Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Klassiset ovat ps2 aikaa. Oletus on nykyään vakio ja klassinen on nykyään harvinaisuus. Ja R1 poke on POKE, kuten siinä lukee JOS huomasit... Vai pystyykö pelissä muulla tavoin pokettamaan kuin sillä yhdellä. Ja jos et ymmärrä poken suomenkielistä termiä niin googleta. Varmaan 99% pystyy tajuamaan jos on edes päässyt yläasteen englannin kursseista kunnialla läpi. (lue ole hyvä niin ymmärrät)

En kuitenkaan ala erottelemaan yhden tai kahden henkilön vuoksi, eri näppäinyhdistelmiä kiitos. Ennemmin asia menee, että ne yksi tai kaksi sopeutuvat oletuksiin joita suurin osa käyttää.

Enkä todellakaa ymmärrä miksi pitäisi muokata pointtini ''klassisille''. Osaatko lukea yhtään. Jos pelaatte klassisilla se on oma ongelmanne, mutta älkää valittako kuinka mahdotonta on nostaa mailaa niillä, samalla kun vastustaja hakkaa sitä jatkuvasti. Lue ja sisäistä. En jaksa takoa kymmentä viestiä ennenkuin yksinkertainen sanoma uppoaa. Kiukuttelun aihe on edelleen se, että vit(t)u älkää valittako, jos joku vastustajanne nostaa ainoastaan mailaa, koska se ei ole bugi eikä siten millään kiellettyä.

Niimpä :D eipä siinä auta BigSlick kun on jo nähtynä naulat,oltiin sitten turnilla tai riverillä...nauloilla muuten 95% voittoennuste ennen floppia :D jos et tajunnut ni olet tyhmä! ...joo eih,antaa olla :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kiukuttelun aihe on edelleen se, että vit(t)u älkää valittako, jos joku vastustajanne nostaa ainoastaan mailaa, koska se ei ole bugi eikä siten millään kiellettyä.

Ei oman maalin takana pyöriminen tai jatkuva pitkän heittäminenkään ole bugi tai siten kielletty, mutta aivan persiistä ne silti on!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei oman maalin takana pyöriminen tai jatkuva pitkän heittäminenkään ole bugi tai siten kielletty, mutta aivan persiistä ne silti on!

Ainoa ero ja suurin pointti keskustelussamme noissa on seuraava:

Oikeassa lätkässä ei ole edes auttavasti realismia pyöriä oman maalin takana hakemassa 1-0 voittoa. Se kielletään herrasmiessäännöisä, mikäli olet pelannut onlinessa enemmän kuin yhden pelin niin varmasti ymmärrät.

Mailannostaminen taas on yksi kolmesta kiekonriistotekniikasta ja siten sitä saa tehdä miten haluaa. Itse en taklaa esim. pelissä lähes lainkaan, joten itselläni on esim. KAKSI kiekonriistotekniikkaa. Tämä johtaa siihen, että saatan käyttää tiettyä tekniikaa 90% ja toista 10%, koska omat vaihtoehdot ovat vähissä. Tekniikka on täysin vapaa, jokainen puolustaja puolustaa miten haluaa, vaikkapa sitten huitomalla. En ole kuullut kenenkään tuosta valittavan ennen ja tuosta saa helpostikin jäähyn hankittua jos osaa pelata sillä tavalla. Hyökkäämiseen verrattuna esim., jossa voi hakea kymmenillä eri tavoilla maalia on naurettavaa hakea sitä yhtä, kun vaihtoehtoja on enempääkin (tarkoittaen, jos pelkkään etukulmaan haetaan pelin ajan esim.). Siitä laskemaan matematiikkapäällä kumpi on todennäköisempää esim minulla: 1/2 kiekonriistot vai 1/10 hyökkääminen eri tavoilla. Tuosta Mailannostamisella on 50% todennäikösyys itselläni karkeasti laskettuna, joten sitä tulee pelin aikana enemmän kuin mitään muuta ja sitä voidaan käyttää täysin vapaasti. Sen ei pitäisi siis aiheuttaa mitään tuskaa sinällään. Tuo on siis minun pointtini jos nyt sait minunkin kannan selville :)?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oikeassa lätkässä ei ole edes auttavasti realismia pyöriä oman maalin takana hakemassa 1-0 voittoa. Se kielletään herrasmiessäännöisä, mikäli olet pelannut onlinessa enemmän kuin yhden pelin niin varmasti ymmärrät.

