Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Taivasvarjele mikä sieltä tulee

UUSI VIDEO | EA SPORTS

Vähän oli wtf fiilis kun kamerakulma ei näyttäny ollenkaa mitä maalintakana tapahtu ja yhtäkkii kiekko onkin maalis.

Vastustaja laitto pari valittua sanaa tuon jälkeen.
Minulla eräässä online-pelissä (jo toivonsa ottelun voitosta) menettänyt kaveri yritti jatkuvalla syötöllä laukoa maalin takaa, kun sinne vain pääsi. Videotakin olen tuosta joskus laittanut... ja olihan muuten lähellä, että yhdellä yrityksellä olisi tullut maali.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis mikä helvetti tuossa BaP:ssa on oikein vikana kun jengi ei kerta kaikkiaan osaa tehdä maaleja? Maaleja tulee peleissä siis ainoastaan silloin kun oma ukko kirmaa kentällä, niin omalle tiimille kuin vastustajallekin. Muut ketjut tekevät maaleja ehkä kerran kymmenessä matsissa. Alkaa mennä tuon takia kohta maku koko touhuun :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis mikä helvetti tuossa BaP:ssa on oikein vikana kun jengi ei kerta kaikkiaan osaa tehdä maaleja? Maaleja tulee peleissä siis ainoastaan silloin kun oma ukko kirmaa kentällä, niin omalle tiimille kuin vastustajallekin. Muut ketjut tekevät maaleja ehkä kerran kymmenessä matsissa. Alkaa mennä tuon takia kohta maku koko touhuun :mad:

Mitkäs asetukset sulla on?

Saman ongelman kanssa olen paininut oikeestaan aika hemmetin paljon ja saanut nekin jotenkin uomiinsa:

Pistä nyt ainakin vastustajan vaikeus pois kokonaan,se tekee jo paljon...
Ja se asetus "omat pelaajat paikkaa pelaajan virheitä" ( tietokoneapu) oletukselle...vaikka se tekeekin omasta pelistä helpompaa,nuo on vaan pakko olla noin jos meinaa et Datsyuk tekee enemmän kuin 2+2 kaudella...
Moken asetukset maski+se reagointinopeus ihan keskelle...ja jotta omat myös tappelee/ovat aggressiivisempia, kannattaa tappelut pistää täysille,se ei kovinkaan paljoa vaikuta oman pelaajan tappeluherkkyyteen...

*lihavoituna se tärkein*
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Moromoro! Aina hauska lukea kaikkien Be a GM-tarinoita joten jos vaan jaksatte kertoa niin :peukku:

Itse pelaan nykyyän Chicagolla ja 10 pelin jälkeen ketjukoostumukset näyttävät tältä.

Sharp-Toews-Kane (ylläripylläri)
Raymond-Bolland-Grabner
Brunette-Frolik-Okposo
Beleskey-M.Johansson-McMillan

Seabrook-Keith
Montador-Hjalmarsson
Lepistö-Leddy

Crawford
Emery

Hankinnoista sen verran että laitoihin halusin nopeutta, siksi Raymond ja Grabner, Okposo tuli mukana Grabnerin kanssa kun toiseen suuntan lähti Hossa,Mayers ja varausvuoro.
4 kenttään hain samasta seurasta kavereita jotta kemiat toimisivat :)

Puolustukseen en koskenut vielä koska alla on puolustuksen osalta pari loistavaa peliä, veskoihin en edes koske tällä kaudella ellei floppaa.


PS. Tietoa milloin tulee uus roster-päivitys pleikalle?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miten tuo EASHL keskiarvo menee? Onko se aivan kaikista pelatuista peleistä vai esim. viimeisestä 5-10:sta?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Viimeiset 20 peliä vaikuttavat keskiarvosanaan, mutta siten että viimeksi pelatut pelit vaikuttavat enemmän, ja sen pelipaikan arvosana jota olet pelannut eniten, vaikuttaa keskiarvosanaan eniten.

Kaava on siis simppeli:

Center grade x Center GP / Skater GP + RW grade x RW GP / Skater GP + LW grade x LW GP / Skater GP + D grade x D GP / Skater GP

Linkki asian selvitykseen:

EA Forums
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitkäs asetukset sulla on?

