Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

1.On your USB flash drive make a folder named PS3
2. Within the PS3 folder make a folder SAVEDATA.
3. From there simply drag the entire BLUS .... folder into the SAVEDATA folder
4. Safely eject USB and insert into PS3
5. At the PS3 start screen, go to Game then scroll up to Saved Data Utility (PS3)
6. Find USB Device and press X
7. A file called "ultimate" rosters will show up with the NHL 12 icon of Steven Stamkos, press triangle and then Copy
8. You'll get prompted that there are already a file with this name do you want to overwrite. Click yes (there should be three prompts)
9. Load up the game and go to My NHL 12, then to Save/Load/Delete
10. Select Load and then rosters and the "ultimate" file should be there, select it and VOILA! The rosters loaded...

Mattg123:n ohjeet PS3:n rostereille.Huonon engalntini kanssa pääsen seiskakohtaan,eli en saa nuita rostereita näkymään.Helppi ois tarpeen!

No suomennan sitten nuo ensimmäiset kuusi, jos niissä olisi jokin mennyt vikaan.

1. Luo USB-tikullesi tiedosto nimeltä PS3.
2. Luo kansion sisälle tiedosto SAVEDATA
3. Siirrä sieltä, koko BLUS...tiedosto SAVEDATAan.
4. Irroita USB tietokoneesta ja kiinnitä pleikkariin.
5. Pleikan aloitusruudulta mene Gameen eli siihen kohtaan, josta peli käynnistetään ja scrollaa Tallennettujen tietojen keskukseen tjsp.
6. Etsi USB-tikku ja paina X.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No suomennan sitten nuo ensimmäiset kuusi, jos niissä olisi jokin mennyt vikaan.

1. Luo USB-tikullesi tiedosto nimeltä PS3.
2. Luo kansion sisälle tiedosto SAVEDATA
3. Siirrä sieltä, koko BLUS...tiedosto SAVEDATAan.
4. Irroita USB tietokoneesta ja kiinnitä pleikkariin.
5. Pleikan aloitusruudulta mene Gameen eli siihen kohtaan, josta peli käynnistetään ja scrollaa Tallennettujen tietojen keskukseen tjsp.
6. Etsi USB-tikku ja paina X.

Näyttäisi olevan vitoskohta ja ompi Playstation Plus tuo "Tallennettujen tietojen automaattinen lähetys".
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tää saattaa kuulostaa pöljältä, mutta tuossa mahdollisessa kotijoukkueena paremmin menestymisessä saattaa olla taustalla myös henkisiä/psykologisia syitä. Esimerkiksi punapaitaisilla joukkueilla on eräs etu siinä mielessä, että punainen on intohimon jne. väri ja lisäksi monet maailman huippujoukkueet lätkässä ja futiksessa pelaavat punaisilla paidoilla: Montreal Canadiens, Detroit Red Wings, Manchester United, Arsenal, Liverpool... jos ette usko minua, lukekaa eräs Jääkiekkolehden numero parin vuoden takaa. Mutta mielipidekysymyksiähän nämä ovat periatteessa.

No nyt löytyi syy miksi olet niin taitava NHL-pelaaja. Pelaat punaisilla paidoilla. Voi jehna, ei niillä taidoilla sitten tässä pelissä mitään teekkään, kun paitojen väri ratkaisee!

Itsekkin tosin uskon, että pelipaitojen väreillä on paljon vaikutusta otteluiden lopputuloksiin, varsinkin kun kyseessä on videopeli. Kumpi vaikuttaa enempi, hostaaminen vai pelipaitojen väri.. Nyt on pakko sanoa kyseiseen: ''Valot tauluun.''
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt löytyi syy miksi olet niin taitava NHL-pelaaja. Pelaat punaisilla paidoilla. Voi jehna, ei niillä taidoilla sitten tässä pelissä mitään teekkään, kun paitojen väri ratkaisee!

