Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Käsitinkö oikein, jos tuota HQta ei näy infossa niin se pitäisi poistaa ja "asentaa" uudestaan? Tein näin ja siltikään ei tuota HQta ilmestynyt infoon?! :(

Juu sain tuon avulla toimimaan mikin suht hyvin. Ei pätki enää, äänenvoimakkuutta sai nostaa paripykälää ylöspäin mutta ainakin saa kokonaisista lauseista selvää.

Eli siis jos infosta ei löydy tuota HQ kohtaa, niin poista se Wireless Device. Sen jälkeen laita se siihen USB-johtoon suoraan kiinni, ei sen laturin välityksellä vaan suoraan, ja asenna laite uudelleen. Itsellä toimi ainakin Sonyn headsetin kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kertokaa vähän vinkkejä tohon kehittämiseen. Tää on eka nhl missä aloin pelaan kunnolla eashl ja pelaajani on nyt ammatilainen 2. Millä roolilla te pelaatte sentterinä. Pelaan yhden kaverin kanssa, joka pelaa meillä pakkina niin hyökkäykseen ei tule kovin paljoa tukea eli maalit pitää tehdä "yksin". Mitä atribuutteja kannattaa kehittää eniten ja mitkä ovat "turhia" josta ei paljon hyödy. Ja kertokaa myös vähän että millä roolilla on mikäkin halpaa yms.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Itsellä tuli 82 matsia täyteen tuossa aamulla, eli yhden runkosarjan verran. Vaikka olenkin herrasmiesmäinen pelaaja niin silti hämmästyin PIM:ien määrää, 8 minuuttia saldona tässä vaiheessa. Ridiculous. Siis onhan neitimäisiä pelaajia mutta tuo alkaa jo olemaan naurettavaa.

Lady Bing?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kertokaa vähän vinkkejä tohon kehittämiseen. Tää on eka nhl missä aloin pelaan kunnolla eashl ja pelaajani on nyt ammatilainen 2. Millä roolilla te pelaatte sentterinä. Pelaan yhden kaverin kanssa, joka pelaa meillä pakkina niin hyökkäykseen ei tule kovin paljoa tukea eli maalit pitää tehdä "yksin". Mitä atribuutteja kannattaa kehittää eniten ja mitkä ovat "turhia" josta ei paljon hyödy. Ja kertokaa myös vähän että millä roolilla on mikäkin halpaa yms.

Jaa-a, ensimmäiseksi suosittelisin lisäpelaajien värväämistä :)

Matalilla korteilla pelaisin ehkä pelinrakentajalla, jos "yksin" täytyy maalit tehdä. Laukaisuihin älä paljoa tuhlaile, vaan satsaat hyökkäys stateissa niihin yläpään juttuihin tasaisesti. Ja muistat syötellä AI-pelaajille paikan tullen, eivät ole hassumpia maalinteossa. Aloituksiin ja puolustustietoisuuteen pisteitä myös, unohda taklailut ja pidät vain syöttölinjat puolustaessa. Vähän pokea sinne tänne aina jos siltä tuntuu.

Atleettisuus-puolella jaat tasaisesti kiihtyvyyden, ketteryyden ja nopeuden kesken pisteet. Vähän kestävyyttä päälle ja jäälle.

Stattien hinnat nyt näet aika suoraan siitä kun alat niitä pisteitä jakamaan.

Myöhemmin työmyyrä on mahtava, itsellä tällainen käytössä tällä hetkellä:

SS2 2WF
Deking 77
Hand Eye 78
Off Awareness 81
Passing 81
Puck Control 85
SS Accuracy 66
SS Power 66
WS Accuracy 85
WS Power 82
Aggression 77
Body Check 65
Def Awareness 85
Discipline 75
Faceoffs 92
Fighting 65
Shot Blocking 79
Stick Check 90
Acceleration 84
Agility 86
Balance 71
Durability 70
Endurance 82
Speed 85
Strength 71

180 cm, 83 kg
11" hokkarit

suora lapa
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Atleettisuus-puolella jaat tasaisesti kiihtyvyyden, ketteryyden ja nopeuden kesken pisteet. Vähän kestävyyttä päälle ja jäälle.

