Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei valitettavasti pysty..tämähän olis itsellenikin oikea jättipotti toisaalta...mahtaako gm:ää pystyä yleensäkän pelaamaan kaksinpelinä? vielä kun tuo tapahtuis netin välityksellä,ettei tarvi aina lähteä kaverin luo pelaamaan,olis kyllä ihan huippua :)

Be a GM:ää on täällä aina pelattu niin, että kolme tai neljä äijää istuu samalla sohvalla ja pelaa samassa joukkueessa co-oppina. Harmi, ettei mukaan saa sitä viidettä pelaaja niin kuin muinoin PS2:lla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään pelatessani matsia erän lopussa (noin kolme minuuttia jäljellä) pelikello tuntui menevän eteenpäin kumman hitaasti, lähes oikeassa ajassa. Outo juttu... lieneekö ollut omaa harhaa, vai sittenkin jotain ihan muuta?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään pelatessani matsia erän lopussa (noin kolme minuuttia jäljellä) pelikello tuntui menevän eteenpäin kumman hitaasti, lähes oikeassa ajassa. Outo juttu... lieneekö ollut omaa harhaa, vai sittenkin jotain ihan muuta?
Pelikellohan liikkuu hitaammin toisen joukkueen pelatessa alivoimaa. Lisäksi kahden ensimmäisen erän viimeiset kymmenen sekuntia ja kolmannen erän viimeinen minuutti taitavat olla kestoltaan ihan oikeita vastaavia. Jos tuossa tilanteessasi ei kuitenkaan mitään alivoimaa päällä ollut, niin ei kellon kyllä pitäisi tavallista hitaammin tosiaan liikkua.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tänään pelatessani matsia erän lopussa (noin kolme minuuttia jäljellä) pelikello tuntui menevän eteenpäin kumman hitaasti, lähes oikeassa ajassa. Outo juttu... lieneekö ollut omaa harhaa, vai sittenkin jotain ihan muuta?

Meinasin just sanoo et millähän laseilla peliä kattelet,mut pelasinpa itse just myös pelin GM:ää ja kello meni tokassa erässä normaalivauhtia 5-6 sekuntia siinä kun erää jäljellä 4.28 ja taas jatkoi kelaamista...yleensä mulla tuon tyyppinen hidastelu on merkki siitä et peli jääätyy seuraavalla erätauolla,nyt ei jäätynyt,mikä oli ihme :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, kellään tapahtunut samaa: Eli yritin ladata siis avata be a gm tallennusta mutta ei suostunut aukeamaan vaikka meni 100% mutta silti luki "lataa, odota hetki". No sitten käynnistin uudestaan ja laitoin englanniksi ja sen jälkeen toimi kyllä. Kellään tietoa tästä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hypelläänpä nyt ketjusta toiseen sitä mukaa kuin aihe vaihtuu.

Se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia on MIELIPIDE, eikä FAKTA, josta ei pääse yhtään mihinkään.
Tässäpä on sitten nyt pikaisesti mieleen tullut vajaa lista näistä ongelmista. Lihavoidut ovat sellaisia ongelmia, jotka tulevat varmasti jokaista pelaajaa vastaan.

- Tallennusten lataamisten kanssa on ongelmia.
- Peli jäätyy milloin missäkin tilanteessa ja latausajat ovat pitkiä.
- Jotkut ottelut eivät rekisteröidy pelatuiksi lainkaan online-pelimuodoissa.
- HUT:ssa kortteja voi kadota. Joskus voitosta ei saa puckseja. Tilastoihin voi tulla tappio, vaikka peli päättyi voittoon.
- Jokaisessa ottelussa esiintyy vähintään pari pelaajien väliseen kontaktiin liittyvää fysiikkabugia.
- Koneen ohjauksessa olevat pelaajat tekevät jatkuvasti erittäin tyhmiä ratkaisuja kaikissa pelimuodoissa. Esimerkkeinä jatkuva kiekon purkaminen tai laukominen EASHL:ssä ja 2 vs. 1 tai 2 vs. 0 -tilanteissa usein käsittämätön sijoittautuminen kaikissa pelimuodoissa.
- Maalivahdin estämisestä jaetaan jäähyjä todella epäloogisesti.
- Maalia ei tule, vaikka kiekko olisi kokonaan maalissa pelaajan lavassa.
- Poke checkeistä ei saa syöttöpisteitä. Kiekon hipaistessa pelaajan jalkaa syöttöpiste kuitenkin tulee.
- Maalin edessä olevaa kiekkoa voi tökkiä vaikka maalin takaa maalin läpi.
- Pelaajat jäätyvät ajoittain paikoilleen.
- Maalivahdit ottavat turhan usein turhia jäähyjä pelaamalla kiekkoa maalin takana kielletyllä alueella.
- Maalin edessä on yhä "magneettikenttä", joka EASHL:ssä työntää omia puolustajia pois maalin edestä tai kulmilta.
- Pelissä on maalintekotapoja, joissa maalivahti menee kahville joka kerta samanlaisella yksinkertaisella kikalla.

