Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko kukaan päässyt pelaamaan BaP-moodissa ukollaan yli- ja alivoimapelejä? Parinkymmenen pelin jälkeen oma ukko nostettiin vihdoin ykköskentälliseen, mutta yv- ja av-tilanteita pelaavat silti muut äijät. Peliaika jää aika vähiin matseissa, jos ei erikoistilanteissa pääse kentälle..

Onko kukaan päässyt pelaamaan BaP-moodissa ukollaan yli- ja alivoimapelejä? Parinkymmenen pelin jälkeen oma ukko nostettiin vihdoin ykköskentälliseen, mutta yv- ja av-tilanteita pelaavat silti muut äijät. Peliaika jää aika vähiin matseissa, jos ei erikoistilanteissa pääse kentälle..

Ensimmäisellä kaudella myös pääsin ykköskenttään tasaviisikoilla. Yli/alivoimaa en päässyt pelaamaan. Toisella kaudella pelasin ykköskentässä edelleen ja myös ykkös ylivoimassa. Sitten yhtäkki vaikka johdin NHL pistepörssiä niin maaleissa kuin syötöissä mut laitettiin kakkoskenttään koska "ei ole menny tarpeeks hyvin". Näin ollen myös ylivoimamahdollisuus hävisi.

Kakkoskentässä pelailin n.10 peliä jonka jälkeen jonka jälkeen "erinomaisten otteiden takia" pääsin takaisin ykköskenttään, vaan en taaskaan saa pelata ylivoimia..

Perseestä

Mut varattiin vasta kolmannella kierroksella Torontoon. Harkka peleissä olin joukkueen paras pistemies tehoilla 2+7 ja pelasin ykkös ylivoimassa joka matsissa. No sitten kun sarja alko niin ei ole paljon ylivoimaa saanu pelata,sen tekee ihan muut äijät:) Niin ja ykköskentässä kuitenkin pelannu alusta lähtien :(

Itse kanssa samoilla linjoilla edellisten kanssa. Aika nopeasti meni fiilis pelata tuota Be a Pro:ta, kun ei ole mitään merkitystä miten itse pelaa, etukäteen käsikirjoitettu koko homma. Ei ole mitään väliä vaikka arvosanat olisivat ottelusta toiseen parasta A-luokkaa ja hattutemppuja heittelisi illasta toiseen. Erikoistilanteissa ei pääse kentälle ollenkaan. :( Ei tuo BaP itselleni ainakaan mitään herkkua ole pelata (verrattuna HUT ym. pelimuodot), mutta trophyjen keräyksessä tuota BaP:a kiinnostaisi pelata.. :)

Pelaan voimahyökkääjällä. Lisäksi, että teen kaikki maalit ja pisteet niin joudun pelaa pakkina ja välissä jopa omana mokkena, kun tuntuu ettei saa mitään kiinni :D Eli ois kiva kun joukkue kaveritkin tekis niitä maaleja!! Onko kellään muulla samanlaisia tuntemuksia:)???

Alotin aamulla Be A Pron, ja nyt Pelaajallani on Ammattilainen 1 Kortti. Mutta kun menen Be A Legendiin, kappas vaan: eipä siellä ole kuin Roenick valittavana. Ja kun menen Suoritusten seurantaan, sielläkään ei ammattilaiskorttia löydy. Eli pitääkös jotakin vielä tehdä jotta tuon kortin saisi tuonne seurantaan, ja legendat avattua?

Mut varattiin vasta kolmannella kierroksella Torontoon. Harkka peleissä olin joukkueen paras pistemies tehoilla 2+7 ja pelasin ykkös ylivoimassa joka matsissa. No sitten kun sarja alko niin ei ole paljon ylivoimaa saanu pelata,sen tekee ihan muut äijät:) Niin ja ykköskentässä kuitenkin pelannu alusta lähtien :(

Millon nää ketjunostot aina tulee tossa BaP:ssa. Joka pelissä vähintään sen yhden hattutempun heittäny, arvosanat A-luokkaa ja aina ottelun paras pelaaja ja silti räävin jossain 3ketjussa vaikka matseja takana jo jotain 24.

Nyt Pelaajallani taittaa olla jo veteraanikortti, mutta ainoastaan amatöörikortti näkyy suoritusten seurannassa. Kaikki muu edistyminen siellä näkyy, esim Pelatut pelit, tehdyt maalit yms tilastot. Äsken pelatessa Be A Prota sattui tälläinen bugi: kentän toisessa päässä Canadiensin pelaaja taklaa Toronton Puolustajaa. Tästä tulee aivan oikeutetusti jäähy, mutta: Molemmat maalivahdit lähtevät vaihtoaitioon. Minulla oli kiekko keskialueella kun Price lähti luistelemaan pois maaliltansa, ja pistin kiekon tyhjään maaliin. Tästä on Kuvamateriaaliakin todisteena: http://www.easports.com/media/play/video/98968909

Millon nää ketjunostot aina tulee tossa BaP:ssa. Joka pelissä vähintään sen yhden hattutempun heittäny, arvosanat A-luokkaa ja aina ottelun paras pelaaja ja silti räävin jossain 3ketjussa vaikka matseja takana jo jotain 24.