Saman ongelman kanssa olen paininut oikeestaan aika hemmetin paljon ja saanut nekin jotenkin uomiinsa:

Pistä nyt ainakin vastustajan vaikeus pois kokonaan,se tekee jo paljon...
Ja se asetus "omat pelaajat paikkaa pelaajan virheitä" ( tietokoneapu) oletukselle...vaikka se tekeekin omasta pelistä helpompaa,nuo on vaan pakko olla noin jos meinaa et Datsyuk tekee enemmän kuin 2+2 kaudella...
Moken asetukset maski+se reagointinopeus ihan keskelle...ja jotta omat myös tappelee/ovat aggressiivisempia, kannattaa tappelut pistää täysille,se ei kovinkaan paljoa vaikuta oman pelaajan tappeluherkkyyteen...

*lihavoituna se tärkein*

Pelaan vaikeimmalla vaikeustasolla eli supertähdellä. Vastustajan vaikeus onkin sitten nollilla ja myös tietokoneapu oletuksella, joten noista ei taida nyt olla apua. Kiitos silti.
Maskin siirsin kuitenkin keskelle ja veskarin reagointinopeus olikin jo siinä. Pitää vielä yrittää vaikka alentaa vaikeustasoa ja twiikata muita asetuksia sitä mukaa jos vaikka auttaisi.

Ihan uteliaisuudesta, miten hyvin olet saanut korjattua tuon ongelman omassa pelissä? Itselläni on kaudella tähän asti 61 pistettä, ketjukavereilla vähän päälle 40 ja lopuilla sitten tasaisesti 1-15. Ihan toivoton tilanne ei siis ole, vaikka kyllähän nuo poikkeaa muiden tiimien tehojen jakautumisesta aika huomattavasti. Meinaan vaan, että saako tuota mitenkään korjattua tuon enempää? :confused:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei kellään sattuis olemaan päivittettyjä sm-liigan kokoonpanoja PS3:lle?:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelaan vaikeimmalla vaikeustasolla eli supertähdellä. Vastustajan vaikeus onkin sitten nollilla ja myös tietokoneapu oletuksella, joten noista ei taida nyt olla apua. Kiitos silti.
Maskin siirsin kuitenkin keskelle ja veskarin reagointinopeus olikin jo siinä. Pitää vielä yrittää vaikka alentaa vaikeustasoa ja twiikata muita asetuksia sitä mukaa jos vaikka auttaisi.

Ihan uteliaisuudesta, miten hyvin olet saanut korjattua tuon ongelman omassa pelissä? Itselläni on kaudella tähän asti 61 pistettä, ketjukavereilla vähän päälle 40 ja lopuilla sitten tasaisesti 1-15. Ihan toivoton tilanne ei siis ole, vaikka kyllähän nuo poikkeaa muiden tiimien tehojen jakautumisesta aika huomattavasti. Meinaan vaan, että saako tuota mitenkään korjattua tuon enempää? :confused:


Kuullostaa ihan realistiselta,mutta montakos peliä tuohon 61 pisteeseen on takana ja mikä joukkue?

Myös riippuu missä joukkueessa pelaat ja tietysti mikä on joukkueen realistinen taso (esim. Detroit on "voittava" ja Columbus "häviävä" joukkue ) ja pelaajien ns.motivaatio...Uskomatonta kyllä,mut mun mielestä pelaajilla nyt NHL12:ssa on sellanen esim. pelasin Panthersissa,2. ketjussa oli kaveri joka teki 2+5 koko kaudella,tosin loukkaantui pari kertaa (arvot 84 muuan Versteeg) ja taas 3. ketjussa joku teki 30 pistettä (arvot 77).1. ketjun pelaajiin on sitten itsellä vaikutusta,joten ehkä siihen ei niinkään vaikuta pelaajien osaaminen...

Asetuksethan alunperin mulla on Supertähti ja sen alapuolella se pelityyli "Normaali"... sitten mailan katkeaminen -1 ja pelaajien arvojen vaikutus +1. "vastustaja oppii pelityylisi" ihan täysillä ja samassa valikossa ne jäähyjutut alhaalla täysillä -1. YV:llä muuten omat tekee yleensä parhaiten maaleja...
Näillä mulla toimii pelit ja ennenkaikkea oman joukkueen tekeminen ihan ok.

