Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

E: Oletteko muuten GM-/kausipelaajat huomanneet, että katsoessa kauden pelaajatilastoja tietokoneen ohjaamilla joukkueilla ei ole koskaan ainuttakaan tehtyä ottelun tasoitusmaalia? Lieneeköhän kyseessä bugi, vai eikö tietokoneen keskenäiset ottelut ole ikinä kirjaimellisesti tasaisia?
Tasoitusmaalitilastot toimivat kunnolla vain, jos pelaa asetuksilla, joilla peli voi päättyä tasapeliin. Normaaleilla asetuksilla pelaaja saa merkinnän kyseiseen tilastoon ilmeisesti vain silloin, kun tasoitusmaalin tehnyt joukkue häviää pelin lopulta varsinaisen peliajan jälkeen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ai että, kun kirpaisee hävitä vaikka olen "parempi". Eli pidän kiekkoa hallussa, lauon enemmän ja rakentelen tilanteita, mutta vastustaja tekee maalit... No joo maalinteko on ollut aina itselle aika vaikeaa.

Puckpointin äänipaketteja odotellessa: Joko on lisää soittolistoja tehtynä sm-liigaan?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tasoitusmaalitilastot toimivat kunnolla vain, jos pelaa asetuksilla, joilla peli voi päättyä tasapeliin. Normaaleilla asetuksilla pelaaja saa merkinnän kyseiseen tilastoon ilmeisesti vain silloin, kun tasoitusmaalin tehnyt joukkue häviää pelin lopulta varsinaisen peliajan jälkeen.
Ahaa, tästä oli siis hommassa kyse.

juXuFIN sanoi:
Ai että, kun kirpaisee hävitä vaikka olen "parempi". Eli pidän kiekkoa hallussa, lauon enemmän ja rakentelen tilanteita, mutta vastustaja tekee maalit... No joo maalinteko on ollut aina itselle aika vaikeaa.
Itsellänikin esiintyy silloin tällöin orastavia maalinteko-ongelmia, mutta joskus taas itseluottamuksen ollessa korkealla hanat voivat aueta oikein kunnolla. Näin tapahtuu yleensä vain kotiotteluissa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hitto nää rangaistukset vedetää kyl iha nopan kanssa. BaP ukko lens suihkuu äske ku hentosesti työnsi vastustajan laidan vieres kumoon. Välillä saa taklata ilma jäähyi sillai et varusteet lentelee ja jengi loukkaantuu.. hohhoh
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minkälaisilla asetuksilla porukka pelaa GM:ää?Riippuu tietenkin omasta taitotasosta. Mulla on GM taso vaikea ja sit otteluasetukset supertähti ja pelimuoto normaali. Tekoälyn vaikeustasoa nostettu noin puolen välin. Tulee todella tiukkoja matseja,mutta maaleja saan pelissä hyvin,kun vaan hyökkäysalueella rauhassa rakentaa peliä ja yrittää kaikista mahdollisista paikoista niin kyllä niitä tulee :) Tällä hetkellä capseilla ollaan 20 pelin jälkeen itäisen konferenssin sijalla 10.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Taas löyty räikee bugi tai sit en tajuu tätä oikein

BaPissa tullut pari kertaa Gretzkyn videot pelin jälkee ja nyt vasta aloin tutkimaa et mitä helv..

Ensinnäkin "Tee YHDEN kauden aikana 93 maalia" Yhteensä 120. Tämä 120 maalia tosiasiassa on maalisaldoni kahdelta kaudelta ja ekalla kaudella tein 58 maalia ja nyt runkosarjan loppupuolella on tuo 62 tilillä. Eli yhden kauden aikana en todellakaan ole 93 maalia tehnyt jota tuon trophyn suorittaminen vaatisi.

Toiseksi "Käytä yhdellä kaudella 50 maalin tekemiseen enintään 39 ottelua" homma on tämän mukaan suoritettu mutta "yhteensä" kohdassa on 0. Öh..?


