Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kun noita valikoita selailin nopeasti, niin taisi olla tällä kertaa vain kahden päivän online trial. Viikonloppukokeilu siis.


Itse syötin jo tuon online pass koodin ja ei toiminut ei mikään yllätys.

Mutta nyt en saa sitä kahden päivän trialia valittua mistään osaako joku auttaa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hyvä, että en ole ainut online pass ongelmien kanssa....

HUTia aloittelin niin sain mojovat 20K puckseja siitä, että olin pelannut NHL11 HUTia.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No huhhuh. Tulipahan poistettua tämäkin peli ja nyt 4 peliä takana, winter classic ja 3 hut offline peliä :)D). Viimeksi olen pelannut muutaman kerran NHL 09 ja voi että kun meinaa olla vaikeaa. Ehkäpä sitten, kun on upottanut peliin kymmeniä tunteja alkaa olla nuo harhautusten tekemiset/taklaamiset sun muut kiekon hallinta hommelit hanskassa. Nyt ollaan kyllä niin kujalla ainakin puolustus päässä että ei mitään järkeä. Aloittelia tasolla pelasin nyt 3 ensimmäistä HUT matsia ja kyllähän ne voitettua tuli, tosin aika nihkeesti nekin.

Muita pelimuotoja en vielä ole kerennyt koittamaan, mutta jotenkin outo tuo HUT minulle. Ehkäpä sekin alkaa olemaan selvempi kun viettää sen parissa aikaa. Ilmeisesti tuossa ei mitään kausia pelata vaan ihan pelejä niin paljon kuin persaus vaan kestää?

Sen mitä huomasin, niin ainakin mailoja menee poikku kun oksia. Winter Classic pelissä taisi mennä 4 tai 5 mailaa poikki ja noissa HUT matseissakin hyvää tahtia 1-2 per peli. Välillä tuli myös melko ihmeellisiä maaleja, kun tuli tattien kanssa sohlattua. Nollakulmasta kaamea lämäri ja yläpörsään pamahti, kyllä alko vähän hymyilyttään.

Mutta kyllä tämä tästä. Vielä muutamia offline pelejä niin josko sitten uskaltautuisi onlinen puolelle. Mitenkäs tuolla onlinen puolella vastustaja valitaan? Tuleeko se oman skillin perusteella, että vihun skillikin kutakuinkin saman tasoinen vai ihan randomilla?

Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä peli, eikä todellakaan mennyt rahat hukkaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Moikkis.
Voisiko joku viime vuoden (NHL 11) EASHL-pelaajista, joka omasi legenda-kortin kertoa, että minkä kortin sai pohjille tän vuotisessa pelissä? Kiitokset jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Moikkis.
Voisiko joku viime vuoden (NHL 11) EASHL-pelaajista, joka omasi legenda-kortin kertoa, että minkä kortin sai pohjille tän vuotisessa pelissä? Kiitokset jo etukäteen.
Amateur 3 -kortin
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EA:n foorumeilla puhutaan, että online passin avaamisessa olisi ongelmia vain X360:lla.

PS3:lla koodi ilmeisesti toimii, vai onko jollain ollut ongelmia??
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mihinkäs osotteeseen tosta Online Passin "koodi on jo käytetty" ongelmasta kannattaa laittaa s-postia? Kyllä on ihme touhua EA:lta että ensin rahastetaan maksullisella moninpelilla ja sit siinä on aina jotain ongelmia:mad: Millon katkeilee yhteydet, millon peli jäätyy latausruutuun ja nyt ei pääse edes pelaan koko moninpeliä muuta kun tolla 2 päivän trialilla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt heitetään kyllä tyhmä kysymys, mutta alkutäpinöissäni en vaan huomannut tämmöstä:

Menin aulan kautta pelaamaan tuttuun tapaan OTP-peliä netissä, 5vs5. Luulin että olin jo mukamas luonut itselleni nettipeliäijän jolla pelailla, mutta nyt heitti ihan hatusta jannun ulkonäön ja nimeksi Koivu. Miten pääsen muokkaamaan omaa ukkoani? En löydä samanlaisia valikoita minkä kautta mm. NHL11 kautta pääsi lisäilemään taitopisteitä rannelaukauksiin yms? Vastaus on varmaan ihan törkeän naurettavan helppo, mutta joko nyt mättää omissa silmissä tai jossain.


