Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Turhaan unelmoit. Mulla eka kausi päätty pistepörssin voittoon ja Stanley Cupiin ja nytten oon pelannut toista NHL kautta vähän päälle 30 peliä (pistepörssin eka luonnollisesti). Ja siis vieläkin mun maila on mua arvottomampi :D
Pakko sanoa, että on mulla muuten sitte varmaan aika pirun arvokas maila... Varmaan timantteja siellä varressa kätkössä. :rolleyes:

Heh, kai superstaral pelaat muuten tuntuu suht hyödyttömältä vaikka ei sekään mikää kova taitomittari ole. Mut joo kuulemma kannattaa vaihtaa enne playoffeja muute se jauhaa paskaa. Pitää kyl parantaa tätä NHL 14, toivottavasti.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Heh, kai superstaral pelaat muuten tuntuu suht hyödyttömältä vaikka ei sekään mikää kova taitomittari ole. Mut joo kuulemma kannattaa vaihtaa enne playoffeja muute se jauhaa paskaa. Pitää kyl parantaa tätä NHL 14, toivottavasti.
En, vaan ammattilaisella ja sliderit käännetty tappiin mun eduksi. Pelaan BaPia ihan vaan trophyjen ja buustejen takia.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Hieman outoa, kun aloitin Be a Pro:n NHL:n varaustilaisuudesta (se Memorial Cup on ennen sitä) ja pelasin kaikki pelit rouhijalla tehoin 7+2 (5 peliä) ja mut varataan 22. vuorolla Avalancheen. Sitten halusin kokeilla meneekö paremmin kun simuloi, tosin tarkka laukojana. No, viidessä pelissä bottipro teki 4+3 (Memorial Cupin voittomaali) ja meikän pro on ykkösvaraus...mistä johtuu? Ovatko tarkka laukojat vain halutumpia vai miksi en itse pelatulla paremilla tehoilla (+ melkein aina A:n statsit) ole ykkösvaraus? :rolleyes:
Varmaankin... Mulla on kovanaama hyökki ja kun manageri sanoo ennen peliä että hommaa pari taklausta ja pari minaa penaa, tietää ettet tuu varatuks ekalla vuorolla vaikka heittäisit 6+6...
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Taitopelaajat valitaan korkeammilla varausvuoroilla kuin muut ja siihen lisätään tietysti kuinka hyvin on mennyt. Eli pelinrakentaja,tarkka laukoja,voimahyökkääjä hyökkääjistä ja puolustajista hyökkäävä puolustaja ja kiekollinen puolustaja.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Taitopelaajat valitaan korkeammilla varausvuoroilla kuin muut ja siihen lisätään tietysti kuinka hyvin on mennyt. Eli pelinrakentaja,tarkka laukoja,voimahyökkääjä hyökkääjistä ja puolustajista hyökkäävä puolustaja ja kiekollinen puolustaja.
Huono juttu oikeestaan, koko pelityylin vois poistaa kokonaan. "Juu mä oon kovanaama, 11+15 viimesessä 10 pelissä, 0 min jäähyjä ja 3 taklausta"
NHL joukkueet: "Ei me tarvita nyt kovanaamoja, vaan pelaajia jotka tekee maaleja"
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Huono juttu oikeestaan, koko pelityylin vois poistaa kokonaan. "Juu mä oon kovanaama, 11+15 viimesessä 10 pelissä, 0 min jäähyjä ja 3 taklausta"
NHL joukkueet: "Ei me tarvita nyt kovanaamoja, vaan pelaajia jotka tekee maaleja"

