Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Tuossa vähän laajemmin siitä mihin perustan oman mielipiteeni. Eli itse siis olin/olen sitä mieltä, että pelissä ei ole mitään Momentumia. Joka siis on Szuperinkin mielestä naurettava väite. Jos olet yhtään enempää lukenut sitä ketjua niin ehkä olet huomannut, että aika suuri osa porukasta keksii koko ajan jotain vikoja pelistä. Itsellä peli on toiminut loistavasti. Mutta se ei ilmeisesti ole mullakaan voinut toimia, kun sehän on "fakta" että pelissä on paljon ongelmia. Eli kuulun siihen todella pieneen vähemmistöön, joilla ei ole pelistä huonoa sanottavaa. Olen myös välillä viesteissäni tarttunut toisten henkilöiden virheisiin viesteissään, jos olen ollut asiasta täysin eri mieltä.
Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat virheistä. Ei siis kirjoittanut pelin virheistä. Kantasi on PELIN virheistä. Oma kantani on TOISTEN HENKILÖIDEN KIRJOITTAMISTA virheistä. Omaan kantaani viittaa sekin, kun Szuper heti perään jatkaa: Saako joku tosiaan tyydytystä toisen mollaamisesta tai sanojen suuhun laittamisesta,tai siitä et osaavat puhuttaa jotkut pussiin niin paljon että viitsivät edes tulla jauhamaan sitä tänne?? Voi olla, että Szuper tosiaan siinä hyppäsi heti eri aiheeseen, mutta epäilen.
Mielestäni perustelin aika hyvin, miksi Szuper tai joku muu, voisi sanoa mua vastarannankiiskiksi. Mutta tosiaan vaan kyseinen henkilö itse tietää, että kumpaa vaihtoehtoa tarkoitti.
Se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia on MIELIPIDE, eikä FAKTA, josta ei pääse yhtään mihinkään.
Tämä, kuten myös lainaamani viesti, sopinee NHL 12 -keskustelua paremmin tänne.
Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat pelin virheistä. Tähän vastasit seuraavasti: "Onko silloin vastarannankiiski, jos ei keksi mitään valittamista pelistä? Onko tämä ketju tarkoitettu vain EA-kriittisille kommenteille?" Mielestäni se siis ei ole vain minun mielipiteeni, että ymmärsit viestin väärin, vaan ihan tosiaankin ymmärsit Szuperin viestin väärin. Itse kirjoitan pelistä niin positiivisia kuin negatiivisiakin asioita, ja vaikka en kirjoittaisikaan, niin ei sillä olisi mitään väliä sen kannalta, kuka ymmärsi viestin sisällön oikein ja kuka väärin.
Julkisella keskustelualueella jokainen saa ottaa kantaa mihin viestiin tahansa. Yksityisviestit ovat erikseen.
Oman viestini pääpointti oli muutenkin se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia. Se on ihan fakta, josta ei pääse yhtään mihinkään. Väärinkäsitystäsi kommentoin vain siinä sivussa, kun kerran kyseistä viestiäsi lainasin jo muutenkin.
Jormis
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]
On kyllä aika naurettavaa väittää, että pelissä ei ole Momentumia. Jos niin väittää niin kyllä pitää vaihtoehtoisesti rakastaa tätä peliä ja EA:ta hyvin syvästi, tai olla töissä EA:lla..
Samaa mieltä myös minä.
Keksikääs välillä jotain muuta...tappelusivustot on muualla,täällä jokanen voi ilmaista mielipiteensä mut muutamat (omalle mustalle listalle jo 3kpl) henkilöt tulevat vaan nimenomaan vastarannankiiskiksi tänne,eli etsivät virheitä kuin saisivat siitä rahaa tai jotain muuta arvokasta ?
Saako joku tosiaan tyydytystä toisen mollaamisesta tai sanojen suuhun laittamisesta,tai siitä et osaavat puhuttaa jotkut pussiin niin paljon että viitsivät edes tulla jauhamaan sitä tänne?? kertokaas nyt asiantuntijat....
ja tämähän on vain kysymys.
Tuossa vähän laajemmin siitä mihin perustan oman mielipiteeni. Eli itse siis olin/olen sitä mieltä, että pelissä ei ole mitään Momentumia. Joka siis on Szuperinkin mielestä naurettava väite. Jos olet yhtään enempää lukenut sitä ketjua niin ehkä olet huomannut, että aika suuri osa porukasta keksii koko ajan jotain vikoja pelistä. Itsellä peli on toiminut loistavasti. Mutta se ei ilmeisesti ole mullakaan voinut toimia, kun sehän on "fakta" että pelissä on paljon ongelmia. Eli kuulun siihen todella pieneen vähemmistöön, joilla ei ole pelistä huonoa sanottavaa. Olen myös välillä viesteissäni tarttunut toisten henkilöiden virheisiin viesteissään, jos olen ollut asiasta täysin eri mieltä.
Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat virheistä. Ei siis kirjoittanut pelin virheistä. Kantasi on PELIN virheistä. Oma kantani on TOISTEN HENKILÖIDEN KIRJOITTAMISTA virheistä. Omaan kantaani viittaa sekin, kun Szuper heti perään jatkaa: Saako joku tosiaan tyydytystä toisen mollaamisesta tai sanojen suuhun laittamisesta,tai siitä et osaavat puhuttaa jotkut pussiin niin paljon että viitsivät edes tulla jauhamaan sitä tänne?? Voi olla, että Szuper tosiaan siinä hyppäsi heti eri aiheeseen, mutta epäilen.
Mielestäni perustelin aika hyvin, miksi Szuper tai joku muu, voisi sanoa mua vastarannankiiskiksi. Mutta tosiaan vaan kyseinen henkilö itse tietää, että kumpaa vaihtoehtoa tarkoitti.
Se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia on MIELIPIDE, eikä FAKTA, josta ei pääse yhtään mihinkään.