Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Esimerkiksi Audacityllä saa hyvin lisättyä äänenvoimakkuutta.

Nyt luin vasta tätä ketjua pidemmälle. Jos sinulla on valmiiksi biisi mp3-muodossa, niin käytä sellaista ohjelmaa kuin mp3gain MP3Gain Downloads ja sillä kun analysoi ekana biisin ja laittaa tasoksi 100+ db:tä, niin pitäisi jo kuulua änärissä. Kokeilemalla löydät oikean tason.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aiemmin jo kirjottelinkin tänne siitä että olisiko sm-liiga rostereiden tekijöillä mahdollisuuksia jaella noita pelaajien muutettuja kokonaisuuksia jotenkin meille ps3:en pelaajille. sm-liigaa ois tarkoitus alotella, mutta hirveästi innostusta ei ole kun pelaajien taitotaso nyt on mitä on...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kaikenlaista tullut vastaan online peleissä, mutta tämä oli kohtuu uutta. Vastustaja päätti jokaisen hyökkäyksen kulmaan laidan viereen, josta lähti takaperin luistelen kohti maalia ja yritti sillä tavalla survaista etukulmasta kiekon sisään. Pari kertaa onnistui, mutta sen jälkeen sain blokattua tuon paskakikan pois. Kaikenlaisia pellejä sitä riittää...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Aiemmin jo kirjottelinkin tänne siitä että olisiko sm-liiga rostereiden tekijöillä mahdollisuuksia jaella noita pelaajien muutettuja kokonaisuuksia jotenkin meille ps3:en pelaajille. sm-liigaa ois tarkoitus alotella, mutta hirveästi innostusta ei ole kun pelaajien taitotaso nyt on mitä on...

Hyvät uutiset:Roster Sharing on saatu toimimaan(keinon keksijä mattg123)
Huonot uutiset:Ainoastaan USA/Kanada-versioihin
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kaikenlaista tullut vastaan online peleissä, mutta tämä oli kohtuu uutta. Vastustaja päätti jokaisen hyökkäyksen kulmaan laidan viereen, josta lähti takaperin luistelen kohti maalia ja yritti sillä tavalla survaista etukulmasta kiekon sisään. Pari kertaa onnistui, mutta sen jälkeen sain blokattua tuon paskakikan pois. Kaikenlaisia pellejä sitä riittää...

Aika käheä tapa tehdä maaleja :DD
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itse omistan myöskin Samsungin Plasman ja ellen väärin muista kyseessä taitaa olla myöskin PS-sarja (en kyllä ole täysin varma tässä näin). TV on vajaan vuoden vanha, ja hyvin pelaa.

Sinun tapauksessa suosittelen vilkaisemaan PS3 asetukset, kuten ''skaalaimet'' yms. Sitten vielä käyt läpi kaikki TV:n asetukset ja kustomoit ne halutunlaiseksi. Yksi mahdollisuus on, että pelaat elokuva/peli-tila päällä, joka on nirmaalia tummempi (erityisesti elokuvatila). En mene vannomaan, mutta asetuksia pläräämällä pitäisi onnistua.


Täytyypä kokeilla! Oli vaan niin järkyttävä kuva ero kun siirsin pleikkarin olohuoneesta takkahuoneeseen, kun olohuoneessa on Samsung UE55C8705 55" 3D LED töllö!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

En kyllä ymmärrä...Mulla on noista Be A Legend ukoista vaan Roenick auki vaikka bap-ukko on ammattilainen ja eashl:ssakin ollaan tasolla supertähti...

Samoin just pelasin kauden loppuun 106 pistettä be a pro:ssa ja siltikin parannukset jotka on "tee luodulla bap-pelaajalla 70 tehopistettä kaudessa" lukossa edelleen...sain pari parannusta kylläkin auki ihan normaalisti tossa kauden puolenvälin kohdalla ja ne tuli tuosta kun nousin ammattilaiseksi...aika härö juttu!

E: eli toisinsanoen nuo parannukset/paikat jotka pitäs aueta tekemällä tarpeeksi pisteitä tai vastaavaa ei toimi jostain syystä...Tasoissa nouseminen avaa niitä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

En kyllä ymmärrä...Mulla on noista Be A Legend ukoista vaan Roenick auki vaikka bap-ukko on ammattilainen ja eashl:ssakin ollaan tasolla supertähti...

Itsekin ihmettelin tätä kun oma bap-ukkoni oli ammattilainen (nykyään jo legenda) eikä ollut tuosta be a legendista auennut kuin ainoastaan Roenick. No sitten eksyin paikkaan suoritusten seuranta ja selailin siellä statseja ja auenneita pelaajakortteja. Sitten kun menin pois niin huomasin, että be a legendista oli auennutkin lisää pelaajia. En tiedä oikein, että mitä siinä tapahtui, kävin vain suoritusten seurannassa ja katselin niitä statseja ja pelaajakortteja ja kun menin sieltä pois niin ne pelaajat olivat vain auenneet...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itsekin ihmettelin tätä kun oma bap-ukkoni oli ammattilainen (nykyään jo legenda) eikä ollut tuosta be a legendista auennut kuin ainoastaan Roenick. No sitten eksyin paikkaan suoritusten seuranta ja selailin siellä statseja ja auenneita pelaajakortteja. Sitten kun menin pois niin huomasin, että be a legendista oli auennutkin lisää pelaajia. En tiedä oikein, että mitä siinä tapahtui, kävin vain suoritusten seurannassa ja katselin niitä statseja ja pelaajakortteja ja kun menin sieltä pois niin ne pelaajat olivat vain auenneet...

