Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itsellä ainakin EASHL-ukko vetää aina polvelta näin (en tiedä mitkä lie napit noi on boxilla): L2 (pelisilmä) pohjaan, ja ennen kuin syöttö tulee vedät oikean tatin taakse. Pelaaja nostaa mailan ilmaan, ja virittää lämärin. Sitten, juuri kun kiekko tulee kohdalle, työnnät oikean tatin eteen -> onetimer polvelta. Toivottavasti auttoi :D.

Jees, nythän se lähti toimimaan! Kiitokset suuret.:)

Alkaa tosiaan olemaan naurettavia nämä bugit. Olin vienyt be a gm joukkueeni stanley cup finaaleihin ja kuudennen pelin jatkoajalla peli päättää jäätyä. :mad::mad:

Ei kannata pelata koskaan branecko23 nimistä tyyppiä vastaan onlinessa. Kyllä ottaa päähän kun teen 3 erän viimesellä minuutilla 3-2 johtomaalin ja branecko quittaa välittömästi maalin jälkeen. Lisäksi peli vielä jäätyi kun olin poistumassa pelistä. :mad:. Allekirjoittaneen mielestä ea:n pitäisi alkaa antamaan bannia noille quittaajille. Ensimmäisestä voisi selvitä pelkällä varoituksella mutta toisesta ei online peleihin olisi kuukauteen asiaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miks peli hidastuu ku pelaan custom kamerakulmalla, ja maalin jälkeen se ei enää zoomaa kameraa maalin tehneeseen pelaajaan vaan ihan johonkin muualle... onks tv:n / ps3:n asetuksis jotai vikaa vai mitä?

NHL 12-videoita Youtubesta. Kannattaa katsoa. :D

Kerropa, hyvä mies, minkä ihmeen takia kukaan haluaisi katsoa a) vuoden vanhan trailerin tai b) kaksi 15-20 -minuuttista pelivideota pelistä, jota jokainen on tässä jo lähes vuoden pelannut lähes kyllästymiseen asti? Pientä järkeä näihin viesteihin.

Nyt online peleissä 10 pelin voittoputki, näistä 10 voitosta 4 on keskeytys voittoja ja kaikki niistä tuli peräkkäin. Yhessäkin pelissä toka erä päätty 2-2 ja aattelin että vois kattoo ne kohokohdat kun oli hyvä erä. No tietysti se jätkä häipy siin parin uusinnan jälkeen. Saattohan sille tulla jotain menookin, mutta sillon oisin ainaki itte ehdottanu sitä yhteistä lopetusta.

Nyt online peleissä 10 pelin voittoputki, näistä 10 voitosta 4 on keskeytys voittoja ja kaikki niistä tuli peräkkäin. Yhessäkin pelissä toka erä päätty 2-2 ja aattelin että vois kattoo ne kohokohdat kun oli hyvä erä. No tietysti se jätkä häipy siin parin uusinnan jälkeen. Saattohan sille tulla jotain menookin, mutta sillon oisin ainaki itte ehdottanu sitä yhteistä lopetusta.
MM-Kisojen aikoihin mulla oli noin 20 ottelun voittoputki ja nyt tällä hetkellä on noin 20 ottelun tappioputki. Voittaminen tuntuu vaikealta onlinessa, kun en pärjännyt edes tyypille, jonka murskasin vielä syksyllä 12-2. Pitää kai hakata tietokonetta vastaa pelejä, jotta saan sen voittamisen tunteen takaisin.

Nyt vaan uuteen nousuun. :)

Tietenkin se 10 voiton putki katkes heti seuraavassa pelissä. Oli kyllä vähän händicäpin tuntua, mulla jätkät veti 4 kertaa onesta ohi tolpan juurella, vastustajan veska torju 2 läpiajoo hirveellä venytyksellä ja kämmäsin rankkarin. Vastustajan eka maali oli varmaan kolmen metrin päästä, kahen metrin syöttö keskelle ja siitä rannari=hörps. Toka taas oli jostain kolmen metrin päästä nopea rannari ilman maskia. Kolmas oli läpiajo, maalivahti on kaks metrii vastassa ja se pelaaja vaan luisteli sen ohi ja pisti tyhjiin. Moke vaan hyppäs polvilteen ja jäi siihen paikalleen. Moke ei siis edes yrittänyt tökkästä kiekkoa pois eikä se pelaaja ees veivannu siinä yhtään. Koskaan ennen ei oo noin pahasti veska mokannu. :(