Kestävyyttä? Eikös tuo ole iha turha attribuutti EASHL -pelimuodossa, be a prossa voi olla ihan hyödyllinen muttei sentään eashl:ssä. Itse pistän Työmyyränä kunnon ja nopeuden molemmat 82:seen (olen vasta ammattilais 3 :D) ja kiihtyvyys 75, samoin ketteryys 75. Luistimen terät '9 niin avittaa vähän ketteryydessä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kylläpä taas hyvin pelittää EASHL pelit uudella asetusarjalla, pysty edes yhtä erää pelaamaan loppuun asti.
EA hoitaa taas vaihteeks hommat kotiin, noh toivottavasti fixaavat ennen iltaa...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kylläpä taas hyvin pelittää EASHL pelit uudella asetusarjalla, pysty edes yhtä erää pelaamaan loppuun asti.
EA hoitaa taas vaihteeks hommat kotiin, noh toivottavasti fixaavat ennen iltaa...

Mepä pelattiin äsken kokonainen erä, lällälllää :p Onhan toi nyt viddu ihan perseestä taas, samanlaista puuhastelua kun URHO TV:llä :D

edit. waat, mikä Habbo Hotellin kiroilusuodatin täällä on xD
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Valitusta löytyy EA:n sivuilta myös samasta asiasta. PS3-ongelma ilmeisesti pelkästään.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jaa-a, ensimmäiseksi suosittelisin lisäpelaajien värväämistä :)

Matalilla korteilla pelaisin ehkä pelinrakentajalla, jos "yksin" täytyy maalit tehdä. Laukaisuihin älä paljoa tuhlaile, vaan satsaat hyökkäys stateissa niihin yläpään juttuihin tasaisesti. Ja muistat syötellä AI-pelaajille paikan tullen, eivät ole hassumpia maalinteossa. Aloituksiin ja puolustustietoisuuteen pisteitä myös, unohda taklailut ja pidät vain syöttölinjat puolustaessa. Vähän pokea sinne tänne aina jos siltä tuntuu.

Atleettisuus-puolella jaat tasaisesti kiihtyvyyden, ketteryyden ja nopeuden kesken pisteet. Vähän kestävyyttä päälle ja jäälle.

Stattien hinnat nyt näet aika suoraan siitä kun alat niitä pisteitä jakamaan.

Myöhemmin työmyyrä on mahtava, itsellä tällainen käytössä tällä hetkellä:

SS2 2WF
Deking 77
Hand Eye 78
Off Awareness 81
Passing 81
Puck Control 85
SS Accuracy 66
SS Power 66
WS Accuracy 85
WS Power 82
Aggression 77
Body Check 65
Def Awareness 85
Discipline 75
Faceoffs 92
Fighting 65
Shot Blocking 79
Stick Check 90
Acceleration 84
Agility 86
Balance 71
Durability 70
Endurance 82
Speed 85
Strength 71

180 cm, 83 kg
11" hokkarit

suora lapa

Hiukan täytyy ihan periaatteen vuoksi olla taas Milesin kanssa eri mieltä. :D

Nimittäin taklaaminen on yksi tämän pelin suola, eli itse kyllä suosittelen taklaamiseen panostamista. Taklaaminen kun on kuitenkin tässä versiossa helpompaa kuin aikaisemmissa änäreissä. Ja onnistuessaan sillä saa vihuilta yhden pelaajaan aika pitkäksikin aikaa pois pelistä... Tosin myönnettäköön, että ohi taklailemalla sitä onkin vastaavasti itse poissa pelistä hetken. Mutta ei kannatakaan taklailla ohi... :p

