Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuota yksinpelin kausimuotoa tullut nyt pelailtua ja eka kausi tuli päätökseen. Mites siirrytään seuraavalle kaudelle vai onko se entinen "Dynasty-muoto" jätetty kokonaan pois?

EDIT. Tutkiskelin vähän asiaa ja taitaa tuo Dynasty kulkea nykyään nimellä Be a GM. Siirrynpä siis siihen, koska kausimuodossa ei osunut silmään miten siirryttäisiin seuraavalle kaudelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EDIT. Tutkistelin vähän asiaa ja taitaa tuo Dynasty kulkea nykyään nimellä Be a GM. Siirrynpä siis siihen, koska kausimuodossa ei osunut silmään miten siirryttäisiin seuraavalle kaudelle.
Kausimuodossa voi tosiaan pelata vain yhden kauden.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Harva oikea kiekkoilija hakee älyttömiä pommeja siniviivalle, ja jos hakee niin ei kauaa pelaa ylimmällä sarjatasolla.

[video=youtube;5BfPMxBDHSo]http://www.youtube.com/watch?v=5BfPMxBDHSo[/video]

Kohdasta 2:10 eteenpäin Andy Sutton näyttää esimerkkiä siitä, että miten sparripeleissä EI pidä puolustajan pelata! :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Äsken vain häviäjät valittavat bugeista. Ja hienoa kun otit SM-pronssinkin esille. Kerro kun olet niin helvetin paljon kovempi pelaaja oletko sinä tienannut paljonkin rahaa pelaessasi NHL 12? Oletko sinä pääsemässä 200.000$ turnaukseen? Oletko sinä saavuttanut SM-mitaleja. Oletko kuinka kokenut EHL pelaaja? Oletko kuinka meritoitunut EASHLssä? Kuitenkin on varaa arvostella ja nauraa ''häviäjille, jotka valittavat bugeista''. Herranen aika ollaan sitten häviäjiä.

Omiin pelimääriin sen verran, että tässäkin versiossa on pelattu jo pari tuhatta peliä ja olin tämän NHL version ALUSTA LOPPUUN INTISSÄ. Siitä vain laskemaan matematiikkapää vai onko logiikkassani vikaa? Peli ilmestyi puolivälissä omaa armeijaa (Armeija alkoi heinäkuussa ja loppui tammikuuhun, pelin ilmestyessä syksyllä). EASHLää on pelattu tässä versiossa vajaa tuhat peliä. Be A GM:ää 4 kautta. KFIN-liigoja on pelattu päälle sata peliä. EHL:ää on väännetty. Ja NHL 12 on vielä ''pelikelpoinen'' puoli vuotta ennen seuraavaa versiota? Ja 08:han pelasin rehellisesti sanottuna no-lifesti. Useita tunteja joka päivä. Silloin kun EA:n lätkä tuntui realistiselta verrattuna ps2 versioihin. Miten peli on edennyt 08 versiosta? Kaikki parannukset mitä meillä on tänään käytössä olisi voitu muokata 08:sta suoraan. Valikon muutosta. Tekoälyä. Pelin tempoa. Pelimekaniikan hiomista. Nämä jos he tekisivät töitä. Mutta mielummin keksitään laittaa pari kehäraakkia peliin ja kutsutaan sitä ''Huge Announcementiksi'', EA:n suurin julkistus ikinä heidän mielestään. Mifoni riemuitsee ja ja juhlistaa EA:n parhautta. Voi vit(t)tu. Ainoa mitä ei olisi 08:sta 12 saatu on nuo pelimuodot, kuten HUT ja EASHL.

Ja totta kai tämä on bisnestä, hyvä sataan otteeseen mainittu huomio. Pointti on, että kuulumme Pasilasta tuttuun kategoriaan ''maksava asiakas'', ja meillä on oikeus valittaa. Itse asiassa sitä vaaditaan nykyään kun muuten asiat eivät tule tehdyksi. Juuri sinun kaltaiset sankarit, jotka eivät EA-laseiltaan näe ongelmia, eivätkä siten valita niistä, estävät pelin kehittymisen. Jos Nokia tekisi tänään ainoana matkapuhelimia ja niissä on ongelmia, ostaisitko? jos koet sen tarpeellisena ja mukavana viihdykkeenä. Aika moni keski-ikäinen perheen isäkin pitää NHL:ää tärkeänä viihdykkeenä, oli siinä bugeja tai ei.