Eli whatta fuck (jälleen kerran)?

edit: Oikaiskaa toki jos olen tajunnu nää tehtävät iha väärin enkä ymmärrä suomea
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itelläni nyt 4 kertaa jäätynyt reilun kuukauden pelaamisen jälkeen. Viimeksi kirpaisi kyllä niin syvältä tuo jäätyminen, kun HUT: issa olin yksinpelissä omalle tasolleni haastavassa kolmen tähden turnamentissa finaalipeli, ja suht muhkea turnauksen voittobonus luvassa. Johdin selvästi omaa jengiäni laadukkaampaa San Josea 3-1 toisessa erässä, ja peli jäätyy juuri, kun ykkössentterini Gilbert Brule on lämäämässä B-pisteeltä onetimerillä. Sen lisäksi, että menetin n. 1500 puckia, myös pelaajiltani hyvin monelta loppui sopimus siihen peliin. Ja minulla oli tasan yksi sopimuskortti. Lisäksi statseihin taas yksi turha tappio, ja turnauksen aloitus uudelleen. AARGH!

Myöskin EASHL: ssä jäätynyt kerran. Voin kuvitella, kuinka muut pelaajat kiroavat, kun oma pelaajani jää stondaamaan sinne kentälle, kun PS jäätyy. Ei kiva.

//: Nyt kyllä kävi aika jännä bugi EASHL: ssä. Eka erä, tilanne 0-0, joku painaa pauselle, ja peli jumiutuu (ainakin minulla) noin 10 sekunniksi. Sitten "Yhteys muihin pelaajiin on katkennut" -viesti. Ei siinä mitään, mutta peli merkittiin minulle VOITOKSI. What!? Tilanne oli nolla-nolla kun yhteys katkesi. Ja tietääkseni EASHL: ssä ei voi niin vain "luovuttaa" koko joukkue yhtäkkiä. Eli tietääkö joku, miksi ihmeessä sain pelistä voiton?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Minkälaisilla asetuksilla porukka pelaa GM:ää?Riippuu tietenkin omasta taitotasosta. Mulla on GM taso vaikea ja sit otteluasetukset supertähti ja pelimuoto normaali. Tekoälyn vaikeustasoa nostettu noin puolen välin. Tulee todella tiukkoja matseja,mutta maaleja saan pelissä hyvin,kun vaan hyökkäysalueella rauhassa rakentaa peliä ja yrittää kaikista mahdollisista paikoista niin kyllä niitä tulee :).
Samat asetukset ovat täälläkin käytössä. Seilaan tällä hetkellä huikeassa kuuden ottelun voittoputkessa, vaikka kauden kolmesta ensimmäisestä pelistä tulikin tappiot tilille. Itäisessä konferensissa Montrealin löytää juuri nyt sijalta kolme. Mutta tosiaan vain yhdeksän ottelun jälkeen, eikä vielä tässä vaiheessa kautta pienikään lepsuilu käy kyseeseen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kyssäri tost EASHL pelimuodosta et kuinkas monta joukkuetta sinne playoffeihin pääseekään?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Täs pelis on aika paljon kummallisuuksia... voisin luetella tässä bugit jotka pelissä on ilmennyt:

1. Musiikkipuoli reistailee pahasti, usein kun palaa ottelun jälkeen valikkoon, niin musat ei toimi ollenkaan. Lisäksi voitokkaan matsin jälkeen kotijoukkueen voittobiisi ei soi ollenkaan, ja tänään aloittaessani matsia musiikkia ei soinut joukkueiden tullessa jäälle. Kaikki asetukset ovat kunnossa.

2. Peli tilttaa usein kesken ottelun niin ettei auta, muuta kun sammuttaa konsoli.

3. Peli tilttaa myös silloin, kun menee "Custom music" kohtaan silloin, kun valikossa ei soi musiikki.

4. Pelasin Blackhawksilla, otin maalivahti Corey Crawfordilla tappelun, ja kas kummaa, hänellä oli ykkössentteri Jonathan Toewsin paita päällä.