Kai te ymmärrätte että se on offline modi ? ei ne joukkueiden gm.t tee muutaku sen mihi ne on ohjelmoitu ! :D
Eli jos oot kovanaama ja teet hirveän määrän pisteitä muttet yhtään taklausta etkä jäähyä ota, niin se tekoäly jokatapauksessa pitää sinua kovanaamana, ei ne haistele niitä sun pisteitä sen kummemmin !
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Kai te ymmärrätte että se on offline modi ? ei ne joukkueiden gm.t tee muutaku sen mihi ne on ohjelmoitu ! :D
Eli jos oot kovanaama ja teet hirveän määrän pisteitä muttet yhtään taklausta etkä jäähyä ota, niin se tekoäly jokatapauksessa pitää sinua kovanaamana, ei ne haistele niitä sun pisteitä sen kummemmin !
Niin EA:n taidot riittää vaan siihen että pelaaja kertoo itse ennenkun on edes pelannut peliä, että minkälainen pelaaja on?
Ei se nyt kyllä mitään vuosien kehittelyä tarttis että pelaajatyyppi määriteltäis sun tilastojen perusteella.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Rupee pikkuhiljaa vituttamaan toi Be a Pron simulointi. Jos vaikka pelaan yhden pelin kokonaan niin sitten ku peli aloittaa tavanomaisesti simuloinnin niin se jää siihen vaikka hakkaisin vasaralla kolmionäppäintä, vaan jatkaa kokoajan sitä simulointia. ***** saatana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Paina kerran tai pidä pohjassa. Kun painat ensin se lopettaa mutta kun painat uudelleen niin se hylkää lopettamisen ja luulee että haluat jatkaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Paina kerran tai pidä pohjassa. Kun painat ensin se lopettaa mutta kun painat uudelleen niin se hylkää lopettamisen ja luulee että haluat jatkaa.
Ei toi aina auta, se bugaa... Mä kun oon kautta pelannut ja koittanu simuloida seuraavaan peliin, se onki simuloinu pari peliä yli. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onkos muilla iskeny sellasta bugia että loukkaannut ja et ole kokoonpanossa viikkoon (esim). Kun tervehdyt, et ole vieläkään siellä. Pudotuspelit nyt menossa ja olisi kiva olla ratkasemassa noita pelejä, mutta ku ei pääse kokoonpanoo. Ja tässä on takana nyt koko päivän kestäny NHL maratooni joten en viittis ladata aiempaa tallenusta kun matseja mennyt jo reilu 10..Kiitos

Edit: Kiitos sille joka keksi tunkee peleihin automaatti tallennuksen. Pelasti just aikamoiselta ketutukselta. Mut kuitenkin kiinnostaisi tietää onko muilla ollut vastaavaa bugia...?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Ei kun en koskaan loukkaannu.. :/
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Mä loukkaannun kyllä aika usein mutta ei oo käyny tolleen. Ja loukkaannun aina tappeluissa kun vedän jotain pataan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onkos muilla iskeny sellasta bugia että loukkaannut ja et ole kokoonpanossa viikkoon (esim). Kun tervehdyt, et ole vieläkään siellä. Pudotuspelit nyt menossa ja olisi kiva olla ratkasemassa noita pelejä, mutta ku ei pääse kokoonpanoo. Ja tässä on takana nyt koko päivän kestäny NHL maratooni joten en viittis ladata aiempaa tallenusta kun matseja mennyt jo reilu 10..Kiitos

Edit: Kiitos sille joka keksi tunkee peleihin automaatti tallennuksen. Pelasti just aikamoiselta ketutukselta. Mut kuitenkin kiinnostaisi tietää onko muilla ollut vastaavaa bugia...?

Juniorisarjassa olet viltissä koko kauden jos telot itsesi (bugi?),mutta NHL:ssä on vain semmosia 1-2 pelin loukkaantumisia...mulla on ollut jo 9 aivotärähdystä yhdellä kaudella,leuka murtunut varmaaan 5 kertaa ja mitä vielä...tappeluista tulee heti loukkaantuminen.
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Joukkueen vaihto juttuun, että omalle kohalle sattui vaihto kolmannella kaudella, ellen väärin muista. Pyysin vaihtoa heti kakkoskauden finujen jälkeen, ja sitten se vaihtopyyntö kohta meni valikosta harmaaksi, ettei sitä saanut enää valita. St. Louis Blues nappasi minut loppukaudeksi ja tarjosi kauden jälkeen 5 vuoden sopimusta, mutta matka jatkuikin Floridaan :)

Tein itselleni sellaisen saven, mikä alkaa kauden päätyttyä, ja ennen sopimuksien kirjoittamista. Huomasin nimittäin ihan vahingossa, että ne joukkueet vaihtuvat siinä listassa kun lataa tilanteen. (Ekalla kerralla listassa oli Bluesin lisäksi Penguins, Red Wings ja Canadiens, kun taas toisella Panthers, Blackhawks ja joku muu) Jos joskus kiinnostaa ''aloittaa'' pelin uudesta joukkueesta ja omilla kokemuksillaan ja saavutuksillaan, on tuo save itselle ainakin kätevä.