Ja kuten aikaisemmin sanottu, tiesin jonkun ottavan säälittävän ''Älä sitten osta'' -kortin viime sivun viestissä :D:D Jos tienaan tästä pelistä satoja dollareita ja nyt mahdollisesti kaiken natsatessa 70.000$ niin miksi en osta? Ja jos nautin lätkästä ja EASHLstä, joka on NHL-sarjan paras pelimuoto, jossa bugit eivät merkkaa kun maalissa on ihmisvahdit, niin minkä takia en osta? Keksi parempia argumentteja ja ajattele ennenkuin kirjoitat tai jätä kirjoittamatta.

Faktat ovat mielipiteitäni.

Kiitoksia vaan tästä. Päivä lähtee aina hienosti käyntiin, kun saa noin hyvän syyn nauraa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kiitoksia vaan tästä. Päivä lähtee aina hienosti käyntiin, kun saa noin hyvän syyn nauraa.

Ei yllätä. Väistelet jatkuvasti kysymyksiäni ja sitten kiukuttelet, kuinka mielipiteeni ovat faktoja. Toivon, että sinäkin jossain myöhemmässä elämän vaiheessa heräät ja osaat vaatia parempaa kuin vain sen minkä tarjotaan. Ikävä kyllä et ja kuulut siten kategoriaan, jotka eivät löydä pelistä yhtään bugia ja valistavat kuinka EA:n kiekko on jääkiekon simulaatio (toki samalla kun otat esille kuinka hyvä olet tässä pelissä), ja tällä tavalla juurikin oikeuttavat omat bugimaalinsa, jossa pyörivät maalin takana koko pelin ja johdon saatua saavat pyörivät omassa päässä. Sitten haetaan Youtubesta yksi pätkä historian aikana kuinka joskus oli käynyt kertaalleen sadan vuoden aikana ja perustat mielipiteesi siihen (''Hei Suomi - Valko-Venäjä pelissä Valko-Venäjä pelasi aikaa oman maalin takana111!!!11''.....). Ja vastaavasti heität volttia kun kuulet EA:n julkistavan Huge announcementtina pari keski-ikäistä pelaaja, joka AINAKIN pilaa realismin, jos nämä peliin ottaa. Pelaajat eivät ole edes erikoisia vaan tekevät ne samat kikat ja laukovat täysin samanlailla kuin jokainen muukin, eli sekään ei anna tekosyytä hehkuttaa tuota.

Muutenkin jokainen pelaaja on identtinen eikä minkäänlaista eroa pelityyliin ole, vaikka ennen peliä sanottiin kuinka, jokainen on nyt oma ainutlaatuisensa. Zetterberg on jo yksinläpi kun ennustaa kiekonriiston. Ovechkin hakee laukausta koko ajan (pelissä toki lämärillä, kun oikeassa elämässä hän laukoo suurimmaksi osaksi ranteelta; hyvää tutkimustyötä EA <3). Ja niin edelleen. Peli on tuonut helvetinmoiset verkko-ongelmat ja HUT-pelaajat repivät housujaan kun kalliit kortit katoavat. EASHL:ää on vaikea pelata, kun suurimmalla osalla on alkanut outo piikitys, joka esiintyy satunnaisesti. Pelit eivät lataudu. Fysiikat on kustu (mene, vaikka hipaisemaan maalivahtia KIRJAIMELLISESTI vihellyksen jälkeen. Joko pelaaja ja tai maalivahti mahallaan, vaikka osuma vastaa hyttysen osumaa ihmiseen. Tai huidotaan maalin läpi kiekkoa?). Isaaru taisi edellisillä sivulla mainita hyvän listan. Jos et näe vikoja edes sen listan lukemisen ja testaamisen jälkeen.

