Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Lisätäänpä tuoho bugilistaan vielä:

- Peli saattaa hypätä kesken pelaamisen aloitustilanteeseen. ts. peli kelautuu itsestään taaksepäin ja jos olet sattunut tekemään vaikka juuri maalin, sitä ei hyväksytä.

Mikäs "mr.:llä" nyt sapettaa jos täällä tuodaan faktoja esille pelin heikkouksista? Oletko EA:n leivissä? :D

Joo, hyppii peli mistä millonki aiempaan alotukseen. Ärysttävintä on, että: Johdat 3-2, kolmatta erää 10 sec jäljellä, paitsio, hyppy taaksepäin, vastustaja tasottaa, jatkoajalla vastustaja tekee voittomaalin.

Ja Mr. Ymmärrän, jos sinulla sattuisi olemaan EA värilasit päässä, mutta tosiasia on, että pelissä on paljon bugeja. Voisit kertoa, että onko sinulle tullut bugeja vastaan. Jos ei, niin se on vaikea ymmärtää, että muut haukkuvat peliä bugiseksi. Esim: Kerroin bugeista kaverille, jolla ei niitä ollut, joka vastasi "Mitä sä oiken höpiset, eihän tässä pelissä ole ollenkaan bugeja" Vähän makuasia, miten ottaa NHL 12:sta pelinä...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Semmonen kysymys oli, että millai voi tehdä mailaratsastus/polviliuku tuuletuksessa täydellistä ympyrää kädellä? Kun jos pyörittää tattia niin tekee sekasin niitä kaikkia, että lyö nyrkillä tjsp?

L2/LT tekee mailaratsastuksen, neliöstä/x:stä(xbox) liukuu polviltaan ja oikeaa tattia kun rämpyttää vasemmalle niin pyörittää kättä ympäri.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo, hyppii peli mistä millonki aiempaan alotukseen. Ärysttävintä on, että: Johdat 3-2, kolmatta erää 10 sec jäljellä, paitsio, hyppy taaksepäin, vastustaja tasottaa, jatkoajalla vastustaja tekee voittomaalin.

Ja Mr. Ymmärrän, jos sinulla sattuisi olemaan EA värilasit päässä, mutta tosiasia on, että pelissä on paljon bugeja. Voisit kertoa, että onko sinulle tullut bugeja vastaan. Jos ei, niin se on vaikea ymmärtää, että muut haukkuvat peliä bugiseksi. Esim: Kerroin bugeista kaverille, jolla ei niitä ollut, joka vastasi "Mitä sä oiken höpiset, eihän tässä pelissä ole ollenkaan bugeja" Vähän makuasia, miten ottaa NHL 12:sta pelinä...

Se on varmasti tosiasia, että jotkut pelaajat kohtaavat paljon bugeja, mutta myös se on tosiasia, että jotkut pelaajat eivät kohtaa niitä juuri lainkaan. Itse olen ollut peliin erittäin tyytyväinen ja omalla kohdalla peli on jumittunut paljon harvemmin, kuin viime vuoden versio.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ja Mr. Ymmärrän, jos sinulla sattuisi olemaan EA värilasit päässä, mutta tosiasia on, että pelissä on paljon bugeja. Voisit kertoa, että onko sinulle tullut bugeja vastaan. Jos ei, niin se on vaikea ymmärtää, että muut haukkuvat peliä bugiseksi. Esim: Kerroin bugeista kaverille, jolla ei niitä ollut, joka vastasi "Mitä sä oiken höpiset, eihän tässä pelissä ole ollenkaan bugeja" Vähän makuasia, miten ottaa NHL 12:sta pelinä...
Voi myös olla, että eri pelimuodoissa sattuu ja tapahtuu enemmän kuin toisissa. Itsellä on Be a GM:ää takana nyt kolme kautta enkä ole mitään niiiin häiritsevää tässä huomannut (muuten tuskin viitsisi edes pelata, suosittelen teillekin siirtymistä muihin peleihin, jos ottaa niin hermoon ;)), päinvastoin paljon on menty eteenpäin NHL11:sta. Jotain pientä tullut toisinaan vastaan kuten tuo mainittu maalivahdin kiekonhaku maalin takaa jäähyn arvoisesti, muita bugeja en ole juuri noteerannutkaan. Onhan tässä sitä samaa kiekon pomppimista välillä kuin aiemmissakin että saattaa vähän helpot livahtaa, kuulunee asiaan...Pelaan custom-slidereilla joten koko peli tuntuu olevan aika eri maailmasta kun vertaa esim. online-matsiin jossa on väkisin default-asetukset (= ei niin nautittavaa).

