Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulipa eilen taas todettua pelin bugisuus räikeän selvästi. 5 kpl online versus peliä putkeen jotka kaikki peräjälkeen olivat ihan hirveää tahmaamista, 4 peliä jatkoajalle asti ja jokaisessa pelissä vastustaja teki maalin viivalta rannekudilla ilman maskia. Maalivahti meni polvilleen jo pelaajan aloittaessa vetoa (katsoin hidastuksista). Joka kerta varma maali ylänurkkaan kun mokke polvillaan. Mitä helvettiä EA? Tämäkö on sitä parannettua tekoälyä...

Toiseksi yhdessä pelissä tuli tappelu jossa vastapuolena Toronton Lupul. Molemmille 5min penkinkulutusta, mutta ei. Jäähyn jälkeinen aloitus ja siellä se Lupul on taas aloituksessa eikä hajuakaan kuka istuu jäähyboksissa.

Tuntuu että tämä peli on paljon bugisempi mitä 11 oli. Uskomatonta miten EA voi saada joka vuosi peliin uuden läjän bugeja kun vanhat karsitaan pois. Tuo maalivahtien taklaaminenkin on täysin perseestä niin kuin jo ennen julkaisua pelkäsinkin, monen monta kertaa käynyt niin kun kiekko tulee maalin eteen ja tavoittelee kiekkoa, pieni hipaisu maalivahtiin ja se lentää ison kaaren maahan ja siitä jäähy.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulipa eilen taas todettua pelin bugisuus räikeän selvästi. 5 kpl online versus peliä putkeen jotka kaikki peräjälkeen olivat ihan hirveää tahmaamista, 4 peliä jatkoajalle asti ja jokaisessa pelissä vastustaja teki maalin viivalta rannekudilla ilman maskia. Maalivahti meni polvilleen jo pelaajan aloittaessa vetoa (katsoin hidastuksista). Joka kerta varma maali ylänurkkaan kun mokke polvillaan. Mitä helvettiä EA? Tämäkö on sitä parannettua tekoälyä...

Toiseksi yhdessä pelissä tuli tappelu jossa vastapuolena Toronton Lupul. Molemmille 5min penkinkulutusta, mutta ei. Jäähyn jälkeinen aloitus ja siellä se Lupul on taas aloituksessa eikä hajuakaan kuka istuu jäähyboksissa.

Tuntuu että tämä peli on paljon bugisempi mitä 11 oli. Uskomatonta miten EA voi saada joka vuosi peliin uuden läjän bugeja kun vanhat karsitaan pois. Tuo maalivahtien taklaaminenkin on täysin perseestä niin kuin jo ennen julkaisua pelkäsinkin, monen monta kertaa käynyt niin kun kiekko tulee maalin eteen ja tavoittelee kiekkoa, pieni hipaisu maalivahtiin ja se lentää ison kaaren maahan ja siitä jäähy.

Kyllä, peli on varmaan bugisin koko NHL-sarjassa, vaikka en jaksaisi sitä uskoa. Olenkin jo miettinyt, miten EA tekee NHL 13:sta bugittomamman ja saa poistettua nykyiset bugit. Jos seuraavakin peli on näin buginen, niin en vastaa teoistani foorumilla. Kyllä lentäis kirosanat, mutta toivon, että EA kääntää kurssinsa ja että seuraava peli on sitten onnistunut. Tappeluista vielä :
Pelasin offlinessa Pittsburgilla Anaheimia vastaan ja otin veskatappelun, jonka jälkeen katsoin maaleja ja rangaistusaitiota, niin MAALIVAHDIT OLIVAT RANGAISTUSAITIOSSA JA MAALIT OLIVAT TYHJIÄ. WTF, en uskonut silmiäni. Tuo toistui muutamassa pelissä peräkkäin ja sitten meni peli-ilo...:mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen pitkään jo miettinyt, että minkälaista tuo närkää näillä foorumeilla herättänyt pelin "jäätyily" on. Taitaa tämä jäätyily olla lähinnä PS3 ongelma? Itse pelaillut melkoisen määrän offline otteluita Xbox 360:lla (Be A Pro, Be A Gm, kausimuoto, pelaa nyt, pokaalitaisto ym.) eikä ole minkäänlaista jäätyilyä tai mitään muutakaan ongelmaa ollut. Kävin tänään pelailemassa kaverini luona änäriä PS3:lla (pelaa nyt -muoto sekä pokaalitaisto), ja peli jäätyi viimeisessä erässä kaksi kertaa kolmesta pelistä. Jouduimme myös keskeyttämään pokaalitaiston, sillä jäätyi aina samaan kohtaan simuloidessa pelipäivästä seuraavaan kalenterissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen pitkään jo miettinyt, että minkälaista tuo närkää näillä foorumeilla herättänyt pelin "jäätyily" on. Taitaa tämä jäätyily olla lähinnä PS3 ongelma? Itse pelaillut melkoisen määrän offline otteluita Xbox 360:lla (Be A Pro, Be A Gm, kausimuoto, pelaa nyt, pokaalitaisto ym.) eikä ole minkäänlaista jäätyilyä tai mitään muutakaan ongelmaa ollut. Kävin tänään pelailemassa kaverini luona änäriä PS3:lla (pelaa nyt -muoto sekä pokaalitaisto), ja peli jäätyi viimeisessä erässä kaksi kertaa kolmesta pelistä. Jouduimme myös keskeyttämään pokaalitaiston, sillä jäätyi aina samaan kohtaan simuloidessa pelipäivästä seuraavaan kalenterissa.