Ahaa...peli siis jotenkin ei huomaa sitä et olet jo suorittanut vaaditut tehtävät ja sille pitää näyttää ne. Tämä ei ole mitenkään epänormaalia tälle pelille. Muutamat asetuksetkin toimii näköjään juuri noin että täytyy valikoita selailla ja toiset asetukset ei pysy niinkuin ne olet laittanut (äänet ja näyttöasetukset ainakin bap)tms.

Odottelen et saan tuon Gretzky-jutun auki,toivotavasti aukeaa,ei tarvi kun pelata 2 kautta ja voittaa Ted Lindsay-palkinto.
Vai onkohan tämä jokin kikka millä EA saa ihmiset ostamaan nuokin parannusjutut...yks +5 maksaa jo 1,95€ ja tuo Gretzky-pakettikin 3,95€,piruuttani kattelin noiden hinnatkin :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No ja mitähän helvettiä tämä on :D "Käytä yhdellä kaudella enintään 39 ottelua 50 maalin tekemiseen" sain just kasaan 11 maalia tokalla kaudella :D yhteensä uralla nyt 50 maalia...eli toisinsanoen peli luulee mun pelaavan ekaa kautta edelleen,se selittää miksi nuo parannusjutut on lukossa vieläkin!! aika hemmetin härö juttu :D mut hyvä et selvis :D


E: vielä lisäyksenä et tuolla kun kattelee noita ihme virstaanpylväitä..."sijoitu pistepörsissä top5 pistepörssiin 20 kertaa uralla" perässä on 0 vaikka yhden kauden pelasin ja olin sijalla 2 :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eli jos täällä on kiinnostuneita ja sellaisia, jotka eivät ole huomioneet turnaus osiota tällä foorumilla; minulla olisi asiaa teille.

Suomen todennäköisesti kovin liiga saatellaan kohta käyntiin ja hakuaikaa on jäljellä jonkin aikaa enää. Kaikki, joita kiinnostaa voivat käydä laittamassa hakemusta.

Turnaus on saanut hyvän vastaanoton ja saamme jatkuvasti eri TOP-100 pelaajilta hakemuksia ja kiinnostuksen osoituksia. Kaikki, jotka ovat kyseisestä kiinnostuneita olisi syytä laittaa mahdollisimman pian hakemusta vetämään. Asiallisuus ja muut sosiaaliset taidot antavat plussaa :)

Tervetuloa!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikähän olis hyvä peliohjain tähän peliin?

Tilanne on mulla se että olen ihan tyytyväinen tähän vakio-ohjaimeen, mutta noin kestäävyyden suhteen laadullisesti vaikuttaa todella paskalta. Olen omistanut pleikkarin (ja ensimmäisen NHL:n sitten ps1-aikojen) n. 3-4kk ja ohjain vetelee jo viimeisiään niin pitäisi päivittää ennen kuin hajoaa. Lähinnä jumittaa välillä yläsuuntaan tuo vasen tatti (kulunut jo?). Tuntuu ihan käsittämättömältä kun en kuitenkaan pelaa mitään 10h/pvä tms. PS2-aikaan jotain futista hakattu miljoona tuntia eikä sen ohjaimen kanssa ollut mitään ongelmia, eikä natise vieläkään kun kaivoin tuolta naftaliinista vertailtavaksi. Tää uusi natisi heti uudesta lähtien ja muutenkin... huoh...

No kuitenkin siihen asiaan... Omia johdollisia PC:n rumblepadeja kokeillut mutta ei ole oikein tähän hommaan sopivia, ainakaan minulle. Jotenkin niiden tattien liikeradat ei toimi tässä. Toivomuksena olisi hyvä kestävä ohjain missä olisi suhteellisen alkuperäisohjaimen kaltaiset liikeradat ja tuntuma. Saa tietenkin olla parempikin eikä hyvästä akkukestosta olisi haittaa. Vai onko se pakko ostaa lisää tälläsiä paskoja kalliilla ja pitää välttämättömänä kuluja pelaamista ajatellen?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikähän olis hyvä peliohjain tähän peliin?