''Huonot pelaajat käyttävät bugeja tekosyynä'' :D:D Juu saisit multa turpaan 10-0 jos käyttäisin bugeja :D:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelaan be a proota tossa QMJHL liigassa ja play-offit menossa. Yksi pelaaja loukkaantui mun ketjussa jo runkosarjassa ja hänen tilalle tuli toinen. Nyt se ei ole enää loukkaantunut mutta ei tule takas pelaamaan. Katoin loukkaantumisraporttia ja siellä ei ole mitään. Ihmettelen vaa koska tää pelaaja on yks parhaimpia pelaajia joukkueessani ja on hyvin tehnyt pisteitä mutta ei pelaa. Toinen ongelma on se että mun joukkueen kakkosmaalivahti pelaa kokoajan maalissa ja ykkösveska on varalla. Enkä ite voi vaihtaa veskojen paikkoja ja ottaa tätä yhtä hyökkäjää kokoonpanoon koska peli on be a pro?. Vai voinko? outoo. Tietääkö joku mistä johtuu ? Saako näitä pelaajia pelaamaan millään tavalla pelaamaan? Asetuksista löysin jotain taktiikanvaihdoista. Oon koittanu niitäkin muunella mutta ei auta. Argh

Kiitos ! :)

Sulla on sama juttu kun itellä...olen alottanut tuolta junnuliigasta 3 kertaa (erinäiset jäätymiset ja asetusten testauskausi) ja joka kerta pelannut 2-3 kautta (lähes 600 ottelua QMJHL ja OHL)
Mut itse asiaan,eli ekalla kaudella kun sun joku pelaaja loukkaantuu,on se koko kauden poissa (yleensä se on just yks parhaimmista),tämä on täysin bugi juttu,en ole onnistunut ohittamaan sitä mitenkään,kyseinen pelaaja kuitenkin tulee mukaan taas seuraavalla kaudella ja olenkin itse ottanut sellasen "ajatuksen" et se pelaa jossakin "lainalla"jos ei tule takasin kokoonpanoon loukkaantumisen jälkeen :D
Nyt pelaan itse toista kautta ja samaa ongelmaa ei ole,eli taitaa olla sen ekan kauden "jumitus",tosin moket mulla ei ole menneet tuolla tavalla et 2-mokke pelais koko ajan,joten se saattaa olla ihan valmentajan oma kikka tai sit olen ohittanut sen jotenkin kummasti...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihan mukava näin sivusta seurata tätä one-timer keskustelua kun ite osun koko kiekkoon suoraansyötöstä tuskin jokatoinen kerta, ärsyttäähän se jos joku perustaa pelinsä pelkästään niihin vaikka ei niillä edes maalia tekisi. Itseäni ärsyttää eniten sellainen vastustaja joka perustaa pelinsä pelkästään mailan nostamiseen (miten muilla?), niin ärsyttävää. Ehkä sen takia kun ite pelaan classicohjauksella ja en osaa ite sitä tehdä, (voiko classicohjauksella sen tehdä?). Olis kiva olla itekkin ärsyttävä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihan mukava näin sivusta seurata tätä one-timer keskustelua kun ite osun koko kiekkoon suoraansyötöstä tuskin jokatoinen kerta, ärsyttäähän se jos joku perustaa pelinsä pelkästään niihin vaikka ei niillä edes maalia tekisi. Itseäni ärsyttää eniten sellainen vastustaja joka perustaa pelinsä pelkästään mailan nostamiseen (miten muilla?), niin ärsyttävää. Ehkä sen takia kun ite pelaan classicohjauksella ja en osaa ite sitä tehdä, (voiko classicohjauksella sen tehdä?). Olis kiva olla itekkin ärsyttävä.

