Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Saattaa mennä mainostamisen puolelle mutta:

Playstation 3 Accessories & Playstation 3 Remote Controls & Cable For Sale - Free Shipping - DealExtreme ...tuolta kun selailee...

Ostin tuolta 3 tattiparia kun vanhoista oli kulunut semmosen 1.5 mm rannuille.... kesti kyllä usiamman viikon ennen ku tuli, mutta 1 €/ tattipari ei ollu kyllä paha + toimitus... ja sain kaks padia taas pelikuntoon... Oisko piirun verran pienemmät ku alkuperäset tatit, mutta eka illan jälkeen en enää huomannu mitään... ja tuolla on muitakin sisuskaluja padiin, huomattavasti halvempaa ku uusi padi, jos vähänkään pysyy ruuvimeisseli kädessä :)

Ja olen kyllä sitä mieltä että sony tekee tahallaan paskoja padeja... jos microsoft on osannut tehdä x-box 360 ohjaimen tattien ympärile sen kauluksen niin ettei ne tati kulu, niin miksi sony ei muka ole siihen kyennyt ??? :mad:
Konsoli ~300 € sis 1 padi, uus padi n. vuoden välein ~50 € + heti konsolin oston jäkeen toinen padi etä saa pelata, jos joku tulee kylään = enemmän tuottoa ku ite konsoleista... no joo.. foliohattu päähän ja viikonlopun viettoon :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuota, aamulla mielestäni rosterit latasin ennen duunia. Boksille siis, ehkä pleikka vähän myöhemmin mutta kohta kuitenkin.

Twitterissä oli myös maininta radulovista ja rosteripäivityksestä.

Jees. Näköjään on tullut tänää. Eksyin vasta nyt illalla boksin ääreen.

Online-lvl:ni nousi takaisin 61:een. Edellisessä matsissa Bostonia vastaan tein pari maukasta maalia. Ensimmäisessä Tim Thomas torjui kiekon ensin kilvellään, mutta kiekko pomppasi siitä ylöspäin ja lopulta verkon perukoille saakka. Toisessa tein pörsän Max Paciorettyn lauottua pikku mustan one timerilla miinuskulmasta patjan kautta sisään.

Mahtoi kaveria ketuttaa näiden maalien jälkeen. :D

Mikäköhän änäriäni vaivaa? :confused: Aloitin SM-Liiga kauden Pelicansilla ja tavallisesti joka toisessa pelissä käy tällä tavalla! :mad: Eli kun olen saanut pelin pelatuksi, poistun pelatusta pelistä, se alkaa lataamaan niitä valikkoja ja sitten yhtäkkiä peli jäätyy totaalisesti...sitten ei voi muuta kuin sammuttaa boxi ja sinne meni jo pelattu peli, eli se pitää pelata uudestaan. Jouduin kauden ensimmäisen pelin pelaamaan kolmesti ennen kuin se ei jäätynyt siihen kohtaan kun pelatun pelin jälkeen se alkaa lataamaan niitä valikkoja! Ei oikein innostaisi pelata kautta tällä tavalla! :(

Mikäköhän änäriäni vaivaa? :confused: Aloitin SM-Liiga kauden Pelicansilla ja tavallisesti joka toisessa pelissä käy tällä tavalla! :mad: Eli kun olen saanut pelin pelatuksi, poistun pelatusta pelistä, se alkaa lataamaan niitä valikkoja ja sitten yhtäkkiä peli jäätyy totaalisesti...sitten ei voi muuta kuin sammuttaa boxi ja sinne meni jo pelattu peli, eli se pitää pelata uudestaan. Jouduin kauden ensimmäisen pelin pelaamaan kolmesti ennen kuin se ei jäätynyt siihen kohtaan kun pelatun pelin jälkeen se alkaa lataamaan niitä valikkoja! Ei oikein innostaisi pelata kautta tällä tavalla! :(