QUOTE]

Kanta tullut selväksi:) Online pelejä on takana enemmän kuin yksi ja oikeata lätkääkin pelattu sm-mitaleille asti joten sen ymmärrän, mutta ei se silti kantaani muuta. Jos jatkuva mailan nostaminen/huitominen ärsyttää niin se ärsyttää, eikä se tarkoita sitä etteikö niin saisi mielestäni tehdä:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kanta tullut selväksi:) Online pelejä on takana enemmän kuin yksi ja oikeata lätkääkin pelattu sm-mitaleille asti joten sen ymmärrän, mutta ei se silti kantaani muuta. Jos jatkuva mailan nostaminen/huitominen ärsyttää niin se ärsyttää, eikä se tarkoita sitä etteikö niin saisi mielestäni tehdä:)

Nii... Ja mua ärsyttää kaikki mua paremmat pelaajat. Pitäis kieltää *kele.

:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Voi olla, että ollaan kaverin kanssa täysiä idiootteja, mutta miksi meidän taitotaso ja miksi emme saa pisteitä kun pelaamme arvo-online pelejä? Olemme nyt tasolla 18, mutta pisteitä eikä taitotaso nouse. Kyse on Xbox 360 änäristä, ja voiko boxille luoda vain uusia käyttäjiä ja pelata sitä kautta online-pelejä ihan niin paljon kuin huvittaa. Nimittäin itselläni on pleikkari, ja siinä ei voi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nii... Ja mua ärsyttää kaikki mua paremmat pelaajat. Pitäis kieltää *kele.

Ja mua itseäni paremmat tekoälypelaajat...laukovatkin kovempaa kuin ite,joten suksikoot kuuseen :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulihan eilen viimein tehtyä se maali Foppa-kikalla eli kiekko yhdellä kädellä häkkiin. Tämä tapahtui läpiajossa, kun kaverin veskari tuli vastaan. Taisi ratkaisuni yllättää hänet täysin. ;)

Samassa pelissä tein kauniin soolomaalin: Tomas Kaberle kuljettaa kiekon koko kentän läpi muutamalla kärkikynällä ja lopuksi limppu rystyltä nätisti yläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Piti sitten kokeilla noita eashl drop-in pelejä, tähän asti tullut tahkottua vs pelejä ja normaali kausia. Onpa kyllä melkosta paskaa nuo pelit random-porukoissa, jokunen kymmentä peliä varmaan tullut nyt pelattua. Kiekon ku annat pois niin takaisin et saa. Pahin tähän mennessä oli pakki joka ei varmaan koko pelissä syöttäny kertaakaan, itse yritin siinä pakkiparina sinnitellä mutta eihän siitä mitään tule kun kerran annat sinne kiekon niin tilanne päättyy joka kerta joko paitsioon tai kiekon menetykseen... Itse nyt en mikään jäätävä kikkailija ole, vaan peli perustuu syöttelyyn vs peleissäkin, melko turhauttavaa näiden "kärkihyökkääjien" kanssa koittaa pelata. Aika poikkeuksetta voiton sitten vie se puoli jolla on joku tolkku joukkuepelissä, harvoin yksi loistava tatinvispaaja sitä peliä ratkaisee.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Piti sitten kokeilla noita eashl drop-in pelejä...

Itse menen mieluummin publa-otteluihin OTP-aulojen kautta kuin drop-in peleihin. Samoja pelejähän ne ovat, mutta aulan kautta pystyy sentään filtteröimään kansallisuuksien etc mukaan pelaajat.

Voi katsoa suomalaisen hostin, tai hostata itse pelin, niin ei ainakaan lägiin kaadu peli-ilo.

Se, että siellä sooloillaan, ei ratkea millään muulla kuin vakituisen kerhon etsimisellä. Tässä vaiheessa EASHL-historiaa suurin osa pelaajista on jo löytänyt itselleen kerhon ja pelaa noita drop-in-matseja vain huvikseen, tai uusia kortteja avatakseen. Todella harvoin mitään yhteispeliä löytyy, jollei sitten muutama samassa kerhossa pelaava käy lämmittelemässä peukaloita ennen tosipelien alkamista.

Muutamia vinkkejä jotka saattavat parantaa pelikokemusta:

- Filtteröi aina pelaajat aulassa yhteyden mukaan, lähde mukaan vain peleihin missä Suomi-Ruotsi-Euro-hostaaja. Vaikka kuinka peli väittäisi että jollain jenkillä tai kanukilla on kolmen vihreän palkin yhteys, lägi on automaattinen heidän hostaamissa peleissä.

- Jos pelihuoneessa on valmiiksi samalla puolella useita pelaajia odottelemassa muita pelaajia, pelaavat he joko samassa kerhossa tai ovat "tutustuneet" OTP-peleissä. Joka tapauksessa heillä on edes jonkinlainen yhteispeli hallussa, ja vastapuolella on hankalaa pelata sooloilijoiden kanssa heitä vastaan.