Itsekkin tosin uskon, että pelipaitojen väreillä on paljon vaikutusta otteluiden lopputuloksiin, varsinkin kun kyseessä on videopeli. Kumpi vaikuttaa enempi, hostaaminen vai pelipaitojen väri.. Nyt on pakko sanoa kyseiseen: ''Valot tauluun.''
Kyl se varmaan henkisesti vaikuttaa jos uskot että se vaikuttaa.
Samantien voi luovuttaa jos vastustajalla on punanen paita... :p

Eikös jonku patchin pitäny korjaa toi bugi ettei turnausta saa ladattua jos on kirjautunu PSN?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt löytyi syy miksi olet niin taitava NHL-pelaaja. Pelaat punaisilla paidoilla. Voi jehna, ei niillä taidoilla sitten tässä pelissä mitään teekkään, kun paitojen väri ratkaisee!

Itsekkin tosin uskon, että pelipaitojen väreillä on paljon vaikutusta otteluiden lopputuloksiin, varsinkin kun kyseessä on videopeli. Kumpi vaikuttaa enempi, hostaaminen vai pelipaitojen väri.. Nyt on pakko sanoa kyseiseen: ''Valot tauluun.''

Miks musta tuntuu et tässä yhdistetään "peli" ja "punainen paita"...eikös Mr. tarkottanut nimenomaan psykologista syytä?(eli punainen paita ja "pelaaminen")
Itse olen huomannut et enemmän pelaavat (joitakin pelaajia olen ottanut ihan paperille jos sattuu saman joukkueeseen pääsemään :D ) ottavat herkästi prahan,detroitin tai jopa ässät joukkueeksi sparrauspeleissä...kaikilla noillahan on pääosin punainen pelipaita.Eipä se mua ainakaan saa lopettamaan pelaamista jos vastustajalla on punanen paita,mut kait siinä sit on joku idea :D Se että kotijoukkue voittaa,en ainakaan itse tiedä todellista syytä,mut epäilen et hosti on se syy,vaikka olis mustat paidat :D

Se on kyllä totta et punainen väri on vahvin juurikin futiksessa,samaa voi sanoa lätkässäkin...Liekö se sitten siirtynyt myös näihin peleihin,pitäs varmaan ihan kysellä FIFA:a pelaaviltakin esimerkiksi...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyl se varmaan henkisesti vaikuttaa jos uskot että se vaikuttaa.
Samantien voi luovuttaa jos vastustajalla on punanen paita... :p

Eikös jonku patchin pitäny korjaa toi bugi ettei turnausta saa ladattua jos on kirjautunu PSN?

Jep :D Mutta asiasta toiseen, mitä turnausta tarkoitat?

Miks musta tuntuu et tässä yhdistetään "peli" ja "punainen paita"...eikös Mr. tarkottanut nimenomaan psykologista syytä?(eli punainen paita ja "pelaaminen")
Itse olen huomannut et enemmän pelaavat (joitakin pelaajia olen ottanut ihan paperille jos sattuu saman joukkueeseen pääsemään :D ) ottavat herkästi prahan,detroitin tai jopa ässät joukkueeksi sparrauspeleissä...kaikilla noillahan on pääosin punainen pelipaita.Eipä se mua ainakaan saa lopettamaan pelaamista jos vastustajalla on punanen paita,mut kait siinä sit on joku idea :D Se että kotijoukkue voittaa,en ainakaan itse tiedä todellista syytä,mut epäilen et hosti on se syy,vaikka olis mustat paidat :D

Se on kyllä totta et punainen väri on vahvin juurikin futiksessa,samaa voi sanoa lätkässäkin...Liekö se sitten siirtynyt myös näihin peleihin,pitäs varmaan ihan kysellä FIFA:a pelaaviltakin esimerkiksi...

Ensinnäkään boldatusta en ymmärtänyt mitään, ellet yritä selittää että puhun NHL 12 -pelistä kun Mr. taas puhuu urheilusta yleensäkkin? Jos tätä tarkoitit huomautan, että puhumme NHL 12 -ketjussa, emmekä ''Mr.:n mystiset paljastukset omille tappioille ja voitoille'' -ketjussa.