No niin, vihdoin ja viimein BaP:ssa 325 NHL-matsin jälkeen pääsin kusisesta Floridasta pois suoraan kivikovaan Torontoon :D
Sopparit tuli Floridalta, Calgaryltä, Phoenixiltä ja Torontolta. Ei ollu kauheen vaikea päättää mihin joukkueeseen halusi mennä :D
Ittellä oli aina pirun hankala pelata Panttereilla Torontoa vastaan ja nyt pääsin vihulaisen puolelle :)

No niin, vihdoin ja viimein BaP:ssa 325 NHL-matsin jälkeen pääsin kusisesta Floridasta pois suoraan kivikovaan Torontoon :D
Sopparit tuli Floridalta, Calgaryltä, Phoenixiltä ja Torontolta. Ei ollu kauheen vaikea päättää mihin joukkueeseen halusi mennä :D
Ittellä oli aina pirun hankala pelata Panttereilla Torontoa vastaan ja nyt pääsin vihulaisen puolelle :)

Itse pääsin BaP:ssa kolmen kauden jälkeen kusisesta NY Islandersista Minnesotaan kahden vuoden sopparilla. En edes muista ketkä kaikki tarjosi mulle sopparia tuolloin, mutta Wild oli paras vaihtoehto. :) Nyt on ensimmäinen kausi Minnesotassa menossa ja runkosarjan viimeisellä neljänneksellä mennään! :D Millä vaikeustasolla pelaat muuten??

Toiseksi vaikeimmalla tasolla pelaan. Sopivan kova vastus, voittoja tulee mukavasti mutta välillä tulee kunnolla turpaan tyyliin 5-0 tai 7-1 :D
Oon kyllä täpinöissä kun nyt on Torontossa kivikova puolustus. Pakkeina Phaneuf, Komisarek, Schenn, Franson, Liles... ja tottakai maalissa Reimer :)

Toiseksi vaikeimmalla tasolla pelaan. Sopivan kova vastus, voittoja tulee mukavasti mutta välillä tulee kunnolla turpaan tyyliin 5-0 tai 7-1 :D
Oon kyllä täpinöissä kun nyt on Torontossa kivikova puolustus. Pakkeina Phaneuf, Komisarek, Schenn, Franson, Liles... ja tottakai maalissa Reimer :)
Juu, itsellä sama vaikeustaso! Pakisto itsellä ihan jees, en nyt tarkkaan muista ketä sieltä löytyy, mutta ainaskin Schultz, Falk, Spurgeon ja Cuma ovat muistissa...jälkimmäinen tosin jatkuvasti lasaretissa. :D Maalissa Harding ja kakkosena Endras. Ykkösketju on: Heatley - Koivu - Mä. Ja ukon kokonaisuus on 93. Mitenkäs sulla??

Allekirjoittanut haluaisi liittyä johonkin verkkoliigaan mutta miten voi liittyä liigaan johon ei tarvita salasanaa? Tarkoitan siis sitä että ohjeiden mukaan julkisiin liigoihin ei tuota salasanaa tarvitse, mutta missään ei näytä julkisia turnauksia löytyvän.

Juu, itsellä sama vaikeustaso! Pakisto itsellä ihan jees, en nyt tarkkaan muista ketä sieltä löytyy, mutta ainaskin Schultz, Falk, Spurgeon ja Cuma ovat muistissa...jälkimmäinen tosin jatkuvasti lasaretissa. :D Maalissa Harding ja kakkosena Endras. Ykkösketju on: Heatley - Koivu - Mä. Ja ukon kokonaisuus on 93. Mitenkäs sulla??

Ykkösketjussa on Kulemin- Minä - Lupul. Kakkosessa Grabovski - Kadri - Kessel. Oma ukko on nyt kauden alussa kokonaisuus 90 :D

Ykkösketjussa on Kulemin- Minä - Lupul. Kakkosessa Grabovski - Kadri - Kessel. Oma ukko on nyt kauden alussa kokonaisuus 90 :D

Juu, itsellä oli kauden alussa 91. :cool: Käteviä nuo tehostepaketit, itsellä käytössä tuo Gretzky-paketti...nostaa mukavasti 3:lla kokonaisuutta. Monta kautta muuten pelasit junnuliigaa?? Itse jaksoin vain yhden kauden, jonka jälkeen varaustilaisuudessa ensimmäisen kierroksen, ensimmäinen varaus ja suora paikka NHL-kokoonpanoon käymättäkään AHL:n puolella...harkkapelit meni kai sen verran hyvin, että pääsin sitten neloskenttään NHL-uran alkaessa. Tosin jenginähän oli siis NY Islanders niin ei kovin montaa hurjaa pelimiestä sieltä löytynyt. :rolleyes:

