Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jos mulla ei oo mittään sanottavaa, niin jätän kirjottamatta.. Entiiä sitte jos joku sinua kirveellä uhkaa että "KIRJOTA SINNE!!"

Mitäs sanottavaa tässä oli. ;)

Miten pelissä saa aikaiseksi sellaisen siniviivasumputuksen, missä vastustajat tuntuvat onnistuvan vai tuntuuko se itsestä vain siltä että oma siniviiva on reikäjuustoa?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitäs sanottavaa tässä oli. ;)

Miten pelissä saa aikaiseksi sellaisen siniviivasumputuksen, missä vastustajat tuntuvat onnistuvan vai tuntuuko se itsestä vain siltä että oma siniviiva on reikäjuustoa?

Laita pienin karvaus etkä rynni. Vaatii kärsivällisyyttä jos tuollain aiot pelata.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itse menen mieluummin publa-otteluihin OTP-aulojen kautta kuin drop-in peleihin. Samoja pelejähän ne ovat, mutta aulan kautta pystyy sentään filtteröimään kansallisuuksien etc mukaan pelaajat.

Voi katsoa suomalaisen hostin, tai hostata itse pelin, niin ei ainakaan lägiin kaadu peli-ilo.

Kiitos neuvoista. Koitin tuolta aulan kautta muutaman kerran, mutta jostain syystä porukka häipyi paikalta joka kerta juuri kun pelit olis pitäny alkaa. Ei kai sitten peliseura miellyttäny. Pitää tsekkailla miten toimii. Viivehän tässäkin tosiaan näkyy olevan välillä ongelma, kuten myös vs peleissä. Turhauttavaa. Nyt on sentään välillä ollut kunnon peliseuraakin, tänään paras peli oli jo loistavaa, kiekko liikkui joka jampalta ja mokkekin oli hyvä. Tulikin sitten heti 10-1 voitto, molemmat pelas täysillä joukkueilla. Varmaan toisilla oli sitä lagia, mutta kyllä oma pelikin kulki hyvin. Osa peleistä oli sitten sitä samaa shittiä kuin aiemmin, pakit tai mokke pelaa alussa ihan miten sattuu, ja parin takaiskun jälkeen häipyy paikalta. Mukava siinä sitten koittaa paikkailla vahinkoa. Noista parhaista peleistä jää kyllä sellanen fiilis että kai tätä pitää pelailla noiden vs pelien rinnalla. Jossain joukkueessa ois varmaan aika jees pelata, mutta kun tuota aikaa tahtoo olla aika vähän nykyihmisellä varata johonkin yhteissessioihin...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kiitos neuvoista. Koitin tuolta aulan kautta muutaman kerran, mutta jostain syystä porukka häipyi paikalta joka kerta juuri kun pelit olis pitäny alkaa. Ei kai sitten peliseura miellyttäny. Pitää tsekkailla miten toimii. Viivehän tässäkin tosiaan näkyy olevan välillä ongelma, kuten myös vs peleissä. Turhauttavaa. Nyt on sentään välillä ollut kunnon peliseuraakin, tänään paras peli oli jo loistavaa, kiekko liikkui joka jampalta ja mokkekin oli hyvä. Tulikin sitten heti 10-1 voitto, molemmat pelas täysillä joukkueilla. Varmaan toisilla oli sitä lagia, mutta kyllä oma pelikin kulki hyvin. Osa peleistä oli sitten sitä samaa shittiä kuin aiemmin, pakit tai mokke pelaa alussa ihan miten sattuu, ja parin takaiskun jälkeen häipyy paikalta. Mukava siinä sitten koittaa paikkailla vahinkoa. Noista parhaista peleistä jää kyllä sellanen fiilis että kai tätä pitää pelailla noiden vs pelien rinnalla. Jossain joukkueessa ois varmaan aika jees pelata, mutta kun tuota aikaa tahtoo olla aika vähän nykyihmisellä varata johonkin yhteissessioihin...

Sellanen vinkki vielä et jos mahdollista kannattaa pelata kotijoukkueella,en tiedä mikä tai miksi se vaan on yleensä voittava joukkue...oon pelannut 8 peliä vierasjoukkueessa esim.sparreja ja tilastot 1-7-0 ja taas kotijoukkueen puolella 32-5-2...pakko olla joku juju siinäkin...tosin tämä kannattaa jokasen itse testata,saattaa olla kyllä ihan tuuristakin kiinni :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen vinkki vielä et jos mahdollista kannattaa pelata kotijoukkueella,en tiedä mikä tai miksi se vaan on yleensä voittava joukkue...oon pelannut 8 peliä vierasjoukkueessa esim.sparreja ja tilastot 1-7-0 ja taas kotijoukkueen puolella 32-5-2...pakko olla joku juju siinäkin...tosin tämä kannattaa jokasen itse testata,saattaa olla kyllä ihan tuuristakin kiinni :)

Jokainen EASHLää pelannut tietää, että kotijoukkueen kapteeni on hostaaja. Olisiko se se juju?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jokainen EASHLää pelannut tietää, että kotijoukkueen kapteeni on hostaaja. Olisiko se se juju?