Detroit otetaan EHKÄ sen vuoksi kun Datsyuk ja Zeta ovat loistohyökkääjiä ympättynä Lidströmiin? Jos itse pelaan niillä, pelaan siksi, että he osaavat aloittaa ja heillä on kädellistä taitoa. Unohtamatta, että pelaajat ovat nopeita toisin kuin esim. Vancouverin vastaavat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Enkä ole ikinä törmännyt yhtenkään Taneliin joka pelaa nettipelejä Ässillä saati Prahalla, en edes EASHL:ssä ja niissäkin tapauksissa he ottavat sen kun sattuvat kannattamaan kyseistä joukkuetta, ainakin kun he ovat jonkun muun SM-liiga joukkueen ottaneet.

On myös pakko huomauttaa, että millä perusteella päättelet että kaikki vastapelaajat tietävät ''punaisen salaisuuden'' Luuletko tosiaan, että pelaajia netissä kiinnostaa pelipaitojen väri kun he pelaavat :D?.. Lapsellisia mielikuvitushöpinöitä.

Psykologisesti vaikuttavat värit toki vaikuttavat, se on selvä, joskin alintajunnassa ja OIKEASSA elämässä. Mutta että joukkue voittaa pelit vain siksi kun pelaa punaisilla. Juu! Itse pelaan Winnipegillä, Vancouverilla, Anaheimilla ja Los Angelesilla, eikä kellään heistä ole punaista paitaa. Silti olen kummasti onnistunut voittamaan pelini.

Suosittelen pelaamaan USAsta kotoisin olevaa TOP-100 -pelaajaa vastaan vieraissa, punaisella paidalla sunnuntaina netissä. Kerro toki kuinka hyvin päättyi.

Ja olisi kumman kiva jos kirjoittaisit ilman, että isot kirjaimet puuttuvat ja pisteet vaeltelevat pilkkujen kanssa minne sattuu. Ja edes lukisit mitä kirjoitat kun selvästi on PUNAINEN lanka kadonnut tuosta. Foorumilla ja varsinkin hyvällä sellaisella sitä kuitenkin vaaditaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Detroit otetaan EHKÄ sen vuoksi kun Datsyuk ja Zeta ovat loistohyökkääjiä ympättynä Lidströmiin?
Kyllä ne pelaajat ihan arvotaan sparreissa,jos otat vaikka Capitalsin,niin siellä ei ole Seminiä tai Ovechkiniä vaikka pelaisit kh:llä,joten pelaajista se joukkueen valinta ei ole kiinni...kuten tossa mainitsin:
ottavat herkästi prahan,detroitin tai jopa ässät joukkueeksi sparrauspeleissä
.

''punaisen salaisuuden''
no ja mikähän tämä sitten on? jokin uusi harrastus sulla kenties? :D

Luuletko tosiaan, että pelaajia netissä kiinnostaa pelipaitojen väri kun he pelaavat ?.. Lapsellisia mielikuvitushöpinöitä.
no eikös sitten ole ihan sama jos suomen maajoukkuepaidat olis keltasia? jos sillä ei kerran ole väliä :D ja sit naristaan kun jollakin joukkueella on väärät kokoonpanot tai vääränlainen maski mokella,saatika bugeista :D

Foorumilla ja varsinkin hyvällä sellaisella
No miten tuon nyt ottaa...jotkut kirjottaa ja huom. alottaa keskustelun ja sä tulet vaan etsimään siitä virheitä ja heittelet pelkkää negatiivista ilmoille...mä en oikeesti löydä yhtäkään juttua mitä sä olisit alottanut tai edes kysynyt täällä...päättelen siitä että sä tiedät kaiken.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä ne pelaajat ihan arvotaan sparreissa,jos otat vaikka Capitalsin,niin siellä ei ole Seminiä tai Ovechkiniä vaikka pelaisit kh:llä,joten pelaajista se joukkueen valinta ei ole kiinni...kuten tossa mainitsin:.

