Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Millonkas mm kisojen kokoonpano- ja musapaketit ilmestyy pleikalle? Jos sopii niin tänne linkkiä ja ohjeita miten kokoonpanot laitetaan :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Millonkas mm kisojen kokoonpano- ja musapaketit ilmestyy pleikalle? Jos sopii niin tänne linkkiä ja ohjeita miten kokoonpanot laitetaan :)

Ketjua saa lukea. Edelleen ei ole tulossa mitään kokoonpanoja, koska A) EA:ta ei kiinnosta B) Kokoonpanoja ei voi kopioida laitteelta toiselle
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ketjua saa lukea. Edelleen ei ole tulossa mitään kokoonpanoja, koska A) EA:ta ei kiinnosta B) Kokoonpanoja ei voi kopioida laitteelta toiselle
Mmm... Tarkoitinkin itse luotuja kokoonpanopaketteja, en suinkaan ea:n... Ja niiden pitäisi olla netistä ladattavia
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eihän sais tulla ottelurangaistuksii selästä taklaamisesta jos se ei ees loukkaannu? Nää jäähyt on kyllä ihan pyllystä.
Eikä pitäis olla mahollista että tulee laitataklauksesta ottelurangaistus ku taklaa vastustajan vaihtoaitioon... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eihän sais tulla ottelurangaistuksii selästä taklaamisesta jos se ei ees loukkaannu? Nää jäähyt on kyllä ihan pyllystä.
Eikä pitäis olla mahollista että tulee laitataklauksesta ottelurangaistus ku taklaa vastustajan vaihtoaitioon... :rolleyes:

Mihinkäs väitteesi perustuvat? Vaikka pelaaja ei loukkaantuisi, tälle voidaan antaa ottelurangaistus. Sama pätee aitioon taklaamisiin.. Rangaistuksen nimike ei myöskään ole merkkaava vaan se itse teko ja seuraus. Jos joku taklaa toisen törkeästi, se on yhdentekevää onko se laitataklaus vai selästä taklaus vai kampitus. Lopputulos on sama.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mihinkäs väitteesi perustuvat? Vaikka pelaaja ei loukkaantuisi, tälle voidaan antaa ottelurangaistus. Sama pätee aitioon taklaamisiin.. Rangaistuksen nimike ei myöskään ole merkkaava vaan se itse teko ja seuraus. Jos joku taklaa toisen törkeästi, se on yhdentekevää onko se laitataklaus vai selästä taklaus vai kampitus. Lopputulos on sama.
No ei kyllä ole. Jos et riko sääntöjä niin sillon ei anneta rangaistuksia!

520 - LAITATAKLAUS
a) Pelaajalle, joka vartalotaklauksella, poikittaisella mailalla, kyynärpäätaklauksella, ryntää-
mällä tai kampittamalla aiheuttaa vastustajan rajun kaatumisen laitaa vasten, tuomitaan
erotuomarin harkinnan mukaan:
•Pieni rangaistus (2’)
tai
•Iso rangaistus + automaattinen pelirangaistus käytöksestä (5’ + PRK)
tai
•Ottelurangaistus (OR)

Ei todellakaan voi olla laitataklaus jos taklaat laidan yli. :D
Ja joo tosiaan, voihan siitä saada ottelurangaistuksen vaikkei loukkaantuis. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eihän sais tulla ottelurangaistuksii selästä taklaamisesta jos se ei ees loukkaannu? Nää jäähyt on kyllä ihan pyllystä.
Eikä pitäis olla mahollista että tulee laitataklauksesta ottelurangaistus ku taklaa vastustajan vaihtoaitioon... :rolleyes:

Vastustaja vaihtoaitioon = automaattinen 2 min.pelissä ,sitä en itsekään käsitä...ainakin GM ja BaP-muodoissa,onlinesta en tiedä...

Ryntäämisestäkin (ne hiton vastapommit sinisellä kiekottomaan pelaajaan) pitäisi saada peliin joku isompi jäähy (tarve varsinkin online).
Kiinnipitämisestä (myös maalin edessä kun pelaaja yrittää pois siitä) tulee ihan liian harvoin jäähyä.
10min. jäähyä en ole saanut vielä ikinä!...yhen ainoan kerran tässä 12:ssa 5 min keskialueen lonkkataklauksesta,laitataklauksesta en ole onnistunut saamaan kuin 2 min.(tosin niitä en kauheasti harrastakkaan muuten kuin kiekollista pelaajaa).
Estäminen,onko pelissä sellastakaan? tuntuu ettei ole,bap:issa huomaa selvästi miten vastustajan pelaaja on kiinni sun ukossa (sellanen "magneetti"-ominaisuus)

On varmasti syytä seuraavaan peliin laittaa kokonaan nuo jäähyt uusiksi,mikään ei tunnu olevan kuten kuuluu,ainoa iso plussa on tuo kiekottoman pelaajan taklaaminen,siitä kuuluu saada rangaistus ehdottomasti.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vastustaja vaihtoaitioon = automaattinen 2 min.pelissä ,sitä en itsekään käsitä...ainakin GM ja BaP-muodoissa,onlinesta en tiedä...

