Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä toimii, mutta menetät siinä itse yhden laiteaktivoinnin ja joudut jättämään tunnuksesi kaverin konsolille. Helpompaa on pistää kaveri ostamaan PSN-maksukortti, ja siirtää sillä lailla rahaa PSN-kukkaroon.
Mitkä tunnukset sinne kaverin konsolille jäävät,pankkikortin tiedotko? Olin siis omalta konsoliltani kirjautumassa kaverin tunnuksilla. Tuosta laiteaktivoinnista en ole kuullutkaan koskaan, paljonkos niitä sitten on?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitkä tunnukset sinne kaverin konsolille jäävät,pankkikortin tiedotko?
Ei, vaan ihan pelkästään se PSN-tunnus sekä tieto aktivoinnista. Luottokortti- yms. tiedot ovat vain PSN:n palvelinpuolella, eikä sinne ole asiaa ilman PSN-tunnuksen salasanaa.

Olin siis omalta konsoliltani kirjautumassa kaverin tunnuksilla. Tuosta laiteaktivoinnista en ole kuullutkaan koskaan, paljonkos niitä sitten on?
Noin päin se ei kyllä onnistu. PSN-lompakon rahat ovat PSN-tunnuskohtaisia, eli ihan sama mille konsolille kaverisi tunnuksella kirjautuu, pitää sille PSN-tunnukselle saada siirrettyä rahaa joko PSN-maksukortilla tai luottokortilla. Et voi siis siirtää rahaa omasta PSN-lompakostasi kaverin tunnukselle, eikä tunnuksellasi ostettu Online Pass myöskään siirry kaverisi PSN-tunnukselle, vaikka se olisikin ollut konsolillasi ostohetkellä.

Vaihtoehdot siis ovat:

1) Menet kaverisi konsolille, käytät Olemassaolevan tilin käyttö -toimintoa, ostat Online Passin tunnuksellasi ja jätät tunnuksen konsolille. Menetät tässä itse yhden laiteaktivoinnin.
2) Ostatte kaverille PSN-maksukortin, lunastatte sen kaverin PSN-tunnuksella hänen omalla konsolillaan ja ostatte Online Passin. Tässä ei siis tarvita sinun PSN-tunnustasi taikka konsoliasi yhtään mihinkään, etkä menetä laiteaktivointia.

Aktivointeja on 2 tai 5 riippuen siitä, milloin tuote on ostettu. Lisätietoja Store-FAQissa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitenkä pystyn poistamaan oman joukkueen? Tuli kasattua 30 omaa joukkuetta ja nyt en voi tehdä uusia ennenkuin poistan vanhoja, mutta mitenkä tuo vanhojen joukkueiden poisto oikein tehdään???
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitenkä pystyn poistamaan oman joukkueen? Tuli kasattua 30 omaa joukkuetta ja nyt en voi tehdä uusia ennenkuin poistan vanhoja, mutta mitenkä tuo vanhojen joukkueiden poisto oikein tehdään???

Ei niitä tietääkseni pysty poistamaan? Ellet sitten poista konsolin muistista kokonaan niitä kokoonpanoja, tosin silloin kaikki omat joukkueet ja kokoonpanomuokkauksetkin häviäisivät. :D Menet vain muokkaamaan yhtä niistä 30:stä joukkueesta ja voit sieltä sitten muokata sen joukkueen asut uusiksi, nimet, vaihtaa pelaajat ja yms. Toivottavasti auttoi...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei niitä tietääkseni pysty poistamaan? Ellet sitten poista konsolin muistista kokoaan niitä kokoonpanoja, tosin silloin kaikki omat joukkueet ja kokoonpanomuokkauksetkin häviäisivät. :D Menet vain muokkaamaan yhtä niistä 30:stä joukkueesta ja voit sieltä sitten muokata sen joukkueen asut uusiksi, nimet, vaihtaa pelaajat ja yms. Toivottavasti auttoi...

Joo, auttoi. Tollaisen mä sen kuvittelinkin olevan, kun en millään löytänyt että mistä poistaisin joukkueita. :confused:Hassua vaan et kun 30 joukkuetta on tehty ja sit kun yrittää tehdä lisää, niin tulee ilmoitus ettei voi tehdä lisää joukkueita ennen kuin on poistanut vanhoja. Mut ei se mitään, näillä mennään. Kiitos vastauksesta!:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tavallaan. Taitaa tehä sen sit automaattisesti kun taitotaso nousee tarpeeksi.