Sparripeli on yleisessä NHL 12 -keskustelussa EASHL-kerhopeli tunemattomien kanssa aulassa tai arvottuna. Ja niissä ei tosiaan ole (kiitos vinkistä) ole Ovieta pelaamassa, mikäli siis näitä- edes tarkoitat. En tiedä missä aineissa olet, mutta sinun joko A. kirjoitustaidot eivät riitä ilmaisemaan mitä tarkoitat ja mistä puhut tai B. ikää ei ole riittävästi, jotta ymmärryksesi pysyisi sormiesi mukana kun kirjoitat. Oli kumpi tahansa, tekstisi ovat täynnä ristiriitaisuuksia ja outoja viittauksia, jotka eivät liity mihinkään ja harhailevat missä sattuu. Oikeasti, jos lukisit edes tekstejäsi ajatuksen kanssa ennen kuin postaat, olisi kaikki varmasti selkeämpää luettavaa kaikille.

no ja mikähän tämä sitten on? jokin uusi harrastus sulla kenties? :D

Ja sitten siirrytään ala-aste huumoriin/ ymmärtämättömyyteen kun ei lueta tekstejä. Väännetään kultapienelle rautalangasta sitten. SINÄ puhuit kuinka vastustajat tuntuvat AINA päätyvän valitsemaan joukkueen PUNAISEN paidan mukaan. Millä helvetin logiikalla luulet, että edes OSA on lukenut teidän puhumaa huttupsykologiaa, jotta voi tietää tuollaista saati soveltaa NHL 12 -nettikiekkoon. Hyvin moni pelaaja on kuitenkin AIKUINEN, eikä ole lapsellisten kotkotusten vietävänä. Sinäkin kuulit siitä tekstin ulkoasusta päätellen ylempänä ensi kertaa? Ihan oikeasti nyt.

no eikös sitten ole ihan sama jos suomen maajoukkuepaidat olis keltasia? jos sillä ei kerran ole väliä :D ja sit naristaan kun jollakin joukkueella on väärät kokoonpanot tai vääränlainen maski mokella,saatika bugeista :D

ONKO SUOMELLA PUNAISIA PAITOJA? Siis mitä päiväkotilogiikkaa viljelet. Oletko sattumoisin elämäsi aikana huomannut, että maajoukkuepaidan värit koostuvat usein lippujen väreistä ja maalle tärkeistä väreistä? Ruotsilla Sinikelta. Suomella Sinivalko. Kanadalla Punavalko. Slovakialla Sinivalko näin muutaman mainitakseni. MAAJOUKKUEPAITOJEN VÄRILLÄ ON VÄLIÄ ja se johtuu nimenomaan siitä, että ne värit ovat tärkeitä maalle, kuten Suomelle kyseinen sinivalko-yhdistelmä, mutta ei millään tavoin muuten. En ymmärrä miten äsken keskustelema punainen väri liittyy Suomen paitoihin millää v1tun tavalla. VALOT TAULUUN.

Ja missä haluan muuttaa paitoja vääriksi tai kokoonpanoja? Maskeja? Huomio liite JA, joka yhdistää boldatun tekstin ja sen jälkeisen tekstin. Tämä viittaa ja on jatkoa kyseiselle ''maajoukkuepaita'' -lässyllesi. Enkä myöskään ymmärrä millä tavoin pelin virheet ja bugimaalit liittyvät maajoukkuepaitojen väreihin. Ehkä olen vain tyhmä, mutta EN YMMÄRRÄ. Hyvät kanssalukijat voivat auttaa ymmärtämään Szuperin logiikkaa.

Ja tarkennetaan vielä; En ole ikinä valittanut kokoonpanoista tai maskeista. Ja varmaan harva muukaan. Bugeista olen valittanut ja niin moni muukin valittaa. Mutta se ei liity millään tavalla sinun ja Mr. höpinään kuinka punainen väri voittaa aina. Pysy edes asiassa mistä kirjoitat.

No miten tuon nyt ottaa...jotkut kirjottaa ja huom. alottaa keskustelun ja sä tulet vaan etsimään siitä virheitä ja heittelet pelkkää negatiivista ilmoille...mä en oikeesti löydä yhtäkään juttua mitä sä olisit alottanut tai edes kysynyt täällä...päättelen siitä että sä tiedät kaiken.