Ryntäämisestäkin (ne hiton vastapommit sinisellä kiekottomaan pelaajaan) pitäisi saada peliin joku isompi jäähy (tarve varsinkin online).
Kiinnipitämisestä (myös maalin edessä kun pelaaja yrittää pois siitä) tulee ihan liian harvoin jäähyä.
10min. jäähyä en ole saanut vielä ikinä!...yhen ainoan kerran tässä 12:ssa 5 min keskialueen lonkkataklauksesta,laitataklauksesta en ole onnistunut saamaan kuin 2 min.(tosin niitä en kauheasti harrastakkaan muuten kuin kiekollista pelaajaa).
Estäminen,onko pelissä sellastakaan? tuntuu ettei ole,bap:issa huomaa selvästi miten vastustajan pelaaja on kiinni sun ukossa (sellanen "magneetti"-ominaisuus)

On varmasti syytä seuraavaan peliin laittaa kokonaan nuo jäähyt uusiksi,mikään ei tunnu olevan kuten kuuluu,ainoa iso plussa on tuo kiekottoman pelaajan taklaaminen,siitä kuuluu saada rangaistus ehdottomasti.

Joo oon ehdottomasti samaa mieltä ja loukkaantumisia ja ottelurangaistuksia sais tulla paljon enemmä rajuista taklauksista mutta sitten pitäs kans olla niin ettei niin usein voi tehä sellasta rajua taklausta. Eli vähemmän rajuja taklauksii ja niistä enemmä jäähyi ja loukkaantumisia, näin sais tulla NHL13.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo oon ehdottomasti samaa mieltä ja loukkaantumisia ja ottelurangaistuksia sais tulla paljon enemmä rajuista taklauksista mutta sitten pitäs kans olla niin ettei niin usein voi tehä sellasta rajua taklausta. Eli vähemmän rajuja taklauksii ja niistä enemmä jäähyi ja loukkaantumisia, näin sais tulla NHL13.

Täyttä asiaa. Itseäni ärsyttää juuri se, että ns. kahdesta samanlaisesta taklauksesta toisesta ei tule mitään ja toisesta lentää suihkuun (taklattu nousee heti). Jäähyt tulee täysin randomisti ja isot jäähyt ei erotu normaaleista. Ja kyllähän yleensä oikeasti ulosajo tilanteissa taklattu jää ainakin vähän sinne makoilemaan eikä nouse ylös heti ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei siis aina tarvitse loukkaantua, mutta kyllä noita loukkaantumisia voisi tulla enemmän noista sikataklauksista ja tällöin myös ottelurangaistuksia.
Ainoastaan kerran NHL 11 ja 12 aikana on itselleni käynyt pelatessa niin, että taklasin vastustajaa törkeästi laitaan - peli heti poikki, koska vastustaja loukkaantui ja oma pelaaja suihkuun. Ainut kerta jolloin tuntui suihkukomento kunnolla ansaitulta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eilen aloitin pelaamaan peliä normaaliin tapaan. Alusta on xbox ja kirjaudun automaattisesti liveen boxin käynnistyessä. Kun peli ilmoittaa, että olen kytkeytynyt EA:n servereille kaikki on vielä kunnossa. Tämän jälkeen tulee pelin päävalikko, joka jäätyy aina jos olen kirjautunut EA:n serverille. Guide toimii 5-10 sekuntia pelin valikon jäätymisen jälkeen. Sen jälkeen koko boxi on ihan jumissa ja ainut vaihtoehto on käynnistää se uudelleen. Jos otan verkkojohdon pois ja käynnistän pelin, toimivat valikot hyvin, kunnes kytken kaapelin ja kirjaudun EA:n palvelimelle.

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Aikaisemmin ei näitä ongelmia ollut. Muutava kaveri on kokenut samoja ongelmia perjantaista lähtien. Onko tälle jotain tehtävissä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olisko joku niin ystävällinen ja laittais mulle ohjeet, et miten ps3-versioon saa laitettua omaa musiikkia?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

[video=youtube;EwF3doS1En0]http://www.youtube.com/watch?v=EwF3doS1En0[/video]

NHL 13 "traileria"..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vai että joku iso mullistus on tulossa mukaan. Tai ainakin pelattavuuteen jos tekijät vertaa skill stickkiin.