Ranteeseen satsaan ainakin itse jonkin verran, mutta ei minullakaan lege 1:llä ole 84 (voima) ja 84 (tarkkuus) enempää vielä ranteessa. Maaleja tullut kuitenkin ihan mukavasti, kun hyökkäystaito on 83 ja ukon voima myyrän maksimissa, eli 78. Luisteluun olen satsannut suht paljon, koska pelaajani on myös todella isokokoinen (auttaa taklaamiseen, sekä tekee pelaajasta myös ulottuvamman harhautuksissa ja pokeissa), pituutta 196 cm ja elopainoa 98,1 kg. Juu, melkoinen sotanorsu on kyseessä, mutta onneksi tältä norsulta sujuu myös jääbaletti tarvittaessa. :p Kiihtyvyys 83, ketteryys 84, nopeus 86 ja kunto 87, pitävät siitä huolen. n. 90 kerhopeliä takana ja taklauksia jo lähes 400. Myös maalinteko on onnistunut itselleni hämmästyttävän hyvin, kun yli 100 maalia on jo tehtynä. Änäri 12:ssa en ollut kuin hieman yli maalin per peli tahdissa, ja kuvittelin tässä uusimmassa änärissä maalinteon olevan kuitenkin selkeästi vaikeampaa.

Tottakai jokaisen kannattaa satsata noihin ominaisuuksiin sen mukaan, millaista roolia luontaisimmin pelaa, tai miten itse tykkää pelata. Jos pidät taklaamisesta ja haluat kuitenkin saada myös maaleja ja syöttöjä aikaan, niin silloin suosittelen työmyyrää tai voimahyökkääjää, ehkä myös rouhijaa (varsinkin jos pelaat sentterinä, itsellä tosin sentterinä työmyyrä). Jos taas haluat panostaa aika puhtaasti kiekolliseen peliin ja maalintekoon, niin silloin hyviä vaihtoehtoja ovat pelinrakentaja tai tarkkalaukoja. Jos haluat taklata hyvin ja saada pelaajallesi ulottuvuudesta lisähyötyjä, niin suosittelen ainakin kokeilemaan tuollaista todella isokokoista hyökkääjää. Yllättävän vähän sitä luistelussa häviää noinkin isolla ukolla, mikä itsellänikin on. Pientä toteuttelua kyllä vaatii sellaisella pelaaminen, mutta siitä saa aikamoisen maalineduspeloitteen kumpaankin päähän. Ja ulottuvuuden ansiosta, ei kiekkoa saa ihan niin helpolla pois, kuin pienemmiltä ukoilta, kunhan myös kiekonkäsittelyarvoon on satsannut riittävästi (itselläni 86 tällä hetkellä).

Hyviä pelejä kaikille!

T. Ippe-setä
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Hiukan täytyy ihan periaatteen vuoksi olla taas Milesin kanssa eri mieltä. :D
...
...
Hyviä pelejä kaikille!

T. Ippe-setä

Tottakai, mitä olisi keskustelufoorumit ilman keskusteluja.

Tuo oma tekstini oli suunnattu juuri tuolle matalan kortin pelaajalle joka pelaa kakkosia, legenda1 on jo ihan eri tarina :)

Hyviä pelejä täältäkin päin, alkaa vähän tuo gmc koukuttamaan enemmän kuin eashl uhkaavasti...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Hiukan täytyy ihan periaatteen vuoksi olla taas Milesin kanssa eri mieltä. :D

Nimittäin taklaaminen on yksi tämän pelin suola, eli itse kyllä suosittelen taklaamiseen panostamista. Taklaaminen kun on kuitenkin tässä versiossa helpompaa kuin aikaisemmissa änäreissä. Ja onnistuessaan sillä saa vihuilta yhden pelaajaan aika pitkäksikin aikaa pois pelistä... Tosin myönnettäköön, että ohi taklailemalla sitä onkin vastaavasti itse poissa pelistä hetken. Mutta ei kannatakaan taklailla ohi... :p

