Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kuukauden olen peliä tahkonut satunnaisesti ja ihan kivaa ajanvietettähän tuo on.

Pelimuodoista:
Be a GM lienee paras pelimuoto ja olen tykännyt sen pelaamisesta. Saavutuksia siitä ei vain valitettavasti saa. Valitettavasti tietokone on todella tylsä ja eloton vastustaja.

Be a Pro on taas täyttä kuraa. Jokaisessa ottelussa tulee tehtyä hattutemppu, mutta omat pelaajat eivät saa mitään aikaiseksi. Lisäksi jatkuvasti saa simuloida peliä. Simulointi aika voisi olla edes lyhyempi.
Valitettavasti kaikki saavutukset saa Be a pro muodossa, jota en jaksa pelata. Ainoat saavutukset, jotka olen saanut on kypärän irtoaminen, pleksin hajoaminen, vaihtopenkille taklaaminen ja maalivahtien tappelun voitto.

Onlinessa olen kaksi peliä pelannut. Eli eipä kokemusta pahemmin ole. Ensimmäisen pelin aloitin käsittämättömästä syystä 3-0 johdosta (oli siis valmiina tuo johto ennen pelin alkua)? Tämän jälkeen vastustaja lähti välittömästi. Seuraavaan peli alkoi onneksi 0-0 lukemissa, mutta yhteys oli ilmeisesti EA:lla täyttä kuraa ja peli nyki joka toinen sekunti. Voitin kuitenkin täpärästi 2-1. Vastustaja teki ainoan maalinsa, kun yritin heittää kiekon räpylästä kentälle ja vastustaja iski suoraa ilmasta maalin. :D Itse en ole moiseen ikinä kyennyt.

Parannuksia:

-Vastustaja ottaa aivan liian vähän jäähyjä, vaikka asetus on maksimissa
-Pers/pusku tai vastaavista todella törkeistä taklauksista ei tule jäähyjä. Hyvä, jos saan joka toinen ottelu taklauksesta jäähyn. Kampituksesta tulee ehkä kerran ottelussa jäähy.
-Perstaklauksien voima on hieman liioiteltu. Lähes vauhditta oleva taklaus on todella voimakas. Samoin käy myös, jos tulen tilanteeseen pää edellä ja toinen tulee kohti. Fysiikan lakien mukaan minun pitäisi saada kova tärsky pään seudulle, mutta toisin käy. :D Eipä tuo haittaa mitään. Tykkään nimittäin kovista niiteistä ja loukkaantumisista (kun ne sattuvat muille).
-Aina ne samat paskat animaatiot... Voisi edes maalivahdin vaihdon tai aikalisän animaation lisätä. Ehkä nämä tuodaan taas "uusina" ominaisuuksina joskus
-Oma maalivahti seuloo vetoja todella helposti tietokonetta vastaan tai aina se tietokone ohjaa kiekon maaliin. Omat siniviivan vedot kilpistyvät lähes aina omiin maskimiehiin.
-Kaukalot tylsiä (paitsi sveitsin liigan)
-Maajoukkueissa ei mitään ideaa. Joukkueet koottu maan parhaista pelaajista. Vastaisi edes mm-kisojen oikeita tuloksia hieman
-Maajoukkuepaitojen lisenssit olisi kiva saada (löytyi flopanneesta NHL 05:stä)

Tykkään kuitenkin pelistä todella paljon, vaikka parannettavaa olisi kuinka paljon. Maalivahtien ajelu, pelaajien ja kiekon fysiikat ovat todella hyviä. Parasta viihdettä tämä on kuitenkin kaverin kanssa. Enköhän innostu vielä tuosta online pelaamisestakin. :rolleyes:

E: Kysynpä vielä, miten tuo videoiden tallentaminen EA:n sivulle onnistuu. Olen siirtänyt videoita EA sports world sivulle vai mikä lie. Näenkö ne suoraan EA:n sivuilta vai pitääkö minun tehdä vielä jotain muuta?

E: Kysynpä vielä, miten tuo videoiden tallentaminen EA:n sivulle onnistuu. Olen siirtänyt videoita EA sports world sivulle vai mikä lie. Näenkö ne suoraan EA:n sivuilta vai pitääkö minun tehdä vielä jotain muuta?
Näet videosi easports.com-sivustolta täältä.

Tässä ei vissii saa voittaa yli viittä peliä koskaan putkeen. Kolmas kerta kun oli viiden ottelun voittoputki. Kuudennessa pelissä joka ikininen kerta vastustaja luistellut aivan perkeleesti kovempaa mitä omat ukot, katkasseet jokaisen syötön ja tehneet ihan naurettavistakin paikoista maaleja. Vastaavasti omat one-timeritkaan ei uppoa kun molari warppailee aina jotenkin eteen

Nyt hävittiin kotona 5-0 sarjan jumbolle... hohhoh..

edit: pelimuoto BaP

edit2: Tietty voiha se olla etten osaa pelatakkaa :D

Tässä ei vissii saa voittaa yli viittä peliä koskaan putkeen.
Oletko vaihdellut taktiikoita? Tietokonehan "oppii" pelityylisi ja kai ne scouttaa sun pelaamiset videolta. :D Iskevät sitten heikkoihin kohtiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

oletko vaihdellut taktiikoita? Tietokonehan "oppii" pelityylisi ja kai ne scouttaa sun pelaamiset videolta. :D Iskevät sitten heikkoihin kohtiin.