EA:n tuntien kuitenkin se uudistus on MOVE- ja KINECT-ominaisuus
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Uuden vallankumouksellisen gameplay-mekaniikan tuloa luvataan, ja se on melkoisen paljon luvattu. Move- ja Kinect-ohjaus on kyllä aika hyvä veikkaus, ja niitä nyt ei ainakaan voi minään hienona uudistuksena pitää. No odotellaan, josko totuus saataisiin tietää jo 16. päivä.

edit: Noiden muutaman jarrutuksen perusteella ovat jotkut päätelleet kyseessä olevan uusi luistelumoottori. Ehkä nuo tuossa videolla hieman sulavimmilta näyttävät kuin NHL 12:ssa, mutta saa nähdä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Uuden vallankumouksellisen gameplay-mekaniikan tuloa luvataan, ja se on melkoisen paljon luvattu. Move- ja Kinect-ohjaus on kyllä aika hyvä veikkaus, ja niitä nyt ei ainakaan voi minään hienona uudistuksena pitää. No odotellaan, josko totuus saataisiin tietää jo 16. päivä.

edit: Noiden muutaman jarrutuksen perusteella ovat jotkut päätelleet kyseessä olevan uusi luistelumoottori. Ehkä nuo tuossa videolla hieman sulavimmilta näyttävät kuin NHL 12:ssa, mutta saa nähdä.

Luistelumoottori ei olisi lainkaan hullumpi uudistus. Kinecticillä ja Movella voi kyllä heittää vesilintua, mutta siihen en kyllä usko.

Toivottavasti saisivat maalivahtipelin kuntoon, silloin olisi jo hyvä aihio. Toinen "pikku-uudistus", jota toivon on RL-kisojen uudistus. Ohjaimessa on nappeja vaikka millaisiin harhautuksiin RLssä, jos nuo turhat ketjunvaihdot, tappelunapit ja suojausnapit saataisiin parempaan hyötykäyttöön. Toki vähän marginaaliuudistus, kun katsotaan isoa kuvaa, joskin varmasti hyödyllinen ja "mullistaisi" yhden suhteellisen ison osa-alueen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jumankekka sentään... nuo kuuluisat "haamujäähyt" maalivahdin häiritsemisestä alkavat yleistyä entisestään. Jos tätä ei korjata NHL 13:een, niin jo on kumma.

Ja sitten se paljon puhuttu etukulma-homma alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään. Viime pelissä vastustaja hinasi itsensä jatkuvasti maalin takaa etutolpalle. Molari on ensin mukana tilanteessa, mutta seuraavaksi tekee yhtäkkiä liikkeen väärään suuntaan ja verkko soi.

Onneksi lätkäkausi loppuu kohta, voi keskittyä vain futikseen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jumankekka sentään... nuo kuuluisat "haamujäähyt" maalivahdin häiritsemisestä alkavat yleistyä entisestään. Jos tätä ei korjata NHL 13:een, niin jo on kumma.

Ja sitten se paljon puhuttu etukulma-homma alkaa jo pikku hiljaa ärsyttämään. Viime pelissä vastustaja hinasi itsensä jatkuvasti maalin takaa etutolpalle. Molari on ensin mukana tilanteessa, mutta seuraavaksi tekee yhtäkkiä liikkeen väärään suuntaan ja verkko soi.

Onneksi lätkäkausi loppuu kohta, voi keskittyä vain futikseen.

Haamujäähyjä ei synny jos ei aja maalivahtia. Joka kerta kun siitä tulee jäähy, siinä on ollut kontakti jota ei vain näy uusinnassa. Itselleni tulee "haamujäähyjä" tuollaiset kerran parissa sadassa pelissä. "Todella iso bugi EAlta?" Oma syysi jos ajat sitä vahtia.

Etukulmamaaleihin se, että voit syyttää itseäsi jos päästät vastustajan vispaamaan 0,5m päähän maalista. Muutenkin etukulma on patchattu loistavasti, joten minua vastaan ei ole vissiin tullut pitkiin aikoihin etukulmamaalia, lukuunottamatta 2v1 hyökkäyksiä omiin. Joten tuossakin on turha syyllistää EAta, vaikka hyvin monesta heitä voikin syyllistää..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Haamujäähyjä ei synny jos ei aja maalivahtia. Joka kerta kun siitä tulee jäähy, siinä on ollut kontakti jota ei vain näy uusinnassa. Itselleni tulee "haamujäähyjä" tuollaiset kerran parissa sadassa pelissä. "Todella iso bugi EAlta?" Oma syysi jos ajat sitä vahtia.