Siis puhutko nyt siitä et se jäätyy päävalikkoon mentäessä vai siinä mistä poistutaan pelistä? (eli siis tavallaan niiden välissä) kokeile vielä aina ennen peliin menoa tallennat kauden (voi ehkä olla vaikutusta)

Siis puhutko nyt siitä et se jäätyy päävalikkoon mentäessä vai siinä mistä poistutaan pelistä? (eli siis tavallaan niiden välissä) kokeile vielä aina ennen peliin menoa tallennat kauden (voi ehkä olla vaikutusta)

Puhun siitä kun poistutaan juuri pelatusta pelistä. Esimerkki eilisestä: Voitin Bluesin 3-0, sitten katselin vähän pelin tilastoja ja kolme tähteä. Sitten poistuin siitä pelistä ja kun se on lataamassa sen kausimoodin valikkoa niin peli jäätyy. Kyllä, olen kokeillut sitä, että tallennan kauden ennen peliä, mutta on myös silloin jäätynyt. Itseasiassa tallennan joka pelin jälkeen että jos seuraava peli jäätyy niin menisi se edellinen ja tämä juuri pelattu peli kankkulan kaivoon. Eli kaksi pelattua peliä menisi silloin hukkaan siksi täytyy tallentaa joka pelin jälkeen. Äsken pelasin kolme peliä ja yhden pelin jouduin pelaamaan uudestaan...perseestä, todella perseestä! :mad:

EDIT: Nyt sain pelattua kolme peliä ilman, että jäätyi. Jes, toivottavasti se olikin siinä. Hämmennyttää vain, että mikä ihme oli syynä?

Puhun siitä kun poistutaan juuri pelatusta pelistä. Esimerkki eilisestä: Voitin Bluesin 3-0, sitten katselin vähän pelin tilastoja ja kolme tähteä. Sitten poistuin siitä pelistä ja kun se on lataamassa sen kausimoodin valikkoa niin peli jäätyy. Kyllä, olen kokeillut sitä, että tallennan kauden ennen peliä, mutta on myös silloin jäätynyt. Itseasiassa tallennan joka pelin jälkeen että jos seuraava peli jäätyy niin menisi se edellinen ja tämä juuri pelattu peli kankkulan kaivoon. Eli kaksi pelattua peliä menisi silloin hukkaan siksi täytyy tallentaa joka pelin jälkeen. Äsken pelasin kolme peliä ja yhden pelin jouduin pelaamaan uudestaan...perseestä, todella perseestä! :mad:

EDIT: Nyt sain pelattua kolme peliä ilman, että jäätyi. Jes, toivottavasti se olikin siinä. Hämmennyttää vain, että mikä ihme oli syynä?

Kuullostaa meinaa aika oudolta sinänsä,itelläkin luulin jo et kaikki jäätymiset on nähty mut tuo vasta kyrsiikin jos se jumii just ku on komea voitto alla jne...Toivotaan et tuo on vaan alkukangertelua,itellä tuntus olevan meinaa aina kauden 3 viimistä peliä et jäätyy teki mitä tahansa.
Muistaa vaan aina tallenta just ennenkun pelaa seuraavan pelin,usein jos siinä vielä kikkailee jotain ketjuja tai tilastoja tms. ni se jäätyy...Mulla ei ole jäätymistä ollu nyt kertaakaan ja 33 peliä kaudesta takana.

Kuullostaa meinaa aika oudolta sinänsä,itelläkin luulin jo et kaikki jäätymiset on nähty mut tuo vasta kyrsiikin jos se jumii just ku on komea voitto alla jne...Toivotaan et tuo on vaan alkukangertelua,itellä tuntus olevan meinaa aina kauden 3 viimistä peliä et jäätyy teki mitä tahansa.
Muistaa vaan aina tallenta just ennenkun pelaa seuraavan pelin,usein jos siinä vielä kikkailee jotain ketjuja tai tilastoja tms. ni se jäätyy...Mulla ei ole jäätymistä ollu nyt kertaakaan ja 33 peliä kaudesta takana.