Se pisteiden jakautuminen ei kyllä mun mielestä mene samalla tavalla kuin muilla joukkueilla vaikka sen pitäs mennä...sitä en ole onnistunut korjaamaan oikein millään,se minkä luulisin siihen vaikuttavan olis tuo pelaajien arvojen vaikutus,se tuntuu vaikuttavan vain 80 arvoisien ja parempien peliin...ja sitten pelaajien väsyminen kannattaa kans pitää suht isolla,sillonhan valmentaja käyttää pelaajia joilla on virtaa,pääsee se 4. ketjukin jäälle.

Niin joo,itse pyrin paljon menemään vaihtoon heti kun se rinkula van ilmestyy jäälle,ilmeisesti se myös vaikuttaa tuohon joukkuepeli-parannuspistetasoonkin...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan bugi vai kuuluko NHL:n sääntöihin tämmönen:
Esim. vastustaja myllyttää mun alueella -> huidon -> jäähy tulossa -> maali tuleekin siirretyn rangaistuksen aikana -> silti 2min jäähy?

Tänään spottasin tämän online versus-ottelussa. Ei ainakaan sm-liigassa pitäis tulla tota jäähyä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan bugi vai kuuluko NHL:n sääntöihin tämmönen:
Esim. vastustaja myllyttää mun alueella -> huidon -> jäähy tulossa -> maali tuleekin siirretyn rangaistuksen aikana -> silti 2min jäähy?

Bugi tai sulle oli tulossa toinen jäähy samaan aikaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan bugi vai kuuluko NHL:n sääntöihin tämmönen:
Esim. vastustaja myllyttää mun alueella -> huidon -> jäähy tulossa -> maali tuleekin siirretyn rangaistuksen aikana -> silti 2min jäähy?

Tänään spottasin tämän online versus-ottelussa. Ei ainakaan sm-liigassa pitäis tulla tota jäähyä.
Yhdeltä lisäbugilta lukuisten muiden joukossa tuo vaikuttaa, ellei sitten se huitaisu osunut kasvoihin, jolloin saattoi olla tulossa 2+2 minuuttia, jolloin maalin syntyessä jäisi jäähyä kärsittäväksi vielä 2 minuuttia. Toinen bugiton vaihtoehto on tietysti sellainen, että tulossa oli kaksi erillistä jäähyä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Offline pelaajat (etenkin BAP ja GM) joilla peli jäätyy,olis tommonen pikku vinkki...kannattaa tallentaa itse peli siihen tallennuskansioon minkä olette luoneet joka pelin välissä,sillon ei jäädy,asia ei ole 100% varmaa,mut itse testasin nyt 4 päivää,eikä kertakaan jäätynyt,yli 50 peliä siis...ja mulla jo aiemmin mainitsinkin,niin on tämä "parhaiten" jäätyvä versio pelistä :D
Samoin vois olla onlinessa pelaville,esim. HUT:ia..ulos vaan hutista päävalikkoon,sitten takasin saattaa ehkästä myöskina siaa :) vois kyllä olla vaikutusta myös muihin pelimuotoihin...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan bugi vai kuuluko NHL:n sääntöihin tämmönen:
Esim. vastustaja myllyttää mun alueella -> huidon -> jäähy tulossa -> maali tuleekin siirretyn rangaistuksen aikana -> silti 2min jäähy?

Tänään spottasin tämän online versus-ottelussa. Ei ainakaan sm-liigassa pitäis tulla tota jäähyä.

