Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Kertokaa joku tyhmälle et mistä ne 6 vs 6 rankingit näkee? ku eikö niille oo joku aiva oma! varmaan lukiski täälä jossain mut ei jaksa ettiä.

Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.

Sieltä kerhon rankingeistä missä normitkin tilastot on.

Tosin se ei ole 6v6-ranking vaan ranking peleistä jotka te olette pelanneet kuudella. Mukana siis myös 6v5, 6v4 etc pelit.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voisko joku valaista minua mikä tämä pilkkiminen aloituksissa oikein on? Sentteriä olen pelannut paljon ja aloituksia olen tässäkin änärissä ottanut jo n. 2000kpl kerhopeleissä ja reilu 60% varmuudella voittanu niitä. Nyt viime aikoina alkanut tuleen joukkueita vastaan joiden sentteri tekee ihmeellistä nykimistä aloituksissa ja voittaa lähes joka aloituksen, eikä mikään vastakeino (mailannosto, rysty taakse , sitominen, kämmen yms) tunnu tepsivän. Mieleen tulee lähinnä 3 tapaa joilla äijää saa liikutettua aloituksissa kyseisellä tavalla, oikeeta tattia alaspäin hakkaamalla, vasenta tattia ylös (sitominen normaalisti) jonka jälkeen oikeeta tattia alas nopeasti silloin kun kiekko putoaa, tai oikeeta tattia ylös ja viime hetkellä alas silloin ku tuomari pudottaa kiekon.. :D Järkihän tässä menee jos tämä ei selviä, ja ton takia häviää aloituksia. Aloitukset kuitenkin tärkeä osa peliä ja näitä nylkyttäjiä vastaan olis hyvä osata tämäkin pilkkimisaloitus. Viime änärissä ainakin välillä toimi kun vaan näpyttti oikeeta tattia alas, mutta nyt liike näyttää jotenkin erillaiselta.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voisko joku valaista minua mikä tämä pilkkiminen aloituksissa oikein on? Sentteriä olen pelannut paljon ja aloituksia olen tässäkin änärissä ottanut jo n. 2000kpl kerhopeleissä ja reilu 60% varmuudella voittanu niitä. Nyt viime aikoina alkanut tuleen joukkueita vastaan joiden sentteri tekee ihmeellistä nykimistä aloituksissa ja voittaa lähes joka aloituksen, eikä mikään vastakeino (mailannosto, rysty taakse , sitominen, kämmen yms) tunnu tepsivän. Mieleen tulee lähinnä 3 tapaa joilla äijää saa liikutettua aloituksissa kyseisellä tavalla, oikeeta tattia alaspäin hakkaamalla, vasenta tattia ylös (sitominen normaalisti) jonka jälkeen oikeeta tattia alas nopeasti silloin kun kiekko putoaa, tai oikeeta tattia ylös ja viime hetkellä alas silloin ku tuomari pudottaa kiekon.. :D Järkihän tässä menee jos tämä ei selviä, ja ton takia häviää aloituksia. Aloitukset kuitenkin tärkeä osa peliä ja näitä nylkyttäjiä vastaan olis hyvä osata tämäkin pilkkimisaloitus. Viime änärissä ainakin välillä toimi kun vaan näpyttti oikeeta tattia alas, mutta nyt liike näyttää jotenkin erillaiselta.

Samanlaisiin "pilkkijöihin" oon ite kans törmänny muutaman kerran. Tuntuis auttavan vähän, jos alottaa leftinä oikee tatti vasemmalle ja siitä ylös -harhautuksella. Olis ite kans kyllä kiva tietää, miten tää tehään.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja vit** sama pas** jatkuu EASHL:ässä. Heti kun teen maalin niin peli jäätyy niin, että pitääkö koko ps sammuttaa takaa..Onko kellään mitään mestaa mihin näistä voi ilmoittaa ? Johonki EAaan foorumeille niin menee viis viikkoa, että joku jaksaa vastata..

E: Jos poistan kaikki nhl13 pelitallennukset niin joudunko aloittamaan tuon EASHL:än kokonaan alusta ? Koska ei tässä kohta muutakaan voi tehdä.. En käytännössä pysty pelaamaan peliä ollenkaa. No mut hei Its in the game!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja vit** sama pas** jatkuu EASHL:ässä. Heti kun teen maalin niin peli jäätyy niin, että pitääkö koko ps sammuttaa takaa..Onko kellään mitään mestaa mihin näistä voi ilmoittaa ? Johonki EAaan foorumeille niin menee viis viikkoa, että joku jaksaa vastata..

