Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Taikinapää

New Member
Tänne siis vain yksinpeli- Be A Pro:n tuloksia, tilastoja, bugeja, arvosteluja, kokemuksia, haukkumisia ja kehumisia.

Be A Pro-pelimuotoon ei ole kummoisia uudistuksia tullut, lukuunottamatta vaihtoja ja eläkkeelle siirtymistä. Kuitenkin uusi fysiikkamoottori ja tekoäly tuovat entistä hauskempia hetkiä tämän mahtavan pelimuodon parissa!

Korjatkaa toki, jos annoin virheellistä infoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Kaipa tänne voi kysymyksiäkin laittaa. Eli mitäs nyt tehdään, kun on NHL 12:ssa pelannut BAPpia 3 kautta ja haluaa siirtyä NHL 13 pariin. Jotenkin oletin, että homma on selvä, että kun peliin tuo NHL 12 profiilin, niin oma BAP-pelaajakin siirtyy NHL 13:een. Mutta eihän siitä siirtynyt muuta kuin nimi ja pelinumero! Statsit ja etenkin speksit katos tuhkana tuuleen. En helkkarissa jaksa alkaa uudestaan tahkoamaan millään 65 overall kaverilla. Vinkkejä mitä pitäis/vois nyt tehdä? Todella noloa jos yli 200 tunnin työ haihtuu vuosipäivityksessä tuhkana tuuleen. Itseasiassa, jos näin on, niin mielummin olisin jättänyt vuosipäivityksen tekemättä ja jatkaisin 12:n peluuta.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Valitettavasti NHL-pelisarjaan on vuosia jo kuulunut, että Be A Pro aloitetaan aina puhtaalta pöydältä, vaikka olisi 99 ovr ukko edellisessä pelissä. Kaipa tuolla haetaan, että pelaaja tottuisi pelin erilaisiin ominaisuuksiin "heikoissa" peleissä ja hitaammassa tempossa. Itse en tykkää myöskään, olisi mukava jos tulisi aina "haluatko siirtää kokemuspisteesi NHL 12:sta NHL 13:sta?" Sitten olisi "Ei" ja "Kyllä"
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Miksi en pääse ylivoimaan!? Olen joukkueen paras maalintekijä ja pisteiden tekijä (pelaan pakkia), olen kakkosparissa mutta en yvllä ollenkaan. Nousin juuri kakkospariin. Kauden alussa olin kakkosyvllä vaikka olin kolmosparissa.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Valitettavasti NHL-pelisarjaan on vuosia jo kuulunut, että Be A Pro aloitetaan aina puhtaalta pöydältä, vaikka olisi 99 ovr ukko edellisessä pelissä. Kaipa tuolla haetaan, että pelaaja tottuisi pelin erilaisiin ominaisuuksiin "heikoissa" peleissä ja hitaammassa tempossa. Itse en tykkää myöskään, olisi mukava jos tulisi aina "haluatko siirtää kokemuspisteesi NHL 12:sta NHL 13:sta?" Sitten olisi "Ei" ja "Kyllä"
No on todella syvältä kyllä. Jos olisin tämän tiennyt, niin en olis koskaan edes aloittanut pelaamaan koko pelimuotoa. Tai sitten en olis nyt päivittänyt 13:seen...

Mutta keksin kuitenkin jonkinlaisen ratkaisun tähän. Tärkeintä olis tietysti eka muistaa tai laittaa ylös suurinpiirtein ne statsit mitkä edellisen osan ukolla oli. Sitten luo uudessa änärissä uuden pelaajan, jolle laittaa nämä haluamansa arvot. Sitten pelaajavaihtojen kautta lykkää tämän luodun pelaajan siihen joukkueeseen missä oli tai mihin haluaa. Jos/kun tämä todennäköisesti oli joku NHL-joukkue, niin nyt voi sitten aloittaa be a nhl pro:n ja valita sieltä sen oman ukkonsa. Tosin tässä voi nyt käydä niin, että tämä "be a pro" kaveri kummittelee, jos kavereiden kanssa pelaa jotain "quick matcheja", koska tuon muutoksen joutu tekemään rostereihin...
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

No on todella syvältä kyllä. Jos olisin tämän tiennyt, niin en olis koskaan edes aloittanut pelaamaan koko pelimuotoa. Tai sitten en olis nyt päivittänyt 13:seen...