Olen yli vuoden vanhempi käyttäjä kuin sinä. Näiden vuosien aikana olen järjestänyt useita liigoja ja ehtinyt myös kaikenlaiseen muuhun, kuten olemaan hetken aikaa ''pikku-admin'' tällä sivustolla. Ylempänäkin yritän auttaa FINDarksidea (elleivät silmäsi harita) vain esimerkin mainitakseni edelliseltä parilta tunnilta. Ja on muuten hyvä, etten aloita keskustelua, kuinka voittamisen ja häviämisen suhde ei liity millään tavalla taitoon ja hostiin vaan paidan väriin.---

Ja se, että en osallistu Szuperin ja Mr.:n piirileikkiin, jossa vaaditaan nyrkit pystyssä suu auki muuttamaan Suomen pelipaitoja keltaisiksi, ei tee minusta negatiivista henkilöä tämän keskustelun suhteen. Ja jos en osallistu Szuperin ja Mr.:n spekulaatioon: ''miksi hävisimme?'' ''Hmmm...'' ''No syytetään paitojen värejä, siksi varmaan koimme tappion!'', ei tee minusta kaikkitietävää. Taitaa suurin osasyy olla sinun lapsellisessa kirjoitusasussa ja tekstissä, jossa jauhat shaissea siitä KUINKA PELIPAITA VAIKUTTAA NETTIPELIN OTTELUIDEN LOPPUTULOKSIIN.--- Sen jopa minäkin tiedän, että tuo on paskin tekosyy tappioille tähän mennessä.

Katso itseäsi ja lue tekstisi. Aivan hirveätä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen yli vuoden vanhempi käyttäjä kuin sinä. Näiden vuosien aikana olen järjestänyt useita liigoja ja ehtinyt myös kaikenlaiseen muuhun, kuten olemaan hetken aikaa ''pikku-admin''. Ylempänäkin yritän auttaa FINDarksidea (elleivät silmäsi harita) vain esimerkin mainitakseni edelliseltä parilta tunnilta.

No se on sun henk.koht.helvettisi :D
En viitsi edes lukea enempää :D

FINDarkside

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]
Jänskä bugi kävi ku pelasin veskalla.
Torjuin vedon, kiekko räpylässä. Vastustaja ottaa jäähyn->veska tiputtaa kiekon ja ottaa sen lapaansa, sitte pystyin vaan pyörimään enkä edes syöttämään. Kaikki siinä pörräs ympärillä ja katteli et mitä helvettii toi veska tekee
Siin meni ainaki 3 min peliaikaa erästä ennenku meni poikki ja tuli alotus...
Ihmettelen miket tästä sitten löytänyt mitään negatiivista sanottavaa..?
Sulla "Jaahas" on ilmeisesti joku verinen ja pitkäkestoinen kosto tätä herra Mr.:ää kohtaan,joten annetaan olla,en puutu teidän riitoihin sen enempää :D

Omalta osaltani voin sanoa et luen tekstit ja kommentoin riippumatta kenen kirjoittama se on.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Last edited by Jaahas; Tänään at 02:12. Syy: Netti pätkäisi ->

Ahahaa :D:D nyt repes jo kaveritkin täällä tuolle sun jutulle :D netti pätkäs mut silti kerkesit jotenkin lisäämään tekstiä väleihin,eli kirjotit huonosti ja korjailit/lisäsit jälkeenpäin..."netti pätkäs" "paskin tekosyy ikinä" kai sulla on nyt punanen paita jotta voitat pelit?
Kannattaa pitää sitä muutenkin ja viedä lottolappu,sieltä tulee rahatkin samantien :D