Ainoastaan kerran on jumittanut matsin aikana, kun livenä pelailtiin 1vs1 jäi kolmas erä kesken. Ja jostakin syystä pari kertaa satunnaisesti jämähtänyt taas kesken valikoiden selailun, tämä tuntuu tapahtuvan joka vuoden änärissä vähintään kerran...

Ilveksen pelipaidat nyt sattuneesta syystä ottaa hieman päähän, mutta 99% tulee kuitenkin NHL:ää pelailtua joten so not.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tuli tälläinen bugi eteen... BAP:ssa lensin pelistä ulos laitataklauksesta 11sekunnin pelaamisen jälkeen. Silti pääsin vetämään rankkarin rankkarikisassa :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oon aina ihmetelly, että miten kaikkilla kerhossa lagaa lähes joka pelissä ja peli jäätyilee ym. Siis jokaisessa änärissä. En tiedä, onko mulla käyny vaan hyvä tuuri 3v putkeen, mutta 10:ssä ja 11:ssa en melkein kertaakaan lentänyt ulos ja yleensä yhteyskin hyvä. Tässä 12:ssa nyt oli pieni ongelma aluks (lensin joka pelist pois), mutta sitten ei oikeestaan oo ollut mitää ongelmia (laajakaistakaan ei ole mikään huippu) Pari kertaa on toki jäätynyt ja musiikit katoaa vähän väliä, mutta ei nyt niin usein kuin täällä kerrotaan. No kaipa mulla sit on käynyt hyvä tuuri..

Oonko ainut, kenen mielest GM on liian helppo? Mulla on tosin vastus normaalilla, mutta silti ei pitäis saada näin helposti Ovr. 100 tiimiä, varsinkin kun katossa tilaa se 15milliä. Tässä nyt kokoonpano kaudelta 2016-2017 (ketjut on erilailla pelis):


Benn(90)-Thornton(90)-Okposo(88)
Tatar(85)-Couture(90)-Skinner(90, B-)
Rodin(84,B-)-Anisimov(85)-Parker(81, B-)
Korpikoski(81)-Rexha(82, B)-Salmelainen (80, B-)

Burns(88)-Petrecki(85)
Clark(87)-McDonagh(84)
Johnston(81, B-)-Tukonen(84, B)

Niem (91)
Pickard (87, B)

Kaiken lisäks kaikilla avainpelaajilla on halpa ja pitkä soppari (esim. Benn 3mil 6v jäljellä), paitsi Thorntonilla, Skinerillä (Hankin just) ja Niemellä. +Farmista on tulossa pari huippua ja yks jostain Norjasta (kok 81, ikä 19 ja kehittyvyys B :D)

Joukkueena tossa on siis Sharks ja aloitin kanssa ihan oikeella kokoonpanolla, enkä draftilla. Minkähänlaisen tiimin sais, jos alottais draftilla ja varais kaikki parhaimmat junnut. Jos kaikille pistää heti alussa semmosen 3milliä ja 8 vuotta, niin aika huipputiimi tulis, vaikka oliskin palkkakatto :D

Tulikin vielä mieleen, että olisi kiva, jos änäri 13:ssa olis toi loukkaantumissysteemi vähän parempi. Loukkaantumisia tulee aika aidosti, mutta varsinkin AHL:än pitäis saada jokin juttu, jolla pystyis määrittään, minkälaiseen kokoonpanoon se apulaisvalmentaja pyrkii. Esim. Teet sen kokoonpanon valmiiks kauden alussa ja sitten aina, kun joku loukkaantuu, niin se apulaisvalmentaja osais ittestään laittaa siihen jonkun, joka sopii siihen ja sitten, kun se pelaaja on taas terve, niin laittaa sen siihen samalle paikalle takas. Ei esim kiinnosta yhtään, kuka vetää mun farmijoukkueen viidennen rankkarin, kun joku luokkaantuu.. :D Muutenkin minkähän takia peli tyrkyttää mun farmin kokoonpanoon kokoajan Pulkkisia, Pelechejä ym. vaikka heitin ne vapaisiin pelaajiin jo aikoja sitten.. Ei niillä oo edes sopimusta ja silti ne kokoajan änkee sinne kokoonpanoon.. :D

Taisin joskus kirjottaa tänne myös siittä, että skippaan kaikki viestit, joissa lukee "bugimaali". Hyvin oon onnistunut, sillä en oo törmänny vielä yhteenkään bugimaaliin, vaikka ton eashl ketjun mukaan tässä peleissä muuta ei ole.. :D Oikeesti menkää kattomaan yks lätkämatsi ja laskekaa, kuinka monta maalia tulee ranarilla.. Yllätytte varmaan, sillä suurin osa maaleista tulee ranareilla (en nyt tiedä, mistä ranuista ootte puhunu, ku oon skipannu ne viestit. Ei ne oo ainakaan mua häirinny..) Suosittelen muilleki sitä, että skippaatte "bugimaali" viestit, muuttuu peli paljon paremmaks, jos ei oikeesti tiedä, mikä on "väärin tehty maali"...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Muutenkin minkähän takia peli tyrkyttää mun farmin kokoonpanoon kokoajan Pulkkisia, Pelechejä ym. vaikka heitin ne vapaisiin pelaajiin jo aikoja sitten.. Ei niillä oo edes sopimusta ja silti ne kokoajan änkee sinne kokoonpanoon.. :D