Mutta keksin kuitenkin jonkinlaisen ratkaisun tähän. Tärkeintä olis tietysti eka muistaa tai laittaa ylös suurinpiirtein ne statsit mitkä edellisen osan ukolla oli. Sitten luo uudessa änärissä uuden pelaajan, jolle laittaa nämä haluamansa arvot. Sitten pelaajavaihtojen kautta lykkää tämän luodun pelaajan siihen joukkueeseen missä oli tai mihin haluaa. Jos/kun tämä todennäköisesti oli joku NHL-joukkue, niin nyt voi sitten aloittaa be a nhl pro:n ja valita sieltä sen oman ukkonsa. Tosin tässä voi nyt käydä niin, että tämä "be a pro" kaveri kummittelee, jos kavereiden kanssa pelaa jotain "quick matcheja", koska tuon muutoksen joutu tekemään rostereihin...

On muuten hyvä idea! Itseäni ei kyllä haittaisi vaikka sieltä legendaarinen Paan Taikina kummittelisikin Vancouverin riveissä, koska pelaan kuitenkin aina tällä joukkueella. Kaveritkin vaan nauraisi että "mikä helvetti tuo "Paa" tuolla on, eihän semmoista ole olemassakaan!" :)
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Saako noi buustit ja trophyt avattua jos pelaa peleistä vaan vaikka viimesen sekuntin ja simuloi alun?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Jos en ole väärin ymmärtänyt, saat kp:tä ja buusteja vaikka simuloit koko pelin(?)
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Täällä on oikein oma ketjukin tälle..
Mikähän mahtaa olla vikana kun tuntuu että kukaan supertähdistä (Stamkos,Crosby,Malkin) eivät tee kuin korkeintaan piste/peli ja Ovechkin vie maalipörssin 60 maalilla,mutta kukaan muu ei tee edes 40:ä maalia? 5 kautta nyt kattellut ns. vierestä NHL:n pistepörssejä (itse pelasin junnusarjaa 4 kautta,siellä sentäs Yakupov teki 86 pistettä 68 peliin,enkä pelannut edes samassa joukkueessa) NHL:sä näkyi menevän niin,että pistepörssi voitetaan 84:llä pisteellä :mad: ...nyt pääsin ylös 5:lle kaudelle ja omat tehot on siellä 60 paikkeilla 40 peliin,29 maalia ja johdan kaikkea muuta kuin jäähypörssiä...
Sliderit ei tunnu toimivan (eikä vaikuttavan näihin juttuihin) ,laukausvoima ei muuta mitään,samoin tarkkuus...

Tiedän kyllä mikä vaikuttaa,se että lasken tason supertähdestä tähtipelaajaksi mutta sitten arvata saattaakin että tulee tehtyä hullut tehot...Muutoinhan mulla on asetukset mahdolisimman vaikeat,taktiikat,alotukset ja kaikki täysillä...
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko tässä mitenkään mahdollista tarjota itseään toiseen joukkueeseen?

Vaikuttaako muuten Be a Pro uran aloitusjoukkue tulevaan NHL joukkueeseen?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko tässä mitenkään mahdollista tarjota itseään toiseen joukkueeseen?

Vaikuttaako muuten Be a Pro uran aloitusjoukkue tulevaan NHL joukkueeseen?

Ainoastaan sillä "pyydä vaihtoa" jutulla voi tarjota vaihtoa.Tuolla aloitusjoukkueella ei ole merkitystä.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Milloin saa tahtonsa läpi seuran vaihdossa, kun alkaa ärsyttämään tämä Floridan lämpö... :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Olisin niin mielissäni jos pääsisin panttereihin ! :) Tuohon en tiedä vastausta, itse vetäsin ensimmäisen kauden lähes tulkoon täydellisesti läpi. Pystejä sateli omalle tiimille ja oma pelaaminen oli myös todella hyvää varsinkin jos tilastoja katsoisi, mutta pyysin vaihtoa muistaakseni kauden jälkeen sopimuksien uusimisvaiheessa, ja valmentaja sanoi, ettei saisi meikäläisestä tarpeeksi hyvää hintaa, tai jotain tällaista vastaavaa. :D

Lueskelin myös jostain aikoinaan, että jos sitä siirtoa pyytelee jatkuvaan saa menopassin farmiin?

