Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Miksi taktiikat vaihtuu kun menee peliin. Be a GM moodia pelailen. Valikoissa säädän taktiikat, mutta kun peliin asti pääsen niin ne ovat jotain ihan muuta ja kaiken kukkuraksi joka joukkuetta vastaan mielestäni erilaiset. Apuvalmentajaa ei pitäs päällä olla, eikä se ainakaan pelin aikana muuta niitä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miksi taktiikat vaihtuu kun menee peliin. Be a GM moodia pelailen. Valikoissa säädän taktiikat, mutta kun peliin asti pääsen niin ne ovat jotain ihan muuta ja kaiken kukkuraksi joka joukkuetta vastaan mielestäni erilaiset. Apuvalmentajaa ei pitäs päällä olla, eikä se ainakaan pelin aikana muuta niitä.

Sinulla joko asetuksista oman joukkueen taktiikkavaihdot jollain tasolla päällä (jolloin peli vaihtaa sinulle tilanteen mukaan automaattisesti) tai juurikin apuvalmentaja sähläämässä (apuvalmentaja ei vaihda taktiikoita pelin aikana, sillä sille on oma asetus asetuksista). Minulla on aina haluamani taktiikat niin kuin olen ne asettanut (ja vielä ensimmäisellä kaudella laitetut; ovat vielä muuttumattomat 8 kauden jälkeen :D).
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Loistavaa kun nyt saatiin SM-liigaankin täysin oikeat rosterit ja kentälliset. Jaksaa oikein kunnolla pelata Pelicansilla online-matseja. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toi oo nyt mikää vika verrattuna noihin lukuisiin muihin vikoihin pelin SM-Liigassa... Esim Hartwall Areena ilmiö

Se kuuluisa syy miksi itse en lämpeä tämän pelin sm-liigalle :D ei porilaisena voi pelata missään hartwall-areenassa ainakaan kotijoukkueena,ei sitten kirveelläkään :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Auttakaa joku, miten ne jotkut random mainokset tulee joskus harvoin niihin laitoihin ku pelaa nhl joukkueil? En oo kattonu et mitä mainoksii ne on mut kuitenki usein sellasii punasii mitkä ei oo läheskään jokaisessa pelissä mukana. Muutaman kerran NHL 10 pelissä ne ilmesty laitoihin ku pelasin Be A Gm modee mut tässä pelissä ei oo tullu melkee koskaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miksi taktiikat vaihtuu kun menee peliin. Be a GM moodia pelailen. Valikoissa säädän taktiikat, mutta kun peliin asti pääsen niin ne ovat jotain ihan muuta ja kaiken kukkuraksi joka joukkuetta vastaan mielestäni erilaiset. Apuvalmentajaa ei pitäs päällä olla, eikä se ainakaan pelin aikana muuta niitä.
Sama homma oli jo NHL 11 kanssa. Tässä tosiaan on ihan sama mitä tuossa päävalikossa laittaa taktiikoiksi, kun ne on pelin alkaessa ihan mitä sattuu, sekä joukkueen taktiikat että ketjukohtaiset...Mutta tottuuhan siihen että käy ennen joka matsia säätämässä ne takaisin tai sitten lennosta vaihtaa matsin aikana.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

En tiedä onko tämä oikea topic mut kysyn nyt kuitenkin, eli ostin Samsung plasma teeveen PS51D535AW mallin. Ja ongelma on se että kun pelaan NHL12 niin pelissä jää näyttää tummalta ja sit kun laitan pausen niin se jää on taas kirkas! Töllöä kun kattoo niin valkoinen on valkoinen! Asetuksista oon koittanut ottaa kaikki auto asetukset poiskin mut ei auta...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toi oo nyt mikää vika verrattuna noihin lukuisiin muihin vikoihin pelin SM-Liigassa... Esim Hartwall Areena ilmiö

Mua ei henkilökohtaisesti paljon kiinnosta missä kaukalossa peliä pelataan vaan enemmänkin noi pelaajat ja tieto siitä että pelaajat ois pirun helppo korjata jos vain kiinnostais.
(esim. varmasti saa jonkun suomalaisen tekemään tuon duunin heidän puolestaan puoli-ilmaiseksi, kun täysin ilmaiseksikin riittää tekijöitä)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miksi taktiikat vaihtuu kun menee peliin. Be a GM moodia pelailen. Valikoissa säädän taktiikat, mutta kun peliin asti pääsen niin ne ovat jotain ihan muuta ja kaiken kukkuraksi joka joukkuetta vastaan mielestäni erilaiset. Apuvalmentajaa ei pitäs päällä olla, eikä se ainakaan pelin aikana muuta niitä.