Pelaan itse myöskin klassisilla (ja muuten vituttaa samalla tavalla se mailan nostelu)...mailaa saa nostettua L1+kolmio,mut turhan usein se kerkeää ottaa tappelun L1:stä ennen kolmion painamista ja se muuten huitasee ihan holtittomasti käsille vastustajaa...en tiedä onko se sit sen ideakin et huitoo vaan mihin sattuu,ihmeellinen komento kuitenkin pelaajalle...ja jäähy tulee lähes 9/10 kerrasta kun sen teet. 4-5 kertaa max. pelissä sitä käytän just sen takia.
Noilla normaalinäppiksillähän se nostaa siististi mailaa vastustajalta ja jäähy jää viheltämättä turhan usein juuri sen takia kun se ei osu sormille heti...

On klassisista näppiksistä hyötyäkin,sillä itse en osaa syöttää takanapista...X:stä on muutenkin tottunut syöttämään ja sen syötön voimaa saa säädettyä paljon paremmin kuin siitä takana olevasta "jousinapista".
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelaan itse myöskin klassisilla (ja muuten vituttaa samalla tavalla se mailan nostelu)...mailaa saa nostettua L1+kolmio,mut turhan usein se kerkeää ottaa tappelun L1:stä ennen kolmion painamista ja se muuten huitasee ihan holtittomasti käsille vastustajaa...en tiedä onko se sit sen ideakin et huitoo vaan mihin sattuu,ihmeellinen komento kuitenkin pelaajalle...ja jäähy tulee lähes 9/10 kerrasta kun sen teet. 4-5 kertaa max. pelissä sitä käytän just sen takia.
Noilla normaalinäppiksillähän se nostaa siististi mailaa vastustajalta ja jäähy jää viheltämättä turhan usein juuri sen takia kun se ei osu sormille heti...

On klassisista näppiksistä hyötyäkin,sillä itse en osaa syöttää takanapista...X:stä on muutenkin tottunut syöttämään ja sen syötön voimaa saa säädettyä paljon paremmin kuin siitä takana olevasta "jousinapista".

Joo kyllä classicohjaus on ihan ok vaikka sieltä jotain toimintoja pois jääkin, joskus koittanut pelata uusilla asetuksilla mut heti kun tulee tosipaikka ni sormet menee vanhoihin näpiköihin. Tullut pelattuu -94 segan ajoista asti noin. Taidan jättää tuon mailannostamisen opettelematta:) ja ennenkuin kukaan provosoituu tästä niin tarkoitin tällä mailannostamisella sellaista kokoaikaista huitomista, en sillointällöin tapahtuvaa. Onko sulla heittää mitään vinkkiä saako tolla classicohjauksella heitettyy mitään kikkoja vai onko venytys ainoa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelaan itse myöskin klassisilla (ja muuten vituttaa samalla tavalla se mailan nostelu)...mailaa saa nostettua L1+kolmio,mut turhan usein se kerkeää ottaa tappelun L1:stä ennen kolmion painamista ja se muuten huitasee ihan holtittomasti käsille vastustajaa...en tiedä onko se sit sen ideakin et huitoo vaan mihin sattuu,ihmeellinen komento kuitenkin pelaajalle...ja jäähy tulee lähes 9/10 kerrasta kun sen teet. 4-5 kertaa max. pelissä sitä käytän just sen takia.
Noilla normaalinäppiksillähän se nostaa siististi mailaa vastustajalta ja jäähy jää viheltämättä turhan usein juuri sen takia kun se ei osu sormille heti...

On klassisista näppiksistä hyötyäkin,sillä itse en osaa syöttää takanapista...X:stä on muutenkin tottunut syöttämään ja sen syötön voimaa saa säädettyä paljon paremmin kuin siitä takana olevasta "jousinapista".

Mailannostamisen saa kuriin jos pitää kiekon poissa puolustajan lähettyviltä (kiekon harhauttaminen toiselle puolelle) ja välttää suuria äkkiliikkeitä. Mailannosto on tehokkaimmillaan kun pelaaja kiemurtelee. Tällöin kiekko karkaa lähes varmasti kulmaan.