Pulkkiset ja Pelechit(ja kaikki muutkin)pelaavat edelleen edellisen seuransa farmissa.Esim. kerran Edmontonin farmissa pelasi Strudwick ja Vandermeer sopimukstettomina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikäs "mr.:llä" nyt sapettaa jos täällä tuodaan faktoja esille pelin heikkouksista? Oletko EA:n leivissä? :D
Rehellisesti sanottuna olen. Itse en näe pelissä mitään heikkouksia esimerkiksi NHL 11:een verrattuna - lukuunottamatta paria tilttausta parisen kuukautta sitten. Piste. Minäkin lopetan tämän tähän.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ensimmäinen kokoelma huippuhetkiä kasassa. Suosittelen katsomaan tolla pikkuruudulla kun jossain vaiheessa prosessia laatu meni yllättävän mössöks. Jes!

[video=youtube;XcQwY-JkxFs]http://www.youtube.com/watch?v=XcQwY-JkxFs[/video]
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen tätä ketjua seurannut ja tosi moni valittaa jäätyilystä. Tapahtuuko tuota jäätyilyä enemmän offlinepelien kohdalla, koska itse olen pelaillut oikeastaan pelkkää EASHLää ja vähän HUTia ja peli on tainnut jäätyä yhden hassun kerran. Broidini on pelaillut taas oikeastaan plkästään Be A GM:ää eikä ole kyllä hänelläkään jäätynyt kuin kerran kaks.

Hyvä painos, vai..? :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen tätä ketjua seurannut ja tosi moni valittaa jäätyilystä. Tapahtuuko tuota jäätyilyä enemmän offlinepelien kohdalla, koska itse olen pelaillut oikeastaan pelkkää EASHLää ja vähän HUTia ja peli on tainnut jäätyä yhden hassun kerran. Broidini on pelaillut taas oikeastaan plkästään Be A GM:ää eikä ole kyllä hänelläkään jäätynyt kuin kerran kaks.

Hyvä painos, vai..? :)

Jäätyilyä tapahtuu onlinessa ja offlinessa, toisilla toisessa muodossa enemmän, toisilla vähemmän. Itse kuulun siihen surulliseen puolikkaaseen, jolla jäätyilyä on aina ja tulee aina olemaan :D.
Ja kyllä, sinulla on nähtävästi hyvä painos:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jäätyilyä tapahtuu sekä offline-, että online-moodeissa. Eniten ärsyttää Versus -jäätymiset, kun menee hyvät voittoputket ilman omaa sähläämistä/häviämistä katki EA:n kämmäilyjen vuoksi.
** Nimimerkillä 5-0 johdossa ja 0-3 luovutustappio jäätymisen/kaatumisen jälkeen. **
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eiköhän se peli jäätyile ihan jokaisella kun vaan tarpeeksi paljon pelaa, riippuen tietysti pelimuodosta kuinka paljon. Kellään ei varmaankaan sellaista "bugitonta" versiota löydy, vaikka ehkä "mr." onkin toista mieltä.

Tänään viimeksi versus onlinessa vastustajaa varmaan vitutti kun tasoitti pelin 2-2:een, mutta yhtäkkiä peli siirtyykin maalin jälkeen hänen päätyynsä josta kuittaan heti kaiken lisäksi maalin 3-1 ja voitan lopulta pelin. Ei tullut ragequittia mutta kiroilua kyllä perään ea:n paskasta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eiköhän se peli jäätyile ihan jokaisella kun vaan tarpeeksi paljon pelaa, riippuen tietysti pelimuodosta kuinka paljon. Kellään ei varmaankaan sellaista "bugitonta" versiota löydy, vaikka ehkä "mr." onkin toista mieltä.

Tänään viimeksi versus onlinessa vastustajaa varmaan vitutti kun tasoitti pelin 2-2:een, mutta yhtäkkiä peli siirtyykin maalin jälkeen hänen päätyynsä josta kuittaan heti kaiken lisäksi maalin 3-1 ja voitan lopulta pelin. Ei tullut ragequittia mutta kiroilua kyllä perään ea:n paskasta.

