Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tässä taas NHL 09/10:sta tuttu bugi että online matsi ei pääse alkamaan? Tulee lautausruudussa "odotetaan käyttäjää" viesti. Eilen jumahti 5 EASHL matsissa. En tiiä sit johtuuko modeemista kun Codissa ei pystynyt joinaamaan kaverin partyyn kun käytettiin samaa modeemia ja molemmilla nat 1 päällä...

Mites joku täällä sano että NHL 11 legenda kortin omaava ois saanu tähän amatööri 3 suoraan. Ei mulle ainakan tullut. Yksinpeliäkö meinasi?

10 online pelin perusteella vaikuttaa ihan ok peliltä. Saa nähä miten muuttuu kun jäbät saa pojoja ja ea säätää slidereitä. Toivottavasti bugimaaleja ei hirveenä tule olemaan. Normibugeja on kyllä taas karseesti...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kun olet siinä ns. ketjujen muokkaus kohdassa, voit oikealla tatilla vaihtaa korttinäkymiä. Otat siitä näkymään sen kohdan missä lukee esim. Sopimukset 3 / Ura 45. Tämä tarkoittaa sitä, että pelaajalla voi pelata 3 ottelua, jonka jälkeen tarvitset uusia sopimuksia. Ura tarkoittaa sitä, että pelaajalla voi kaiken kaikkiaan pelata 45 ottelua, kunnes kortti on "käytetty". Näitä sopimuskortteja tulee joko korttipakoista tai niitä saa erikseen ostettua kun toiset pelaajat laittavat niitä myyntiin. Kun olet ostanut tai saanut sopimuskortin, voit liittää sen sille pelaajakortille, minkä itse koet järkevimmäksi.

Kiitos. Se oli tuo korttinäkymä mikä sitten jäi väsymyksissäni huomaamatta!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Demon HUTissa USAn voittaneille avautuu palkintopakka kokoversioon, joka sisältää jonkun legendan viiden pelin uralla. Keitä legendoja foorumilaiset on saaneet? Itelleni tuli Roy maaliin. Pieni pettymys, koska oon ollu vähän sitä mieltä, että molarilla ei oo juurikaan väliä. Kaipa se pitää kuitenkin säästää ekoihin pleijareihin.

Änäri 11 pelaamisesta sain palkinnoksi n. 13k puckseja. Paljonko te ootte saaneet?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Steve Yzerman napsahti ja vain 4900 pucksia. Toi hutin loukkaantuminen voi muuten käydä vielä rasittavaksi.. mulla meni samassa matsissa 2 parasta pistemiestä 6 ottelun
mittaiselle huilille... kohtuullisen ärsyttävää kun siinä vaiheessa ei tainnut olla kuin 3-4 nhl pelaajaa koko joukkueessa ja niistä kaks loukkaantui niin auts.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ite sain kypärättömän Howen :p. On aika kiva näky, kun menee tuolla ilman kypärää. Puckseja tuli 9140. Sai ihan hyvän alkupääoman, nii on helpompi lähtee rakentaan joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

XBOXin puolella ilmeisesti tuo Online Pass-ongelma ainoastaan. Tai näin olen ymmärtänyt.

Ja kaikille mokebapista kiinnostuneille, olen editoinut edelliselle sivulle viestiini kahden pelin tulokset ja muutamia mietteitä maalivahtina olemisesta NHL12:ssa. :)

E: Ja Isaaru oli nopeampi. :(
Tuolla ps3 peliapu puolella on pidetty tota maalivahtikeskustelua pystyssä, jos sinne laittelet kokemukses mielummin ni ei huku tähän muuhun "skeidaan" täällä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko muilla sellasta ongelmaa että nyt ei pysty hutis ostamaan mikrosoft pisteillä kortti pakkoja? Mä pystyn ainoastaan ostaa puckseilla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kellekkään käyny omien musiikkien kanssa näin?:
Kun levyn laittaa konsoliin ja käynnistää pelin, valikossa omat musiikit toimii hyvin. Kun menee pelaamaan matsia, omat musiikit toimii hyvin pelikatkoilla ja erätauoilla. Kun matsi loppuu ja menee takasin päävalikkoon, valikossa ei kuulu mitään musiikkia.
Eli valikossa musat toimii ekan kerran, mut sen jälkeen kun on matsin käyny pelaa, niin musat ei toimi missään muualla kun matsissa...
Outo bugi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