EDIT: Vastataan nyt omaan kysymykseen. Eli valikko löytyikin Online > EA Sports Hockey Leaguen alta. Olihan viety erikoiseen paikkaan. No kuitenkin, nytkun sai vihdoinkin tehtyä omalle pelitavalleen fiksun ukon, ni on tuo hienoa! Ite olen niin käsi tekemään maaleja, niin nyt tuli vedettyä ukkoa siihen malliin että pysyy kiekko kädessä, taklaukset tulee kovaa ja puhtaasti, ja syöttämiseenkin riitti panostettavaa. Voi olla että tästä tulee vielä pitkä yö...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllähän tämä nyt hyvältä peliltä tuntuu, kun on päässyt hetken aikaan kunnolla pelaamaan. Varsinkin BaPin pelaamisesta pidän, tällä kertaa tietokonepelaajat osaavat oikeasti pelatakin. Hakevat hyvin paikkoja ja osaavat tehdä myös maaleja ilman minua! :)

Ensimmäinen maali BaPissa sen sijaan tuli pienoisella tuurilla, mutta hyvillä pelaajillahan tuurikin on kohdillaan.. ;)
a bit lucky first BAP goal | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itse syötin jo tuon online pass koodin ja ei toiminut ei mikään yllätys.

Mutta nyt en saa sitä kahden päivän trialia valittua mistään osaako joku auttaa?

Mulla sama homma. Ei tuu enää alkuvalikkoa mistä voisi tuon trialin valita, eikä mistään löydy vastinetta. Ainoastaan toi syötä nhl 12 aktivointikoodi. Perkeleen EA!

Onko joku löytäny muun reitin? Poistin muistista nhl12, mutta ei silti tullu valikkoa uudelleenkäynnistäessä..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla herjaa tota ennakkovarauskoodia, jolla aukeis bauer boost pack. Onkohan se pack ensimmäinen tehosteloota siellä? Mulla kun on suamenkielinen toi, ja juu laiskottaa.
Tosiaan online-koodi toimii kyl.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kirjoitetaan nyt vielä uusi viesti maalivahtina olosta BaPista: Upeaa! Toki kokemusta ei ole kuin kahden erän verran, mutta vetoja tulee, pääosa tulee viivasta maskin takaa. Kuitenkin joukkoon mahtuu myös todella haastavia vetoja (kyllä nuo viivasta tulevatkin ovat, kun välillä ei oikeasti näe minne se veto lähti), kuten esimerkiksi onetimerit (tähän asti pääosin lämärillä vedettyjä) ja muutama vaarallinen rannekuti läheltä. BaP vaikuttaa todella loistavalta niin kenttäpelaajalla kuin maalivahdillakin! :)

E: Ja tosiaan suurin plussa tässä on, että tämä kaikki oletusasetuksilla. Vielä kun alkaa muokkailemaan slidereita niin pelistä tulee vielä varmasti parempi. Mutta viime vuonna moke-Bapissa ei saanut edes sliderien muokkauksella näin hyvää aikaan.

E2: Noniin peli pelattuna, pannuun tuli 1-4. Vedot 14-30, joten sillassa oltiin koko peli. Itselle meni 1 onetimer, yksi maskista tullut viivaveto sekä yksi räkämaali. Viimeinen tyhjiin 9 sekuntia ennen pelin loppua.

Ja kolmatta edittiä: Toinen peli takana, 2-1-tappio. Suurin ongelma mokella pelatessa tuntuu olevan omien pelaajien hyökkääminen. Kahdessa pelissä yhteensä 25 vetoa (14+11) ja niistä 2 maalia (1+1). Itselle vetoja tullut 54 (29+25) ja maaleja taakse mennyt 5(3+2(+1 tyhjiin ekassa pelissä)). Täytyy kokeilla muokkailla slidereita pikkusen oman joukkueen hyökkäyksen suuntaan, jos saisivat vaikka ensi pelissä 2 maalia aikaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No ni nyt olis muutama miete itse pelistä, kun pelasin tossa winter classicin ja yhden pelin omalla ukolla netissä.

Winter classic on kyllä ihan hienon näköinen ja tunnelma on hyvä. LIsäksi huomasin siinä, että tuo tulostaulu vihdoinkin näyttää oikeita pelinumeroita.

