Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuo Plus/Miinus tilasto bugittaa pahasti EASHL:ssä. Voitetaan peli 4-3 ja koko joukkue saa -2 ja vastustajat +2, pelasin koko pelin enkä ollut jäähyllä kertaakaan vaan kaikissa maaleissa kentällä. Ja näitä on vaikka kuinka paljon missä voittaja saa miinusta ja häviäjä plussaa. Muilla käynyt samoin?

Teitte maaleistanne 3-4 ylivoimalla? Siitä ei tule plussaa eikä miinusta kummallekaan joukkueelle.

Toki kyseessä voi olla bugikin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

V*TTU !!!!! mä heitän täl paskal kohta frisbeetä. Peli jäätyy pari kolme kertaa päivässä. Äsken meni sitten omalta BaP äijältä 2+3 tehot hukkaa ku paska jääty kolmannes erässä.

NHL 10 kaks vuotta tuli pelattua aktiivisesti, koskaan ei jäätyny
Meikäläisellä änäri jäätyi noin viikko pelin ostamisen jälkeen peräti kahdesti lyhyen ajan sisällä, siis saman ja yhden pelikerran aikana. Sen jälkeen peli on hyytynyt offlinessa "vain" kerran ja onlinessa niin ikään kertaalleen. Viimeisen noin parin viikon aikana homma on toiminut moitteettomasti, onneksi.

Kumma juttu sinänsä, sillä mm. NHL 11:ssa peli tilttasi suunnilleen vain muutaman kerran koko vuotena...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hukkaako peli kellään muulla netistä ladatut rosterit? Tuntuu, että joka kerta, kun pelin käynnistää uudelleen, joutuu jo aiemmin ladatut rosterit lataa uudemman kerran, jos niillä haluaa pelata. Mielenkiintoista myös se, että vaikka rosterit tallentaa latauksen jälkeen omaan tiedostoon, ei niitä pelivalikoiden kautta pysty lataamaan. Load -> Rosters -kohdasta kun hakee, ei löydy yhtäkään tallennettua rosters-tiedostoa. Pisteet EA:lle tästäkin? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tällänen kysymys eahl liittyen ku esim. superstar tasoo tarvii gradeks sen b+ ja vaik peleist tulis a - a+ keskiarvoi siltikään palkki ei nouse, onko ea tehnyt tarkotuksel et pitäs olla toi tasan b+ arvosana et pääsee eteenpäin kehittyy?!

Keskiarvo määrittyy viimeisten 10-20 matsin keskiarvoista, määrästä ei ole varmuutta tietääkseni, erilaista spekulaatiota vain.

Joka tapauksessa, jos saat ottelusta a keskiarvon, se pudottaa yhden matsin pois keskiarvosta ja jos pudonnut arvosana oli samaa luokkaa kuin uusi, silloin keskiarvo ei muutu mihinkään.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minulla olisi yksi harmittava ongelma tämän NHL 12 kanssa. Kun aloitan kauden esim. Be A Prossa tai vaikka kausimoodissa HIFK: lla, niin aluksi toimii ihan hyvin. Mutta kun kerran poistun pelistä, ja yritän siihen palata, niin kun valitsen "lataa" (toinen vaaihtoehtohan on "uusi"), niin siellä on sen itsetekemäni kauden lisäksi tällaiset: AUTOM.TALL.1 ja AUTOM.TALL.2. Sitten kun valitsen sen itsetehdyn kauteni, niin kaikki edistykseni on kadonnut. Ja sitten jos valitsen sen viimeisimmän AUTOM.TALL: in, niin sama juttu. Ja siinä avatessahan kausi lataa normaalisti muutaman sekunnin, suoraan 0%-100%. Minulla latus kestää suunnilleen puoli minuuttia, ja se menee noin 8% kerrallaan.

Osaatteko auttaa? Kysykää, jos ette ymmärtäneet selostustani...

// Eli EASHL ja HUT toimii moitteetta, mutta Be A Pro ja GM, kausimoodi yms. ei toimi. Pliis, oisko teillä neuvoja, vai onko tämä joku EA: n bugi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pystyykö kesken Be A Bro kauden aikana mitenkään vaihtamaan erän pituutta?

Jotenkin sellainen mutu, et ei ainakaan aiemmin ole onnistunut ja lisäksi nykyversiotahan on tarkoitus pelata täysillä erillä simuloimalla omaan vaihtoon. En ole edes ajatellut että joku pelaisi jotain muuta paikkaa kuin maalivahtia muulla asetuksella.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jepulis, olen taklannut NHL 12:ssa itseni vaihtoaitioon jo peräti kahdesti ja tänään toisesta sattuneesta tapauksesta otin videon.