Ranteeseen satsaan ainakin itse jonkin verran, mutta ei minullakaan lege 1:llä ole 84 (voima) ja 84 (tarkkuus) enempää vielä ranteessa. Maaleja tullut kuitenkin ihan mukavasti, kun hyökkäystaito on 83 ja ukon voima myyrän maksimissa, eli 78. Luisteluun olen satsannut suht paljon, koska pelaajani on myös todella isokokoinen (auttaa taklaamiseen, sekä tekee pelaajasta myös ulottuvamman harhautuksissa ja pokeissa), pituutta 196 cm ja elopainoa 98,1 kg. Juu, melkoinen sotanorsu on kyseessä, mutta onneksi tältä norsulta sujuu myös jääbaletti tarvittaessa. :p Kiihtyvyys 83, ketteryys 84, nopeus 86 ja kunto 87, pitävät siitä huolen. n. 90 kerhopeliä takana ja taklauksia jo lähes 400 tällä pelaajalla. Myös maalinteko on onnistunut itselleni hämmästyttävän hyvin, kun yli 100 maalia on jo tehtynä. Änäri 12:ssa en ollut kuin hieman yli maalin per peli tahdissa, ja kuvittelin tässä uusimmassa änärissä maalinteon olevan kuitenkin selkeästi vaikeampaa.

Tottakai jokaisen kannattaa satsata noihin ominaisuuksiin sen mukaan, millaista roolia luontaisimmin pelaa, tai miten itse tykkää pelata. Jos pidät taklaamisesta ja haluat kuitenkin saada myös maaleja ja syöttöjä aikaan, niin silloin suosittelen työmyyrää tai voimahyökkääjää, ehkä myös rouhijaa (varsinkin jos pelaat sentterinä, itsellä tosin sentterinä työmyyrä). Jos taas haluat panostaa aika puhtaasti kiekolliseen peliin ja maalintekoon, niin silloin hyviä vaihtoehtoja ovat pelinrakentaja tai tarkkalaukoja. Jos haluat taklata hyvin ja saada pelaajallesi ulottuvuudesta lisähyötyjä, niin suosittelen ainakin kokeilemaan tuollaista todella isokokoista hyökkääjää. Yllättävän vähän sitä luistelussa häviää noinkin isolla ukolla, mikä itsellänikin on. Pientä toteuttelua kyllä vaatii sellaisella pelaaminen, mutta siitä saa aikamoisen maalineduspeloitteen kumpaankin päähän. Ja ulottuvuuden ansiosta, ei kiekkoa saa ihan niin helpolla pois, kuin pienemmiltä ukoilta, kunhan myös kiekonkäsittelyarvoon on satsannut riittävästi (itselläni 86 tällä hetkellä).

Hyviä pelejä kaikille!

T. Ippe-setä :)

Moi Ippe-setä!

Sä nyt kun ilmeisesti olet sitä mieltä, että taklaaminen on helppoa, niin paljonko sulla on taklauksessa ja aggressa? Mulla on 1,91cm ja 92kg, taklauksessa 87, aggressa 80 ja voimassa 80 ja se on täysin se ja sama onko siellä 150cm ranteet tapissa vai 2m Ippe-setä vastassa, kyllähän mä tiedän, että periaatteessa aggre on turha, mutta olihan sitäkin pakko koittaa kun tuntuu ettei mitenkään kaada. Ei mun pelaaja sitä kaada, välillä oon paahtanut puolen erää tatti ojossa (hehe) ja välillä koittanut nopeesti taklata tilanteen tullessa. Ei se kaadu vaikka potkasis sitä jaloille, parhaimmillaan kun taklaa jotain 1,75cm pakkia niin mun oma kaverihan siellä lelujaan keräilee, eikä se pakki kenen kuuluisi olla vähintään toisessa kerroksessa keräämässä lelujaan.