Ja kun ylempänä kiukuteltiin ''mailannostamisesta'', niin jumalauta miten sitten pitää puolustaa. Rynnimällä? Aletaanko mailannostoistakin vääntämään bugia? Herranen aika. Itse en käytä mailannostamista, kuin harvoin. Lähinnä keskityn R1 poken käyttöön ja yritän olla taklaamatta pelissä mahdollisimman harvoin. Ja tämä yksinkertaisesti siistä syystä, että taklaaminen kuuluu ITSELLÄNI häviävään pelityyliin. Taklaaminen tuo mahdollisuuden suihkuihin ja ENNENKAIKKEA ohi rynnimiseen, jota ei pokella tapahdu. Ikävää vain, että se poke on suhteellisen tehoton, lukuunottamatta maalinedustaa, irtokiekkoja ja osin syötönkatkoissa. Mailannosto on tehokas jos pelaaja hakkaa oikeata tattia harhauttaakseen esim. 1v1 tilanteessa, jossa oikein ajoitettu nosto lopettaa ainakin harhauttelun joskin kiekon pois saanti on epävarmaa, kun mailat tuppaavat tässä versiossa laskevan helvetin nopeasti takaisin kiekkoon.

Muuten se mailannosto kääntyy vastustajaa vastaan, jos sitä nimenomaan käyttää yksinomaan ja puolustuksesta puuttuu monipuolisuus. Mailannostaminen kuitenkin kuuluu jääkiekkoon..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja kun ylempänä kiukuteltiin ''mailannostamisesta'', niin jumalauta miten sitten pitää puolustaa. Rynnimällä? Aletaanko mailannostoistakin vääntämään bugia? Herranen aika.QUOTE]

Ei jumalauta, juurikin totesin , että ennenkuin kukaan provosoituu tarkoitin tällä mailannostamisella jatkuvaa huitomista, en sen järkevää käyttöä;)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kyllä, taso 60 versus-peleissä on jälleen tosiasia. Sijoitus taitanee olla n. 280. Edellisessä matsissa kaveri pääsi ekan erän maaleillaan 2-0-johtoon, mutta tämän jälkeen ryhdistäydyin ja tein ottelun seuraavat kuusi maalia.

Nyt näyttää siltä ettei Mike Cammallerin vaihtuminen Rene Bourqueen olekaan niin mailmanloppu kuin sitä aluksi kuvitteli.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kiitoksia vaan tästä. Päivä lähtee aina hienosti käyntiin, kun saa noin hyvän syyn nauraa.

Hiukan kyllä ihmetyttää täälläkin tuo sinun sokeutesi ja tuo "pitää mielipiteitään faktoina" hokema. Nimim. Jaahas perustellut hyvin omat näkemyksensä ja tuonut esiin puutteita joita pelistä löytyy. Onko ne silloin mielipiteitä jos ne on monen muunkin peliä pelanneen toteamia virheitä joita peli sisältää = tässä tapauksessa faktoja eikä mistään hatusta heitettyjä väitteitä. Sama peli se on jokaisella muullakin eikä liikkeellä ole mitään satunnaisia "maanantaikappaleita". Pelien tekeminen on bisnestä, siinä olet oikeassa, mutta ei mikään asia kehity paremmaksi, jos aina vain tyytyy siihen mitä on saatavilla. Yhtä lailla monen muunkin tuotteen kohdalla homma on bisnestä, mutta jos menet ostamaan vaikka auton tai tv:n ja siinä on selkeitä puutteita tai vikoja niin tyydytkö vaan siihen mitä saat ja ummistat silmäsi selkeiltä virheiltä? Minä ainakaan en tyydy. Sama koskee pelejäkin vaikka nyt puhutaankin sarjasta josta julkaistaan joka vuosi uusi versio täysihintaisena.

Tämä sarja alkaa junnaamaan taas aivan liikaa paikallaan ja keskittymään kaikkeen epäolennaiseen oheishössötykseen, sama ilmiö jota oli havaittavissa jo vuosituhannen alkupuolella kun uudistukset oli lähinnä kosmeettisia.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mailannostamisen saa kuriin jos pitää kiekon poissa puolustajan lähettyviltä (kiekon harhauttaminen toiselle puolelle) ja välttää suuria äkkiliikkeitä. Mailannosto on tehokkaimmillaan kun pelaaja kiemurtelee. Tällöin kiekko karkaa lähes varmasti kulmaan.