No nyt alkaa näyttää siltä, että oli jotain alkukangertelua. Olen nimittäin jo kuusi peliä saanut pelattua ilman minkään näköisiä jäätymisiä. :)

Voiskos joku neuvoa reitin valikoissa apuvalmentajan poistamiseen. Tekee ihan ihme taktiikanvaihtoja enkä löydä mistään sitä valikkoa mistä sitä säädetään.

Ensin muutti joka otteluun taktiikat..nyt ne alko yks kaks pysymään mun asettamissa mutta nyt se muutteleekin kesken ottelun niitä..todella raivostuttavaa.

Koittanut täs etsiskellä itse mut ei osu silmiin.

No nyt alkaa näyttää siltä, että oli jotain alkukangertelua. Olen nimittäin jo kuusi peliä saanut pelattua ilman minkään näköisiä jäätymisiä. :)

Hieno homma :) tuossa saattaa hyvinkin olla jotain perää et jossakin kohtaa peli kangertelee ja jäätyilee useammin...

Voiskos joku neuvoa reitin valikoissa apuvalmentajan poistamiseen. Tekee ihan ihme taktiikanvaihtoja enkä löydä mistään sitä valikkoa mistä sitä säädetään.

Ensin muutti joka otteluun taktiikat..nyt ne alko yks kaks pysymään mun asettamissa mutta nyt se muutteleekin kesken ottelun niitä..todella raivostuttavaa.

Koittanut täs etsiskellä itse mut ei osu silmiin.

Slidereista. Siellä on kolme apuvalmentajan taktiikanvaihto juttua, joista yksi vastustajalle, yksi sinun joukkueelle ja yksi BaP valmentajille. Plärää sliderit, niin johan löytyy.

Be a gm moodissa bap on harmaana. Vastustaja mul on jossain puolivälin paikkeilla ja oma nollissa. Tuon siis olen kyllä löytänytkin ja aina pitänyt nollissa. Niissä lukee siis "taktiikan vaihdot" tms. Mutta onko se muka apuvalmentaja? Sit mulle on osunu joku bugi joka ei poistu vaikka aloittaa kauden uusiksi.

Kertokaas trophyistä tietävät.

"Versus Legend
Reach level 25 of online Versus"

Tuli vlopun aikaan naputeltua tuota 1 vs 1 pelejä ja saavutin ensin tuon LVL 25, mutta trophyä ei tullut.
Kokeilin sitten hävitä ja tipuin LVL 24 ja sitten taas voittoa.
Nyt LVL 26 ja 1764pts, eikä tuota pirun pokaalia tule..
EA sivuilla LVL näkyy kyllä ihan oikein.

Edit: Ulkomaalaiselta foorumilta lueskelin että se vaatii vissiin sen että ottelu pelataan loppuun. 70% vastustajista lähtee kesken kaiken pois...
Vaatii ilmeisesti niin että juuri se matsi pelataan loppuun missä LVL nousee tuohon 25? vai jos esim. nyt seuraavan matsin voitan niin pokaali kilahtaa?

Kertokaas trophyistä tietävät.

"Versus Legend
Reach level 25 of online Versus"
Edit: Ulkomaalaiselta foorumilta lueskelin että se vaatii vissiin sen että ottelu pelataan loppuun.
Noin se kai sitten on. Minulle tuo trophy kyllä tuli ihan normaalisti.

70% vastustajista lähtee kesken kaiken pois...
Aijaa... minulla taas ei.

Btw, oma levelini nousi taas kerran 61:een. Montrealilla olen lähes kaikki pelini (viime aikoina) pelannut. Muutama Pelicans-matsikin siellä joukossa on. Tavallisesti en ole Pelsulla viitsinyt NHL-joukkuetta vastaan pelata, mutta ei se joukkueiden välinen tasoero loppujen lopuksi haittaa lähes ollenkaan. Lasch, Hodgman & kumppanit pitävät maalinteosta huolen.