Koivu | EA SPORTS

Näin. Klipistä taisi tosiaan tulla hitusen liian lyhyt, mutta kyllä tilanteen kykenee edes jotenkin tuosta näkemään. : )

Kaksi käyttäjää suosittelee tätä viestiä, ne hävisivät muokatessani tekstiä - syystä kirjoitusvirhe.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oli kiva huomata kun kausi päättyi be a prossa stanley cuppiin, ettei nuo attribuutit eikä varustepaikat auennut omalle kaverille. Tuli kumminkin pelattua kumminkin nuo kaikki rajat rikki.
Olisihan se pitänyt jo arvata, kun koko kauden aikana ei tullut yhtään yv- eikä av peliaikaa. Maalipörssin voitin silti 53 osumalla. Syöttöjä kertyi reilut 70.
On se nyt hienoa käydä ostamassa ne samat paikat tuolta kiekkokaupasta, mitkä olisi pitänyt jo aueta.

Taitaapi ensi vuonna olla aika koittaa sitä fifaa...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

olettekos te huomanneet/älynneet että sean averyllä on pelaajaprofiili kuvassa silmälasit
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oli kiva huomata kun kausi päättyi be a prossa stanley cuppiin, ettei nuo attribuutit eikä varustepaikat auennut omalle kaverille. Tuli kumminkin pelattua kumminkin nuo kaikki rajat rikki.
Itse odottelen, jos nuo päivityksellä korjaantuisi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelaan Be a Prota CHL:ssa ja nyt olisi pieni ongelma. Ongelma on siinä, että joukkuetoverini laukovat aina, kun päästään hyökkäyalueelle. Koskaan eivät pyöritä peliä (edes ylivoimalla), vaan aina, oli paikka mikä hyvänsä, lähtee laukaus. Itse joudun todella paljon pyytämään syöttöjä, jotteivat nämä janarit heti lauo kohti (ohi) maalista. Jollain sliiderillä tätä täytyy voida säätää, millä? Kiitoksia vastaajille.

Edit. Ilmeisesti vaan jotenkin bugasi tuo matsi, sillä huomasin myöhemmin, ettei L2 nappula toiminut ollenkaan (ainakaan takaperin luistelu ei onnistunut). Tai sitten ohjain bugasi. Sammutin pelin, aloitin uudelleen ja toisessa erässä peli jäätyi aloitusympyrään. Nyt kolmatta kertaa pelaan samaa matsia... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä tämä on surkein omistamani PS3-peli, ikinä. Pelaaminen käytännössä mahdotonta, kun yhteys katkeilee ja jostain loogisesta syystä peli katkeaa siihen. Varsinkin HUT:in puolella tämä on riemukasta, kun turnaukset ym. nollaantuu, eikä katkenneesta matsista saa puckseja, JA pelaajien sopparit kuluu. Käytännössä mulla kuluu soppareihin enemmän kiekkoja kun mitä ehdin tienata, kun tilille rapsahtaa suunnilleen vaan 75% kiekoista, edellämainitun ongelman takia. Kohta saa riittää.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Uutta tuneria hokille, Hipcheck nerffattu kokonaan OTP/EASHL:ssä, very nice.


V1.01 (effects all modes, except offline with V1.00)
-Small adjustment to goalie hug post to reduce vulnerability to far side goals coming around the net
-Small adjustment to guard the near post on shots
-Increase skating friction while doing protect puck (pretty small amount)
-Reduce stick lift penalties (hitting the hands is not a penalty now)


OTP Specific Changes:
-Disable hip checks (only in OTP/EASHL for now, but want input on this before we change it for Versus as well) The change makes hip check ineffective, but a proper fix will come in our 2nd patch

-Call interference on medium hits more strictly (0.4 to 1.0 – NOTE: not necessarily 100% because other factors are involved)
-Make poke check radius bigger (scale from 1.0 to 1.1)


Please play a few games and get a feel for the changes. The most noticeable being the poke check and the disabled hip checks in OTP.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä tämä on surkein omistamani PS3-peli, ikinä. Pelaaminen käytännössä mahdotonta, kun yhteys katkeilee ja jostain loogisesta syystä peli katkeaa siihen.

Oletko varma että vika ei omassa liittymässä, koska minulla ei ole katkennut vielä kertaakaan. Muuten toiminut hyvin mutta kuulokemikin kanssa ollut vain ongelmia. Tämä siis xboxilla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ohjeet julkaistaan täällä, kun paketti saadaan ulos. Sen verran voin sanoa, että tarvitset USB-tikun, jota voi käyttää XBOX 360 - tallennusvälineenä. Toisin sanoen, tikku pitää olla konfiguroitu XBOX 360:lle. Tästäkin laitetaan vielä ohjeet, kunhan paketti saadaan ulos. : )

Onko tarkempaa tietoa minä päivänä tulee?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tarkempaa tietoa minä päivänä tulee?

Juu, rosterit ovat nyt kunnossa (Isaarulle kiitokset!) ja alan itse työstämään rosteripaketin toista puolta eli laitan pelipaitojen numerot, kapteenit sekä maalivahdin varusteet oikeita vastaaviksi. Lisäksi tiettyjen pelaajien attribuutteja, kuten Mikael Granlundin syöttötaitoa tai Antti Pihlströmin kiihtyvyyttä tulee muuteltua. Tällä viikolla on tulossa päivitys sekä ohjeet.
 
Ylös Bottom