Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Tämä, kuten myös lainaamani viesti, sopinee NHL 12 -keskustelua paremmin tänne.
Julkisella keskustelualueella jokainen saa ottaa kantaa mihin viestiin tahansa. Yksityisviestit ovat erikseen.
Oman viestini pääpointti oli muutenkin se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia. Se on ihan fakta, josta ei pääse yhtään mihinkään. Väärinkäsitystäsi kommentoin vain siinä sivussa, kun kerran kyseistä viestiäsi lainasin jo muutenkin.
Tämä, kuten myös lainaamani viesti, sopinee NHL 12 -keskustelua paremmin tänne.
Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat pelin virheistä. Tähän vastasit seuraavasti: "Onko silloin vastarannankiiski, jos ei keksi mitään valittamista pelistä? Onko tämä ketju tarkoitettu vain EA-kriittisille kommenteille?" Mielestäni se siis ei ole vain minun mielipiteeni, että ymmärsit viestin väärin, vaan ihan tosiaankin ymmärsit Szuperin viestin väärin. Itse kirjoitan pelistä niin positiivisia kuin negatiivisiakin asioita, ja vaikka en kirjoittaisikaan, niin ei sillä olisi mitään väliä sen kannalta, kuka ymmärsi viestin sisällön oikein ja kuka väärin.Sinänsä aika kornia, että olet sitä mieltä, että multa meni tuon viestin idea ohi. Itse sitten laitat mulle kuitenkin juuri sellaista viestiä, jollaisia Szuper ei ilmeisesti haluaisi näissä keskusteluissa nähdä.
Ehkä olen myös siinä asiassa sokea, kun en ymmärrä, mitä sulle ensinnäkään kuuluu mun ja Szuperin väliset keskustelut. Mutta kukin tyylillään...
Julkisella keskustelualueella jokainen saa ottaa kantaa mihin viestiin tahansa. Yksityisviestit ovat erikseen.
Oman viestini pääpointti oli muutenkin se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia. Se on ihan fakta, josta ei pääse yhtään mihinkään. Väärinkäsitystäsi kommentoin vain siinä sivussa, kun kerran kyseistä viestiäsi lainasin jo muutenkin.