Ja kun ylempänä kiukuteltiin ''mailannostamisesta'', niin jumalauta miten sitten pitää puolustaa. Rynnimällä? Aletaanko mailannostoistakin vääntämään bugia? Herranen aika. Itse en käytä mailannostamista, kuin harvoin. Lähinnä keskityn R1 poken käyttöön ja yritän olla taklaamatta pelissä mahdollisimman harvoin. Ja tämä yksinkertaisesti siistä syystä, että taklaaminen kuuluu ITSELLÄNI häviävään pelityyliin. Taklaaminen tuo mahdollisuuden suihkuihin ja ENNENKAIKKEA ohi rynnimiseen, jota ei pokella tapahdu. Ikävää vain, että se poke on suhteellisen tehoton, lukuunottamatta maalinedustaa, irtokiekkoja ja osin syötönkatkoissa. Mailannosto on tehokas jos pelaaja hakkaa oikeata tattia harhauttaakseen esim. 1v1 tilanteessa, jossa oikein ajoitettu nosto lopettaa ainakin harhauttelun joskin kiekon pois saanti on epävarmaa, kun mailat tuppaavat tässä versiossa laskevan helvetin nopeasti takaisin kiekkoon.

Muuten se mailannosto kääntyy vastustajaa vastaan, jos sitä nimenomaan käyttää yksinomaan ja puolustuksesta puuttuu monipuolisuus. Mailannostaminen kuitenkin kuuluu jääkiekkoon..

wtf?...mahdoitko nyt käsittää et kyse on KLASSISISTA OHJAUSKOMENNOISTA???
Se mailalla huitominen on eri asia kuin mailalla kiekon tökkiminen,mikäli sekotit nämä kaksi asia keskenään...sillä tökkimisellä saa kiekon puolustettua pois,nostamisella huitoo vastustajaa käsille KLASSISILLA NÄPPÄIMILLÄ on se perkele kun ei osata lukea! ja kyse ei ole mistään hiton bugista,tuntuu et se olet sinä joka niitä viljelee kun joka asia on sun mielestä muiden mielipiteenä bugi :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo kyllä classicohjaus on ihan ok vaikka sieltä jotain toimintoja pois jääkin, joskus koittanut pelata uusilla asetuksilla mut heti kun tulee tosipaikka ni sormet menee vanhoihin näpiköihin. Tullut pelattuu -94 segan ajoista asti noin. Taidan jättää tuon mailannostamisen opettelematta:) ja ennenkuin kukaan provosoituu tästä niin tarkoitin tällä mailannostamisella sellaista kokoaikaista huitomista, en sillointällöin tapahtuvaa. Onko sulla heittää mitään vinkkiä saako tolla classicohjauksella heitettyy mitään kikkoja vai onko venytys ainoa?

Itse käytän puolustamiseen just tuota neliöstä tapahtuvaa kiekon tökkimistä (karvausta) ja heittäytymistä laukauksissa,en oikeestaan koe tarvitsevani muita....samoin hyökkäyksessä noilla normi näppiksillähän X:llä voi suojata kiekkoa,mut mun mielestä oikealla tatilla saa ihan tarpeeksi vietyä kiekkoa sivuun jotta vastustajan maila ei sitä töki pois...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

wtf?...mahdoitko nyt käsittää et kyse on KLASSISISTA OHJAUSKOMENNOISTA???
Se mailalla huitominen on eri asia kuin mailalla kiekon tökkiminen,mikäli sekotit nämä kaksi asia keskenään...sillä tökkimisellä saa kiekon puolustettua pois,nostamisella huitoo vastustajaa käsille KLASSISILLA NÄPPÄIMILLÄ on se perkele kun ei osata lukea! ja kyse ei ole mistään hiton bugista,tuntuu et se olet sinä joka niitä viljelee kun joka asia on sun mielestä muiden mielipiteenä bugi :D

