Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sen verran rankasti vituttaa tuo paska tekoäly, että ensi vuoden painos jää takuuvarmasti väliin. Jääpähän enemmän aikaa muille peleille.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja ei sitten EA osannut Jetsin paitojakaan oikeanlaisiksi tehdä! Noo, mutta samapa tuo minulle oikeastaan on...:D

Mikä niissä paidoissa oikein on vikana :confused: itselläni ei noita paitoja vielä ole niin en tiedä. Ja saako tässä tuolle st johns ice capseille oikeaa logoa tai paitoja???
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä niissä paidoissa oikein on vikana :confused: itselläni ei noita paitoja vielä ole niin en tiedä. Ja saako tässä tuolle st johns ice capseille oikeaa logoa tai paitoja???
Kyllä ne muuten taitaa kohdillaan olla, mutta kotipaidoista puuttuu paidan alaosasta valkoinen raita. Semmonen "once you see it..." -tyylinen homma. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä niissä paidoissa oikein on vikana :confused: itselläni ei noita paitoja vielä ole niin en tiedä. Ja saako tässä tuolle st johns ice capseille oikeaa logoa tai paitoja???

Joo, eli tästä kuvasta näkee, että paidasta puuttuu sieltä alhaalta tuo valkoinen raita. Aika pieni virhe tuo tosin on, mutta huomaa, että EA ei hoida hommiaan 100% loppuun asti. http://img828.imageshack.us/img828/6292/eajets.jpg Ja päivityksen mukana tulee nuo st johns ice capsin peliasut myös.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mun mielestä tässä änärissä:

+:
- Enemmän vääntämistä, taistelua
- Kone puolustaa paremmin
- Vähemmän koneen huijausta
- Vaikeampi vetää tarkasti
- ihmistä vastaan todella haastavaa maalinteko
- maalinteko todella haastavaa
- oma veska hoitaa homman nyt paremmin kuin koskaan, mut bugi päästöjä tulee edelleenkin

-:
- Tylsä, tylsempi & tylsin tekoäly
- Pelitempo laskenut liian alas
- tekoälyn epärealistiset taklaukset, eli tarvittaessa hipaisutkin ovat superkovia ja pelaajan superkovat tuhnuja
- Vitjan tylsän vähän animaatio/pelin ulkoasu parannuksia
- katsomo edelleen kuollut kuin K-laser pelissä
- vitusti bugeja
- maalinteko liiankin haastavaa, sillä konekin tekee matsissa 0-2 maalia, yleensä 1.
- sitominen koneeseen verrattuna todella arpapeliä, kone sitoo 3m perästäkin.
- parannukset rektaalista
- maalivahdin osumista järettömiä jäähyjä

arvosana 6 1/2 / 10
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hellurei... siis mikä ihmeen EA:n haukkumisaalto tänne on aivan yhtäkkiä syntynyt?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites, kannattaako tätä peliä hankkia?:confused: Onko pelin bugit ja muut virheet yleisiä ja haittaako ne pelaamista, kun pelaan pääosin vain kavereiden kanssa ja yksin bgm:ää? Livessä en pelaa lainkaan. Mulla on nyt ollut nhl10 melkein 2 vuotta ja se alkaa se jo vähän kyllästyttää. Toinen vaihtoehto olisi sitten nhl11 mutta nhl12:n uusimmat kokoonpanot ja prospectit houkuttaa.:cool:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites, kannattaako tätä peliä hankkia?:confused: Onko pelin bugit ja muut virheet yleisiä ja haittaako ne pelaamista, kun pelaan pääosin vain kavereiden kanssa ja yksin bgm:ää? Livessä en pelaa lainkaan. Mulla on nyt ollut nhl10 melkein 2 vuotta ja se alkaa se jo vähän kyllästyttää. Toinen vaihtoehto olisi sitten nhl11 mutta nhl12:n uusimmat kokoonpanot ja prospectit houkuttaa.:cool:

Riippuu mikä konsoli, Pleikkarilla jäätyilyä tapahtuu eniten ja boksilla vähemmän. Aluksi se näyttää huvittavalta, kun pelaaja saa jäähyn, kun pelaaja hipaisee maalivahtia ja maalivahti lentää kunnolla :D, Mutta kun se tapahtuu noin joka pelissä, niin alkaa jo puuduttamaan. Eli, jos Sinulla on Boksi, niin voit toivoa, että sinulle ei tulisi niin "buginen" painos (niin kuin minulle:(), mutta jos omistat Pleikkarin, kannattaa jättää väliin. Kannattaa hankkia käytettynä, niin tulee halvemmaksi;) Mutta suosittelen ostamaan, välillä tulee ihan törkeän hyviä pelejä
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Riippuu mikä konsoli, Pleikkarilla jäätyilyä tapahtuu eniten ja boksilla vähemmän. Aluksi se näyttää huvittavalta, kun pelaaja saa jäähyn, kun pelaaja hipaisee maalivahtia ja maalivahti lentää kunnolla :D, Mutta kun se tapahtuu noin joka pelissä, niin alkaa jo puuduttamaan. Eli, jos Sinulla on Boksi, niin voit toivoa, että sinulle ei tulisi niin "buginen" painos (niin kuin minulle:(), mutta jos omistat Pleikkarin, kannattaa jättää väliin. Kannattaa hankkia käytettynä, niin tulee halvemmaksi;) Mutta suosittelen ostamaan, välillä tulee ihan törkeän hyviä pelejä

Kiitos infosta! Eli boxilla pelailen ja taidanpa sitten hankkia pelin, toivoen ''bugitonta'' painosta:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hellurei... siis mikä ihmeen EA:n haukkumisaalto tänne on aivan yhtäkkiä syntynyt?