Toivottavasti osaat auttaa tässä vaivassa!

T. Rage-Junnu :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tottakai, mitä olisi keskustelufoorumit ilman keskusteluja.

Tuo oma tekstini oli suunnattu juuri tuolle matalan kortin pelaajalle joka pelaa kakkosia, legenda1 on jo ihan eri tarina :)

Hyviä pelejä täältäkin päin, alkaa vähän tuo gmc koukuttamaan enemmän kuin eashl uhkaavasti...

Juu ok, luin vähän huolimattomasti tekstisi Miles. Olen kyllä samaa mieltä tuosta, että matalan kortin pelaajalle on parempi ottaa sellainen pelaajatyyppi, jolla antaa mahdollisimman vähän tasoitusta hyökkäysarvoissa. Myös luistelun merkitys on suuri heti alusta alkaen, joten itsekin suosittelen joko pelinrakentajaa tai työmyyrää ainakin alkuvaiheessa. Myöhemmin voi kannattaa kokeilla esim. voimahyökkääjää tai rouhijaa, josko niistä saisi omaan pelityyliinsä sopivia lisäominaisuuksia.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moi Ippe-setä!

Sä nyt kun ilmeisesti olet sitä mieltä, että taklaaminen on helppoa, niin paljonko sulla on taklauksessa ja aggressa? Mulla on 1,91cm ja 92kg, taklauksessa 87, aggressa 80 ja voimassa 80 ja se on täysin se ja sama onko siellä 150cm ranteet tapissa vai 2m Ippe-setä vastassa, kyllähän mä tiedän, että periaatteessa aggre on turha, mutta olihan sitäkin pakko koittaa kun tuntuu ettei mitenkään kaada. Ei mun pelaaja sitä kaada, välillä oon paahtanut puolen erää tatti ojossa (hehe) ja välillä koittanut nopeesti taklata tilanteen tullessa. Ei se kaadu vaikka potkasis sitä jaloille, parhaimmillaan kun taklaa jotain 1,75cm pakkia niin mun oma kaverihan siellä lelujaan keräilee, eikä se pakki kenen kuuluisi olla vähintään toisessa kerroksessa keräämässä lelujaan.

Toivottavasti osaat auttaa tässä vaivassa!

T. Rage-Junnu :)

En oo Ippe-setä, mutta meikän puolustava pakki kaataa lähes jokaisen vastustajan, jota vastaan oon tuolla pelannut. Pituutta 1,96, painoa 100kg. Taklaaminen 85, agre 70, voimakkuus 85.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Heti alkuun pitää pahoitella Finnish Rockstarsille ja parille muulle joukkueemme käytöstä teitä vastaan käydyissä peleissä. HC PIRATES TURKU.

No mut joo. Pleijarit osaltamme päättyivät 0-4 tappioon jollekkin. En tiedä kenelle ja vielä vähemmän kiinnostaa.
Ei siinä jäänyt selittelyille sijaa.


Mutta mitä ****** EA?!
Mä oon takonut tasaisesti droppipeleissä 1-2-3-4:ää pistettä per matsi. Superstar 2 on ihan just kahen voiton päässä. Äijä menee kuin unelma ja niin edelleen.
Hyppään Piratesin matkaan, ni ukko on ku Jouko Narvanmaa huonoina päivinään. Luistimet liimattu jäähän ja syötöt lähtee ***** itään ja länteen muttei kohteeseen? Mikä vikana?

Joukkueessa on yksi amateur ja loput pitäs olla jo pro tai veteran ja supertähti. Tasoittaako EA koko joukkueen sen tasolle mitä se heikoimman ja parhaan keskiarvo on?

Maalivahti meillä on superstar2 -kortilla, ja sen mukaan se arpoo näitä elite -joukkueita, joita vastaan on tullut 8-0 ja 10-0 pataan laukausten ollessa 2-56 -tyyppisiä.

Dear Doc! Help me!

