Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itsekin tätä samaa asiaa ihmettelin täällä..Itselläkin sniper, eikä paikkaa erikoistilanteissa ole tullut kauden ekan pelin jälkeen.
Toivottavasti muuttuu toisen kauden alkaessa,ellei jo playoffeihin, muuten tulee aika haastavaa noista AV-, ja YV-achievementtien läpäisyistä :D
Ylivoimaan vaikuttaa ilmeisesti syöttötaitokin. Itse pääsin ylivoimalle vasta yli 80 syöttötaidolla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

mikäs idea noilla eashl sparrimatseilla on? onko ihan vaan ns. hupipelejä, statsit ei talletu, eikä kortteja saa auki vai onko just toisiappäi että noi on pelaajan kehittämistä varten että saa avattua uusia kehityspisteitä? jostain luin että pelaaja kehittyisi mutta statsit (syötöt ja maalit) ei talletu, oonko ihan hakoteillä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ylivoimaan vaikuttaa ilmeisesti syöttötaitokin. Itse pääsin ylivoimalle vasta yli 80 syöttötaidolla.

Noita kokoonpanoja kun tulee rukattua huolella aina, niin olen selvitellyt millä perusteella CPU erikoistilannekenttänsä rakentaa, jotta Be a GM:ssä pysyisi vastustajan kentällisissä edes joku järki, ja starat eivät pelaisi aina yli- ja alivoimaa.

Seuraavat havaintoni eivät varmasti ole aukottomia totuuksia, mutta hyvin paljon sinnepäin. Olen saanut lähes joka joukkueeseen oikeat yv- ja av-pelaajat seuraavilla kuvioilla:

- Ylivoimaan CPU laittaa "Best lines" periaatteella laidoille ne, joilla on paras lämäri (slap shot). Tulkintani mukaan tähän vaikuttaa sekä lämärin voiman ja tarkkuuden yhdistelmä. Sen vuoksi heikommat laukojat Ales Hemsky ja Ryan Smyth eivät yleensä perus-attribuuteilla ylivoimalle pääse, vaikka todellisuudessa ovat pakkopelissä lähes kausikortilla.

- Sentterin kohdalla ratkaisee myös syöttötaito, mutta jos kakkossentterillä on ykkösen laitureita kovempi lämäri, siirtyy hän ykköskentän laitaan. Esim. Geno Malkin.

- Ylivoimapakit valitaan taasen puhtaasti lämärin kovuuden ja tarkkuuden mukaan.

- Alivoima onkin sitten vaikeampi pala. Siihen vaikuttaa loogisesti aloitustaito, riippumatta pelipaikasta. Siis myös puolustajilla. Välillä myös heikomman aloitustaidon omaavia kovanaamoja (ie. Colton Orr) ja muita pääsee alivoimalle, tämän olen tulkinnut kokeilujen jälkeen niin, että myös voima (strenght) näyttelee alivoimapelaajia valitessa jotain roolia.

Sitä en tiedä, miten tilanne on Be a Prossa, mutta jotenkin olettaisin että hieman samantyylisesti voisivat nekin ketjut rakentua.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

mikäs idea noilla eashl sparrimatseilla on? onko ihan vaan ns. hupipelejä, statsit ei talletu, eikä kortteja saa auki vai onko just toisiappäi että noi on pelaajan kehittämistä varten että saa avattua uusia kehityspisteitä? jostain luin että pelaaja kehittyisi mutta statsit (syötöt ja maalit) ei talletu, oonko ihan hakoteillä?

Kyllä kaikki statsit tallentuu. Niin kuin sanoit, sparrausmatsit on nimenomaan pelaajan kehittämistä varten.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

mikäs idea noilla eashl sparrimatseilla on? onko ihan vaan ns. hupipelejä, statsit ei talletu, eikä kortteja saa auki vai onko just toisiappäi että noi on pelaajan kehittämistä varten että saa avattua uusia kehityspisteitä? jostain luin että pelaaja kehittyisi mutta statsit (syötöt ja maalit) ei talletu, oonko ihan hakoteillä?