En tiedä:( Ne jotka peliä eivät ole pelanneet ollenkaan niin varmaan nyt luulevat kun lukevat tätä ketjua, että peli on täysin pelikelvoton ja buginen. Näin ei suinkaan ole. NHL12 on mennyt jälleen eteenpäin ja pelaaminen on hauskaa! Minulla ei ole, kun jäätynyt satunnaisesti ja sitäkään ei nyt päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mites, kannattaako tätä peliä hankkia?:confused: Onko pelin bugit ja muut virheet yleisiä ja haittaako ne pelaamista, kun pelaan pääosin vain kavereiden kanssa ja yksin bgm:ää? Livessä en pelaa lainkaan. Mulla on nyt ollut nhl10 melkein 2 vuotta ja se alkaa se jo vähän kyllästyttää. Toinen vaihtoehto olisi sitten nhl11 mutta nhl12:n uusimmat kokoonpanot ja prospectit houkuttaa.:cool:

Ehdottomasti kannattaa hankkia! Itse omistan jokaisen änärin xboxille 08 lähtien, ja tämä on ehdottomasti paras versio. Olen itsekin offline-pelaaja (kavereiden kanssa + Be A Gm + muut pelimuodot) ja nyt on ehdottomasti viihdyttävintä peliä tekoälyä vastaan sarjan historiassa. Tekoälyn pelissä on järkeä, eikä se enään ole samanlaista konemaista peliä kuin se on ennen ollut (tyyliin vetävät vain paikoista, joista tietävät että kiekko menee maaliin, lähes identtiset hyökkäykset ym.) Nyt voi melkoisen määrän pelejä mättäneenä sanoa, että jokainen peli on erilainen, vaikka saman joukkueen kohtaisit useamman kerran. Tässä siis oma mielipiteeni, viihdyttävintä peliä sarjan historiassa, tekoäly tarjoaa haasteellisen ja hauskan vastuksen mutta samalla sellaisen, ettei meinaa turhatuminen iskeä kuten edellisten versioiden tekoälyn pelissä. Pelissä on lisäksi edellisestä versiosta useita pieniä vinkkeleitä, jotka nostattavat pelifiilistä. Itselläni siis xbox versio, eikä peli ole vielä kertaakaan jäätynyt eikä ole muutakaan ongelmaa ollut.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulen nyt vähän myöhässä tähän keskusteluun, mutta olenko minä jonkunlainen "lucky bastard", kun omistan NHL12 PS3:lle, eikä ole tainnut peli jäätyä vielä kertaakaan.

Tosin pelejä nyt ei ole aivan älyttömästi alla, mutta joku 30-50 ainakin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Takana noin 300 matsia, joista suurin osa netissä ja varsinaista pelin kaatuilemista on tullut vastaan vain alle 10 kertaa, mutta muuten pelin bugisuus on kyllä nostanut päätään vähän väliä. Kellään ei varmaankaan täysin bugitonta versiota löydy, kyllä ne sieltä tulee väkisinkin jossain kohtaa vastaan kun vaan pelaatte tarpeeksi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Riippuu mikä konsoli, Pleikkarilla jäätyilyä tapahtuu eniten ja boksilla vähemmän. Eli, jos Sinulla on Boksi, niin voit toivoa, että sinulle ei tulisi niin "buginen" painos (niin kuin minulle:(), mutta jos omistat Pleikkarin, kannattaa jättää väliin.

Hienoa että täällä jaetaan oikeata tietoa
Nimimerkillä päälle 1000 peliä tahkottu onlinessa ja kolme kertaa jäätynyt.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itellä noin 100 peliä PS3:lla takana eikä oo kertaakaan jäätyny onlinessa eikä offlinessa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Riippuu mikä konsoli, Pleikkarilla jäätyilyä tapahtuu eniten ja boksilla vähemmän. Aluksi se näyttää huvittavalta, kun pelaaja saa jäähyn, kun pelaaja hipaisee maalivahtia ja maalivahti lentää kunnolla :D, Mutta kun se tapahtuu noin joka pelissä, niin alkaa jo puuduttamaan. Eli, jos Sinulla on Boksi, niin voit toivoa, että sinulle ei tulisi niin "buginen" painos (niin kuin minulle:(), mutta jos omistat Pleikkarin, kannattaa jättää väliin.

Jaa jaa, eikös tämä mene jo fanipoikapuolella kun toista konsolia mollataan ja oma on paras? :D Täällä ainakaan ei tuota kaatuilua ole tapahtunut pleikkarilla. Että eipä lähdetä avautumaan ennen kuin tiedetään asioista itse :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hellurei... siis mikä ihmeen EA:n haukkumisaalto tänne on aivan yhtäkkiä syntynyt?

Omasta mielestäni ei ole mikään synti haukkua peliä joka on monilta osilta aivan naurettava. Aiheesta saa haukkua ja kaikki mitä tässä on näitä negatiivisa juttuja lukenut niin KAIKKI on ollut ihan todellisia ongelmia eikä mitään keksittyjä juttuja. Kaikki joilla ei ole "EA värilaseja" päässä niin tajuaa että tämä on yksi bugisimmista tai kenties bugisin NHL koko historiassa. Omalle kohdalle on sattunut niin paljon bugeja ja muita huomautuksen aiheita että jos alkaisin listaamaan tässä niitä niin ei tulis mikää lyhyt lista. Voin kyllä listata jos jotakuta kiinnostaa avautumisen lukeminen :D

Jos vertaan NHL 10 tätä, jota viimeksi pelasin, on tämä pelattavuudeltaan toki parempi mutta bugisuudeltaan aivan perseestä
 
Ylös Bottom