Oonko ***** kujalla? :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moi Ippe-setä!

Sä nyt kun ilmeisesti olet sitä mieltä, että taklaaminen on helppoa, niin paljonko sulla on taklauksessa ja aggressa? Mulla on 1,91cm ja 92kg, taklauksessa 87, aggressa 80 ja voimassa 80 ja se on täysin se ja sama onko siellä 150cm ranteet tapissa vai 2m Ippe-setä vastassa, kyllähän mä tiedän, että periaatteessa aggre on turha, mutta olihan sitäkin pakko koittaa kun tuntuu ettei mitenkään kaada. Ei mun pelaaja sitä kaada, välillä oon paahtanut puolen erää tatti ojossa (hehe) ja välillä koittanut nopeesti taklata tilanteen tullessa. Ei se kaadu vaikka potkasis sitä jaloille, parhaimmillaan kun taklaa jotain 1,75cm pakkia niin mun oma kaverihan siellä lelujaan keräilee, eikä se pakki kenen kuuluisi olla vähintään toisessa kerroksessa keräämässä lelujaan.

Toivottavasti osaat auttaa tässä vaivassa!

T. Rage-Junnu :)

Hyvä Rage-Junnu,

En osaa varmuudella sanoa, mikseivät taklaukset tuolla ukollasi toimi. Voisiko olla sitten niin, että tuolla koolla on sittenkin merkitystä, vaikka jotkut naiset muuta väittää... Eli josko tuo pelaajasi on vain sitten hieman liian pieni? Jos muut pelaajat ovat kutakuinkin tuota kokoluokkaa, kuin sinun pelaajasi, niin ehkä silloin taklaukset eivät sitten niin hyvin toimikaan.

Kyllä oli taas tänään ilo pelata tällä sotanorsulla, kun taklaukset toimivat pelissä kuin pelissä. No, pari vain kolmen taklauksen peliä oli kyllä. Mutta vastapainoksi ihan mukava 12 taklauksen peli Arctica Ice Armageddonia vastaan. Siinä sai meinaan hurripojat kyytiä... Pari asiaa kuitenkin korostuu tuon pelaajan koon ja massan lisäksi tässä uusimman änärin taklauspelissä. Nimittäin se, että osaat käyttää luistelunopeutta sekä vastustajaan osumiskulmaa juuri oikeassa suhteessa. Lisäksi kannattaa katsoa tilanteita, joissa taklattava pelaaja tekee juuri sillä hetkellä jotakin kiekon kanssa. Silloin pelaaja on aina kaatumisherkempi kunnon pommissa.

Itselläni on myyräcena, ja taklausarvot seuraavasti: aggressiivisuus 72, taklaaminen 82 ja voima 78. Ukkoa kaatuu näilläkin arvoilla, kuin heinää. Mutta nuo edellä mainitsemani asiat vaikuttavat kaikki mielestäni aika paljon taklauspelin tehokkuuteen.

Törmäillään jäillä! :)

T. Ippe-setä
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tekee mieli itsekin ottaa kantaa näihin ukkojen arvoihin, kun hyökkäävää pakkia ei ole vielä mainittu. Itselläni on seuraava (plussat mukana arvoissa):

Reaktiot 85 (+5)
Hyök. tiet. 88 (+3)
Syöttäminen 78
Kiekonhallinta 70
Lämärin tarkkuus 87 (+5)
Lämärin voima 90 (+8)

Taklaus 68
Puol. tiet. 85
Kuri 80
Lauk. blok. 77
Mailapuolustus 88 (+8)

Kiihtyvyys 84 (+5)
Ketteryys 85 (+3)
Tasapaino 70
Kunto 70
Nopeus 87 (+5)
Voimakkuus 81 (+8)

Vain ne arvot on mainittu, joihin on lisätty jotakin.