Lainaus Viestin lähetti alunperin Szuper (Näytä viesti)
Miks musta tuntuu et tässä yhdistetään "peli" ja "punainen paita"...eikös Mr. tarkottanut nimenomaan psykologista syytä?(eli punainen paita ja "pelaaminen")
Itse olen huomannut et enemmän pelaavat (joitakin pelaajia olen ottanut ihan paperille jos sattuu saman joukkueeseen pääsemään ) ottavat herkästi prahan,detroitin tai jopa ässät joukkueeksi sparrauspeleissä...kaikilla noillahan on pääosin punainen pelipaita.Eipä se mua ainakaan saa lopettamaan pelaamista jos vastustajalla on punanen paita,mut kait siinä sit on joku idea Se että kotijoukkue voittaa,en ainakaan itse tiedä todellista syytä,mut epäilen et hosti on se syy,vaikka olis mustat paidat

Se on kyllä totta et punainen väri on vahvin juurikin futiksessa,samaa voi sanoa lätkässäkin...Liekö se sitten siirtynyt myös näihin peleihin,pitäs varmaan ihan kysellä FIFA:a pelaaviltakin esimerkiksi...
Missäkohtaa tässä lukee näin:
Taitaa suurin osasyy olla sinun lapsellisessa kirjoitusasussa ja tekstissä, jossa jauhat shaissea siitä KUINKA PELIPAITA VAIKUTTAA NETTIPELIN OTTELUIDEN LOPPUTULOKSIIN.

kysynpä vaan :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei näemmä olisi edes kannattanut kirjoittaa tuota tekstinpätkääni, jossa puhun näistä punaisista paidoista jne. kun Jaahas ottaa siitä sellaisen raivarin että tummennettuja sanoja tulee oikein olan takaa ja turhia väittelyviestejä niitäkin roppakaupalla. No annetaan hänen tästä lähtien jatkaa tuota rageilua itsekseen. Eikös näin?

Jaahakselle: Sinä voitit, minä hävisin. Voisitko nyt antaa jo tuon asian olla?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei näemmä olisi edes kannattanut kirjoittaa tuota tekstinpätkääni, jossa puhun näistä punaisista paidoista jne. kun Jaahas ottaa siitä sellaisen raivarin että tummennettuja sanoja tulee oikein olan takaa ja turhia väittelyviestejä niitäkin roppakaupalla. No annetaan hänen tästä lähtien jatkaa tuota rageilua itsekseen. Eikös näin?

Jaahakselle: Sinä voitit, minä hävisin. Voisitko nyt antaa jo tuon asian olla?

Lähinnä seinälle tai tietokoneelle kun puhuis,vastaukset on valmiina eikä ne edes liity varsinaiseen asiaan muuten kun aiheelta :D
No siis mun mielestä tuo alkaa olemaan jo jotenkin vakavaa,jospa kaverilla tosiaan on masennus tai vastaavaa? kuka tietää...kaverini tuossa on psykologi ammatiltaan ja sanoo et kannattais käydä ulkona tai irrottautua penkistä joksikinaikaa...mut omapa on ongelmansa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei näemmä olisi edes kannattanut kirjoittaa tuota tekstinpätkääni, jossa puhun näistä punaisista paidoista jne. kun Jaahas ottaa siitä sellaisen raivarin että tummennettuja sanoja tulee oikein olan takaa ja turhia väittelyviestejä niitäkin roppakaupalla. No annetaan hänen tästä lähtien jatkaa tuota rageilua itsekseen. Eikös näin?

Jaahakselle: Sinä voitit, minä hävisin. Voisitko nyt antaa jo tuon asian olla?

Minulle on yksi ja sama mitä kirjoitat ja minulla ei ole mitään kaunaa sinua kohtaan, mutta jos alat heittämään, että joukkueet voittavat punaisten pelipaitojen avulla? Se menee jo yli. Sekin vielä meni kuinka kiven kovaa aikaisemmin väitit, että NHL 12 ei ole momentumia. Seuraavalla sivulla sellainen oli kun hävisit. Tämä nyt meni jo upotistisuudessakin aivan mikä-mikä-maahan. Etkö muka tajua oikeasti itse kuinka naurettavaa on heittää NHL 12 -pelistä, kuinka pelipaidan väri vaikuttaa voittoihin. Eikö kukaan muu täällä ole huomannut ''Ei hetkinen, pelipaidan väri ja otteluiden lopputulos. Niiden yhteys?'' Vastaus: Sellaista ei ole.

