Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllähän minulla yleisöäänet on täysillä jne., mutta samoin myös muutkin äänet. Ääni tulee kajareista.

Komppaan ehdottomasti Isaarua.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllähän minulla yleisöäänet on täysillä jne., mutta samoin myös muutkin äänet. Ääni tulee kajareista.

Komppaan ehdottomasti Isaarua.

Samaa mieltä.
Idea tosiaan taitaa olla et sit NHL13 mainostetaan "kunnon äänimailmalla" ,saa nähdä sit :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen pelannut viime aikoina HUT:ia ja vastaan tuli Sm-liiga joukkueista Kärpät ja mielestäni siellä oli ihan ajantasainen kokoonpano (mm. stümpel, hostikka, haataja yms.). Onko muut ajatellu asiaa vai oonkohan nähny ihan omiani?
Mikseihän tuo sama kokoonpano päivity muille pelimuodoille? Esim. pikapelissä on kokoonpanot jotka on ihan jotain muuta kun ajantasaiset. Ehdin jo hetken toivoa että myös SM-liiga rosterit olisi päivitetty.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään :)

Eipä muu auta kuin olla painamatta kovaa. Itsellä ollut samat kaksi ohjainta käytössä vuoden ja hyvin toimivat. Eivätkä nuo ohjaimet mitenkään kalliita kuitenkaan ole jos niillä pelaa suuria tuntimääriä ja uuden saa 30 eurolla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eipä muu auta kuin olla painamatta kovaa. Itsellä ollut samat kaksi ohjainta käytössä vuoden ja hyvin toimivat. Eivätkä nuo ohjaimet mitenkään kalliita kuitenkaan ole jos niillä pelaa suuria tuntimääriä ja uuden saa 30 eurolla.

Juu,nuo ei kyllä kalliita ole siihen nähden mitä pelaan mut ajattelin jos joku on keksinyt jonkun jutun tuohon ettei ne kuluis...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ehkäpä joku Kärpät-fani on vain kasannut joukkueen seurauskollisena pelaajana?

Ei HUT:issa seurajoukkueita muuten voi käyttää.
Taisi kuitenkin tulla vastaan ihan HUT:n yksinpeliturnauksessa. Sieltähän niitä seura- ja maajoukkueita normaaleilla kokoonpanoillaan löytyy.

Peliin on tosiaan EA:n toimesta jokunen aika sitten päivitetty SM-liigan kokoonpanot kuntoon. Jos haluaa pelata niillä kaikissa pelimuodoissa, niin ne pitää tietysti ensin ladata ja tallentaa. Lataaminen tapahtuu aina automaattisesti, kun menee johonkin online-pelimuotoon. Kokoonpanojen tallentamisesta taas on se hyöty, että seuraavalla kerralla ei tarvitse mihinkään online-pelimuotoon ensin mennä saadakseen pelata uusilla kokoonpanoilla.
 
Taisi kuitenkin tulla vastaan ihan HUT:n yksinpeliturnauksessa. Sieltähän niitä seura- ja maajoukkueita normaaleilla kokoonpanoillaan löytyy.

Peliin on tosiaan EA:n toimesta jokunen aika sitten päivitetty SM-liigan kokoonpanot kuntoon. Jos haluaa pelata niillä kaikissa pelimuodoissa, niin ne pitää tietysti ensin ladata ja tallentaa. Lataaminen tapahtuu aina automaattisesti, kun menee johonkin online-pelimuotoon. Kokoonpanojen tallentamisesta taas on se hyöty, että seuraavalla kerralla ei tarvitse mihinkään online-pelimuotoon ensin mennä saadakseen pelata uusilla kokoonpanoilla.

Aivan :) Offline-kiekko ei tullut mieleenkään, sori.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Käsittääkseni olen ne aina tallentanut kun ne on esim. HUT:iin joutunut lataamaan, se kysyy tallennusta ja hyväksyn sen. Mutta täytynee kai manuaalisesti käydä lataamassa ja kokeilla.

edit: näköjään täytyi ladata erikseen kokoonpanot, jotta tuli kokoonpanot voimaan muihinkin pelimuotoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pystyiskö joku laittamaan tänne tota uusinta kokoonpanopäivitystä? PS3:lle jos onnistuis saamaan. :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla semmonen ihme ongelma että tolla toisella ohjaimella kun painaa L3 niin tapahtuu kaikkea ihmeellistä. Joskus rupee ketjut vaihtumaan hurveetä vauhtii, joskus taktiikat, välillä tönii kiekkoa eteenpäin ja joskus syöttää.
Tämän takia en sillä oo änärii pelannut. Ja siis muissa peleissä toimii hyvin. Bad company 2 pelannu 200h ja BF3 kohta 100h eikä niissä oo aseet vaihtunu tai kranut lennelly ittsetään kun lähtee juoksemaan. :/
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään :)