E: Jos poistan kaikki nhl13 pelitallennukset niin joudunko aloittamaan tuon EASHL:än kokonaan alusta ? Koska ei tässä kohta muutakaan voi tehdä.. En käytännössä pysty pelaamaan peliä ollenkaa. No mut hei Its in the game!
Levyssä vikaa?
Voi herran pieksut mikä A Lohko.
Hyviä ja tiukkoja pelejä siis luvassa heti alkuun :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja vit** sama pas** jatkuu EASHL:ässä. Heti kun teen maalin niin peli jäätyy niin, että pitääkö koko ps sammuttaa takaa..Onko kellään mitään mestaa mihin näistä voi ilmoittaa ? Johonki EAaan foorumeille niin menee viis viikkoa, että joku jaksaa vastata..

E: Jos poistan kaikki nhl13 pelitallennukset niin joudunko aloittamaan tuon EASHL:än kokonaan alusta ? Koska ei tässä kohta muutakaan voi tehdä.. En käytännössä pysty pelaamaan peliä ollenkaa. No mut hei Its in the game!

Mulla teki samaa, mut kun poistin omat musiikit niin alko toimimaan.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ei ollut levyssä vika. Poistin kaikki custom musiikit + kaikki nh13 pelitallennukset niin on tuo "bugi" hävinnyt!:)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro ite pelaan rouhijalla nytte mutta en tiedä mite saa joukkue peliä hyväksi voisko joku kertoa että pääsis leguks kohta


Ja tarttisin eashl seuraa joka on aktiivinen ja pelaa siinä neljän - kahdeksaan aikaa
Kiitos!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro ite pelaan rouhijalla nytte mutta en tiedä mite saa joukkue peliä hyväksi voisko joku kertoa että pääsis leguks kohta

Pelaat fiksusti. Et pyydä boteilta syöttöjä jollei linja ole auki. Syötät itse helppoja passeja vapaana oleville kaiffareille. ÄLÄ menetä kiekkoa koko ajan sooloilun takia. Ei tyhmiä jäähyjä. Taklaukset jeesaa myös, ja kiekonriistot.

Lyhyesti: Pelaat jääkiekkoa joukkuepelinä, mitä se onkin :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro ite pelaan rouhijalla nytte mutta en tiedä mite saa joukkue peliä hyväksi voisko joku kertoa että pääsis leguks kohta

Kiitos!

Omassa päässä pyri peittämään vastustajan laukauksia heittäytymällä ja polvistumalla kiekon eteen, tuokin parantaa joukkuepeliä..
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vaikuttaako voimakkuus tai joku muu statsi taklauksiin? Tuntuu ettei kunnon pommeja lähde millään, vaikka yrittäisi koko pelin ajan vain taklata :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vaikuttaako voimakkuus tai joku muu statsi taklauksiin? Tuntuu ettei kunnon pommeja lähde millään, vaikka yrittäisi koko pelin ajan vain taklata :D

Mitä ite oon huomannut niin nopeus (kiihtyvyys myös jos haluat nopeesti vauhtiin) vaikuttaa varmaan eniten taklauksiin.

Mulla on käytössä työmyyrä (KH) jolla on 90 nopeus, 87 kiihtyvyys, ~75 tasapaino, ~70 voimakkuus ja vain joku 75 tkl, silti vaan kaikki ukot lentelee kunhan tarpeeksi lujaa tulee päin. Voi olla myös että koollakin on jotain merkitystä, jos oikein muistan niin oma pelaajani on 1,88m ja 92kg tai vastaavaa (semmonen Jonathan Toews :cool:). Jotenkin vaan tuntuu että oma buildini on aivan loistava keskushyökkääjälle ja niin kaveritkin sanoo, ei millään kaadu, kiekko pysyy hallussa, ukot lentelee ja maaleja tulee. Pakko kyllä sanoo ettei jokainen ukko kuitenkaan lennä, pienempi kokoset, playmakerit ja snaipperit ottaa kyllä pahasti osumaa. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Itselläni oli aggressiivisuus/taklaus 87, kiihtyvyys/nopeus 85~ niin ei nuo ukot nurin lennelleet. Nostin pituuden 180 > 206cm ja painon 80 > 104kg, niin johan rupesi vastustajat raivailemaan itseään jäästä :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko kellään mitään käsitystä pystyykö pelaajan boosteja joita olen ostanut ykköselleni niin käyttämään myös kakkos käyttäjälläni, jos on niin miten tämä on mahdollista?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko kellään mitään käsitystä pystyykö pelaajan boosteja joita olen ostanut ykköselleni niin käyttämään myös kakkos käyttäjälläni, jos on niin miten tämä on mahdollista?

Auki pelatut pitäs näkyy toisella accolla kans. Ostetut vaan siinä tapauksessa jos et ostanut season tickettiä.
 
Ylös Bottom