Mutta missä vaiheessa se taitotaso on tarpeeksi korkea, nyt BaPissa on OL ja kortti Ammattilainen 2 (pian 3)?
Olisi kiva tietää että milloin se oiken voisi onnistua. PS: Aloitin toissapäivänä tämän tahkoamisen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kelläkään hajua miten voisi aina tehdä yhden tietyn automaattisen tuuletuksen? Sen, että peluri kävelee pari askelta, koskee jäähän ja nostaa käden ilmaan. Onko mitään konstia vai tuleeko randomilla?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mutta missä vaiheessa se taitotaso on tarpeeksi korkea, nyt BaPissa on OL ja kortti Ammattilainen 2 (pian 3)?
Olisi kiva tietää että milloin se oiken voisi onnistua. PS: Aloitin toissapäivänä tämän tahkoamisen.

Saattaa olla supertähden puolella. Varmaa suurin osa taidoista pitää olla yli 80. Sittekkin se tekee vain silloin tällöin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kelläkään hajua miten voisi aina tehdä yhden tietyn automaattisen tuuletuksen? Sen, että peluri kävelee pari askelta, koskee jäähän ja nostaa käden ilmaan. Onko mitään konstia vai tuleeko randomilla?

Eikös ne tuuletus namikat näe ihan sieltä ohjainasetuksista. Samasta paikasta mis näkee millä napilla syöttää jne..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään olen pelaillut online pelejä ja JOKAINEN peli jossa olen johtanut vastustaja on quitannut!:mad: Eikö kukaan kestä enään tappiota? Pohjanoteeraus oli kun vastustaja lähti kun peliä oli jäljellä 1 sekuntti ja johdin reilusti.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään olen pelaillut online pelejä ja JOKAINEN peli jossa olen johtanut vastustaja on quitannut!:mad: Eikö kukaan kestä enään tappiota? Pohjanoteeraus oli kun vastustaja lähti kun peliä oli jäljellä 1 sekuntti ja johdin reilusti.

Sitä se tuppaa olemaan kun on alkuleveleillä. Kyllä nuo TOP-500 kaverit sitten yleensä pelailevat loppuun (lue: pelit tiukempia). Itse en ole koskaan ymmärtänyt quittaamista. Voin luvata, että itse en peliä quittaa missään tilaanteessa jos meikää vastaan osut :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

voiko johtua lagista ettei noita alotuksia voita?, ainahan niissä on sen verran lagia, vaikka oiskin hyvä yhteys. Tänään tuli kans myös joku ihme bugi että pelikello näytti 3.28 kokoajan, hyppäs kesken hyökkäyksen suoraan alotukseen ilman mitään pelikatkoja, varmaan 5 kertaa teki tuon ennenkun vastustaja alko syyttämään koodaamisesta! :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt kun olen taas ruvennut nettiongelmista johtuen tahkoamaan BaPia niin bottivastustaja ovat alkaneet hinkkaamaan sitä pirullista ETUKULMAA! Ja vielä hyvällä prosentilla! Pah, ei saa edes offlinessa olla rauhassa bugittajilta:D.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ai että kun jaksoi v*tuttaa tuossa kun perus versus-peliä pelasin ja juuri oli mulla ylivoima ja vastustaja sai kiekon - oma AI-pelaaja vetää kaverin siniviivalla käsittämättömän daivin ja 4-4 jolla kaveri tekee 3 maalia -.-'

E: Rupee jo tuntuu siltä että EA Sportsilla on jotain mua vastaan... D: Pudonnu jo 20 leveliltä 7 levuseks tämän päivän aikana 1-3 maalin tappioilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mutta missä vaiheessa se taitotaso on tarpeeksi korkea, nyt BaPissa on OL ja kortti Ammattilainen 2 (pian 3)?
Olisi kiva tietää että milloin se oiken voisi onnistua. PS: Aloitin toissapäivänä tämän tahkoamisen.

Itsellä ainakin EASHL-ukko vetää aina polvelta näin (en tiedä mitkä lie napit noi on boxilla): L2 (pelisilmä) pohjaan, ja ennen kuin syöttö tulee vedät oikean tatin taakse. Pelaaja nostaa mailan ilmaan, ja virittää lämärin. Sitten, juuri kun kiekko tulee kohdalle, työnnät oikean tatin eteen -> onetimer polvelta. Toivottavasti auttoi :D.
 
Ylös Bottom