Onko muuten kellään kokemusta BaPista maalivahdin roolissa? Itse aloitin juuri hetki sitten mokkena Bellevillessä ja olen surkea. :D Agentti sanoi, että varausnumero olisi 147. hujakoilla ja että pitää olla onnellien, jos tuolla numerolla tulen ylipäätään valituksi :DDD
Mokke saa kokemuspisteitä vaan torjunnoistako? Peliä kohden olen päästänyt n. kaksi maalia ja kovimmat kokemuspisteet olivat 79 ja tavoite 90... Voi olla, että jatkan BaPia hyökkääjänä Floridassa. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko muuten kellään kokemusta BaPista maalivahdin roolissa? Itse aloitin juuri hetki sitten mokkena Bellevillessä ja olen surkea. :D Agentti sanoi, että varausnumero olisi 147. hujakoilla ja että pitää olla onnellien, jos tuolla numerolla tulen ylipäätään valituksi :DDD
Mokke saa kokemuspisteitä vaan torjunnoistako? Peliä kohden olen päästänyt n. kaksi maalia ja kovimmat kokemuspisteet olivat 79 ja tavoite 90... Voi olla, että jatkan BaPia hyökkääjänä Floridassa. :D

Kyllä on. Aloitin junnusarjassa 16-vuotiaana molkeilun huvikseni, ja hauskaa oli sen ensimmäisen kauden ajan. Pelasin kaksi peliä kolmesta niin, että simuloin ensimmäiset puolitoista erää ja hyppäsin peliin siinä vaiheessa mukaan. Torjunta% 90+, gaa about 1 ja vetoja tulee mukavasti vähintään toistakymmentä. Etuna suoraan NHL:ssä aloittamiseen on se, että vastustajan pelaajat eivät rokota kaikista sijoittautumisvirheistä toisin kuin ylemmillä sarjatasoilla. Pääsee vähän kontrolleihin sisään jne.

Ensimmäinen kausi päättyi mestaruusjuhliin kovan taistelun jälkeen, ei ole samanlaista läpihuutojuttua kuin kenttäpelaajana tuo kannun voittaminen.

Toinen kausi veikin sitten maun koko pelimuodosta, tiimistä poistui iso osa pelaajista heidän siirtyessään AHL:ään tai vahdettuaan joukkuetta toiseen. Parin pelin jälkeen aloin ihmettelemään kun kenttäpelaajien puuhastelu oli aivan ala-arvoista verrattuna ensimmäiseen kauteen, ei onnistu syötöt, ei maalit ja joskus vain yksi hyökkääjistä meni hyökkäysalueelle koko joukkueen sijaan. Katsoin sitten rosteria tarkemmin niin joukkueessa oli enää vain kaksi hyökkääjää jäljellä, kaikki muut olivat pakkeja. Ne kaksi hyökkääjääkin olivat vasempia laitoja joten aloitusvoittojakaan ei tullut koskaan.

Ei tehnyt elämästä helppoa molkelle, joten siihen taisi jäädä se ura :)
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko kukaan päässyt nostamaan lordin kannua joukkueen kapteenina? Lueskelin hieman jostain jenkkifoorumeilta, että näin on tapahtunut joillekin. Vaatii varmaan jonkunnäköisen uran kyseisessä tiimissä, mutta onko tietoa monen kauden jälkeen saa C:n taikka A:n rintaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko kukaan päässyt nostamaan lordin kannua joukkueen kapteenina? Lueskelin hieman jostain jenkkifoorumeilta, että näin on tapahtunut joillekin. Vaatii varmaan jonkunnäköisen uran kyseisessä tiimissä, mutta onko tietoa monen kauden jälkeen saa C:n taikka A:n rintaan?

Varmaan näin on tuskinpa muuten sitä saa ellei lahjo koutsia....
ite alottelin eilen Carolinalla BAP:in ja mukavasti 5+3 5 peliin mietin kans veskaril alottamist mut kone rankasee nii nopeesti ja pelis ei tuu ku max 15 torjuntaa jos päästää 2+ maalia nii jes mikä torjuntaprosentti.....

tyyppini on 72 ovr center sniper uus stamkos :D
 
Vastaus: NHL 13 - Be A Pro- Yksinpelimuodon keskustelu

Onko kukaan päässyt nostamaan lordin kannua joukkueen kapteenina? Lueskelin hieman jostain jenkkifoorumeilta, että näin on tapahtunut joillekin. Vaatii varmaan jonkunnäköisen uran kyseisessä tiimissä, mutta onko tietoa monen kauden jälkeen saa C:n taikka A:n rintaan?
Pelaan toista kautta Panttereiden paidassa ja omassa pelipaidassa on jo A rinnassa.
 
Ylös Bottom