Lähinnä seinälle tai tietokoneelle kun puhuis,vastaukset on valmiina eikä ne edes liity varsinaiseen asiaan muuten kun aiheelta :D
No siis mun mielestä tuo alkaa olemaan jo jotenkin vakavaa,jospa kaverilla tosiaan on masennus tai vastaavaa? kuka tietää...kaverini tuossa on psykologi ammatiltaan ja sanoo et kannattais käydä ulkona tai irrottautua penkistä joksikinaikaa...mut omapa on ongelmansa.

Boldattu teksti jälleen osoittaa kuinka paljon asiaa kirjoitat.

Asiaan: Ainakaan minä en selitä kuinka pelipaitojen värillä on väliä otteluiden tuloksiin videopelissä NHL 12. Ja aika vanhoja ''kavereita'' sinulla jos kerran jo psykologiksi valmistunut, kun samaan aikaan sinä et hallitse luetun ymmärtämistä saati oikeinkirjoitusta, jonka olen todistanut yllä.

Ahahaa :D nyt repes jo kaveritkin täällä tuolle sun jutulle :D netti pätkäs mut silti kerkesit jotenkin lisäämään tekstiä väleihin,eli kirjotit huonosti ja korjailit/lisäsit jälkeenpäin..."netti pätkäs" "paskin tekosyy ikinä" kai sulla on nyt punanen paita jotta voitat pelit?
Kannattaa pitää sitä muutenkin ja viedä lottolappu,sieltä tulee rahatkin samantien :D

Juu sattumoisin olen Vietnamissa ollut jo kuukauden päälle ja nyt tunti sitten saavuin Thaimaaseen, josta palaan vielä Vietnamiin. Se siitä ulos menemisestä. Ja jos olet edes yläasteella, tiedät myös, että Vietnam on kommunistivaltio, ja täten se rajoittaa netin käyttöä karsiakseen epätoivotun netistä pois, kuten esimerkiksi Kiina tai Pohjois-Korea. Erityisesti Facebook kuuluu näihin ja netti yleensäkkin. Aivan tosi paska syy juu, olinpa huono keksimään totuuden.

Ja minä nimenomaan olen sanonut kuinka punaisella ei ole mitään väliä, mutta sinä ja Mr. olette kyllä sitä tarjonneet. Eikä noissa Jonne-vitseissäkään ole mitään tolkkua, edes kutitettu hyenaa ei nauraisi.

Missäkohtaa tässä lukee näin:
lässyä
kysynpä vaan

Niin. Mistä sinä olet jankannut edelliset sivut. esimerkiksi kuinka Suomen pelipaitaa pitää muuttaa keltaiseksi, jos pelipaitojen värityksillä ei ole merkitystä lopputuloksiin:
no eikös sitten ole ihan sama jos suomen maajoukkuepaidat olis keltasia? jos sillä ei kerran ole väliä :D
Hellanlettas mitä tekstiä---

Vihjailua:
itse olen huomannut et enemmän pelaavat ottavat herkästi prahan,detroitin tai jopa ässät joukkueeksi sparrauspeleissä...kaikilla noillahan on pääosin punainen pelipaita.Eipä se mua ainakaan saa lopettamaan pelaamista jos vastustajalla on punanen paita,mut kait siinä sit on joku idea
Boldattu teksti on myötäilyä kyseiseen ja ''sit'' sana myös myönnät kyseisen, jossa taivut asian kannalle.

Eipä muuta, mutta tuossa tuli todistettua myös ettet edes ymmärrä mitä kirjoitat tai muista mistä kirjoitit. Oletko nyt aivan oikea henkilö vai joku ''trolli''?

Minulle on kuitenkin nyt aivan sama luuletteko punaisen olevan voittava väri tässä pelissä. Otetaan vaikka peli sitten, vaikka sien että olet Ässät ja minä vaikka Ducks ja katsotaan lopputulos.