Pelasitko valmiiksi jo alivoimalla tai ylivoimalla? Liigaan tuli viime vuonna sääntö jos alivoimalla on jäähy tulossa ja teet maalin sinä aikana niin tulee kuitenkin jäähy. Tämä sääntö ei kuitenkaan päde tasakentällisin 5vs5.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan mitenkään mahdollista millään slidereilla tai vaikeustason säädöillä saada nuo tekoälyn älyttömän halvat maalit loppumaan, tai edes vähenemään? Aloitin kausimoodin pelaamisen, ja meinaa yksinkertaisesti hermot mennä, sillä vaikka pelitapahtumia hallitsee mielin määrin, tekoäly tekee maalinsa joka tapauksessa, yleensä kaukovedoilla vähän siniviivan jälkeen, vaarattomista tilanteista, ilman maskia. Pelaan tähtipelaajalla. Ottaa pannuun, kun muuten pelitapahtumat ovat suht realistisia ja usein tiukkojakin vääntöjä, mutta sitten tekoäly tekee ne "varmat" maalinsa, joita on liki mahdoton estää, kun taas itse saa tehdä jumalattoman määrän työtä edes yhden maalin eteen, kun vastustajan molari pelaa jumalmoodi päällä. Tästä aiheesta on varmaan paljon jo täällä keskusteltu, mutta en jaksaisi ruveta kahlaamaan kymmeniä sivuja läpi. Ärsyttää kun noiden vaikeustasojen välillä ei ole balanssia - ammattilainen on aivan liian helppo, ja tähtipelaaja-tasolla tekoäly huijaa edelleen räikeästi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onkohan mitenkään mahdollista millään slidereilla tai vaikeustason säädöillä saada nuo tekoälyn älyttömän halvat maalit loppumaan, tai edes vähenemään? Aloitin kausimoodin pelaamisen, ja meinaa yksinkertaisesti hermot mennä, sillä vaikka pelitapahtumia hallitsee mielin määrin, tekoäly tekee maalinsa joka tapauksessa, yleensä kaukovedoilla vähän siniviivan jälkeen, vaarattomista tilanteista, ilman maskia. Pelaan tähtipelaajalla. Ottaa pannuun, kun muuten pelitapahtumat ovat suht realistisia ja usein tiukkojakin vääntöjä, mutta sitten tekoäly tekee ne "varmat" maalinsa, joita on liki mahdoton estää, kun taas itse saa tehdä jumalattoman määrän työtä edes yhden maalin eteen, kun vastustajan molari pelaa jumalmoodi päällä. Tästä aiheesta on varmaan paljon jo täällä keskusteltu, mutta en jaksaisi ruveta kahlaamaan kymmeniä sivuja läpi. Ärsyttää kun noiden vaikeustasojen välillä ei ole balanssia - ammattilainen on aivan liian helppo, ja tähtipelaaja-tasolla tekoäly huijaa edelleen räikeästi.

Eipä tohon ole muuta keinoa kuin moken asetukset ja tietty "tietokoneapu" joka kannattaa pitää oletuksella tai "harrastelija"lla...tekee omasta pelistä ehkä helpompaa,mut omat pakitkin tekee sit jotain...ja pelaa ihmeessä supertähdellä, saat oikeeta jääkiekkoa,tosin suosittelen kokeilemaan juurikin tuota tietokoneapua ja pelityyli-asetuksia muitakin :)

Testasin GM:ää pitkästä aikaa:
Kiihtyvyyttä varsinkin jos lisäät,et kerkeä ampumaan itse siniviivalta mut vastustaja kerkeää mikä on perseestä...ja turhan usein vastustaja vie kiekon alueelle ja yrittää väkisin saada ja saakin kiekon viivaan sit sielt kauhee pommi ja sisään,tämä on erittäin ärsyttävää...ja sit jos tulee reboundi, se hakee kiekon kulmasta ja uudestaan sama,välillä tuota ei kerkeä tai pysty katkasemaan,tulee 6-8 vetoa viivalta putkeen...(eli omat pakit ei osaa ottaa äijää tarpeeksi)

Sitten taas one-timerit on toeutettu niin että sen voit katkasta kun seuraat omalle alueelle mitä kiekon ylösvievä pelaaja tekee ja viime hetkellä katkaset syötön sen ja oman maalin edessä olevan pelaajan välissä,tämä on ihan hyvin toteutettu..tosin tämä johtaa yleensä just tohon "siniviivashow":hun...tai sitten se syöttänyt pelaaja saa kauhean spurtin ja jotenkin onnistuu siinä syötössä uudestaan...malinedustalla tuo omien pakkien toiminta on välillä ihan syvältä...ainoa mikä sitä edesauttaa on juurikin tuo tietokoneavun oletus tai harrastelija-asetus...ja mokella kannattanee pitää ne asetukset mitkä tulevat "normaali" pelityylin mukana,eli keskellä ja refleksit +1...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Juu, tänään tuli sitten rosteripäivitys ja ensimmäiset versus-ottelut ilman Cammalleria ja Bourquen pelatessa hänen tilallaan. Ihan ookoosti meni, mutta Bourquen ainoa vahvempi ominaisuus Cammyyn nähden on koko. Ja niitä heikompia osa-alueita Renellä riittääkin moneen menoon.
 
Ylös Bottom