Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Juu sama täällä. Olin ymmälläni kun tein tehot 5 ottelua 3+12, niin ei riittäny koutsille ja siitä sit seuraavat n.15 matsia 2-ketjussa kunnes nousu taas ykköseen :D

Eli varsin yleinen bugi näyttäisi olevan. Saa nähdä tajuavatko korjata tuota NHL 13:sta...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ekan kerran tuli tällainen voitto online matsissa: Oon häviöllä 3-4, pelin viimeistä erää jäljellä 5 SEKUNTIA ja vastustaja päättää quitata.. noh ei siinä mitään, mulle 3-0 voitto ja levelit nous mukavasti :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mahtaako kellään muulla olla tälläistä ongelmaa? Eli yritin pelimuodoista luoda Playoff-peliä kun haluaisin pelata itse luodulla joukkueella 8 joukkueen pleijarit, yhdestä poikki systeemillä ja pokaalina Stanley Cup. Kaikki muu sujuu hyvin, mutta näköjään peli ei halua, että pelaan kerrasta poikki sydeemillä vaan aina kun pääsee siihen peliin ni siellä niitä pelejä on kalenteriin merkattuna 7kpl. :mad: Kokeilin sitten myös paras kolmesta, paras viidestä ja näin, mutta aina sama homma, että kone laittaa sen pelin paras seitsemästä systeemillä! Osaako joku siis helppiä?

Ja en tiedä olenko perässä tulija, mutta tajusin tänää päivällä pelatessani, että kun maalivahti sulkee jäänpinnassa olevan kiekon alleen sen saa sieltä pelaajalla pois kun pelaaja heittäytyy jään pintaan ja huitoo mailalla veskaria tai sen räpylää, ymmärrätte kai. :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tällainen ehkä vähän hölmö kysymys, mutta haluaisin tietää miten noita credittejä saa tuohon EA:n Player Hubin 2D Avatariin. Tällä hetkellä minulla on niitä 11k, ja en ole raaskinut niitä juurikaan käyttää juuri sen takia, että en tiedä mistä niitä saa tai mihin muuhun niitä tarvitsee. Osaisiko joku täällä valaista asiaa?

// OK, kiitos paljon nopeasta vastauksesta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tällainen ehkä vähän hölmö kysymys, mutta haluaisin tietää miten noita credittejä saa tuohon EA:n Player Hubin 2D Avatariin. Tällä hetkellä minulla on niitä 11k, ja en ole raaskinut niitä juurikaan käyttää juuri sen takia, että en tiedä mistä niitä saa tai mihin muuhun niitä tarvitsee. Osaisiko joku täällä valaista asiaa?
Niitä saa suorittamalla EA:n sivuilla ja kai jossain päin pelin valikoitakin näkyviä saavutuksia. Niitä pääset katsomaan tästä, ja valitsemalla tuolta sitten ylhäältä valikosta "Accomplishments". Mitään muuta käyttötapaa niillä pisteillä ei avatarin muokkaamisen lisäksi ole.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja en tiedä olenko perässä tulija, mutta tajusin tänää päivällä pelatessani, että kun maalivahti sulkee jäänpinnassa olevan kiekon alleen sen saa sieltä pelaajalla pois kun pelaaja heittäytyy jään pintaan ja huitoo mailalla veskaria tai sen räpylää, ymmärrätte kai. :D

Vissiin 9 kuukautta vanha bugi, eli vähän juu "jälkijunassa".

Kyseinen oli kenties varmin tapa tehdä maali EASHL:ssä ja maalivahtina ollessa se kaikkein vituttavin. Kyseinen bugi kuitenkin patchattiin pois aikaa sitten, joskin kyseinen bugi onnistuu vielä ajoittain mikäli pelaaja huitaisee kiekkoa oikein ja oikeaan aikaan. Tapauksesta voi myös tulla kampitusjäähy, mikäli sen tekee väärin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vissiin 9 kuukautta vanha bugi, eli vähän juu "jälkijunassa".

