Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Millonkas mm kisojen kokoonpano- ja musapaketit ilmestyy pleikalle? Jos sopii niin tänne linkkiä ja ohjeita miten kokoonpanot laitetaan
Mmm... Tarkoitinkin itse luotuja kokoonpanopaketteja, en suinkaan ea:n... Ja niiden pitäisi olla netistä ladattaviaKetjua saa lukea. Edelleen ei ole tulossa mitään kokoonpanoja, koska A) EA:ta ei kiinnosta B) Kokoonpanoja ei voi kopioida laitteelta toiselle
Eihän sais tulla ottelurangaistuksii selästä taklaamisesta jos se ei ees loukkaannu? Nää jäähyt on kyllä ihan pyllystä.
Eikä pitäis olla mahollista että tulee laitataklauksesta ottelurangaistus ku taklaa vastustajan vaihtoaitioon...
No ei kyllä ole. Jos et riko sääntöjä niin sillon ei anneta rangaistuksia!Mihinkäs väitteesi perustuvat? Vaikka pelaaja ei loukkaantuisi, tälle voidaan antaa ottelurangaistus. Sama pätee aitioon taklaamisiin.. Rangaistuksen nimike ei myöskään ole merkkaava vaan se itse teko ja seuraus. Jos joku taklaa toisen törkeästi, se on yhdentekevää onko se laitataklaus vai selästä taklaus vai kampitus. Lopputulos on sama.
Eihän sais tulla ottelurangaistuksii selästä taklaamisesta jos se ei ees loukkaannu? Nää jäähyt on kyllä ihan pyllystä.
Eikä pitäis olla mahollista että tulee laitataklauksesta ottelurangaistus ku taklaa vastustajan vaihtoaitioon...
Vastustaja vaihtoaitioon = automaattinen 2 min.pelissä ,sitä en itsekään käsitä...ainakin GM ja BaP-muodoissa,onlinesta en tiedä...
Ryntäämisestäkin (ne hiton vastapommit sinisellä kiekottomaan pelaajaan) pitäisi saada peliin joku isompi jäähy (tarve varsinkin online).
Kiinnipitämisestä (myös maalin edessä kun pelaaja yrittää pois siitä) tulee ihan liian harvoin jäähyä.
10min. jäähyä en ole saanut vielä ikinä!...yhen ainoan kerran tässä 12:ssa 5 min keskialueen lonkkataklauksesta,laitataklauksesta en ole onnistunut saamaan kuin 2 min.(tosin niitä en kauheasti harrastakkaan muuten kuin kiekollista pelaajaa).
Estäminen,onko pelissä sellastakaan? tuntuu ettei ole,bap:issa huomaa selvästi miten vastustajan pelaaja on kiinni sun ukossa (sellanen "magneetti"-ominaisuus)
On varmasti syytä seuraavaan peliin laittaa kokonaan nuo jäähyt uusiksi,mikään ei tunnu olevan kuten kuuluu,ainoa iso plussa on tuo kiekottoman pelaajan taklaaminen,siitä kuuluu saada rangaistus ehdottomasti.
Joo oon ehdottomasti samaa mieltä ja loukkaantumisia ja ottelurangaistuksia sais tulla paljon enemmä rajuista taklauksista mutta sitten pitäs kans olla niin ettei niin usein voi tehä sellasta rajua taklausta. Eli vähemmän rajuja taklauksii ja niistä enemmä jäähyi ja loukkaantumisia, näin sais tulla NHL13.
Uuden vallankumouksellisen gameplay-mekaniikan tuloa luvataan, ja se on melkoisen paljon luvattu. Move- ja Kinect-ohjaus on kyllä aika hyvä veikkaus, ja niitä nyt ei ainakaan voi minään hienona uudistuksena pitää. No odotellaan, josko totuus saataisiin tietää jo 16. päivä.
edit: Noiden muutaman jarrutuksen perusteella ovat jotkut päätelleet kyseessä olevan uusi luistelumoottori. Ehkä nuo tuossa videolla hieman sulavimmilta näyttävät kuin NHL 12:ssa, mutta saa nähdä.
Jumankekka sentään... nuo kuuluisat "haamujäähyt" maalivahdin häiritsemisestä alkavat yleistyä entisestään. Jos tätä ei korjata NHL 13:een, niin jo on kumma.
Ja sitten se paljon puhuttu etukulma-homma alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään. Viime pelissä vastustaja hinasi itsensä jatkuvasti maalin takaa etutolpalle. Molari on ensin mukana tilanteessa, mutta seuraavaksi tekee yhtäkkiä liikkeen väärään suuntaan ja verkko soi.
Onneksi lätkäkausi loppuu kohta, voi keskittyä vain futikseen.
Haamujäähyjä ei synny jos ei aja maalivahtia. Joka kerta kun siitä tulee jäähy, siinä on ollut kontakti jota ei vain näy uusinnassa. Itselleni tulee "haamujäähyjä" tuollaiset kerran parissa sadassa pelissä. "Todella iso bugi EAlta?" Oma syysi jos ajat sitä vahtia.
Etukulmamaaleihin se, että voit syyttää itseäsi jos päästät vastustajan vispaamaan 0,5m päähän maalista. Muutenkin etukulma on patchattu loistavasti, joten minua vastaan ei ole vissiin tullut pitkiin aikoihin etukulmamaalia, lukuunottamatta 2v1 hyökkäyksiä omiin. Joten tuossakin on turha syyllistää EAta, vaikka hyvin monesta heitä voikin syyllistää..
Itse asiassa joka kerta ei todellakaan ole kontaktia paitsi ehkä sinulla, ja välillä vastustaja taklaa/tönäisee oman pelaajan maalivahtia päin. Aina ei voi kyllä itseään syyttää. Etukulmamaaleihin se, että niitä on tehty kauempaakin, ja rannarin saa vedettyä melko nopeasti, ei siihen aina ehdi eteen. Taidat olla bugien taitaja jos ne niin hyvin puolustat. Ei loukkaamismielessä.Haamujäähyjä ei synny jos ei aja maalivahtia. Joka kerta kun siitä tulee jäähy, siinä on ollut kontakti jota ei vain näy uusinnassa. Itselleni tulee "haamujäähyjä" tuollaiset kerran parissa sadassa pelissä. "Todella iso bugi EAlta?" Oma syysi jos ajat sitä vahtia.
Etukulmamaaleihin se, että voit syyttää itseäsi jos päästät vastustajan vispaamaan 0,5m päähän maalista. Muutenkin etukulma on patchattu loistavasti, joten minua vastaan ei ole vissiin tullut pitkiin aikoihin etukulmamaalia, lukuunottamatta 2v1 hyökkäyksiä omiin. Joten tuossakin on turha syyllistää EAta, vaikka hyvin monesta heitä voikin syyllistää..
Itse asiassa joka kerta ei todellakaan ole kontaktia paitsi ehkä sinulla, ja välillä vastustaja taklaa/tönäisee oman pelaajan maalivahtia päin. Aina ei voi kyllä itseään syyttää. Etukulmamaaleihin se, että niitä on tehty kauempaakin, ja rannarin saa vedettyä melko nopeasti, ei siihen aina ehdi eteen. Taidat olla bugien taitaja jos ne niin hyvin puolustat. Ei loukkaamismielessä.