Jäätyilyä tapahtuu sekä offline-, että online-moodeissa. Eniten ärsyttää Versus -jäätymiset, kun menee hyvät voittoputket ilman omaa sähläämistä/häviämistä katki EA:n kämmäilyjen vuoksi.
** Nimimerkillä 5-0 johdossa ja 0-3 luovutustappio jäätymisen/kaatumisen jälkeen. **

Tää on siis aivan totta, peli siirtyilee ihan liian paljon. Hyvä etten nakannut koko peliä naapurin postiluukusta alas, joten päätin, että en pelaa Änäriä kolmeen päivään. Siis, ei ole ollut bugisempaa peliä aikoihin, mitä nyt 11:sta vähäiset bugit. EA: NHL = Puolivalmis peli :rolleyes: . Ja kun vielä pelasin onlinessa, niin jäätymiset otti niin päähän. Varsinkin yksi tapahtuma (noin kuukauden takaa):Tasasta peliä, kolmas erä loppuu lukemossa 9-9 ja jatkoajalla teen voittomaalin, mutta kun olen saamassa pucksit, niin pelipä päättää hypätä jatkoajan alkuun ja sitä en enää jaksa, vastustaja rankaisee :mad: Ja on saanut pelisarja kait vielä jotain "Paras urheilupeli" palkintoja, että kukakohan nekin päättää
Ja mikä Mr.:än haukkumisaalto tääne on syntynyt. Hänellä on vai oma mielipiteensä, niin kuin kaikilla.

(OT) Kloan, tais olla eka viesti :) HYVÄ! (OT)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Eiköhän se peli jäätyile ihan jokaisella kun vaan tarpeeksi paljon pelaa, riippuen tietysti pelimuodosta kuinka paljon. Kellään ei varmaankaan sellaista "bugitonta" versiota löydy, vaikka ehkä "mr." onkin toista mieltä.

Raptr:in mukaan noin 185 tuntia tätä hokkia pelattuna itsellä, EASHL/OTP+pari hassua HUT-matsia ja versusta myös, offlinessa BaGM kymmenkunta matsia ja päälle vielä kaksi kautta offline BaP:ia.

Nolla jäätymistä, jos ei kerhon harjoitushuoneen jumittumisia lasketa, niistäkin selviää päävalikkoon menemällä.

Tiedä sitten onko tuo "tarpeeksi" pelejä.

Kun peli pyrkii koko ajan olemaan nettiin yhteydessä, voisi heittää villin arvauksen että osa jumitteluista johtuu nettiyhteydestä?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olisi toooooodella hienoa jos saatais lopuillekin SM-liiga joukkueille maalilaulut yms. Itse kovana Jokeri fanina toivon että ilmestyisi Jokerien biisit. Onko crazyboy pahasti kesken loppujen SM-liiga joukkueiden musiikit? Itse voisin auttaa Jokerin kotipelien biiseissä vaikka tällä kaudella vasta yhden kotipelin olen käynyt katsomassa. Lähetä minulle vaikka lista yleisimmistä hallimusiikeista niin koitan muistella mitä jokerien peleissä yleisesti soi. ACDC on ollut viimevuosina vakiokauraa Jokerien kotipeleissä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itteäni on ruvennut hämäämään vaihtoaitiot. Siis, pelaaja taklataan oman vaihtoaition vieressä, niin KAIKKI vaihtoaitiossa olevat pelaajat vastustajia myöten suojaavat naamansa, eivätkä lopeta sitä, ennen kun erä loppuu. Ja seuraavassa pelissä sama kaava, mutta vaihtopenkit tyhjenevät :)eek:) Ja Vaikka sanoin, että pelaamisesta olisi taukoa, niin en jaksanut odottaa. Peli on hauska, mutta usein NIIN buginen :p

Ja kun jäätymisestä on niin paljon keskustelua, niin voisi melkeinpä ava uuden ketjun, jossa voisi keskustella NHL 12:sta bugeista ja ongelmista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itselläni sitten ilmeisesti myös "hyvä painos", sillä pelejä takana n.150 hutissa, n.60 verkkoliigoissa, muutama versus ja varmaan 200-300 pikapeliä, eikä ole jäätynyt kertaakaan... Bugeja on tullut vastaan kyllä hyvinkin tarkkaan kaikki mitä tässä ketjussa on mainittu, ja aivan liikaahan niitä on, mutta niin kauan kun ei ala kaatuilemaan koko paska, niin hyvä maku on kaiken kaikkiaan... Alustana siis XO...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olet täysin oikeassa. Maineeni sivustolla on varmaankin noussut toisille liian suureksi. :D

Tai sitten ihmisten mieliin jäivät älyvapaat kommenttisi pelin musiikkipaketeista ja ymmärtämyksesi siihen, että joillain pelissä tulee vastaan ongelmia useinkin ja että usein vika saattaa jopa olla EA:n tekemässä pelissä, eikä pelaajassa.
 
Ylös Bottom