Mulla sama ongelma, lisäks kahdesta ohjaimesta on kuori/kotelo murtunut siitä vasemman tatin juuresta, johon se tatti ottaa kiinni. Vanhoissa ohjaimissa(ilman tärinää) on paljon kestämpä kuori, eikä niissä ole halkeamista/lohkeamista ilmennyt. Kovasti oon yrittänyt opetella hellä kätisemmäksi, mutta kun peli vie mennessään, niin se vie...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla sama ongelma, lisäks kahdesta ohjaimesta on kuori/kotelo murtunut siitä vasemman tatin juuresta, johon se tatti ottaa kiinni. Vanhoissa ohjaimissa(ilman tärinää) on paljon kestämpä kuori, eikä niissä ole halkeamista/lohkeamista ilmennyt. Kovasti oon yrittänyt opetella hellä kätisemmäksi, mutta kun peli vie mennessään, niin se vie...

Peli vie mennessään,ei sille vaan voi mitään,välillä tulee tiukkoja tilanteita jolloin vääntää kyllä täysillä :D

Hyvää keskustelua on tuolla aiheeseen liittyen:
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/50748-ohjaimen-huolto-korjaus.html
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

NHL 12 Versus Europe Cup on Playstation 3 - United European Console Hockey Forum

Epävirallinen 1vs1 Euroopanmestaruusturnaus maineikkaassa consolehockeyssa, joka on järjestänyt toimivia EASHL-skaboja.

Epävirallinen tosiaan, kun ''huutoäänestyksellä'' valitaan pelaajat. Katsoo pelaajia, niin siellä on usea pelaamassa ensimmäisä pelejään ja majailee sijalla 0. KFIN-liigatkin kaikki ovat sata kertaa kovatasoisempia kuin tuo, joten tuon voitosta en anna mitään kunniaa kyllä :D

Eri asia sitten virallinen SM-Turnaus tai minun järjestämä SM-Liiga, jossa taso pidetään kovana. Unohtamatta tietenkään ''MM-kisoja'' New Yorkissa huhtikuussa Virginin toimesta 200 000$ prize poolilla. Sieltä suositan hakemaan meriittejä :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miten tuossa EASHL:ssa menee tuo palvelinhomma? Jos pelaamme jenkkejä vastaan ja meillä on aivan karmea viive, niin kulkeeko peli EA:n jenkkipalvelimen kautta ja vastustajat pelaavat lagitonta peliä? :confused:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen kysymys että onko porukalla jotain ideaa tuohon PS3:n ohjaimeen,mulla kuluu nuo tatit tuolta "juuresta" aika äkkiä,mahdollisesti johtuen just siitä kun se "hinkkaa" tuota ohjaimen "koteloa" vasten,onko tuohon mitään muuta ratkasua kuin olla vaan painamatta luistelussa/kääntyessä tattia liian lujaa? Auttaskohan jos sinne tunkis jotain rasvaa?
Kestää ohjain 5-6kk pelata sit se on entinen,eli kulutustavaraa...nyt menossa 3:s ohjain NHL11 ja 12 kanssa ja tämä nykyinen on kulunut yli millin verran ympäri tuolta juuresta,vaihdan kylläkin yhen varaosa-ohjaimesta vielä tänään :)

Kyllähän meilläkin noita ohjaimia menee juuri änärin takia kun tulee tattia hakattua vähän liian kovaa :D Tatin ympäriltä murtuu se kotelo ja tatin päältä kuluu se ''röpelöjuttu'' eli tatin pinnasta tulee ihan sileä. Pleikka kakkosellakin tatit lähti irti mutta tuo kotelo ei murtunut yhdessäkään ohjaimessa. Eli taitaa olla heikompaa tekoo nämä kolmosen ohjaimet.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kysyn vähän kysymyksiä tästä nhl 12 hutista:

- Onko noista areenoista mitään apua esim. jos ostan sen isoimman areenan niin hyödynkö siitä mitään?
- Kannattaako ensin kehittää pelaaja vai antaa sopimuksia vai onko sillä edes väliä?
- Miksi 80 ja 50 sopparit maksaa niin paljon kun 20 soppareita saa paljon halvemmalla?
- Hyökkääni eivät osaa sijoittua hyviin paikkoihin voinko tehdä asialle jotain?
- Mitä puolustus treenikortti hyödyttä?
- Miten saisi helposti ea puckseja kun mulla ollu parhaimmillaan vaan 5k kun joutuu ostelemaan soppareita/uusia pelejä nii ei pysty säästelemään?

Hyvät vinkit/neuvot on aina tervetulleita.
 
Ylös Bottom