Ihan mukava näin sivusta seurata tätä one-timer keskustelua kun ite osun koko kiekkoon suoraansyötöstä tuskin jokatoinen kerta, ärsyttäähän se jos joku perustaa pelinsä pelkästään niihin vaikka ei niillä edes maalia tekisi. Itseäni ärsyttää eniten sellainen vastustaja joka perustaa pelinsä pelkästään mailan nostamiseen (miten muilla?), niin ärsyttävää. Ehkä sen takia kun ite pelaan classicohjauksella ja en osaa ite sitä tehdä, (voiko classicohjauksella sen tehdä?). Olis kiva olla itekkin ärsyttävä.

Mitä en osannut lukea ^. En tiedä missasitko pointtini, jossa pyrin viittaamaan Patjavillin viestiin? Kerrataan siis:

Ei ole helvettiäkään väliä kuinka sitä mailaa nostaa; huitomalla (rämppäämällä) tai rauhassa (rauhassa). Puolustava pelaaja saa mielestäni pakittaa kuinka haluaa ja kiekonriistotapoja on edelleenkin vain kolme: taklaaminen, mailannostaminen ja pokecheck. Mielestäni on outoa, että valitetaan jonkun käyttävän mailannostoa (ei ole ensimmäinen kerta, joskin yleensä se on R1 pokesta valitusta), mutta esimerkiksi pelkkään taklaamiseen perustuvaa puolustusta tullaan valittamaan tuskin koskaan ja sen voi kuka tahansa Holmes päätellä itsekkin.

Bugi taas ilmestyi viestiini seuraavasta syystä: Patjavilli ottaa kantaa one-timer keskusteluun joka on joidenkin suussa ollut ''bugimaali''. Bugeista voit edellisiltä sivuilta lukea. Hän ottaa vertauksena perään mailannostamisen (jatkuvan mailannoston), joka voidaan täten tulkita omaksi mielipiteeksi pelin viasta/bugista. Tämä suomen kieliopin mukaan.

Ymmärsitkö vai tarvitaanko vieläkin syvempää analyysia henkilöiden teksteistä ja niiden merkityksistä?

Lisäyksenä: kannattaa klassiset komennot heivata, koska se antaa muille tasoitusta komentojen ollessa suunniteltuja oletuksille. Ei ole edes kovin vaikea omaksua pienellä harjoutksella kyseiset ->
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitä en osannut lukea ^. En tiedä missasitko pointtini, jossa pyrin viittaamaan Patjavillin viestiin? Kerrataan siis:

Ei ole helvettiäkään väliä kuinka sitä mailaa nostaa; huitomalla (rämppäämällä) tai rauhassa (rauhassa). Puolustava pelaaja saa mielestäni pakittaa kuinka haluaa ja kiekonriistotapoja on edelleenkin vain kolme: taklaaminen, mailannostaminen ja pokecheck. Mielestäni on outoa, että valitetaan jonkun käyttävän mailannostoa (ei ole ensimmäinen kerta, joskin yleensä se on R1 pokesta valitusta), mutta esimerkiksi pelkkään taklaamiseen perustuvaa puolustusta tullaan valittamaan tuskin koskaan ja sen voi kuka tahansa Holmes päätellä itsekkin.

Bugi taas ilmestyi viestiini seuraavasta syystä: Patjavilli ottaa kantaa one-timer keskusteluun joka on joidenkin suussa ollut ''bugimaali''. Bugeista voit edellisiltä sivuilta lukea. Hän ottaa vertauksena perään mailannostamisen (jatkuvan mailannoston), joka voidaan täten tulkita omaksi mielipiteeksi pelin viasta/bugista. Tämä suomen kieliopin mukaan.

Ymmärsitkö vai tarvitaanko vieläkin syvempää analyysia henkilöiden teksteistä ja niiden merkityksistä?

