Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mun mielest kaikkein uskomattominta on se ettei VIELÄKÄÄN ole tullut patchia joka korjais tän jäätyilemisen. Itellä jäätyy myös päivittäin ainakin kerran viittä peliä kohden, usein useamminkin. Pistää joskus kyl v*tuttaa iha suunnattoman paljon. Itse pelaan aina BaP pelimuotoa joten ainakin tässä jäätyily on todellinen ongelma.

Ihan ku EA ei välittäis paskaakaa..

Mikä konsoli teillä on kyseessä? Itse pelailen offlinessa lähinnä be a prota, kautta tai harkkapelejä eikä ole jäätynyt vielä kertaakaan, peli ollut lähes päivittäisessä käytössä ilmestymispäivästä asti. Alustana siis XBOX 360.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä konsoli teillä on kyseessä? Itse pelailen offlinessa lähinnä be a prota, kautta tai harkkapelejä eikä ole jäätynyt vielä kertaakaan, peli ollut lähes päivittäisessä käytössä ilmestymispäivästä asti. Alustana siis XBOX 360.
Taitaa koskea nuo jäätyilyt lähinnä pleikkaria. Itselläkin Xboxilla peli kovassa käytössä ja eri pelimuotoja tullut jonkin verran tahkottua niin onlinessa kuin offlinessa eikä ole jäätynyt tai katkennut yhteys kertaakaan. Pieni parin sekunnin jäätyminen tapahtuu kun alkuvalikko ilmestyy ensimmäistä kertaa päivän aikana ja myös OTP:ssä kun peli loppuu.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä konsoli teillä on kyseessä? Itse pelailen offlinessa lähinnä be a prota, kautta tai harkkapelejä eikä ole jäätynyt vielä kertaakaan, peli ollut lähes päivittäisessä käytössä ilmestymispäivästä asti. Alustana siis XBOX 360.

Mulla boksi ja kyllä silläkin peli jäätyilee, mutta kun kokeilee nhl 09, niin ei jäädy yhtään. Eli pelissä vika:mad:. Mitähöhän EA:laiset on miettiny...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Samat mulla, mutta onko kellään muulla kuin mulla peli jäätynyt valikossa vai onko mulla nyt niin buginen painos:rolleyes:

Ei ole valikossa kertaakaan. Tausta musiikki vaan heittää soimasta aina jossain välissä. be a brossa ja GM:ssä jäätyilyä tapahtuu eniten.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sain ensimmäisen Boost-Packin auki. Kun aktivoin packin niin PLAYER-GROWTH osiossa näkyy BaP ukon kokonaisuus 77. Kun menee otteluun niin kohdassa jossa ketjut näkyy omalla joukkueella kokonaisuus onkin 73 joka se aiemmin oli. Eli mitä hittoa toimiiko toi pack vai ei :mad:
 
Offline varmaankin?

Itsellä sama ongelma, ratkaisua en löytänyt millä korjaantuisi pysyvästi.

Ennen joka matsia kävin siis ottamassa packin pois ja takaisin kehiin.

Tosin en ollut varma vaikuttiko statteihin tuo bugi, mies jäällä oli aina yhtä surkea :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Alotin tuon Be A Pro QMJHL. Kuinka kauan tässä junnuliigassa joutuu jyräämään, että pääsee änäriin?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Riippuu siitä, kuinka vanha pelaajasi on.

Jahas, se taitaa olla 16. Taidanpa alottaa uudestaan, koska en ollut kahta kautta tuolla tahkoamassa.

p.s onko tässäkin niin, että jos teen täysi-ikäisen pelaajan niin voin tuolta junnuliigasta nousta jo muutaman pelin jälkeen NHL:än jos pelaan riittävän hyvin?
Vai pitääkö koko kausi pelata QMJHL:ssä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, voikos tän pelin hommata käytettynä ja pelata silti netissä PS3sella? Vai tuleeko siinä joku aktivointikoodi ja se kun kerran käytetty niin ei pääse enää nettiin pelaan?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, voikos tän pelin hommata käytettynä ja pelata silti netissä PS3sella? Vai tuleeko siinä joku aktivointikoodi ja se kun kerran käytetty niin ei pääse enää nettiin pelaan?

Tietääkseni jos ostat pelin käytettynä, niin saat EA:lta uuden koodin, mutta en tiedä, pitääkö tieto paikkaansa (koska ostin pelin julkkarina ja kaveri, joka osti käytettynä sanoi tuon tempun toimineen) Jos sait selvää niin hyvä:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, voikos tän pelin hommata käytettynä ja pelata silti netissä PS3sella? Vai tuleeko siinä joku aktivointikoodi ja se kun kerran käytetty niin ei pääse enää nettiin pelaan?
Uuden pelin mukana tulee kertakäyttöinen Online Pass. Käytetyn pelin ostaja voi ostaa tuon verkkopelin avaavan passin PlayStation Storesta/Xbox Live Marketplacelta 9,95 eurolla / 800 MS-pisteellä. Eli toisin kuin edellinen käyttäjä väitti, ei uutta koodia saa EA:lta ihan vain pyytämällä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Uuden pelin mukana tulee kertakäyttöinen Online Pass. Käytetyn pelin ostaja voi ostaa tuon verkkopelin avaavan passin PlayStation Storesta/Xbox Live Marketplacelta 9,95 eurolla / 800 MS-pisteellä. Eli toisin kuin edellinen käyttäjä väitti, ei uutta koodia saa EA:lta ihan vain pyytämällä.