Nuo uusinnat mitä voi pelin jälkeen katsoa on todella hyvä juttu. Viime versiossahan pelin kohokohdissa oli vaan jotain tilanteita ja monesti ei edes kaikkia maaleja.

Demossa jatkuva tuplakilahdus tolppaosumasta ei tullut kuin yhden kerran. Noiden kahden pelin aikana kilauttelin aika monta kertaa tolppaa. Demossa tuntui koko ajan käyvän noin. En tiedä oliko tuuria sitten mutta tuo bugi kyllä valitettavasti on myös tässä varsinaisessa versiossa. Jotenkin ärsyttävän kuuloinen. :D

Demossa ei käynyt näin, mutta nyt tuli oikeasti hieno tilanne. Ajoin röyhkeästi maalille veto molarin patjaan ja suoraan päin molaria. Vedin toisella pelaajalla reboundin sisään, mutta ei maalia ja 2 minuuttinen mun joukkueelle estämisestä. Tässä ei sinänsä mitään "uutta", mutta kävi ensimmäisen kerran kunnolla tollanen tilanne itselle.

Ja ai että oli hieno matsi tuo hockey liigan peli. Sieltäpä ei niinvain enään tulekkaan yksinyrittäjä tatilla veivaajat maaleja tekemään. Paljon parempaan suuntaan mennyt ja joukkuepeli kannattaa enemmän (itse tosin joukkuepeliä pelannut ennenkin). Ja oli mukavaa kun en nyt ole muutamaan viikkoon pelannut netissä. Tauko tekee joskus hyvää. 5 tehopinnaa ekasta pelistä oli mukava saldo näin niinkuin ensimmäiseksi peliksi tässä 12 versiossa ja siitä on taas hyvä lähteä kohti korkeuksia. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs tääl valitetaan koodeista tai servuista. Ite koodi toimi heti kun sen klo 13:30 syötin. Samalla pelasin heti pari matsia onlinepelejä ja 2peliä / 7:stä katkesi. Ihan hyvin näyttää toimivan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs tääl valitetaan koodeista tai servuista. Ite koodi toimi heti kun sen klo 13:30 syötin. Samalla pelasin heti pari matsia onlinepelejä ja 2peliä / 7:stä katkesi. Ihan hyvin näyttää toimivan.
Xbox 360:lla eivät Online Passit toimi ollenkaan. Tuon äskeisen kolmannen sivun lukemalla olisi tuokin asia aika helposti selvinnyt.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs tääl valitetaan koodeista tai servuista. Ite koodi toimi heti kun sen klo 13:30 syötin. Samalla pelasin heti pari matsia onlinepelejä ja 2peliä / 7:stä katkesi. Ihan hyvin näyttää toimivan.

XBOXin puolella ilmeisesti tuo Online Pass-ongelma ainoastaan. Tai näin olen ymmärtänyt.

Ja kaikille mokebapista kiinnostuneille, olen editoinut edelliselle sivulle viestiini kahden pelin tulokset ja muutamia mietteitä maalivahtina olemisesta NHL12:ssa. :)

E: Ja Isaaru oli nopeampi. :(
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On kyllä tajuttoman hyvä tämä uusi änäri.

+ Voi katsoa minkä tilanteen tahansa pelin jälkeen uusintana
+ Kiekko elää omaa elämäänsä kentällä
+ Tekoäly paljon viisaampi
+ EASHL ukkojen luonti mahdollisuus joka pelipaikalle

Siinä joitain hyviä asioita mitä nyt tuli äkkiseltään mieleen. Kunhan saisi vielä online passin toimimaan, mutta tällä hetkellä mennään 2pv trial passilla...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Online passi alko mulla toimimaan itestään. Enää se ei edes kysy koko koodia. En ottanut trialiakaan.

Ihan hyvähän tää peli on. Be a Pron simulaatio-uudistus on hyvä juttu mielestäni ja HUTikin maistu pitkästä aikaa hyvälle. On se mahtavaa pelata aluks jollain 60-70 kokonaisuuksia omaavilla pelaajilla. Sit sieltä alkaa pikku hiljaa erottumaan niitä omasta mielestä hyviä pelaajia. Itelläkin numero 11 (en muista kylläkään nimeä, liigaa enkä joukkuetta) on selkeästi muita ketterämpi ja on pussittanu jo parit maalit. Mahtavaa! :D
 
Ylös Bottom