Juu vaihdeltu kyllä on :) ei silti oikein hedelmää tuota noissa kuudensissa peleissä näköjää.

Tällä kaudella tullu näköjää vieraspeleis enemmä voittoja ku kotona :D

UUSI VIDEOsss | EA SPORTS Hehheh :D
UUSI VIDEO | EA SPORTS Kyllä ne vastustajatkin hukkaa paikkoja :P
VIDEO3 | EA SPORTS Yks harvoista rankkareista kun oon saanu tehtyä maalin :S
Aika nätti taklaus tuossa ensimmäisessä videossa. Ahaa, keskimmäisessä klipissä se olikin vastapuolen joukkue, joka hassasi tilanteen. Rankkarissa en videon nopeuden vuoksi oikein nähnyt millä tavalla kiekko meni reppuun, mutta ihan jees veto kuitenkin.

Ei oo peli ehtinyt oleen mulla vielä viikkoakaan ja mulla alkaa olemaan jo mitta täynnä. Pelailen enimmäkseen Be A Pro-pelimuotoa ja pelillä on kyllä taipumusta jäätyä ihan turhan usein. Erätauoilla, simuloidessa vaihtoja, muilla katkoilla. Ei vaan jaksa. Viimeisin jäätyminen kun peliaikaa jäljellä 34 sekuntia. Mulla hajoaa pää. Äänet jää soimaan, mutta peli vaan jäätyy. Mistään napista ei tapahdu mitään ja ainoa vaihtoehto on sammuttaa peli kokonaan. Oon nyt kolme kertaa yrittänyt pelata tämän pelin loppuun, mutta ei vaan onnistu. PS3-versio siis kyseessä.

Menee itsellänikin hermot ensimmäistä kertaa NHL peliin. Koko ajan onlinessa lagii, peli alkaa alusta yms,
Tänään tapahtui outo juttu offlinessa. Elikkä, vastustajalla kiekko mun maalin takana, koittaa vetää maalin läpi,
(:confused:) ja onnistuu siinä ja maalihan siitä tulee vastustajalle. Muutenkin kuin offlinessa (tai onlinssa) pelaa,
niin aina tapahtuu jotain outoa. Aikamoista kuraa ja boksin puolella tapahtui tämä.

Moi te kaikki jotka ootte pelannu Be A Pro:ta Washingtonilla tai Pittspurghilla! Onko siinä Winter Classiccia ?

Siis mihin highlighteihin, mikäli saan kysyä? Nätti reppuhan tuo kieltämättä oli.

EAsports tekee aina välillä semmosen top-5 videon misä on yleensä pelaajien uppaamia maaleja, ja se pitää siirtää tuonne highlighteihin sen takia linkkasin uuestaan nii kokeilen nyt ekaa kertaa päästä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei oo peli ehtinyt oleen mulla vielä viikkoakaan ja mulla alkaa olemaan jo mitta täynnä. Pelailen enimmäkseen Be A Pro-pelimuotoa ja pelillä on kyllä taipumusta jäätyä ihan turhan usein. Erätauoilla, simuloidessa vaihtoja, muilla katkoilla. Ei vaan jaksa. Viimeisin jäätyminen kun peliaikaa jäljellä 34 sekuntia. Mulla hajoaa pää. Äänet jää soimaan, mutta peli vaan jäätyy. Mistään napista ei tapahdu mitään ja ainoa vaihtoehto on sammuttaa peli kokonaan. Oon nyt kolme kertaa yrittänyt pelata tämän pelin loppuun, mutta ei vaan onnistu. PS3-versio siis kyseessä.

Mun mielest kaikkein uskomattominta on se ettei VIELÄKÄÄN ole tullut patchia joka korjais tän jäätyilemisen. Itellä jäätyy myös päivittäin ainakin kerran viittä peliä kohden, usein useamminkin. Pistää joskus kyl v*tuttaa iha suunnattoman paljon. Itse pelaan aina BaP pelimuotoa joten ainakin tässä jäätyily on todellinen ongelma.

Ihan ku EA ei välittäis paskaakaa..

Mun mielest kaikkein uskomattominta on se ettei VIELÄKÄÄN ole tullut patchia joka korjais tän jäätyilemisen. Itellä jäätyy myös päivittäin ainakin kerran viittä peliä kohden, usein useamminkin. Pistää joskus kyl v*tuttaa iha suunnattoman paljon. Itse pelaan aina BaP pelimuotoa joten ainakin tässä jäätyily on todellinen ongelma.

Ihan ku EA ei välittäis paskaakaa..

Minullakin alkoi jäätyilemään, kolme kertaa peräkkäin. Ongelma on tullut tähän asti vain Be a Pro -pelimuodossa, nettipelit toimineet ilman jäätyilyä. Miten muilla, keskittyykö ongelma noihin BaP -peleihin?

Kyllä se peli saattaa jäätyä ihan millon tahansa. Mulla jäätynyt onlinessa, Winter classicissa, HUTissa, BaP:ssa...

Ylös Bottom