No sepä se juju sitten onkin...ihmekään et jotkut rynnii väkisin sinne oikealle puolelle tai sitten poistuvat jos täynnä :D



Sain oman ukon veteraaniksi,ilmeisesti loput parannuspaikat saa auki ihan jo pelkästään BAP:ia pelaamalla,tekee vaan maali per peli kaudella sit pelaa niin et jossakin on kaikki parannuspaikat käytössä ja yks tais olla ihan 2 kautta pelailua...jospa sitten trophyjä vielä metästäis,sit saa suksia kuuseen koko eashl... :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sellanen vinkki vielä et jos mahdollista kannattaa pelata kotijoukkueella,en tiedä mikä tai miksi se vaan on yleensä voittava joukkue...oon pelannut 8 peliä vierasjoukkueessa esim.sparreja ja tilastot 1-7-0 ja taas kotijoukkueen puolella 32-5-2...pakko olla joku juju siinäkin...tosin tämä kannattaa jokasen itse testata,saattaa olla kyllä ihan tuuristakin kiinni :)
Tää saattaa kuulostaa pöljältä, mutta tuossa mahdollisessa kotijoukkueena paremmin menestymisessä saattaa olla taustalla myös henkisiä/psykologisia syitä. Esimerkiksi punapaitaisilla joukkueilla on eräs etu siinä mielessä, että punainen on intohimon jne. väri ja lisäksi monet maailman huippujoukkueet lätkässä ja futiksessa pelaavat punaisilla paidoilla: Montreal Canadiens, Detroit Red Wings, Manchester United, Arsenal, Liverpool... jos ette usko minua, lukekaa eräs Jääkiekkolehden numero parin vuoden takaa. Mutta mielipidekysymyksiähän nämä ovat periatteessa.
 
Ei ole tätäkään ilmestymisen jälkeen tullut pelattua. Eilen sit innostuin taas ja olin unohtanut et tuohan tilttailee tosi herkästi. Meni monet pelit hukkaan ku unohdin tallennella. :/

Noh, ei voi mitään. Mut sit itse kysymys.

Mulla on umpisurkea maalivahti (be a gm pelimuoto) ja vapautui toiselta joukkueelta molari kesken kauden jonka nappasin itselle. No se meni aluksi tietty farmiin.

Koitin siirtää sitä NHL tiimiin mutta siellä on jo 23 pelaajaa. Kun yritän siirtää pelaajia farmiin niin herjaa palkkakatosta (johon on matkaa 15miljoonaa). Aikani kun räpelsin niin jäin siihen käsitykseen et jos siirrän yhdenkin pelaajan farmiin niin sillon olen käyttänyt liian vähän rahaa pelaajiin. Eli palkkakattoherja tuleekin siitä, eikä sen ylityksestä.

Onko tuolle tehtävissä mitään. En saa pelaajaa farmista ylös, enkä NHL:stä alas. En myöskään käsittääkseni kesken kauden voi kenenkään palkkojakaan nostella et tuo palkkakatto-ongelma poistuis?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko tuolle tehtävissä mitään. En saa pelaajaa farmista ylös, enkä NHL:stä alas. En myöskään käsittääkseni kesken kauden voi kenenkään palkkojakaan nostella et tuo palkkakatto-ongelma poistuis?

Pelaajavaihto jonkun bottijengin kanssa. Annat halvan ja hommaat kalliin, niin johan palkkakatto nousee.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuollahan tuo onnistu heti. :D :D

Vielä kun nuo uudet paidat jostain löytäis. Peli sanoo vaan et easports.com/nhl12 sivulle ku menee ni saa koodin jolla voi avata. Eipä vaan meikä löydä. Jos menee maaksi laittaa suomen ni pomppaa ihan eri sivulle sit jo.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt ostin konsolin + NHL 12 pelin, joten toinen NHL peli jota pelaan aktiivisesti NHL 2001 jälkeen... Nyt tullu pelailtua noita VS pelejä, ihan ok tehoilla 47 voittoo 20 tappiota. LVL taitaa olla 30...

Vähän lueskelin noita bugimaaleja, niin luetteko bugimaaliksi, kun kiertää maalin ja maalin edestä heittää yläkulmaan? Tuntuu aika helposti menevän nimittäin. Toinen kanssa mihin törmäsin oli kiekko viivaan ---> rannelaukaus ja heleposti sujahti alakulmaan, tuntuu että lämäri menee harvemmin sinne. En halua muuten noita bugimaaleja tehdä...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei ole tätäkään ilmestymisen jälkeen tullut pelattua. Eilen sit innostuin taas ja olin unohtanut et tuohan tilttailee tosi herkästi. Meni monet pelit hukkaan ku unohdin tallennella. :/

Noh, ei voi mitään. Mut sit itse kysymys.

Mulla on umpisurkea maalivahti (be a gm pelimuoto) ja vapautui toiselta joukkueelta molari kesken kauden jonka nappasin itselle. No se meni aluksi tietty farmiin.