On se jäätyily yleistä myös boksilla, mutta harvemmin siitä kuulee muun kuin minun kirjoittamana :rolleyes:. Jäätyily on yleistä (ainakin minulla), olet onnekas, jos sinulla ei ole jäätyilyä tapahtunut. Jäätyilyä, bugittamista, pelin kaatumisilmoituksia, Kiitos EA!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miksi en pysty be a gm:ssä tarjoamaan parempaa palkkaa kuin 0,925? Palkkakatossa on kuitenkin tilaa 42 miljoonaa
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miksi en pysty be a gm:ssä tarjoamaan parempaa palkkaa kuin 0,925? Palkkakatossa on kuitenkin tilaa 42 miljoonaa

Jos nyt en väärin muista niin tuo 0,925milj. on tulokkaiden palkkakatto. Joten et voi tulokkaalle tuon enempää palkkaa tarjota. Muille pelaajille voi sitten tietenkin tarjoilla palkkaa sen verran kuin huvittaa. :rolleyes: Itselläni muuten ei ole kyseinen peli jäätynyt ainoastaan kuin yhden kerran ja se tapahtui kun olin valitsemassa joukkuetta be a gm:ssä. Taidan sitten varmaan olla yksi niistä onnekkaista? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kausimuotoa tullu tahkottua Minnesotalla nyt puoleenväliin ja nyt tekis mieli alottaa Be a GM, mutta en millää osaa päättää joukkuetta.. Eli millä kannattas alottaa? Mielellään joku keskikastin joukkue sellaisilla pelaajilla, joilla jaksaa pelatakkin hetken (yritän mahdollisimman aidolla kokoonpanolla pelata). Vai kannattaako tota Be a GM:ää ylipäätänsä alottaa, jos ei hirveästi noi pelaajavaihdot kiinnosta? Miten toi eroa tosta perus kausimuodosta? Niin kun jossai jo mainitsin niin taitaa olla eka NHL sitten skill stickin mukaantulon, siksi nää kaikki kysymykset..:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hockey shopissa BaP pelimuodossa:

Mario Lemieux Sniper Boost Pack: "Play 40 games per season in 2 seasons and be named the Maurice "Rocket" Richards trophy winner in be a pro with a created skater"

Suoritettu.. vaan ei auennut. Mistä mahtaa kiikastaa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hockey shopissa BaP pelimuodossa:

Mario Lemieux Sniper Boost Pack: "Play 40 games per season in 2 seasons and be named the Maurice "Rocket" Richards trophy winner in be a pro with a created skater"

Suoritettu.. vaan ei auennut. Mistä mahtaa kiikastaa?

Siitä että EA:n peli?

On ne ennenkin kussu. NHL11 mulla ei auennut se tehoste minkä saa kun valitaan ekalla varauskierroksella.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jokos Ilveksen paidoissa on logo? :rolleyes:

Ei ole todellakaan, EA ei osaa tehä SM-Liigaa ees kohtalaisesti. Hartwall Areena, Ilveksen paidassa ei logoa, SaiPalla kauden 2008-2009 paidat, Granlundilla sininen visiiri, HPK:lla ei lainkaan oransseja paitoja vaan ikivanhat mustat kotipaidat, maamme-laulu jokaisen ottelun alussa.. miksei voi tehä ees tota sisääntuloo niiku NHL peleissä on?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hitto mikä bugi. Valikkomusat ja muut äänet on täysillä, sitten aina ku lataan gm moden, nii musat hiljenee iha helvetisti ja pitää virittää joka kerta kaikki asetukset uudestaa. Ei toi tiesti maailmanloppu oo, mutta vituttavaa kuitenki.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hitto mikä bugi. Valikkomusat ja muut äänet on täysillä, sitten aina ku lataan gm moden, nii musat hiljenee iha helvetisti ja pitää virittää joka kerta kaikki asetukset uudestaa. Ei toi tiesti maailmanloppu oo, mutta vituttavaa kuitenki.

