Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oikeasti hauskaa pakittaminen ? Huoh sanon minä joka tyyppi hakkaa vaan pokee mitä hauskaa siinä on ? Eihän tuol eashl puolella kukaan ees oikeestaan taklaa kaikki vaan tökkii. Ja tottakai se puolustus toimii kun joka poke osuu liian hyvin tässä pelissä...


Kiekko päätyy ja perää ni ei mitkää poket haittaa
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oikeasti hauskaa pakittaminen ? Huoh sanon minä joka tyyppi hakkaa vaan pokee mitä hauskaa siinä on ? Eihän tuol eashl puolella kukaan ees oikeestaan taklaa kaikki vaan tökkii. Ja tottakai se puolustus toimii kun joka poke osuu liian hyvin tässä pelissä...
On se yleensä jopa törkeen hauskaa. Taklaavia todellakaan ei ole montaa, mutta on meitä muutamia. Itsestä taklaaminen on todella hauskaa touhua eli ilmeisesti et ole pelannu minua vastaan, joka ei paljoa poke nappiin koske :D
Pakkina taklauksia tulee yli 8 keskiarvolla, joskus pelissä tulee reilu 20 taklausta jos vastassa "kanoja orrella". En sitten tiedä hyökkääjistä että kumpiko se on mukavempaa: joko menetät vaan kiekon vai että keräilet rojuja ympäri kenttää ja pahimmassa tapauksessa vielä loukkaannut :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

En sitten tiedä hyökkääjistä että kumpiko se on mukavempaa: joko menetät vaan kiekon vai että keräilet rojuja ympäri kenttää ja pahimmassa tapauksessa vielä loukkaannut :rolleyes:

Jeps, molemmissa tapauksissa hyökkääjä on tehnyt mokan :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eilen ja toissapäivänä sattui sparreissa uusi tilanne. Meidän ihmismolari lähti tappeluun mukaan ja hankki siitä tietty 5 minuutin jäähyn. No minä jouduin siitä hyvästä vaihtopenkille jäähyn ajaksi, vaikka kentällä oli molarin ja sentterin lisäksi vain botteja pelaamassa :D Siis mitä ihmettä, vaihtoon?
Ei mulle oo käyny ennen noin, ja tuo tapahtu vielä parina päivänä putkeen. En mä nyt niin huonosti pelannu (0+3) et olis vaihtoon pitäny laittaa :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eilen ja toissapäivänä sattui sparreissa uusi tilanne. Meidän ihmismolari lähti tappeluun mukaan ja hankki siitä tietty 5 minuutin jäähyn. No minä jouduin siitä hyvästä vaihtopenkille jäähyn ajaksi, vaikka kentällä oli molarin ja sentterin lisäksi vain botteja pelaamassa :D Siis mitä ihmettä, vaihtoon?
Ei mulle oo käyny ennen noin, ja tuo tapahtu vielä parina päivänä putkeen. En mä nyt niin huonosti pelannu (0+3) et olis vaihtoon pitäny laittaa :D

Olitko KH? tuntuu ett välillä sentteri joutuu sinne vaikka botteja ois muille jakaa. Itekki onnistunu tappelemaan oman joukkueen sentterin istunnolle, kun luulin ett siitä ei omista joudu kukaan boxiin. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Olitko KH? tuntuu ett välillä sentteri joutuu sinne vaikka botteja ois muille jakaa. Itekki onnistunu tappelemaan oman joukkueen sentterin istunnolle, kun luulin ett siitä ei omista joudu kukaan boxiin. :eek:

Pelasin oikeaa laitahyökkääjää. Joo minäkin oon joskus joutunut sijaiskärsimään jäähylle, mut tuo oli erikoista että jouduin vaihtopenkille :D Peli jatku normaalisti 5 vs 5, mutta meikäläiset otettiin vaihtoon tappelun ajaksi.. kai ne halus säästellä tähtipelaajaa lol :D (epäilen vahvasti)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

OL sinne sijaiskärsijäksi jäähylle joutuu. Tullut tutuksi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ei kannata ihmetellä sitten jos tulee Slovakian tähdet vastaan ja peli menee jumiin ja teille tulee tappio. Milanbucka ja kumppanit löytäny uuden tavan saada voittoja. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ei kannata ihmetellä sitten jos tulee Slovakian tähdet vastaan ja peli menee jumiin ja teille tulee tappio. Milanbucka ja kumppanit löytäny uuden tavan saada voittoja. :)

Alkoi kiinnostaa, kerro tarkemmin :) Onko tuollanen mahdollista, että pojat saa vastapuolen yhteydet jumiin?
Ei siis sillä, että ite koittasin samaan, mutta luin joskus keskustelua, että 12 jotkut harrasti yhteyksien terrorisointia tms :)
Sitten kysymys:

Miten porukka valitsee sparripeleissä kummalle puolelle menette pelaamaan vai onko mitään väliä? Haetteko ns. tuttuja pelimiehiä, joista tietää et tuo kaveri osaa pelata ja koitatte sitten tarkoituksella päästä samalle puolen pelaamaan? Tiedän tiedän eihän toi pelaaminen nyt niin vakavaa ole, mutta välistä on kyl hieno pelata kun samalle puolelle sattuu kentällinen kavereita jotka oikeesti pelaa ja kiekko liikkuu :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Sitten kysymys:

Miten porukka valitsee sparripeleissä kummalle puolelle menette pelaamaan vai onko mitään väliä? Haetteko ns. tuttuja pelimiehiä, joista tietää et tuo kaveri osaa pelata ja koitatte sitten tarkoituksella päästä samalle puolen pelaamaan? Tiedän tiedän eihän toi pelaaminen nyt niin vakavaa ole, mutta välistä on kyl hieno pelata kun samalle puolelle sattuu kentällinen kavereita jotka oikeesti pelaa ja kiekko liikkuu :D
Itellä tapana mennä vastapuolelle jos on kovia pelimiehiä samaan aikaan online, harvoissa sparreissa mitä käyn niin haluan tasasia pelejä, en ylidominointia, menee herkästi omien maalien tekemiseksi jos liian helppoa tai ainut joka osaa syöttää :D Sparreissahan kun ei kukaan tosissaan pelaa, huomaa sen jatkuvasta R2:n hakkaamisesta. Ja itselläni tapana olla syöttämättä kyseisille urpoille :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Miten toi arvostelu noissa peleissä menee? Siis jos mulla alkaa olemaan legenda lähellä, ja prossat vaikka 45% joukkuepelissä. Sitten saan matsista arvostelun a+ mutta kokonaisarvostelu laskee vaikka 26%:iin. Seuraavassa matsissa se onkin ollut vaikka 80%, josta en tiennyt, koska luulin sen olevan sen 26%. Alkaa menemään järki.


Onko muilla samaa ongelmaa??
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Oletko katsonut sieltä oman pelaajan tilastoista niitä arvosteluja? Katsoppas sieltä millä pelipaikalla on huonoimmat arvosanat ja parantele niitä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Loistava juttu et se kannu sieltä suomeen tulee....kyseiset 4 joukkuetta on kyllä kovimmasta päästä et en yhtään ihmettele et juuri nämä 4 joukkueet kärjestä löytyy:) kaikkia vastaan pelannu punakoneen kans ja ehdottomasti suomen kovimpia porukoita!!Tsemppii Kaikille!!
 
Ylös Bottom