Sparraus matsien tehopisteet sun muut tilastot ovat erikseen luokiteltuna tämän vuoden versiossa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vaikka en itse Be A Pro:ta pelaakaan, täytyy minun silti kommentoida erästä asiaa. Nimittäin Dragonfly toteaa NHL 12-arvostelussaan, että Be A Pro:n voi aloittaa 16-vuotiaana. Itse katselin eilen ihan huvikseni eri Be A Pro -juttuja, ja heti aluksi ruudussa luki ikäni olevan 14.

//: Eikä valikoita ole kopioitu (suoraan) viime vuoden versiosta, mikäli oikein tarkkoja ollaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vaikka en itse Be A Pro:ta pelaakaan, täytyy minun silti kommentoida erästä asiaa. Nimittäin Dragonfly toteaa NHL 12-arvostelussaan, että Be A Pro:n voi aloittaa 16-vuotiaana. Itse katselin eilen ihan huvikseni eri Be A Pro -juttuja, ja heti aluksi ruudussa luki ikäni olevan 14.
En halua kinata asiasta. mutta olen kolme eri pelaajaa tehnyt (ol, mv ja op) ja kertaakaan en ole voinut aloittaa kuin 16-vuotiaana. Jos sulla näkyy 14, on se bugi sitten.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vaikka en itse Be A Pro:ta pelaakaan, täytyy minun silti kommentoida erästä asiaa. Nimittäin Dragonfly toteaa NHL 12-arvostelussaan, että Be A Pro:n voi aloittaa 16-vuotiaana. Itse katselin eilen ihan huvikseni eri Be A Pro -juttuja, ja heti aluksi ruudussa luki ikäni olevan 14.

//: Eikä valikoita ole kopioitu (suoraan) viime vuoden versiosta, mikäli oikein tarkkoja ollaan.

Kun aloitin Be a Pro -kauden, niin yritin ainakin laittaa pelaajan iän niin nuoreksi kuin mahdollista. 16-vuotias oli alin mahdollinen.

No joo, ei ne valikot identtiset ole (miten voisikaan kun siellä on muutamia kokonaan uusia kohtia), mutta ulkonäkö, valikoissa selailu jne. muistuttavat todella paljon viime vuoden versiota.

muoks. Thanks b3organ.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako joku kertoa miks Selänteellä on VM ilman visiiriä päässä? Herra ei tietääkseni ole ikinä kyseisellä kypärämallilla pelannut...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Koska pelintekijöitä ei vois vähempää kiinnostaa, minkälainen kypärä sillä selänteellä on päässä.

No on niitä ennen kiinnostanu. Sitä vaan mietin, että miks hitossa sille on tähän '12 versioon nyt repästy toi kananmunankuori.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Osaako joku kertoa miks Selänteellä on VM ilman visiiriä päässä? Herra ei tietääkseni ole ikinä kyseisellä kypärämallilla pelannut...

herra ei tietääkseni ole koskaan (ehkä joskus pikkujunnuna ennen liigaa) pelannut millään muulla kypärällä ku pallo-jofalla jota nyt ei ole nhl-peleissä ollut vaihtoehtona niin pitkään ku mä muistan.. tosin visiiri ois ihan jees :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hitto on täs Be a Pros ainaki tää omien pakkien tekoäly välillä aivan jäätävää :D vastustaja hyökkää nii pakit peruuttaa ja peruuttaa ja peruuttaa tekemättä mitää kunnes ne o molemmat maalivahdissa kiinni tekemäs maskia ja estämäs liikkumista. Ollaan tässä hävitty 6 peliä putkeen nyt sit kun vastustaja latoo joka pelis 4-5 maalia tällä tyylillä :) Jos menee ite heiluu mailal siihe nii aina kamppijäähy tai sit jos taklaa nii "tömps" tönäisy ilman vaikutusta

Alkaa puuduttaa koko peli jo. NHL 10 jaksoi pelata kaksi vuotta.. tätä pelannu nyt pari viikkoa ja alkaa jo tympii
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