Vaikea noita on mielipiteiksi vääntää.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelikellohan liikkuu hitaammin toisen joukkueen pelatessa alivoimaa. Lisäksi kahden ensimmäisen erän viimeiset kymmenen sekuntia ja kolmannen erän viimeinen minuutti taitavat olla kestoltaan ihan oikeita vastaavia. Jos tuossa tilanteessasi ei kuitenkaan mitään alivoimaa päällä ollut, niin ei kellon kyllä pitäisi tavallista hitaammin tosiaan liikkua.
Ei siinä tosiaan minkäänlaista alivoimatilannetta ollut, vaan ihan viidellä viittä vastaan pelattiin. Tuo hidas pelikello taisi kuitenkin kestää vain yhden vaihdon ajan, ei sen enempää.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei kait siinä kellossa sen kummempia ole, ku että aktiivinen peliaika erää kohden on se n. 5min niin se kello juoksee välissä nopiammin ettei ne erät veny... Näin minä sen olen ymmärtänyt.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Attention RequiredDefault Persona Not Detected
Please select your preferred Persona.
The statistics and data from the selected Persona will be displayed in your Player Hub

Tollasta sanoo EASports.Kirjautunu oon sisään.

E:Vika löyty.Pistämpä kokeiluks videon.
Pisti naurattaa kun kävi.
http://www.easports.com/media/play/video/99645395
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hypelläänpä nyt ketjusta toiseen sitä mukaa kuin aihe vaihtuu.

Tässäpä on sitten nyt pikaisesti mieleen tullut vajaa lista näistä ongelmista. Lihavoidut ovat sellaisia ongelmia, jotka tulevat varmasti jokaista pelaajaa vastaan.

- Tallennusten lataamisten kanssa on ongelmia.
- Peli jäätyy milloin missäkin tilanteessa ja latausajat ovat pitkiä.
- Jotkut ottelut eivät rekisteröidy pelatuiksi lainkaan online-pelimuodoissa.
- HUT:ssa kortteja voi kadota. Joskus voitosta ei saa puckseja. Tilastoihin voi tulla tappio, vaikka peli päättyi voittoon.
- Jokaisessa ottelussa esiintyy vähintään pari pelaajien väliseen kontaktiin liittyvää fysiikkabugia.
- Koneen ohjauksessa olevat pelaajat tekevät jatkuvasti erittäin tyhmiä ratkaisuja kaikissa pelimuodoissa. Esimerkkeinä jatkuva kiekon purkaminen tai laukominen EASHL:ssä ja 2 vs. 1 tai 2 vs. 0 -tilanteissa usein käsittämätön sijoittautuminen kaikissa pelimuodoissa.
- Maalivahdin estämisestä jaetaan jäähyjä todella epäloogisesti.
- Maalia ei tule, vaikka kiekko olisi kokonaan maalissa pelaajan lavassa.
- Poke checkeistä ei saa syöttöpisteitä. Kiekon hipaistessa pelaajan jalkaa syöttöpiste kuitenkin tulee.
- Maalin edessä olevaa kiekkoa voi tökkiä vaikka maalin takaa maalin läpi.
- Pelaajat jäätyvät ajoittain paikoilleen.
- Maalivahdit ottavat turhan usein turhia jäähyjä pelaamalla kiekkoa maalin takana kielletyllä alueella.
- Maalin edessä on yhä "magneettikenttä", joka EASHL:ssä työntää omia puolustajia pois maalin edestä tai kulmilta.
- Pelissä on maalintekotapoja, joissa maalivahti menee kahville joka kerta samanlaisella yksinkertaisella kikalla.

Vaikea noita on mielipiteiksi vääntää.

Sulla on kyllä mielenkiintoinen tapa, kun siirtelet noita siteerauksia ketjusta toiseen ja irroitat ne täysin asiayhteyksistään.