Be a gm moodissa bap on harmaana. Vastustaja mul on jossain puolivälin paikkeilla ja oma nollissa. Tuon siis olen kyllä löytänytkin ja aina pitänyt nollissa. Niissä lukee siis "taktiikan vaihdot" tms. Mutta onko se muka apuvalmentaja? Sit mulle on osunu joku bugi joka ei poistu vaikka aloittaa kauden uusiksi.

Kauden aloittaessa heti ekoissa valikoissa kun selaat R1 (vai oliko se R2):lla sieltä löytyy se apuvalmentajan juttu mistä saa valittua ainakin "kyllä", "vähäinen" ja "ei lainkaan". Muistakseni tuo löytyy ihan asetukset-osiostakin vielä kauden aikana,en ihan varma ole...mut tuo "vähäinen" pitäs vaan olla se joka laittaa uutta ukkoa ketjuun kun toinen loukkaantuu automaattisesti,muuta en ole huomannut sen tekevän.
Jos tuo oma taktiikanvaihtojuttu on nollissa ja apuvalmentaja pois,ni eihän sillon pitäs muuttua mikään taktiikka pelin aikana...kokeileppa vielä molemmat taktiikajutut pois kokonaan,ei noista tiedä jos ne vaikuttaakin molempien joukkueiden taktiikoihin keskenään kuten tekee bap:issa.

Uutta kautta ei raaskis kyllä alottaa enää. Luulis tuon tosiaan valikoista vielä löytyvän, mutta ei vain osu perhana silmiin. Täytynee taas kaivaa.

Uutta kautta ei raaskis kyllä alottaa enää. Luulis tuon tosiaan valikoista vielä löytyvän, mutta ei vain osu perhana silmiin. Täytynee taas kaivaa.

Löytyy. Se on siellä muistaakseni missä vaihdetaan pelin pituutta jne. Muutenkin peli kertoo aina, jos muokkaat ketjuja ja sinulla on apu päällä, että apu on tasolla vähäinen.

Mutta 100% varma, että se löytyy :)

Toi taktiikkahomma, ettei ne omat asetukset pysy vaan ne jotenkin mystisesti muuttuu aivan erilaiseksi pelin alkaessa, on bugi, joka oli jo viime vuonna. Siihen oli vinkki joltain muutamia sivuja takaperin tässä ketjussa, kun joku muukin tuota ihmetteli, selaa sivuja taaksepäin. Pitää käydä AHL-joukkueen puolella vaihtamassa taktiikat tms. ja sitten vasta vaihtaa NHL-joukkueen.

Mulla ainakin GM:ssä toimi tuo ja nyt ne taktiikat pysyy eikä tarvi joka matsissa kiekon tippumisen jälkeen käydä uusiksi ruuvaamassa, johon kyllä aika aika tottunut jo, tai teki lähinnä lennosta D-padilla...

Tossa on linkki mistä löytyy se vinkki miten tämä pitää tehdä että toimii:http://www.konsolifin.net/bbs/monia...-playstation-3-xbox-360-a-92.html#post1367238

Ilmeisesti tuo peli jotenkin olettaa, että pelaajan puolesta on sopivaa käydä vaihtamassa taktiikat, jos pelaajaa ei ole "kiinnostanut" käydä AHL-joukkueen taktiikoihin koskemassa, vaan ainoastaan NHL-joukkueen. Ite en koskaan AHL-joukkueen taktiikoihin ole koskenut (no, paitsi nyt) joten toi homma on rassannut aika kauan jo.

Noniin, kiitoksia neuvoista. Tosiaan pelin pituuden asetus sivuilta en oo käyny kattomassa. Otteluasetuksista koitin etsiä, mutta koitetaas myös tota AHL puolen taktiikkaa kun siellä en oo käynyt ollenkaan.

Mites muuten, pystyykö tässä mitenkään vaihtamaan joukkuetta kauden päätteeksi kuten esim fifassa?

Ylös Bottom