Se vähän riippuu, mut jos en kovin valehtele niin 7-15 matsin välein valmentaja arvioi sun pelit tjs.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Muilla käynyt tälläistä bugia? bugi2 | EA SPORTS
Be A Pro uraa yhä mennään, ja kappas vaan, Martin Brodeurilla ei ollut mailaa koko vaihdon aikana. Kyllä minulla on buginen painos!

Kyllä oli historian tiukin play-off ottelu!
Vancouver Canucks vs. Chicago Blackhawks 5-3

Voitto tuli, mutta tiukkaa teki. Ekan erän jälkeen tilanne oli 1-1. Tokassa erässä Black alko pistään vastaan oikeen kunnolla ja toisen erän jälkeen olin tappiolla 2-3. Kolmannessa erässä tein tasoitusmaalin n. 6 minuutin kohdalla ja lopulta sain sen neljännenkin maalin! 2 minuuttia kolmatta erää ja Blackit ottaa maalivahdin pois ja sitten pelasinkin aivan sairasta puolustuspeliä viidellä kuutta vastaan. Sitten kun sain pyörityksen purettua ja vippasin kiekon vastustajan päähän niin minun joukkueeni pelaaja syöksyy kiekon perään tekoälyn ohjaamana, ottaa kiekon, antaa minulle ohjat ja ammun kiekon tyhjään maaliin kun kellossa on 1.3 SEKUNTIA peliaikaa :D

NHL12 vaan on niin hyvä peli :)

Tällaisen rankkarimaalin tekaisin ottelussa kaveriani vastaan. Yksi vakiokikoistani, ja tällä kertaa se sattuikin menemään häkkiin.

Roy | EA SPORTS

Kannattaa katsoa.

Kyllä oli historian tiukin play-off ottelu!
Vancouver Canucks vs. Chicago Blackhawks 5-3

Voitto tuli, mutta tiukkaa teki. Ekan erän jälkeen tilanne oli 1-1. Tokassa erässä Black alko pistään vastaan oikeen kunnolla ja toisen erän jälkeen olin tappiolla 2-3. Kolmannessa erässä tein tasoitusmaalin n. 6 minuutin kohdalla ja lopulta sain sen neljännenkin maalin! 2 minuuttia kolmatta erää ja Blackit ottaa maalivahdin pois ja sitten pelasinkin aivan sairasta puolustuspeliä viidellä kuutta vastaan. Sitten kun sain pyörityksen purettua ja vippasin kiekon vastustajan päähän niin minun joukkueeni pelaaja syöksyy kiekon perään tekoälyn ohjaamana, ottaa kiekon, antaa minulle ohjat ja ammun kiekon tyhjään maaliin kun.kellossa on 1.3 SEKUNTIA peliaikaa :D

NHL12 vaan on niin hyvä peli :)

Nyt noin parin viikon pelailun jälkeen täytyy myös sanoa, että olen aivan myyty. Edellinen pelattu änäri on jotain 2002-2004 -luokkaa.
Ja olen jostain luojan armosta välttynyt kaikilta bugeilta ja jumituksilta (PS3). Eiköhän ne bugit tule nyt, kun pääsin keulimaan, ei minulla kuitenkaan niitä otteluja vielä ole kuin about 50 takana..

Täytyy sanoo et on mielenterveys katkolla kun 4 matsia HUT:ia vääntäny tänään ja jokainen peli tiltannu vikassa erässä. Kaikista tullu tappio vaikka jokaista johdin. Ei täs, nyt suurimmalla osalla tiimistä on sopparit katkolla ja ihan vain sen takia et BUGITTAA½!!!"#!"

Nyt Pelaajallani taittaa olla jo veteraanikortti, mutta ainoastaan amatöörikortti näkyy suoritusten seurannassa. Kaikki muu edistyminen siellä näkyy, esim Pelatut pelit, tehdyt maalit yms tilastot. Äsken pelatessa Be A Prota sattui tälläinen bugi: kentän toisessa päässä Canadiensin pelaaja taklaa Toronton Puolustajaa. Tästä tulee aivan oikeutetusti jäähy, mutta: Molemmat maalivahdit lähtevät vaihtoaitioon. Minulla oli kiekko keskialueella kun Price lähti luistelemaan pois maaliltansa, ja pistin kiekon tyhjään maaliin. Tästä on Kuvamateriaaliakin todisteena: bugi | EA SPORTS

Itselläni kävi tässä taannoin samoin mutta lisäksi vaihtopenkiltä hyppäsi varamaalivahti jäälle ilman kypärää, kilpeä ja räpylää:D

Ylös Bottom