Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän minulla yleisöäänet on täysillä jne., mutta samoin myös muutkin äänet. Ääni tulee kajareista.
Komppaan ehdottomasti Isaarua.
Idea tosiaan taitaa olla et sit NHL13 mainostetaan "kunnon äänimailmalla" ,saa nähdä sit
Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään
Olen pelannut viime aikoina HUT:ia ja vastaan tuli Sm-liiga joukkueista Kärpät ja...
Eipä muu auta kuin olla painamatta kovaa. Itsellä ollut samat kaksi ohjainta käytössä vuoden ja hyvin toimivat. Eivätkä nuo ohjaimet mitenkään kalliita kuitenkaan ole jos niillä pelaa suuria tuntimääriä ja uuden saa 30 eurolla.
Taisi kuitenkin tulla vastaan ihan HUT:n yksinpeliturnauksessa. Sieltähän niitä seura- ja maajoukkueita normaaleilla kokoonpanoillaan löytyy.Ehkäpä joku Kärpät-fani on vain kasannut joukkueen seurauskollisena pelaajana?
Ei HUT:issa seurajoukkueita muuten voi käyttää.
Taisi kuitenkin tulla vastaan ihan HUT:n yksinpeliturnauksessa. Sieltähän niitä seura- ja maajoukkueita normaaleilla kokoonpanoillaan löytyy.
Peliin on tosiaan EA:n toimesta jokunen aika sitten päivitetty SM-liigan kokoonpanot kuntoon. Jos haluaa pelata niillä kaikissa pelimuodoissa, niin ne pitää tietysti ensin ladata ja tallentaa. Lataaminen tapahtuu aina automaattisesti, kun menee johonkin online-pelimuotoon. Kokoonpanojen tallentamisesta taas on se hyöty, että seuraavalla kerralla ei tarvitse mihinkään online-pelimuotoon ensin mennä saadakseen pelata uusilla kokoonpanoilla.
Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään
Mulla sama ongelma, lisäks kahdesta ohjaimesta on kuori/kotelo murtunut siitä vasemman tatin juuresta, johon se tatti ottaa kiinni. Vanhoissa ohjaimissa(ilman tärinää) on paljon kestämpä kuori, eikä niissä ole halkeamista/lohkeamista ilmennyt. Kovasti oon yrittänyt opetella hellä kätisemmäksi, mutta kun peli vie mennessään, niin se vie...
NHL 12 Versus Europe Cup on Playstation 3 - United European Console Hockey Forum
Epävirallinen 1vs1 Euroopanmestaruusturnaus maineikkaassa consolehockeyssa, joka on järjestänyt toimivia EASHL-skaboja.