Kai nuo asiat sitten ovat faktoja, kun kerran niin olet kirjoittanut ja viisi muuta jäsentä on samaa mieltä. Sulla on myös huikea kyky, kun kerran tiedät, että jokainen peliä pelannut on törmännyt noihin lihavoituihin seikkoihin.
Peli on kaukana täydellisestä, se on selvä asia. Mutta niin ovat kaikki muutkin pelit jotka on koskaan julkaistu. Pelissä on omallekin kohdalle tullut joitain pieniä vikoja, mutta ei mitään sellaista joka olisi syönyt peli-iloa.
Olisihan se helppo valittaa vaikka seuraavista :

- yleisö on huonosti animoitu
- pelissä ei ole otettu kiekon liikkumisessa huomioon sitä, että jää on erän lopussa huonommassa kunnossa kuin erän alussa
- Joel Armiasta on väärä kuva

Mutta mitä tuollaisilla asioilla on tekemistä itse pelaamisen kannalta?

Se on kyllä edelleen itselleni täysi mysteeri, että miksi henkilö/henkilöt, jotka löytävät pelistä noin paljon vikoja, jotka pilaavat niin paljon pelikokemusta, että siitä tarvii tänne ruveta kirjoittamaan edes ylipäätään pelaavat koko peliä. Masokistin vikaa?

En kyllä jaksa tämän enempää tuhlata aikaa tähän täysin turhaan väittelyyn eli jos jatkossa on jotain asiaa, niin laita yksityisviestiä, kiitos. Säästyvät ulkopuoliset.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sulla on kyllä mielenkiintoinen tapa, kun siirtelet noita siteerauksia ketjusta toiseen ja irroitat ne täysin asiayhteyksistään.

Kai nuo asiat sitten ovat faktoja, kun kerran niin olet kirjoittanut ja viisi muuta jäsentä on samaa mieltä. Sulla on myös huikea kyky, kun kerran tiedät, että jokainen peliä pelannut on törmännyt noihin lihavoituihin seikkoihin.
Peli on kaukana täydellisestä, se on selvä asia. Mutta niin ovat kaikki muutkin pelit jotka on koskaan julkaistu. Pelissä on omallekin kohdalle tullut joitain pieniä vikoja, mutta ei mitään sellaista joka olisi syönyt peli-iloa.
Olisihan se helppo valittaa vaikka seuraavista :

- yleisö on huonosti animoitu
- pelissä ei ole otettu kiekon liikkumisessa huomioon sitä, että jää on erän lopussa huonommassa kunnossa kuin erän alussa
- Joel Armiasta on väärä kuva

Mutta mitä tuollaisilla asioilla on tekemistä itse pelaamisen kannalta?

Se on kyllä edelleen itselleni täysi mysteeri, että miksi henkilö/henkilöt, jotka löytävät pelistä noin paljon vikoja, jotka pilaavat niin paljon pelikokemusta, että siitä tarvii tänne ruveta kirjoittamaan edes ylipäätään pelaavat koko peliä. Masokistin vikaa?

En kyllä jaksa tämän enempää tuhlata aikaa tähän täysin turhaan väittelyyn eli jos jatkossa on jotain asiaa, niin laita yksityisviestiä, kiitos. Säästyvät ulkopuoliset.

Mulla on tuohon ehdotus..se lista missä Mifonilla on nuo Bugit/ongelmat tai mitkä lie,tehkääpä äänestys siitä,eli kaikki joita asia kiinnostaa,pistää aina plussan tai miinuksen asian perään ja kopioi samaa listaa,aloitan vaikka itse sen jos ei muut viitti,sillon voidaan ehkä saada faktakin aikaseksi jostakin asiasta,niin kauan se on mielipide kunnes asiasta on sama näkemys tarpeeksi monella...ja mikähän on tarpeeksi monella,sanoisin itse ainakin että 5+ yhten osioon on jo lähellä :) ?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Asiasta toiseen, eli U20 WHJC - rosterit ovat nyt valmiita ja ladattavissa täältä.

Ohjeet kokoonpanojen siirtämiseen löydät täältä.

Palaute on jälleen tervetullutta ja erityiskiitos kuuluu Blömi0 nimiselle käyttäjälle, jonka "käsialaa" ovat Tshekki ja Slovakia.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toki saat Mifoni olla pelistä mitä mieltä tykkäät ja olla sitäkin mieltä ettei pelissä ole mitään vikaa, jos niin haluat. Mutta anna myös muiden tuoda julki niitä epäkohtia mitä tästä löytyy. Ei siitä kannata itseensä ottaa. Ei tämä ole ainoa foorumi, jossa pelin bugisuutta kirotaan monen viestin verran ja omasta mielestäni purnaus on ihan aiheellista. Ai miksi?