Tällä kitillä pärjää todella hyvin 1vs1 -tilanteissa, kunhan säästää niukat kuntopisteet sopiviin tilanteisiin, jotka vaativat enemmän nopeutta ja kovia spurtteja. Voima tosin on niin perhanan kallista, että joskus teen hurjasti luistelevan ukon laittamalla nopeuteen ja kiihtyvyyteen +8 ja lopputuloksena on 90/90 polkukone, jolle saa myös enemmän kuntoa (80 tai jopa 85 jos vähennät esim. ketteryyttä). Tosin mailapuolustukselle ei jää tällöin kuin +5 (yht. 85) ja vetoarvot tippuvat 87/87:aan, mutta 85 on riittävä poketusarvo - ja vastaavasti syöttöihin (83) saa lisää plussaa (miksei hanskaslotissa voi olla mailapuolustusta!!).

Hyökkäystietoisuus on muuten edelleenkin se paras apu pitkien syöttöjen perillesaamisessa, pelkkä syöttöarvo ei riitä (tämä vinkkinä ummikoille). Variaatioita on tietysti monenlaisia, edellä yksi näkemys pisteiden jakamiseen. Vaihtoehtoisesti hyökkipakista saa tarvittaessa todella taitavan kynäilijä-pelinrakentajan, mikäli jättää vetoarvot nollille ja laittaa kaikki "yläkerran" arvot maksimille. EDIT: Legenda 1-kortilla saa jo kohtalaiset rannevedot tai lämärin +5:n boosteilla, kun kykypisteitä on jo paljon.

Luistimet pidän aina kokoluokassa 11", koska nopeus on näilläkin terillä todella kovaa luokkaa täydellä höökillä mentäessä ja ketteryys on pakille arvokasta omalla alueella. Pari kertaa tullut tosiaan pujoteltua tuolla 90/90 -ukolla koko kentän läpi, jos vain ehtii kiihdyttämään keskiympyrään asti, mikäli vastustajan hyökkääjien ja puolustajien välit ovat liian suuret.

Tällä hetkellä kortti on legenda 1. Kahden viimeisen kortin myötä saakin jo hieman taklausarvoja, kovemman kunnon/lisää voimaa ja maksimaalisen tehon kiekollisiin taitoihin, Tuskin maltan odottaa... reilut 200 peliä takana. Matkan varrella poimitaan tietty tarvittavat jutut loppuihin +5 -boosteihin.

Btw. NHL13:n menuvalikon paras biisi on Arkells - Whistleblower! V1tuttaa vain ne parit paskaräpit siellä seassa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voisiko joku selventää mitä "laukaisu kulmat" maalivahdin ominaisuuksissa tarkoittaa. EAn pitäisi pistää jokin info hommeli nuihin että mitä ne tarkoittaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Voisiko joku selventää mitä "laukaisu kulmat" maalivahdin ominaisuuksissa tarkoittaa. EAn pitäisi pistää jokin info hommeli nuihin että mitä ne tarkoittaa.

NHL 12:ssa laukaisukulmat ominaisuus ei vaikuttanut käyttäjäohjattuun maalivahtiin mitenkään, vaan ominaisuus auttoi lähinnä ainoastaan tietokoneohjattua maalivahtia kääntämään itsensä oikein kiekkoon nähden.

Jos NHL 13:ssa laukaisukulmat auttaa käyttäjäohjattua maalivahtia, niin uskoisin sen auttavan esim. maalinedustan ohi menevien syöttöjen seuraamiseen. Ominaisuus saattaa siis hiukan avittaa sijoittamaan maalivahdin oikein kiekkoon nähden, jos käyttäjä itse on edes jollainlailla perillä siitä, missä kiekko nopean syötön jälkeen on. En ole kokeillut säätää kyseistä ominaisuutta, kun käytössä vieläkin boost pack. Jos jollakin on jotain virallisempaa tietoa, niin antaa tulla. Kiinnostaisi itseäkin tietää varmuudella.
 
Ylös Bottom