Kanssalukijat voivat sitten omaa harkintakykyä käyttäen päättää: Kumpi vaikuttaa otteluiden lopputulokseen, punainen paita vai oikeus hostata peliä, varsinkin kun kyse on amerikkalaisesta vastustajasta. Nuo kaksi eivät tajua, vaikka kuinka sitä takoisi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kanssalukijat voivat sitten omaa harkintakykyä käyttäen päättää: Kumpi vaikuttaa otteluiden lopputulokseen, punainen paita vai oikeus hostata peliä, varsinkin kun kyse on amerikkalaisesta vastustajasta. Nuo kaksi eivät tajua, vaikka kuinka sitä takoisi.

Minusta ilman paitaa pelaaminen on parasta, ilmanvastus heikkenee, iho hengittää sekä vastustaja hämmentyy. Joku psykologinen merkitys löytyisi myös jos riisuisi vielä housutkin pois.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Turhaa vauhkoamista puolin ja toisin. Jos nyt joku oikeasti haluaa olla sitä mieltä että pelipaitojen väri vaikuttaa jotenkin niin siitä vaan. Minun puolestani voi uskoa vaikka joulupukkiin jos haluaa. Tai voihan se paitojen väri tietty vaikuttaa paljonkin lopputulokseen jos on vaikka värisokea? :)

Ei silläkään niin suurta merkitystä ole onko koti vai vierasjoukkue jos vastustaja on vaikkapa Suomesta. Jenkkejä ja kanukkeja vastaan peli tuppaa tökkimään huolimatta siitä pelaako koti- vai vierasjoukkueena.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kanssalukijat voivat sitten omaa harkintakykyä käyttäen päättää: Kumpi vaikuttaa otteluiden lopputulokseen, punainen paita vai oikeus hostata peliä, varsinkin kun kyse on amerikkalaisesta vastustajasta. Nuo kaksi eivät tajua, vaikka kuinka sitä takoisi.

Oma 15mbps netti vai Amerikkalaisen about. 55mbps netti? Punainen vai kultahipuilla varusteltu hmmm... valkoinen pelipaita? Pelipaidan väri vai hostaus? HOSTAUS tottakai!

Tuo pelipaitojen "värisota" on tylsää. Hei miettikää, uusi TV-visa: Meidän pelipaita on hienompi kuin Teidän pelipaita, järkevää eikö?:D Jotkut vain pitävät punaisesta pelipaidoissa, intohimon väri tottakai, mutta ei se väri peliä ratkaise, ei ainakaan videopeliä, ehkä oikeassa elämässä Stanley Cupin 7:nnessä ottelussa rankkareiden ratkaisian roolissa...

Kaikki omalla tyylillään, joskus punaisella ja joskus... valkoisella tyylillä:).
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jaahas sanoi:
Minulle on yksi ja sama mitä kirjoitat.
Siltä se tosiaan myös näyttää.

Jaahas sanoi:
Ja minulla ei ole mitään kaunaa sinua kohtaan, mutta jos alat heittämään, että joukkueet voittavat punaisten pelipaitojen avulla? Se menee jo yli.
Olenko muka sanonut, että joukkueet voittavat otteluita vain ja ainoastaan punaisten pelipaitojensa avulla? Muiden sanomisten vääristely on mielestäni jo aika törkeää.

:(:mad::(:mad::(

Nyt loppui tämä touhu minun osaltani, hellanlettas.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jaahas sanoi:
Ja minulla ei ole mitään kaunaa sinua kohtaan, mutta jos alat heittämään, että joukkueet voittavat punaisten pelipaitojen avulla? Se menee jo yli.

Olenko muka sanonut, että joukkueet voittavat otteluita vain ja ainoastaan punaisten pelipaitojensa avulla? Muiden sanomisten vääristely on mielestäni jo aika törkeää.

Hassua. En muuten sanonut minäkään, jonka osoitat mahtavasti Quotessasi. Loistavaa luetun ymmärtämistä ja anteeksi kun vääristelin sanojasi törkeällä tavalla.
 
Ylös Bottom