Kyseinen oli kenties varmin tapa tehdä maali EASHL:ssä ja maalivahtina ollessa se kaikkein vituttavin. Kyseinen bugi kuitenkin patchattiin pois aikaa sitten, joskin kyseinen bugi onnistuu vielä ajoittain mikäli pelaaja huitaisee kiekkoa oikein ja oikeaan aikaan. Tapauksesta voi myös tulla kampitusjäähy, mikäli sen tekee väärin.

No jopas on. :D En itse ollut tiennytkään tästä...tosin sain kyllä kokea tuon kampitusjäähyn kun pakkohan sitä oli yrittää uudelleen, ihmettelin sitten, että mitäs hittoa kävi kun jäähyn sain, mutta nyt sitten tiedän tuonkin asian. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuleeko NHL 12-pelin mukana onlinekoodi PS3 onlineen? Anteeksi kun kysyn tuollaista, mutta meikäläisellä ei ole mitään hajua onlinekoodeista. Toivottavasti ymmärsitte.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä ihmeen PS3 online koodi?Playstation network on ilmainen. Ja siinä pelin mukana tulee NHL12 online pass koodi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuleeko NHL 12-pelin mukana onlinekoodi PS3 onlineen? Anteeksi kun kysyn tuollaista, mutta meikäläisellä ei ole mitään hajua onlinekoodeista. Toivottavasti ymmärsitte.
Kyllä tulee, eli jos ostaa pelin käytettynä, niin silloin joutuu Online Passin ostamaan erikseen PlayStation Storesta, jos haluaa netissä muiden kanssa pelata. Joissain harvinaisissa tapauksissa voi tietysti käytetynkin pelin mukana olla vielä käyttämätön Online Pass -koodi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tein juuri liigan mitä ajattelimme kavereitten kanssa pelailla, mutta ongelma on, että miten täältä pääsee pelaamaan ??! :D pelaajia kyllä pystyy vaihtamaan, mutta missään ei ole pelaa vaihtoehtoa?! Laiton, että 10 joukkuetta pitää olla. Tällä hetkellä vasta 2 pelajaa liigassa.

Edit: No johan löytyi"! :D

Mutta kysyisin vielä, että pystyykö tähän ottamaan verkkoliigaan botteja mukaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko avautua. Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa tämän pelin kanssa?

Sen verta puuduttavaa ja itseään toistavaa nuo perus head to headit alkavat olla, että ajattelinpa ensimmäistä kertaa elämässäni kokeilla EASHL:ää. Noh, ei oikein mihinkään joukkueeseen kiinnosta liittyä, kun aikaa pelailulle on kuitenkin rajoitetusti. Ajattelin, että hakkaanpa publaa. Pari eka peliä oli ihan jees, mitä nyt usein käy niin, että molarin valitseee joku perseilijä. Mutta sitten itse ilmiöön:

Mikä hemmetti siinä on niin mukavaa, että liitytään publahuoneesen, valitaan puoli ja odotetaan 2-3 minuuttia. Sitten alle 10 sekuntia ajastimesta jäljella, niin koko porukka lähtee huoneesta vittuun. Noh, ei auta kuin kokeilla uusiksi. Taas odotellaan ja odotellaan (sitä readya ei tietenkään voi painaa kun tiimit täynnä) ja taas kun matsi olis alkamassa, niin JES! LÄHETÄÄNPÄ POIS!

Jos sellainen ihme tapahtuu, että päästään pelipaikkojen valitsemiseen asti, niin siinä viimeistään porukka häviää. No kyllä mä itsekin tietenkin sieltä häippäsen, jos olis tulossa joku 4vs1 matsi. Siinäkään mitään järkeä.

Jos tätä haluais edes silloin tällöin pelailla, niin miten ihmeessä se on mahdollista! ??
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Samaan aiheeseen ratkaisu:

NHL 13 sellainen ominaisuus, että jos quittaa (ei verkko-yhteys) kolme kertaa viikon aikana, niin koko PSN networkkiin tulisi 1 kuukauden banaani. Aina kun pleikkarin käynnistäis, niin lukis vain, että "bannia 14vrk 3h ja 12min jäljellä, ***** runkkari!"