Lisäyksenä: kannattaa klassiset komennot heivata, koska se antaa muille tasoitusta komentojen ollessa suunniteltuja oletuksille. Ei ole edes kovin vaikea omaksua pienellä harjoutksella kyseiset ->

En todellakaan väitä/tarkoita että se on jokin bugi tai pelin vika olisi! ja vielä kerran tarkennuksena, se on perseestä kun esim. oman maalin takaa lähdet ja ennen omaa siniviivaa mailaa on yritetty/nostettu/huidottu 10kertaa. näinhän se oikeestikkin menee vai?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Lisäyksenä: kannattaa klassiset komennot heivata, koska se antaa muille tasoitusta komentojen ollessa suunniteltuja oletuksille. Ei ole edes kovin vaikea omaksua pienellä harjoutksella kyseiset ->

Oletan ettet pelaa klassisilla ja oletan että et ole edes kokeillut niitä joten mikä helvettiä sää tarkotat tolla "R1 poke":lla?...tuskin löytyy klassisista komennoista? (e: R1:stä ei ole koko komennoissa muualla kuin yhdessä L1:n kanssa "syöksy/blokkaa")
Lueppa nuo viestit tuosta mailan nostamisesta ja korjaa tuo pointtisi niin että se vastaa juurikin noille klassisille näppäimille vastaavaksi,sillon voi ymmärtääkin asiasta jo jotain :D
Se mikä tässä auttaa ymärtämään = klassiset ja oletus-näppäimet ovat kaksi lähes täysin erilaista ohjauskomentoa,kaikki ei pelaa oletus-näppäimillä joten on turha niin myöskään olettaa niin ja varsinkaan tilanteessa jossa siitä on erikseen mainittu...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oletan ettet pelaa klassisilla ja oletan että et ole edes kokeillut niitä joten mikä helvettiä sää tarkotat tolla "R1 poke":lla?...tuskin löytyy klassisista komennoista? (e: R1:stä ei ole koko komennoissa muualla kuin yhdessä L1:n kanssa "syöksy/blokkaa")
Lueppa nuo viestit tuosta mailan nostamisesta ja korjaa tuo pointtisi niin että se vastaa juurikin noille klassisille näppäimille vastaavaksi,sillon voi ymmärtääkin asiasta jo jotain :D
Se mikä tässä auttaa ymärtämään = klassiset ja oletus-näppäimet ovat kaksi lähes täysin erilaista ohjauskomentoa,kaikki ei pelaa oletus-näppäimillä joten on turha niin myöskään olettaa niin ja varsinkaan tilanteessa jossa siitä on erikseen mainittu...

Klassiset ovat ps2 aikaa. Oletus on nykyään vakio ja klassinen on nykyään harvinaisuus. Ja R1 poke on POKE, kuten siinä lukee JOS huomasit... Vai pystyykö pelissä muulla tavoin pokettamaan kuin sillä yhdellä. Ja jos et ymmärrä poken suomenkielistä termiä niin googleta. Varmaan 99% pystyy tajuamaan jos on edes päässyt yläasteen englannin kursseista kunnialla läpi. (lue ole hyvä niin ymmärrät)

En kuitenkaan ala erottelemaan yhden tai kahden henkilön vuoksi, eri näppäinyhdistelmiä kiitos. Ennemmin asia menee, että ne yksi tai kaksi sopeutuvat oletuksiin joita suurin osa käyttää.

Enkä todellakaa ymmärrä miksi pitäisi muokata pointtini ''klassisille''. Osaatko lukea yhtään. Jos pelaatte klassisilla se on oma ongelmanne, mutta älkää valittako kuinka mahdotonta on nostaa mailaa niillä, samalla kun vastustaja hakkaa sitä jatkuvasti. Lue ja sisäistä. En jaksa takoa kymmentä viestiä ennenkuin yksinkertainen sanoma uppoaa. Kiukuttelun aihe on edelleen se, että vit(t)u älkää valittako, jos joku vastustajanne nostaa ainoastaan mailaa, koska se ei ole bugi eikä siten millään kiellettyä.
 
Ylös Bottom