5. Kun aloittaa ottelun, ruutuun pitäisi tulla pelaavien joukkueiden logot vierekkäin. Usein kuitenkaan näin ei tapahdu.

6. Mitä helvettiä? Chicagon United Center on otettu pois ja tilalle laitettu joku Chicago Stadium.. täh :0 EA Sportsilla ollu taas kivaa.. mikä idea ottaa 2010 Stanley Cup mestarin kotiareena pois?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Voitokkaan matsin jälkeen kotijoukkueen voittobiisi ei soi ollenkaan.
En allekirjoita lähes ainuttakaan väitettäsi täysin lukuunottamatta tätä. NHL 12:ssa itselläni kotijoukkueen voittolaulu ei ole soinut tähän mennessä kertaakaan, valitettavasti.

Niin...
PatrickKane95 sanoi:
2. Peli tilttaa usein kesken ottelun niin ettei auta, muuta kun sammuttaa konsoli.
3. Peli tilttaa myös silloin, kun menee "Custom music" kohtaan silloin, kun valikossa ei soi musiikki.
Meikäläisellä peli tilttasi pari kertaa ensimmäisen viikon aikana pelin ostamisen jälkeen, siinä kaikki. Samoin Custom Musicissa tilttasi about kertaalleen samoihin aikoihin. Taidan olla melko onnekas, kun itselläni ei näitä ole tosiaan tapahtunut kuin pari kertaa yli kuukausi sitten.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kyssäri tost EASHL pelimuodosta et kuinkas monta joukkuetta sinne playoffeihin pääseekään?

En oo kuullu ettei kukaan pääsis eli varmaan pääsevät kaikki. Runkosarjamenetys vaan määrittää minkä sarjan edustaja olet eli jos voitat niin olet joko amatööri/ammattilais/eliittimestari. Ja sellaistakin olen kuullut että playoffit pelattais "sekajaoin" eli amatöörijoukkue voi kohdata eliittisarjanjoukkueen, mikä on omasta mielestä ihan pöyristyttävän tyhmää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Millä joukkueella kannattaa aloittaa BeA GM?

Se on kyllä ihan omasta tahdosta kiinni millä joukkueella haluaa alottaa. Itse aina aloitan sillä missä on mielenkiintoisia pelaajia ja nuoria lupauksia. Jos nuorista lupauksista tykkää rakentaa menestyvän joukkueen nii silloin se on ehdottomasti Edmonton Oilers.

Meikäläisellä peli tilttasi pari kertaa ensimmäisen viikon aikana pelin ostamisen jälkeen, siinä kaikki. Samoin Custom Musicissa tilttasi about kertaalleen samoihin aikoihin. Taidan olla melko onnekas, kun itselläni ei näitä ole tosiaan tapahtunut kuin pari kertaa yli kuukausi sitten.

Joo, mulla kanssa tilttaili alussa paljon enempi mitä nytten,melkeen joka neljäs matsi jääty. Nyt ei ole jäätyny piiiitkään aikaan. (täytyy koputtaa puuta:) )
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja sellaistakin olen kuullut että playoffit pelattais "sekajaoin" eli amatöörijoukkue voi kohdata eliittisarjanjoukkueen, mikä on omasta mielestä ihan pöyristyttävän tyhmää.

Tää o nii totta. Eili pelailtii noi pleijarit pois jaloosta. Ja koska pelaamme lähes poikkeuksetta pienissä sievissä ni kyseessä oli ne amatööri pleijarit. Eka vastus oli joku swedu tiimi myös amatööri sarjasta. toka vastus keikku siin pro:n ja eliten rajoolla. Siitä karmia taistelu voitto viime minuutin maalilla 4-3. Si se kolmas vastus joku borci cz tais olla elite sijalla 138. Siin si tie nous pystyy.
Eli vertailun vuoksi meidän ns finaali parin tilastot.
Meitin tiimi:EA SPORTS World - Club Overview
Vastustaja:EA SPORTS World - Club Overview
 
Ylös Bottom