Kaverilta vain kysäisin aikoja sitten ja sanoi silloin, että sai ilmaiseksi, mutta varmaan puhui omiaan:rolleyes: Itselläni ei ollut harmainta aavistusta asiasta, mutta nyt olen itsekkin vähän viisaampi. Kiitos tarkennuksesta.:cool:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Äh, kausi päättyi itselläni karvaissa tunnelmissa tiputtuani (vain) toisella kierroksella Carolinalle otteluvoitoin 1-4. Siksi karvaasti, koska osa vastapuolen maaleista syntyi toisinaan karmeiden oman alueen henkilökohtaisten virheiden seurauksena. Tosin ensimmäisellä kierroksella kukistin runkosarjan ykkösen Buffalon voitoin 4-2. Se oli posiitiivinen asia se.

Kauden jälkeiset sopimushässäkät on nyt selvitetty ja pelaajarunkoni säilyi tarkoituksen mukaisesti lähes samana. Ainoa suurehko menetykseni oli puolustaja Rafael Diazin karkaaminen muihin maisemiin, mutta loput lähteneet pari pelaajaa olivat lähinnä tyyliä farmin penkinlämmittäjiä. Vaihtotarjouksia sateli rutkasti, mutta ainoa pelaajakauppani kesällä oli Tomas Plekanecin siirto Chicagon riveihin vaihdossa Dave Bollandiin ja Bryan Bickelliin. Bolland on muistaakseni kokonaisuudeltaan 84 ja Bickell vuorostaan 82. Kumpikin on iältään 26-vuotias. Tällä siirolla sain joukkueeseeni entistä enemmän leveyttä ja myös uutta verta pahasti flopanneen Plekanecin tilalle.

Uransa lopetti moni huippupelaaja, omasta joukkueestani Hal Gill, Saku Koivu ja Jaroslav Spacek. Mainioita pelureita kaikki, mutta eipä tuolle mitään juuri voi.

Elikäs ei muuta kuin uutta matoa koukkuun kaudelle 2012-13!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites on, onko tässä pelissä FIFAn tapasta live season hommaa eli peliin saisi ladattua päivityksiä joukkueiden kokoonpanoihin? Ja jos on niin miten usein tulevat? Olis tarkotus muutaman vuoden tauon jälkeen palata NHL:n pariin..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jahas, se taitaa olla 16. Taidanpa alottaa uudestaan, koska en ollut kahta kautta tuolla tahkoamassa.

p.s onko tässäkin niin, että jos teen täysi-ikäisen pelaajan niin voin tuolta junnuliigasta nousta jo muutaman pelin jälkeen NHL:än jos pelaan riittävän hyvin?
Vai pitääkö koko kausi pelata QMJHL:ssä?

Mulla on pelaaja iältään 17 tai 18v ja ei ole muuta valmentaja puhunut kuin varaustilaisuudesta. Eli veikkaisin, että koko kausi menee tuossa liigassa ja sitten varaustilaisuuden kautta mahdollisuus päästä eteenpäin. Koska ei tie sinne NHL-liigaan voi viedä ennen kuin joku joukkue on sut varannut. Korjatkaa jos olen ihan väärässä. Eiköhän sitä ite tule varatuksi ekalla kierroksella ja sitten jännityksellä odotetaan mihin joukkueeseen tie vie... :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites on, onko tässä pelissä FIFAn tapasta live season hommaa eli peliin saisi ladattua päivityksiä joukkueiden kokoonpanoihin? Ja jos on niin miten usein tulevat? Olis tarkotus muutaman vuoden tauon jälkeen palata NHL:n pariin..
Menemällä päävalikossa kohtaan "online" ja sieltä "lataa kokoonpanoja"-kohtaan voi ladata päivitykset joukkueen kokoonpanoihin, mikäli sinne sellaiset ovat suinkin tulleet. Päivityksiä ei tule kovin usein, itse sanoisin vain noin kerran kuukaudessa. NHL-peleissä ei kuitenkaan ole samanlaista Live Seasonia kuin FIFAssa, mutta kyllähän niitä uusimpia rostereita pystyy silloin tällöin pelin valikosta lataamaan. Tuollainen FIFA-tyylinen Live Season olisi muuten takuuvarmasti kannattava lisäys pelisarjaan. Ehkä omasta mielestäni ei, mutta kyllä sille kannattajiakin jossain päin olisi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EA Sportsin sivuilla oli ainakin NHL11 aikana luettavissa blogi, jossa kerrottiin kun tuli rosteripäivitys ja mitä uutta on kokoonpanoihin päivitetty. Nyt en meinaa kuitenkaan samanmoista blogia löytää sivuilta. Haluaisin vaan tietää koska Sm-liiga kokoonpanot päivitetään..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tarjoilenpas taas pari videoo pöytään kun näitä kertyy hirveellä syötöllä:

Magic | EA SPORTS
Winter Classic - 4 sekuntia ennen ensimmäisen erän loppua AI:n ohjastama Ovechkin päättää tehdä maalin.

Bergeronehander | EA SPORTS
Ehkä tähän mennessä nokkelin niksi minkä oon rankkariin keksiny. Jäätävä! :D

Quickie | EA SPORTS
K-18, poikien teki mieli.

Cool | EA SPORTS
Luongo kahville.

The Dive | EA SPORTS
Tän oon laittanu jo aikasemmin, mutta kerta kiellon päälle.

:p
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tarjoilenpas taas pari videoo pöytään kun näitä kertyy hirveellä syötöllä:



Bergeronehander | EA SPORTS
Ehkä tähän mennessä nokkelin niksi minkä oon rankkariin keksiny. Jäätävä! :D

The Dive | EA SPORTS
Tän oon laittanu jo aikasemmin, mutta kerta kiellon päälle.

:p

Nämä tuttuja jo 11 versiosta, itsellä toisesta videokin, monesti tullu tehtyä : Diving | EA SPORTS Uudessa versiossa jonkin verran helpompi tehdä :cool:
 
Ylös Bottom