WOOOHOOOO:D uudet rosterit <3


mut edelleen puuttuu miehiä :(

salak, lennu, winchesterin pojist isompi, noksu, clark... muutamia mainitakseni
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on? Ite alotin geeämmän Rangersilla, tosin tein fantasiadraftin kuten on aina tapana tehdä. Ensimmäisenä pelaajana valitsin Shea Weberin, joka on puolustuksen kulmakivi ja jonka ympärille joukkue rakentui. Maalin suulle valitsin ykköseksi Tuukka Raskin ja kakkosena vuoden sopimuksellåruwa pelaa Martin Brodeur, mikä antaa organisaation useille nuorille ja lupaaville maalivahdeille (Aittokallio, Ortio, Tarkki) lisäaikaa kehittyä. Ykköskenttä koostuu Taylor Hallista, Niklas Bäckströmistä ja Chris Stewartista. Kakkosen laidoille viilettää vanha tutkapari Mighty Ducksin ajoilta, kun Mikael Granlund sentteröi Paul Kariyaa ja Teemu Selännettä. Kolmonen muodossa Hagman-Malhotra-Parros, eli kovuuttakin on Parroksen johdolla. Nelonen on rakennettu David Steckelin ympärille, ja laidoissa Rouhivat Colton Orr sekä Jesse Joensuu. AHL:n puolella ovat kehittymässä mm. Joonakset Donskoi ja Rask. Varaustilaisuudessa varaamani Joel Armia, Dmitrij Jaskin ja Miikka Salomäki eivät vielä solmineet sopimusta.

Puolustusparit ovat seuraavat:
K. Yandle - S. Weber
J. Carlson - H. Gill
G. Zanon - M. Methot2
Tähän mennessä olen pelannut kuusi ottelua saldolla 4-2-0-0. Parhaana pistemiehenä Stewart (2+4) ja Weber (1+5).
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

miten se on mahdollista kokoonpano päivityksen jälkeen taylor seguinia ei löydy bostonon kokoonpanosta eikä kokopelistä
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minkäslaisia Be a GM-tiimejä herroilla (ja miksei neideillä/rouvilla) on?
Vastataanpa tähän... eli joukkuehan on Montreal Canadiens ja (juuri tämän hetken loukkaantumisten takia) ketjukokoonpanon näette alapuolella.

Erik Cole - Tomas Plekanec - Mike Cammalleri
Andrei Kostitsyn - Scott Gomez - Brian Gionta (C)
Travis Moen - Saku Koivu (A) - Max Pacioretty
Oskar Osala - Lars Eller - Mathieu Darche

P.K. Subban - Andrei Markov (A)
Hal Gill - Josh Gorges
Jaroslav Spacek - Paul Mara

Carey Price - Cory Schneider

Gomezin laitoin totutusti välittömästi kauden alkaessa myyntilistalle, mutta jostain syystä mikään joukkue ei ole vielä halunnut häntä riveihinsä.
Seuraavaksi rosterin ylivoimaisesti yllättävimpään nimeen, seurahistorian pitkäaikaisimpaan kapteeniin Saku Koivuun. Eräänä kauniina päivänä mieleeni yhtäkkiä juolahti hankkia Saku takaisin kaupunkiin, jossa... no, kyllä te tiedätte, mitä.
Osala napsahti haaviini vapaiden pelaajien listalta, ja minun täytyi saada hänet joukkueeseeni, nimenomaan syystä pelillisten vahvuuksien. Hän on isokokoinen, mutta toisaalta myös nopea, hyvin taklaava sekä koviin laukauksiin kykenevä pelaaja. Habsin pieneen joukkueeseen Osala tuo mukanaan kunnon ryminää - osoituksena juuri eilen hänen tekemänsä rebound-maali, joka syntyi lähes kahden minuutin vastustajan päädyssä painavilla taklauksilla syntyneen karvauksen jälkeen. Kyseessä oli yksi hienoimmista tekemistäni maaleista koskaan.
Vancouverista kaappaamani maalivahdin Cory Schneiderin sain vaihdossa pahasti alisuorittaneeseen Peter Budajiin ja ensi kesän ykköskierroksen varaukseen. Tämä siirto toi molariosastolle lisää leveyttä ja ennen kaikkea mainion tuuraajaan tähän mennessä NHL:n parhaalle maalivahdille, Carey Pricelle.

Siinä kaikkein tärkeimmät asiat tiimistäni, joka todennäköisesti ei tule enää muuttumaan kauden aikana - ainakaan kovin rajusti.
 
Ylös Bottom