Koitin siirtää sitä NHL tiimiin mutta siellä on jo 23 pelaajaa. Kun yritän siirtää pelaajia farmiin niin herjaa palkkakatosta (johon on matkaa 15miljoonaa). Aikani kun räpelsin niin jäin siihen käsitykseen et jos siirrän yhdenkin pelaajan farmiin niin sillon olen käyttänyt liian vähän rahaa pelaajiin. Eli palkkakattoherja tuleekin siitä, eikä sen ylityksestä.

Onko tuolle tehtävissä mitään. En saa pelaajaa farmista ylös, enkä NHL:stä alas. En myöskään käsittääkseni kesken kauden voi kenenkään palkkojakaan nostella et tuo palkkakatto-ongelma poistuis?

Raaka veto siihen tiputat yhdensuunnan pelaajan alas ja toivot jonkun muun seuran ottavan sen,sillonhan tulee tilaa kokoonpanoon...en oo kyllä noin jumiin saanut joukkuetta koskaan...:rolleyes: mut joo,ehkä tuo treidaaminen on paljon parempi keino kuitenkin :D

Paitakoodi:
2wg3gap9mvrth6kq
 
Ei auttanut yhdensuunnan pelaajakaan juuri sen vuoksi et palkka puoli ois jäänyt liian pieneksi. :) treidaus auttoi.

Kiitos koodista.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

1.On your USB flash drive make a folder named PS3
2. Within the PS3 folder make a folder SAVEDATA.
3. From there simply drag the entire BLUS .... folder into the SAVEDATA folder
4. Safely eject USB and insert into PS3
5. At the PS3 start screen, go to Game then scroll up to Saved Data Utility (PS3)
6. Find USB Device and press X
7. A file called "ultimate" rosters will show up with the NHL 12 icon of Steven Stamkos, press triangle and then Copy
8. You'll get prompted that there are already a file with this name do you want to overwrite. Click yes (there should be three prompts)
9. Load up the game and go to My NHL 12, then to Save/Load/Delete
10. Select Load and then rosters and the "ultimate" file should be there, select it and VOILA! The rosters loaded...

Mattg123:n ohjeet PS3:n rostereille.Huonon engalntini kanssa pääsen seiskakohtaan,eli en saa nuita rostereita näkymään.Helppi ois tarpeen!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

1.On your USB flash drive make a folder named PS3
2. Within the PS3 folder make a folder SAVEDATA.
3. From there simply drag the entire BLUS .... folder into the SAVEDATA folder
4. Safely eject USB and insert into PS3
5. At the PS3 start screen, go to Game then scroll up to Saved Data Utility (PS3)
6. Find USB Device and press X
7. A file called "ultimate" rosters will show up with the NHL 12 icon of Steven Stamkos, press triangle and then Copy
8. You'll get prompted that there are already a file with this name do you want to overwrite. Click yes (there should be three prompts)
9. Load up the game and go to My NHL 12, then to Save/Load/Delete
10. Select Load and then rosters and the "ultimate" file should be there, select it and VOILA! The rosters loaded...

Mattg123:n ohjeet PS3:n rostereille.Huonon engalntini kanssa pääsen seiskakohtaan,eli en saa nuita rostereita näkymään.Helppi ois tarpeen!

Eli kuudennen vaiheen jälkeen, näkyville tulee tiedosto nimeltä "ultimate" ja sen kohdalla on kuva Stamkosista, paina kolmiota ja kopio.
Saat ilmoituksen, että samalla nimellä on jo tiedosto ja haluatko tallentaa sen päälle. Paina Yes.
Käynnistä peli ja mene Oma NHL, siitä tallenna/lataa/poista.
Valitse lataa, ja sitten rosterit ja "ultimate" pitäisi näkyä siellä, valitse se ja sitten pitäisi olla rosterit ladattu.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jänskä bugi kävi ku pelasin veskalla.
Torjuin vedon, kiekko räpylässä. Vastustaja ottaa jäähyn->veska tiputtaa kiekon ja ottaa sen lapaansa, sitte pystyin vaan pyörimään enkä edes syöttämään. Kaikki siinä pörräs ympärillä ja katteli et mitä helvettii toi veska tekee :D
Siin meni ainaki 3 min peliaikaa erästä ennenku meni poikki ja tuli alotus...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eli kuudennen vaiheen jälkeen, näkyville tulee tiedosto nimeltä "ultimate" ja sen kohdalla on kuva Stamkosista, paina kolmiota ja kopio.
Saat ilmoituksen, että samalla nimellä on jo tiedosto ja haluatko tallentaa sen päälle. Paina Yes.
Käynnistä peli ja mene Oma NHL, siitä tallenna/lataa/poista.
Valitse lataa, ja sitten rosterit ja "ultimate" pitäisi näkyä siellä, valitse se ja sitten pitäisi olla rosterit ladattu.

Juuri noin teen,mutta rosterit eivät ole sitä mitä pitäisi.
 
Ylös Bottom