23K kiekkoja ja Gretzky! Itse peli vaikuttaa lupaavalta. Ainoat asiat mitkä ekan päivän sessiosta jäi häiritsimään oli muutama tilttaus EASHL-pelin lataus ruutuun. Pari tippumista EA:n servuilta sekä mielestäni erittäin buginen lonkkataklaus. Äijät lentelee välillä vaikka on jo päässyt pakista ohi ja hidastuksesta tarkastaen ei varmasti ole ollu minkään laista kontaktia. Myös HUT:in vaihtopakka jumittaa koko pelin niinkuin NHL 11. Mut muuten vaikuttaa hyvältä!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eli valikossa musat toimii ekan kerran, mut sen jälkeen kun on matsin käyny pelaa, niin musat ei toimi missään muualla kun matsissa...
Outo bugi.

Joo, menumusissa on joku bugi kaiketi. Asetin oman soittolistan ja pelin (tai parin) jälkeen menuissa oli hiljaista.

e: ja russu olikin jo vastannu...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Saitko aidon Gretzkyn vai sen jolla on uraa jäljellä 5 peliä?

Jokaisella legendalla on 5 peliä uraa. Riippumatta minkä niistä saat. Mutta sitten kun ostat puckseilla pakan ja saat legendan, niin sit sillä on enemmän uraa. Mut hei c'mon 180 peliä uraa Gretzkyllä :p. Ei vaan voi ymmärtää :D.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Paras uudistus mitä tähän mennessä on huomannu on toi, että vedot menee helpommin sisään. Se vähentää varmasti "samanlaisia" maaleja, mitä jokaisessa nhl-pelissä on tehty kautta aikain. Toki jokaisessa "vuosipainoksessa" on omansa. Nyt kiekon pystyy sijoittamaan helpommin sisään, mikä oli todella vaikeaa edellisessä versiossa. 11:ssä sijoittaminen oli helpompaa, mutta tämä menee 11:kin edelle realistisuudessa. Suunta on oikea maalivahtien kanssa!

EDIT: toki nyt on alkanut tulemaan enemmän epärealistisia maaleja. Esim. alivoimalla heitin omalta kenttäpuoliskolta purkukiekon, mikä meni vastustajan moken puikoista sisään. Se oli itse asiassa ensimmäinen tekemäni maali NHL12:ssa :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kummaa kun keskiviikkona sai kiekon riistettyä paljon helpommin ja syötötkin meni lapoihin, mutta tässä eilen ja tänään on syöttöprosentti ollut jtn 60%, kun keskiviikkona oli vielä suurinpiirtein 70%. Sais kyllä tulla jonkun näköist slideri päivitystä, koska nää nykyset on suorastaan pers...stä..Nää 60-70 0verall äiät on ku täit tervassa ku ne siel jäällä ''luistelee''. Ei kyllä nappaa tuota huttia tämäntakia pelata..

Pitää varmaan jatkaa tuota offline BAP:ia suosiolla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko täällä joitain sellaisia, joilla ei ole mahdollisuutta pelata muuta kuin offlinessa? Olisin nimittäin halukas ostamaan tuon online pass koodin, jos saa halvemmalla kuin storesta, kun tuli hävitettyä varmaankin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kummaa kun keskiviikkona sai kiekon riistettyä paljon helpommin ja syötötkin meni lapoihin, mutta tässä eilen ja tänään on syöttöprosentti ollut jtn 60%, kun keskiviikkona oli vielä suurinpiirtein 70%. Sais kyllä tulla jonkun näköist slideri päivitystä, koska nää nykyset on suorastaan pers...stä..Nää 60-70 0verall äiät on ku täit tervassa ku ne siel jäällä ''luistelee''. Ei kyllä nappaa tuota huttia tämäntakia pelata..

Pitää varmaan jatkaa tuota offline BAP:ia suosiolla.

En ole näitten slideri-juttujen asiantuntija, mutta mun mielestä mulla tuli eilen jossain välissä joku tuner-päivitys tai jotain?!? Vai oonkohan nähnyt unta...
 
Ylös Bottom