Mun pitää joka latauksen jälkee asettaa äänet, kuvakulma, kiekon koko, kiekon varjo, boost pack pois/takas sekä controlssista ohjaus "camera relativeksi".

Ei auta vaikka tallentais asetukset. Menee nykyää toi aina enne pelei nii rutiinil ettei edes osaa vituttaa enää
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei ole todellakaan, EA ei osaa tehä SM-Liigaa ees kohtalaisesti. Hartwall Areena, Ilveksen paidassa ei logoa, SaiPalla kauden 2008-2009 paidat, Granlundilla sininen visiiri, HPK:lla ei lainkaan oransseja paitoja vaan ikivanhat mustat kotipaidat, maamme-laulu jokaisen ottelun alussa.. miksei voi tehä ees tota sisääntuloo niiku NHL peleissä on?

Kelaappa topicissa viestiin 886, niin saat tietää vastauksen ;)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Milloinkas muuten tuo "paitakoodi", jolla saa nuo vielä lukittuneena olevat paidat auki niin on normaalisti tullut?? Ja ei sitten EA osannut Jetsin paitojakaan oikeanlaisiksi tehdä! Noo, mutta samapa tuo minulle oikeastaan on...:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja ei sitten EA osannut Jetsin paitojakaan oikeanlaisiksi tehdä! Noo, mutta samapa tuo minulle oikeastaan on...:D

Tää on kyl jo jotain aivan ala-arvoista :D Pari kuukautta saa odottaa paitoi ja kun tulevat on neki väärin tehty :D onneks en pelaa Jetseil vois vähä veettää muute.

Mitä hittoo ne EA:n tyypit tekee siel.. Bugeja bugien jälkeen ja sit viel kirsikkana kakun päällä tälläne.. huh

edit: Onneks täs Nhl 12 kehitykses keskityttii tärkeimpii asioihin esim. maalivahtien tappeluihin (ketä oikeesti kiinnostaa)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

HAHAA! Mitä minä sanoin :) Ja tulen taas sanomaan kun 13 julkaisu lähenee!!

En näe mitään syytä miks ea:n pitäis muuttaa mitään, koska nyt ne on huomannut, että aina vaan vähemmällä panostuksella ja hienoilla myyntipuheilla saadaan porukka ostamaan vuodesta toiseen paskaa! Ketä me voidaan syyttää? Itseämme vaan.

Muutosta ei tule tapahtumaan ennen kuin jätetään ostamatta ainakin yhdeltä vuodelta koko peli tai jos ea saa markkinoille kilpailevan pelin. Veikkaan, että ensi vuonna tulee taas "huippu" uudistuksia, esim. voit mennä tuulettamaan katsomoon, valmentajana voit heittää pullon kentälle ja kruununa lisää suoritettavia xtra tehtäviä joilla voit parantaa omaa pelaajaa, kuten ostamalla viiksiä, huulipunaa tai värjätä hiuksia.

Itse koen, että oli taas virhe ostaa peli. 11 jätin välistä ja tänkin olis voinut.

EA:lle uusi slogan! NHL 13, Lada ferrarin lisävarusteilla!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

HAHAA! Mitä minä sanoin :) Ja tulen taas sanomaan kun 13 julkaisu lähenee!!

En näe mitään syytä miks ea:n pitäis muuttaa mitään, koska nyt ne on huomannut, että aina vaan vähemmällä panostuksella ja hienoilla myyntipuheilla saadaan porukka ostamaan vuodesta toiseen paskaa! Ketä me voidaan syyttää? Itseämme vaan.

Muutosta ei tule tapahtumaan ennen kuin jätetään ostamatta ainakin yhdeltä vuodelta koko peli tai jos ea saa markkinoille kilpailevan pelin. Veikkaan, että ensi vuonna tulee taas "huippu" uudistuksia, esim. voit mennä tuulettamaan katsomoon, valmentajana voit heittää pullon kentälle ja kruununa lisää suoritettavia xtra tehtäviä joilla voit parantaa omaa pelaajaa, kuten ostamalla viiksiä, huulipunaa tai värjätä hiuksia.

Itse koen, että oli taas virhe ostaa peli. 11 jätin välistä ja tänkin olis voinut.

EA:lle uusi slogan! NHL 13, Lada ferrarin lisävarusteilla!

Just näin, pitäs vähän EA:n muuttaa järjestystä: Demon tilalle ilmanen peli ja pelin tilalle 60€ maksava demo. Kuitenkin EA markkinoisi demoa MAAILMAN PARHAANA PELINÄ :rolleyes: Pelit kyllä menee hankintaan, mutta palautus% on yli viidenkymmenen. Ja tuo slogan toimii, repesin aluksi, mutta totta on: Ei toimi, mutta on kaiken maailman hienoudet
 
Ylös Bottom