi. Tai välillä toimii, mutta se on todella harvoin. Huvittavinta asiasta tekee se seikka, että tosiaan kaikki muut netissä pelattavat pelit toimii ilman tätä viivettä ja nykimistä.
Itellä ollu vastaavaa, mutta olen kyllä ollut vaan sitä mieltä että omaa huonoutta
... Itseasiassa vika on näissä 10/1 ja 24/2 neteissä joissa on ulospäin rajotettu nopeuksia. Ainakin mulla menee ohjaus hitaaksi jos koneelta on liikennettä ulos. Kun ei riitä kaista siihen suuntaan, niin se hidastaa nimenomaan tuota komentojen perillemenoa ja tekee omasta ukosta tahmian ja kankian. Sen lisäksi sitten itse vielä juoksuttaa ukon puhki ku joutuu kokoajan kiihyttämään että kerkiää oikaan paikkaan... Kiitoksia Elisa ja Sonera kun monopolisoivat ja ovat laiskoja panostamaan verkkoihin Ja tosiaan... toisinaan toimii ja välissä on viikkojakin ihan täyttä kuraa, eikä mitään tehtävissä.
Toimiiko jollain oikeasti ihan hyvin?!
Millä kokoonpanolla?
Viestin lähetti alunperin baritoni
Onko tämä ihan normaalia että jopa suomalaisia vastaan pelatessa on usein ihan hirveän tahmea koko peli. Siis nimenomaan niin että peli ei varsinaisesti pätki tai hypi vaan kaikki vain tapahtuu ihan älyttömällä viiveellä. Ihan toivotonta pelata kun välillä ei kiekko lähde lavasta vaikka kuinka hakkaisi syöttöä vaan vastustaja ehtii ottamaan sen pois, samasta syystä syötöt menee kilometrin ohi, onetimerit ei osu kiekkoon jne.
Vois sitä laittaa oman BE A GM joukkueen tänne ku muutki on laitellu ja muutenki.... Elikkä Washington Capitals, Fantasiavarauksella ja 2 kausi menossa, supertähdellä pelailen normi sliderit. kokoonpanot on tälläset.
P.Elias-P.Datsyuk-D.Briere
C.Kunitz-B.Richards-S.Gagne
B.Sutherby-S.Horcoff-J.Donskoi
M.Carkner-Z.Dalpe-M.Zidlicky
Toi Zidlicky koska ei oo hyökkääjiä tarpeeks terveenä
Pakit:
S.Gonchar-D.Boyle
B.Cambell-T.Kaberle
J.Strudwick-T.Poti
ja maalissa :
O.Pavelec-T.Pielmeier
Tollaset ketjut ei mikään tähtijoukkue mut iha hyvi menee sen kertoo tilastot:
O.77 V. 41 H. 26 JAH. 10 P.92 TM. 223 NHL kauden yhdeksäs tällä hetkellä
Sitte Parhaat Pistemiehet:
P.Datsyuk 34 häkkii ja 42 syöttöö yhteensä 76 pointsii piste per peli tahdilla nhllän 16 (vasta)
B.Richards 19 rysää ja 47 syöttöä yhteens 66 pointsii
Muutki sais kertoo omist tilastoist näito kato kiva lukee
Mut nyt häippäsen täst pelailee et morjens