A. Pelisarjaa on tehty jo lähes 20v, paljon pidempään kuin mitään muuta pelisarjaa, siinä ajassa on toki jääkiekko itsessäänkin muuttunut hirvittävän paljon mutta ei nämä bugit siitä johdu vaan luultavammin kiireestä saada peli ulos aikaisin syksyllä ja takoa rahaa mahd. paljon. bisnes is bisnes.
B. Se että näitä epäkohtia tuodaan julki, voi vaikuttaa (ainakin toivon) edes jollain tavalla pelintekijöihin että julkaisevat pelinsä valmiimpana. Toivossa on hyvä elää. Miksi pitäisi tyytyä selvästi keskeneräiseen tuotokseen joka vuosi?
C. Vuodesta toiseen tämä EA:n nhl-sarja keikkuu myyntilistojen kärkipäissä, osittain sen takia ettei kilpailua ole tällä hetkellä lainkaan ja tämä on ainut vuosittain julkaistava kiekkopeli. Yhtään virheetöntä peliä ei ole olemassakaan, mutta jos peli myy vuodesta toiseen hyvin, on lupa odottaa rahoileen myös vastinetta eikä aina pelätä sitä montako peliä pystyy pelaamaan ennen kuin koko konsoli jäätyy pelin takia.

summasummarum: Jos EA Sports kuuntelisi edes hiukan enemmän pelaajien mielipiteitä ja ottaisi niistä opiksi, voisi odottaa edes hieman parempaa. Näistäkin purnauksista huolimatta pelaan peliä edelleen, tosin vähemmän kuin aluksi, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sulla on kyllä mielenkiintoinen tapa, kun siirtelet noita siteerauksia ketjusta toiseen ja irroitat ne täysin asiayhteyksistään.

Olisihan se helppo valittaa vaikka seuraavista :

- yleisö on huonosti animoitu
- pelissä ei ole otettu kiekon liikkumisessa huomioon sitä, että jää on erän lopussa huonommassa kunnossa kuin erän alussa
- Joel Armiasta on väärä kuva

Mutta mitä tuollaisilla asioilla on tekemistä itse pelaamisen kannalta?
Siirtelen siteerauksia ketjusta toiseen, koska haluan pitää keskustelun siihen sopivassa ketjussa ja samalla noudattaa foorumin sääntöjä.

Nuo listaamasi asiat eivät tosiaan juuri yhtään vaikuta itse pelaamiseen. Omalle listalleni sen sijaan pyrin juuri pelaamiseen vaikuttavia ongelmia listaamaan. Yleisö itse asiassa on mielestäni moniin muihin urheilupeleihin verrattuna ihan laadukasta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei, kellään tapahtunut samaa: Eli yritin ladata siis avata be a gm tallennusta mutta ei suostunut aukeamaan vaikka meni 100% mutta silti luki "lataa, odota hetki". No sitten käynnistin uudestaan ja laitoin englanniksi ja sen jälkeen toimi kyllä. Kellään tietoa tästä?

Mulla on kans käyny samalla tavalla. Sitten lähti toimimaan, kun kirjautu ulos PSN:stä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei tee rakkaat skypettäjät! Semmosta vaan läksin tässä utelemaan, että pystyykö tuota ps:n omaa headsettii käyttämään skypessä? T: Minä ja mun serkku laukaalta.
En minä muuten mutta kun kaikki puhuu tuosta skypestä.

Anteeksi, en ollut varma mihin tämä viesti pitäisi laittaa.
PS: tosi tarkoituksella.

Kannattaisi kokeilla Yleistä keskustelua PS3-konsolista tai Muu keskustelu-sivuilta
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Hei tee rakkaat skypettäjät! Semmosta vaan läksin tässä utelemaan, että pystyykö tuota ps:n omaa headsettii käyttämään skypessä? T: Minä ja mun serkku laukaalta.
En minä muuten mutta kun kaikki puhuu tuosta skypestä.

Anteeksi, en ollut varma mihin tämä viesti pitäisi laittaa.
PS: tosi tarkoituksella.

No tämähän on periaatteessa "on ja ei" oikealla alueella,ps3 luuri kuitenkin..sanoisin että kokeile,sillä se selviää.
 
Ylös Bottom