Kiitos,

Meen katteleen, jos löydän tuon NHL12:n vielä roskiksen pohjalta..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko avautua. Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa tämän pelin kanssa?

Sen verta puuduttavaa ja itseään toistavaa nuo perus head to headit alkavat olla, että ajattelinpa ensimmäistä kertaa elämässäni kokeilla EASHL:ää. Noh, ei oikein mihinkään joukkueeseen kiinnosta liittyä, kun aikaa pelailulle on kuitenkin rajoitetusti. Ajattelin, että hakkaanpa publaa. Pari eka peliä oli ihan jees, mitä nyt usein käy niin, että molarin valitseee joku perseilijä. Mutta sitten itse ilmiöön:

Mikä hemmetti siinä on niin mukavaa, että liitytään publahuoneesen, valitaan puoli ja odotetaan 2-3 minuuttia. Sitten alle 10 sekuntia ajastimesta jäljella, niin koko porukka lähtee huoneesta vittuun. Noh, ei auta kuin kokeilla uusiksi. Taas odotellaan ja odotellaan (sitä readya ei tietenkään voi painaa kun tiimit täynnä) ja taas kun matsi olis alkamassa, niin JES! LÄHETÄÄNPÄ POIS!

Jos sellainen ihme tapahtuu, että päästään pelipaikkojen valitsemiseen asti, niin siinä viimeistään porukka häviää. No kyllä mä itsekin tietenkin sieltä häippäsen, jos olis tulossa joku 4vs1 matsi. Siinäkään mitään järkeä.

Jos tätä haluais edes silloin tällöin pelailla, niin miten ihmeessä se on mahdollista! ??

Toi on ihan perus juttu tuolla sparrissa, oon ite huomannu et ainoa lääke tohon on juoda runsaasti alkoholia samalla ku venaa siinä lobbyssä et ne sählääjät on valinnu puolet.
Joskus voi mennä puolki tuntia ennenku pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toi on ihan perus juttu tuolla sparrissa, oon ite huomannu et ainoa lääke tohon on juoda runsaasti alkoholia samalla ku venaa siinä lobbyssä et ne sählääjät on valinnu puolet.
Joskus voi mennä puolki tuntia ennenku pääsee pelaamaan.

Tai sitten mä en vaan kaiva enää tuota NHL12 roskista takas. Menkööt jätemyllyyn mokoma. Onhan tuo vuosipäivityskin jo oven takana. Tosin se tuskin mitään muuttaa..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tai sitten mä en vaan kaiva enää tuota NHL12 roskista takas. Menkööt jätemyllyyn mokoma. Onhan tuo vuosipäivityskin jo oven takana. Tosin se tuskin mitään muuttaa..

No ei todellakaan muuta, suuri osa pelaajista on täysin jurpoja, noudattaen ihmisrodun trendiä :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

pystyykö pelissä ottamaan oikeat mm kisat????? haluaisin ottaa suomella mm pytyn kotiin ja juhlia torilla onko mahdollista ?????????:confused::confused::confused::confused::rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako kukaan sanoa, kuinka kauan NHL 12 voi vielä pelata netissä? NHL 13 kolkuttelee jo ovella ja yleensähän serverit menee matalaksi näistä vanhemmista versioista jossain vaiheessa. Nyt saisi tätä NHL 12 jo aika halvalla kaupasta...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako kukaan sanoa, kuinka kauan NHL 12 voi vielä pelata netissä? NHL 13 kolkuttelee jo ovella ja yleensähän serverit menee matalaksi näistä vanhemmista versioista jossain vaiheessa. Nyt saisi tätä NHL 12 jo aika halvalla kaupasta...


Itse kokeilin tossa pari viikkoo takaperin voiko nhl 11 vielä pelata netissä. Vähä aikaa hain 1vs1 matsia, mutta kyllä sieltä joku suomalainen tuli sopivasti pelaamaan :D Että näköjään ne serverit ovat käytössä pitkään.
 
Ylös Bottom