Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tosiaan yli tuhat joukkuetta pääsee joka kuukausi Elite Playoffeihin.

Huh, tuollaista achievementtia/trophya ei sentään ole. Vaatimuksena on vain kerätä kaikki pelaajat, paitakortit ja logokortti samasta joukkueesta. Onnistuu helpoiten Elitserienin Vaxjö Lakersin tapauksessa, sillä Vaxjöstä HUT:ssä on vain kolme pelaajaa.

ahaa...tuo kuullostaa helpolta jopa :D eli yhden joukkueen kaikki sälä pitää kerätä,eikä kaikkien...no sitte!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360

Itselläni kun pelaan NHL 12:ta ni jumittuu se peli siihen lataus kohtaan. Lataan kauttani, se lataa sen siihen 100% kohtaan ja jumittuu siihen.
Ei auta mikään.
Ainoastaan pelin lopettaminen auttaa pois siitä, mutta kautta en pysty jatkamaan.
Mistä johtuu ja kuinka pääsisin siitä pois? :(
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tämä teidän (ja miksei myös minun) ns. momentum saattaa johtua myös siitä, että vastustajan tehdessä maalin tai kaksi peräkkäin puolustusote alkaa väkisin herpaantua. Tietenkin maalivahdeista puhuttaessa asialle ei löydy juurikaan mitään selitystä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]


Hmm joo.
Kuinka kirjaudun ulos PSN:stä tai lopetan sen automaattisen sisään kirjautumisen EA:n? En löytänyt sitä kohtaa.. :(
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

mistäköhän mahtaa johtua et hut: pelimuodossa tulee teksti kun hakee vastustajaa: hockey ultimate team- juokkueesi tietojen siirtäminen vastustajalle epäonnistui. yritä uudelleen.

ja tätä saattaa tulla 10x putkeen...

netti nopeus on 100/100meganen.

toinen kysymys: mistä johtuu että ostamat pelaajat jumittuu seurantalistalle, silleen että niitä ei pysty siirtämään kokoonpanoon. eikä ne poistu sieltä.

kolmas kysymys: mistä johtuu että 95% peleistä on vieraspelejä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja ennenkaikkea missä se EA:han autom. sisäänkirjautumisen poisto on???

Sehän onnistuu painamalla ps näppäintä ja menet kohtaan, missä lukee käyttäjän asetukset tjsp. ja sitten painat kolmiota, niin siihen ilmestyy valikko, jossa pitäisi lukea "kirjaudu ulos". Eiköhän se siinä samalla kirjaudu ulos EA:n servereiltäkin :) toivottavasti tajusit :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tälläinen hieman noob-kysymys, mutta ei ole tullut ennen koitettua tätä. Eli onnistuuko sitominen versus-ottelussa onlinessa samallalailla, kun EASHL:ssa? Että tattia vaan pelaajaa päin maalin edessä vai miten? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sehän onnistuu painamalla ps näppäintä ja menet kohtaan, missä lukee käyttäjän asetukset tjsp. ja sitten painat kolmiota, niin siihen ilmestyy valikko, jossa pitäisi lukea "kirjaudu ulos". Eiköhän se siinä samalla kirjaudu ulos EA:n servereiltäkin :) toivottavasti tajusit :D

Kun painan PS -näppäintä tulee ruudulle kohdat: Lopeta peli, ohjainasetukset, sammuta järjestelmä ja sammuta ohjain.
Ja kolmiota painamalla ei tapahdu mitään.

Missä vika?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt w***u oikeesti :mad: Kohta lentää peli seinään!!!! Muuten peli toimii hyvin mutta kun yrittää ladata BeAProta pelattavaksi niin jää junnaamaan paikalleen vaan!!! Rupeaa pikkuhiljaa verisuonet katketa päästä. Onko kellään tietoa mikä mahtaa olla vikana?? Mun mielestä peli rupes sekoilemaan ton viimisen päivityksen jälkeen :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt w***u oikeesti :mad: Kohta lentää peli seinään!!!! Muuten peli toimii hyvin mutta kun yrittää ladata BeAProta pelattavaksi niin jää junnaamaan paikalleen vaan!!! Rupeaa pikkuhiljaa verisuonet katketa päästä. Onko kellään tietoa mikä mahtaa olla vikana?? Mun mielestä peli rupes sekoilemaan ton viimisen päivityksen jälkeen :mad:
Toihan on ollut jo pidemmän aikaa ainakin itselläni ongelmana, eli Be a Prota ladatessa jää 100% ja koko konsoli tilttaa. Myös parilla muullakin kaverilla tuota samaa tehnyt.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelatkaa yksi rankkarikisa ennen kauden/be a pro lataamista, niin ei enää tilttaa. Raivon tunne on kyllä tuttu. NHL11 heitin seinään kirjaimellisesti, en ole ennen pelille noin tehnyt. Ja se ei edes tilttaillut näin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt w***u oikeesti :mad: Kohta lentää peli seinään!!!! Muuten peli toimii hyvin mutta kun yrittää ladata BeAProta pelattavaksi niin jää junnaamaan paikalleen vaan!!! Rupeaa pikkuhiljaa verisuonet katketa päästä. Onko kellään tietoa mikä mahtaa olla vikana?? Mun mielestä peli rupes sekoilemaan ton viimisen päivityksen jälkeen :mad:

Toihan on ollut jo pidemmän aikaa ainakin itselläni ongelmana, eli Be a Prota ladatessa jää 100% ja koko konsoli tilttaa. Myös parilla muullakin kaverilla tuota samaa tehnyt.


Pelatkaa yksi rankkarikisa ennen kauden/be a pro lataamista, niin ei enää tilttaa. Raivon tunne on kyllä tuttu. NHL11 heitin seinään kirjaimellisesti, en ole ennen pelille noin tehnyt. Ja se ei edes tilttaillut näin.


Mulla on täysin sama juttu tuon viimisen päivityksen jälkeen ja se johtuukin siitä 100% varmuudella...jos pelaatte bapia,ni jättäkää se nettikaapeli irti tai kirjautukaa ulos ensin ja ladatkaa sitte sen jälkeen vasta pelimuoto! Jos se ei lataa sittenkään,niin on kyllä paskana peli tai konsoli....
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihan omana huomiona sellainen että jos heti käynnistyksen jälkeen lataa esim. HUT:n niin mulla jäätyy koko p*ska hyvinkin usein. Kun taas odottaa alkuvalikossa niin kauan että ei enää lataile mitään (kovon valo ei vilku) niin pelimuodot ei jumi. Toiminut ainakin mulla joka kerta tuo hetken odottaminen... Sattumaa tai ei.
 
Ylös Bottom