Juu, itsellä oli kauden alussa 91. :cool: Käteviä nuo tehostepaketit, itsellä käytössä tuo Gretzky-paketti...nostaa mukavasti 3:lla kokonaisuutta. Monta kautta muuten pelasit junnuliigaa?? Itse jaksoin vain yhden kauden, jonka jälkeen varaustilaisuudessa ensimmäisen kierroksen, ensimmäinen varaus ja suora paikka NHL-kokoonpanoon käymättäkään AHL:n puolella...harkkapelit meni kai sen verran hyvin, että pääsin sitten neloskenttään NHL-uran alkaessa. Tosin jenginähän oli siis NY Islanders niin ei kovin montaa hurjaa pelimiestä sieltä löytynyt. :rolleyes:

Pelasin ainoastaan yhden kauden CHL:ssä ja sieltä suoraan kans NHL-joukkueeseen ykkösvarauksena suoraan 3-ketjuun :) Nyt sain pelattua harkkapelit ohi Torontolla ja aika fantastiset tunnelmat
kun Hyökkäys on 100, puolustus 100 ja molket 87 :D Siitä on hyvä lähteä pelailemaan tulevaa kautta :D

Pelasin ainoastaan yhden kauden CHL:ssä ja sieltä suoraan kans NHL-joukkueeseen ykkösvarauksena suoraan 3-ketjuun :) Nyt sain pelattua harkkapelit ohi Torontolla ja aika fantastiset tunnelmat
kun Hyökkäys on 100, puolustus 100 ja molket 87 :D Siitä on hyvä lähteä pelailemaan tulevaa kautta :D

Joo, itse sain juuri ekan kauden Minnesotassa päätökseen ja Cuppihan sieltä tuli! :D Nyt on viimeinen kausi Minnesotassa alkamassa, uralla kokonaisuudessaan kuudes ja nyt on nämä harkkapelit edessä ja sitten näkee paljon on statsit hyökkäyksessä, puolustuksessa ja veskoissa. Aikalailla näyttäisi samaa äijää olevan kuten viime kaudellakin. Omalla ukolla kokonaisuus "päivittynyt" jo peräti 95:een. :cool:

Itte pääsin oilerssiin... :/
Mitäs hittoa tää meinaa? 5 peliä pelattu NHL kautta, pistepörssin kärjessä, joukkueen kovimmat pisteet, maalit ja +/-. Viidennen pelin jälkeen tulee viesti että yritystä riittää mutta tilastot ei vakuuta: mut siirretään kakkosketjuun. Mitähän helvettiä? Jos vois niin jättäisin kaikki pelit pelaamatta ja kattoisin että mites pärjää ilman mun huonoa pelipanosta. :rolleyes:
Ja tosiaan ei toi varmaan mitään vaikuta, kun pääsen kentälle aina kun painan ympyrää... :D

Itte pääsin oilerssiin... :/
Mitäs hittoa tää meinaa? 5 peliä pelattu NHL kautta, pistepörssin kärjessä, joukkueen kovimmat pisteet, maalit ja +/-. Viidennen pelin jälkeen tulee viesti että yritystä riittää mutta tilastot ei vakuuta: mut siirretään kakkosketjuun. Mitähän helvettiä? Jos vois niin jättäisin kaikki pelit pelaamatta ja kattoisin että mites pärjää ilman mun huonoa pelipanosta. :rolleyes:
Ja tosiaan ei toi varmaan mitään vaikuta, kun pääsen kentälle aina kun painan ympyrää... :D

Itsellä käynyt täysin samalla tavalla joka kauden alussa muutaman pelin jälkeen! Ja aina sama syy, vaikka olisi tuhat pojoa niin nähtävästi koutsia se ei vakuuta. :D Siinä sitten kakkosketjussa joutuu sen ehkä 15 peliä pelaamaan ja sitten taas nostetaan ykkösketjuun...

Itsellä käynyt täysin samalla tavalla joka kauden alussa muutaman pelin jälkeen! Ja aina sama syy, vaikka olisi tuhat pojoa niin nähtävästi koutsia se ei vakuuta. :D Siinä sitten kakkosketjussa joutuu sen ehkä 15 peliä pelaamaan ja sitten taas nostetaan ykkösketjuun...

Juu sama täällä. Olin ymmälläni kun tein tehot 5 ottelua 3+12, niin ei riittäny koutsille ja siitä sit seuraavat n.15 matsia 2-ketjussa kunnes nousu taas ykköseen :D

Ylös Bottom