Etukulmamaaleihin se, että voit syyttää itseäsi jos päästät vastustajan vispaamaan 0,5m päähän maalista. Muutenkin etukulma on patchattu loistavasti, joten minua vastaan ei ole vissiin tullut pitkiin aikoihin etukulmamaalia, lukuunottamatta 2v1 hyökkäyksiä omiin. Joten tuossakin on turha syyllistää EAta, vaikka hyvin monesta heitä voikin syyllistää..


Noihin haamujäähyihin mitä tulee maalivahteihin..niitä ei aina edes pysty olemaan tekemättä kun mokke on tollanen perkeleen magneetti joka imee ukon kiinni jos menee lähellekin! (riippuu pelaajan pelityylistä,pelaako maskia vai kaukalon laidoila ym.)
Itse en ainakaan ikinä yritä tahallani mokkea häiritä muuten kuin vihellyksen jälkeen (1.00 versiolla) kun mokkeen koskee ja sitten oma pakki tulee sitä puolustamaan,taklaa ukkoasi 5 kerta ja boxi kutsuu (sellanen "jäähyn-hankkimis bugi",joka ei toimi online onneksi)

E: eipä silti,itse odottelen 13 jo,enkä viitsi välittää tosissani miten tämä 12 toimii,kunhan aikani kuluksi pelailen sillon kun kerkeää...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Haamujäähyjä ei synny jos ei aja maalivahtia. Joka kerta kun siitä tulee jäähy, siinä on ollut kontakti jota ei vain näy uusinnassa. Itselleni tulee "haamujäähyjä" tuollaiset kerran parissa sadassa pelissä. "Todella iso bugi EAlta?" Oma syysi jos ajat sitä vahtia.

Etukulmamaaleihin se, että voit syyttää itseäsi jos päästät vastustajan vispaamaan 0,5m päähän maalista. Muutenkin etukulma on patchattu loistavasti, joten minua vastaan ei ole vissiin tullut pitkiin aikoihin etukulmamaalia, lukuunottamatta 2v1 hyökkäyksiä omiin. Joten tuossakin on turha syyllistää EAta, vaikka hyvin monesta heitä voikin syyllistää..
Itse asiassa joka kerta ei todellakaan ole kontaktia paitsi ehkä sinulla, ja välillä vastustaja taklaa/tönäisee oman pelaajan maalivahtia päin. Aina ei voi kyllä itseään syyttää:rolleyes:. Etukulmamaaleihin se, että niitä on tehty kauempaakin, ja rannarin saa vedettyä melko nopeasti, ei siihen aina ehdi eteen. Taidat olla bugien taitaja jos ne niin hyvin puolustat. Ei loukkaamismielessä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itse asiassa joka kerta ei todellakaan ole kontaktia paitsi ehkä sinulla, ja välillä vastustaja taklaa/tönäisee oman pelaajan maalivahtia päin. Aina ei voi kyllä itseään syyttää:rolleyes:. Etukulmamaaleihin se, että niitä on tehty kauempaakin, ja rannarin saa vedettyä melko nopeasti, ei siihen aina ehdi eteen. Taidat olla bugien taitaja jos ne niin hyvin puolustat. Ei loukkaamismielessä.

Juu tällä tasolla millä pelaan on osattava vain puolustaa tuollaiset pois. Pelisilmällä ja pelin lukemisella on suuri merkitys, joskaan nämäkään eivät aina auta. Yleisestikin ottaen mitä enemmän pelaat, sen paremmin hallitset kaiken. Yleensä pystyt kokemuksen kauttakin sanomaan mitä vastustaja tulee seuraavaksi tekemään. Erityisen tärkeässä roolissa on vastustajan kiekollisen sijainti ja tämän syöttölinjat.

Noista haamujäähyistä semmoinen, että pelejä takana tuollaiset 2000 ainakin eikä meikäläinen ole näistä joutunut kärsimään. Jokin siinä on oltava jos te muut niitä saatte, en tiedä.

Seuraavassa Pelit -lehdessä on muuten todennäköisesti, jos jotakuta kiinnostaa, juttua NHL 12 MM-kisoista New Yorkista. Siinä vissiin on jutun juurta meikäläisestä ja toisesta suomalaishuipusta Sonninhosta (PSN)/ Hansulinhosta (360). Vastauksia kysymyksiin olen antanut, mutta jutun sisällöstä en tiedä. Sen näkee sitten ajallaan.
 
Ylös Bottom