Tosiaan itseänikin kiinnostaisi tietää, että miten kauan samassa tiimissä pitää pelata, että siirto onnistuisi ja onko siihen jotain otollista ajankohtaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko tosiaan näin että Be a pro:ssa pitää katsoa vaihtoaitiosta peliä vai voiko siellä pelata koko ajan muillakin pelaajilla? Onko jokin asetus pielessä?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko tosiaan näin että Be a pro:ssa pitää katsoa vaihtoaitiosta peliä vai voiko siellä pelata koko ajan muillakin pelaajilla? Onko jokin asetus pielessä?

Voi vain silloin pelata muilla pelaajilla kun oma pelaaja loukkaantuu keskenpelin tai lentää ulos. Silloinkin kone heittää jonkun sun pelipaikan pelaajan pelattavaksi sit illä pelaat matsin loppuun.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko tosiaan näin että Be a pro:ssa pitää katsoa vaihtoaitiosta peliä vai voiko siellä pelata koko ajan muillakin pelaajilla? Onko jokin asetus pielessä?

Voi pelata paikkalukituksella,eli olet omalla ukola vaikka KHniin pelaat jokasen vaihdon KH:llä.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Olen pelannut be a pro:ta ja vähän yli tuhannen maalin jälkeen peli nollasi maalini. Osaisiko joku selittää ?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Olisin niin mielissäni jos pääsisin panttereihin!
Kannatan NHL:ssä Rangersiä ja Lightningia, eli minulle Panthers ja Islanders (+Devils, Capitals & Pens) ei ole mieluisia tiimejä.

No, nyt voisin kertoa miten oma ura Be a Prossa on mennyt:
Aloitin London Knightseissa ja siellä voitin maali -ja pistepörssin ja myös Memorial Cup tuli voitettua Knightseissa.
Olin NHL Draftissa varaus numero yksi ja osoite oli Florida Pantherisiin.
Ei napannut kunnolla pelaaminen Pantherseissa, eli pelasin niin surkeasti kuin pystyin ja hain koko ajan tappeluita. Varoitus tuli managerilta ja aloin pelaamaan kunnolla. Maali -ja pistepörssi tuli taas voitettua ja sitten myös Stanley Cup. Uran kolmas ja NHL:ssä toinen vuosi on käynnistymässä ja silti manageri sanoo 83 kokonaisuutiselle Jared Koixille, että sun mailakin on sua arvokkaampi.
Pitää vain toivoa, että siirto Floridasta tulisi mahdolliseksi lähi kuukausina.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Heh, simuloin ne junnu Memorial Cup pelit ajattelin et haluun muuhun kun Edmontonii tai Islandersii noh menin ekana kakkoskierroksella... Edmonton voi huoh :D mut nyt pelataan katotaa sit noin 50 belii nii ehkäpä vaihto requestiä pöytää täl hetkel 6 matsia pelattuna (yhen olin loukkaantuneena eli 6/7 pelattuna täl kaudel)
8+4 superstar ja kaikki eli ihan jees nimesin itteni justin azevedon mukaan onhan suosikkipelaajani ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

mut nyt pelataan katotaa sit noin 50 belii nii ehkäpä vaihto requestiä pöytää täl hetkel 6 matsia pelattuna (yhen olin loukkaantuneena eli 6/7 pelattuna täl kaudel);)
Turhaan unelmoit. Mulla eka kausi päätty pistepörssin voittoon ja Stanley Cupiin ja nytten oon pelannut toista NHL kautta vähän päälle 30 peliä (pistepörssin eka luonnollisesti). Ja siis vieläkin mun maila on mua arvottomampi :D
Pakko sanoa, että on mulla muuten sitte varmaan aika pirun arvokas maila... Varmaan timantteja siellä varressa kätkössä. :rolleyes:
 
Ylös Bottom