Jollain toisella forumilla oli tuohon asiaan ohjetta, joka meni jotenkin näin. Kun olet siellä päävalikossa ja lähdet tekemään taktiikkamuutoksia niin käy ennen ensimmäistä muutosta olkanäppäimen avulla AHL-joukkueen taktiikoissa. Tule sitten sieltä takaisin NHL-joukkueeseen, tee tarvittavat muutokset ja poistu valikosta. Itselläni kikka on ainakin toiminut ja taktiikat ovat pysyneet muuttumattomina.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

onkohan nuo taktiikka-asetukset sama juttu kun lataa bap:n,sieltä joutuu ääniasetukset ja näyttöasetukset laittamaan joka kerta uusiks,eli ne eivät vaan pysy siinä mihin ne jätit...Itseäni tuo ei pahemmin haittaa,on tullut rutiinia jo laittaa ne joka kerta kohdalleen...
NHL11:ssahan oli sama tuon tuomarien toiminnan kanssa,eli jos laitoit sinne "autenttinen" ja selasit valikoita eteenpäin ja menet pois,se palautui automaattisesti siihen "rento" asentoon,mut jos poistuit heti sen asetuksen laiton jälkeen,se pysyi päällä...

E: Onkohan muuten porukoilla jäätyillyt peli enään vai korjasiko joku päivitys sen kokonaan,itselläni on pari kertaa jäätynyt viimisimmän päivityksen jälkeen mut olen pystynyt tavallaan ohittamaan sen tallentamalla pelin aina joka pelin välissä siihen oikeeseen tallennuskansioon (BAP siihen mihin olet sen ekalla kerralla tallentanut),tosin tämä ei auta onlinessa pelaavilla vissiin...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

E: Onkohan muuten porukoilla jäätyillyt peli enään vai korjasiko joku päivitys sen kokonaan,itselläni on pari kertaa jäätynyt viimisimmän päivityksen jälkeen mut olen pystynyt tavallaan ohittamaan sen tallentamalla pelin aina joka pelin välissä siihen oikeeseen tallennuskansioon (BAP siihen mihin olet sen ekalla kerralla tallentanut),tosin tämä ei auta onlinessa pelaavilla vissiin...

Joo mul ainaki on alkanu tapahtumaa jäätymisii. Sunnuntaina pelasin 3 peliä tietokonetta vastaa ja jokaisessa pelissä kuva jääty totaalisesti jossai vaiheessa ottelua, kertaalleen jopa silloin kun lauoin kiekon maaliin. Ja sitä ennen ei ole ollut mitään ongelmaa pitkään aikaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Alottelin tossa ton Be a Pro:n uudestaan vaikeimmalla tasolla ja nyt on takana about 30 peliä tehoilla 7+34. Oon aikamoinen umpiplaymaker, saas nähä saanko ton 25 maalia kasaan ennen runkkiksen loppua.
 
Sinulla joko asetuksista oman joukkueen taktiikkavaihdot jollain tasolla päällä (jolloin peli vaihtaa sinulle tilanteen mukaan automaattisesti) tai juurikin apuvalmentaja sähläämässä (apuvalmentaja ei vaihda taktiikoita pelin aikana, sillä sille on oma asetus asetuksista). Minulla on aina haluamani taktiikat niin kuin olen ne asettanut (ja vielä ensimmäisellä kaudella laitetut; ovat vielä muuttumattomat 8 kauden jälkeen :D).

En löytänyt kyl mitään asetuksia koko apuvalmennukselle nyt kun koitin etsiä. :D taktiikan vaihdot on pois päältä.

Ja joka matsissa näköjään samat asetukset, mutta ne on eri kuin siellä valikoissa ole säätänyt.
 
Ylös Bottom