Tilanne on mulla se että olen ihan tyytyväinen tähän vakio-ohjaimeen, mutta noin kestäävyyden suhteen laadullisesti vaikuttaa todella paskalta. Olen omistanut pleikkarin (ja ensimmäisen NHL:n sitten ps1-aikojen) n. 3-4kk ja ohjain vetelee jo viimeisiään niin pitäisi päivittää ennen kuin hajoaa. Lähinnä jumittaa välillä yläsuuntaan tuo vasen tatti (kulunut jo?). Tuntuu ihan käsittämättömältä kun en kuitenkaan pelaa mitään 10h/pvä tms. PS2-aikaan jotain futista hakattu miljoona tuntia eikä sen ohjaimen kanssa ollut mitään ongelmia, eikä natise vieläkään kun kaivoin tuolta naftaliinista vertailtavaksi. Tää uusi natisi heti uudesta lähtien ja muutenkin... huoh...

Suosittelen kelaamaan tuonne keskustelua ps3-konsolista osastolle - siellä on oikein hyvä ja avulias ketju ohjaimiin liittyen. Asiasta... itse olen onnistunut kolmesti takuuvaihdattamaan ohjaimen verkkokaupassa. Enää en ole kehdannut ja olen pelannut viime hetket Nykon Raven ohjaimella, joka on ainakin omaan käpälään kiva. Sitä on myös saatavilla Alternative versio, jossa on ne tatit xbox sijoittelulla.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikähän olis hyvä peliohjain tähän peliin?

Onko se alkuperäinen ohjaimesi SixAxis? Itellä tuntui lahoavan se ohjain käsiin, muovista näki läpi ja ruuveja putoili kun vähän väänsi :D DualShockit on paljon parempia laadultaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikähän olis hyvä peliohjain tähän peliin?

Tilanne on mulla se että olen ihan tyytyväinen tähän vakio-ohjaimeen, mutta noin kestäävyyden suhteen laadullisesti vaikuttaa todella paskalta. Olen omistanut pleikkarin (ja ensimmäisen NHL:n sitten ps1-aikojen) n. 3-4kk ja ohjain vetelee jo viimeisiään niin pitäisi päivittää ennen kuin hajoaa. Lähinnä jumittaa välillä yläsuuntaan tuo vasen tatti (kulunut jo?). Tuntuu ihan käsittämättömältä kun en kuitenkaan pelaa mitään 10h/pvä tms. PS2-aikaan jotain futista hakattu miljoona tuntia eikä sen ohjaimen kanssa ollut mitään ongelmia, eikä natise vieläkään kun kaivoin tuolta naftaliinista vertailtavaksi. Tää uusi natisi heti uudesta lähtien ja muutenkin... huoh...

No kuitenkin siihen asiaan... Omia johdollisia PC:n rumblepadeja kokeillut mutta ei ole oikein tähän hommaan sopivia, ainakaan minulle. Jotenkin niiden tattien liikeradat ei toimi tässä. Toivomuksena olisi hyvä kestävä ohjain missä olisi suhteellisen alkuperäisohjaimen kaltaiset liikeradat ja tuntuma. Saa tietenkin olla parempikin eikä hyvästä akkukestosta olisi haittaa. Vai onko se pakko ostaa lisää tälläsiä paskoja kalliilla ja pitää välttämättömänä kuluja pelaamista ajatellen?

Mun mielestäni sulla on vaan sattunut paska ohjain mikäli se on alkuperäinen ps3:n mukana tullut...yleensä nuo tatit kuluu juuresta poikki ennenkun alkaa olemaan ongelmaa sen varsinaisen "säätimen" kanssa (kuluminen myös aiheuttaa sen et tatti liikkuu "liikaa" jolloin säädin menee "yli")...
Jos taas on jälkeenpäin ostettu,tuo on ihan normaali ongelma et jää säädin "päälle",itsellä oli eka ostettu myöskin 3kk päästä samanlainen et jäi "jumiin". Tämä tosin lakkas hetkeksi kun avasin ja puhalsin sinne säätimen metallikuoren sisään jotta pölyt tuli ulos.
Itellä on jo 3:s ohjain pelkästään NHL12 ja 11 pelin aikana juuri kulumisten takia menossa.Itse suosittelen et kokeile 2-3 ohjainta ennenkun etsit toista vaihtoehtoa,jos ne kaikki menee samoin paskaksi,niin sillon on jo aika vaihtaa johonkin toisenmerkkiseen :)

Kannattaa varmaankin tuolta lukea myös asiaa näihin ohjaimiin liittyen mikäli on ongelmia:
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-peliapu/50748-ohjaimen-huolto-korjaus.html
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itsellä kolme ohjainta ja kaksi toimii moitteitta. Ensimmäinen alkoi oireilla vasta 2vuoden aktiivisen(päivittäisen) pelailun jälkeen ja hetkeä myöhemmin vasemman tatin muovista lohkesikin pieni pala pois. Putsailen viikoittain joka ohjaimen perusteellisesti, lisää huomattavasti käyttöikää. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Millohan mahtaa tulla roster päivitystä? Ois kiva pelailla Nashvillellä nyt ku siel on Radulov ja oishan se myös kiva et Penguinsilla ois Crosby.
 
Tuota, aamulla mielestäni rosterit latasin ennen duunia. Boksille siis, ehkä pleikka vähän myöhemmin mutta kohta kuitenkin.

Twitterissä oli myös maininta radulovista ja rosteripäivityksestä.
 
Ylös Bottom