- Pelipaikkoja valitessa jos omalla puolella maalivahti menee viimeiseksi ja pitkän harkinnan jälkeen, harkitsisin pelistä poistumista jos välität stateista mitään. Liian usein tuollaisilla molkeilla on ilmeisesti tarkoitus pelkästään pilata muiden peli-ilo, hassutella tolppien välissä siihen asti kunnes peli on 6-0 vihulle. Pakkipaikkojen kanssa sama juttu, ei niin vakavin seurauksin tietenkään, etenkin jos olet valmis hyökkääjänä vähän pudottamaan peliä alemmas pakkien sekoiluja paikataksesi. Jos itse pelaat siis pakkina, niin ei se kiekko sinulle tule viivalle, jollei käy todella hyvä tuuri hyökkääjien suhteen. Jos löytyy kiekkoa kierrättävä hyökkääjä, laita nimi muistiin ja pyri jatkossa samalle puolelle.

Toivottavasti löytyy hyviäkin matseja, verkkopelaaminen ei siitä paljoa parane kun se joukkuepeli sujuu. Tervetuloa EASHL-koukkuun joka tapauksessa!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tulihan eilen viimein tehtyä se maali Foppa-kikalla eli kiekko yhdellä kädellä häkkiin. Tämä tapahtui läpiajossa, kun kaverin veskari tuli vastaan. Taisi ratkaisuni yllättää hänet täysin. ;)

Samassa pelissä tein kauniin soolomaalin: Tomas Kaberle kuljettaa kiekon koko kentän läpi muutamalla kärkikynällä ja lopuksi limppu rystyltä nätisti yläkulmaan.

Vetää melkein sanattomaksi, niin kaunis maali varmasti oli. Tippa tulee linssiin. Voisit oikeasti värkätä jo oman ketjun missä aina kehut itseäsi ja montako ottelua olet voittanut. Ketään ei vaan kiinnosta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Vetää melkein sanattomaksi, niin kaunis maali varmasti oli. Tippa tulee linssiin. Voisit oikeasti värkätä jo oman ketjun missä aina kehut itseäsi ja montako ottelua olet voittanut. Ketään ei vaan kiinnosta.
I know, I know. Mitään muuta sanottavaa en täällä oikein keksi. Sinulle taas voisi luoda topicin, joka painottuu NHL-pelisarjan herjaamiseen. :P
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

I know, I know. Mitään muuta sanottavaa en täällä oikein keksi. Sinulle taas voisi luoda topicin, joka painottuu NHL-pelisarjan herjaamiseen. :P

Tai ehkä ketju, jossa puhutaan pelistä ilman, että keskustelijoilla on EA-värilasit päässä?
 
Jos ei aloitettaisi mitään hyvä peli-huono peli vääntöä taas.

Kaikki selkeästi suhtautuu peliin intohimolla koska vaivautuu edes kirjoittamaan kokemuksistaan tänne.

Omat saavutukset blogeihin, ja yleiset keskustelut tähän ketjuun.

Keskinäiset kinat priva-viesteillä niin ketju pysyy asiallisena ja informatiivisena.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Lopetan tämän turhan väittelyn tähän. Olen äskeisen vastaajan kanssa täysin samaa mieltä.

Mutta yksi kysymys: miksei tässä ketjussa saa lainkaan puhua omista saavutuksistaan pelissä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jos ei aloitettaisi mitään hyvä peli-huono peli vääntöä taas.

Kaikki selkeästi suhtautuu peliin intohimolla koska vaivautuu edes kirjoittamaan kokemuksistaan tänne.

Omat saavutukset blogeihin, ja yleiset keskustelut tähän ketjuun.

Keskinäiset kinat priva-viesteillä niin ketju pysyy asiallisena ja informatiivisena.

Hyvä pelihän tämä on, mutta on tässä niin saaaatanasti vikoja ja bugeja, että pitää nyt vähän kritiikkiäkin antaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Lopetan tämän turhan väittelyn tähän. Olen äskeisen vastaajan kanssa täysin samaa mieltä.

Mutta yksi kysymys: miksei tässä ketjussa saa lainkaan puhua omista saavutuksistaan pelissä?

Juurikin sen takia että ketju venyy ja paukkuu kohtuuttoman pitkäksi jos täällä alkaa jokainen kirjoittelemaan joka päivä omista saavutuksistaan. Enköhän ole ihan aiheesta kironnut peliä ja sen bugeja siinä missä moni muukin. Tosin en ole missään vaiheessa väittänyt että peli olisi täysin pelikelvoton, hyvääkin toki löytyy, ei tätä muuten jaksaisi pelata. :)
 
Ylös Bottom