Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu
Nordic Hockey Tigers / Hieztu ja häviämisen kulttuuri :
""en olis teistä uskonut. Vaihtakaa samantien nimeksi pilkkiteurastajat LOL ja himassa vielä, hyi ""
Joltakin tais mennä konttorista sulake ku ei alotuksia voita
Sanotaan heti alkuun että olisi pitänyt valita sanani toisin. Mulla ei siis ole luomuja vastaan mitään, muutama jäsen löytyy frendilistaltakin. Hyviä tyyppejä ainakin ne ketä tunnen. Itse matsi oli tiukka, sen 1-0 veitte, tosin teillä oli ihmis mv ja meillä botti, tavallaan siitä snadi etu meille. Teidän hima matsi tosin kyseessä.
Sitten itse asiaan, eli tähän pilkkimiseen. Toisen erän alkupuoliskolle asti aloitukset olivat olleet suht tasaisia, mutta itselläni enemmän voittoja niistä. Sitten päätit hakea kairan pukkarista, ja pilkki show alkoi. Elikä yli puoli matsia aloitit jokaisen aloituksen pilkillä, yhtä kolmannessa erässä tapahtunutta sitomis aloitusta lukuunottamatta. En voittanut ensinmäistäkään aloitusta loppumatsin aikana, sorruin jopa itse pilkki yritykseen muutaman kerran. Tämä luonnollisesti vitutti, myönnän. Ottelun aloitukset päättyivät basbarin eduksi 17-8. Taktiikana tavallaan toimiva, sait vastustajan ceen herpaantumaan. Itselläni tosin jatkuva pilkkiminen on yhtä epäurheilijamaista käytöstä, kuin esim. mv:n päälle dyykkailu. Kumpaakaan edellämainittua ei meillä NHT:ssä onneksi harrasteta, ei ole vielä ollut tarvetta. Ja tuskin tuleekaan. Suosittelen arvon basbar89, että opettelet aloittamaan kunnolla, eri tyylejä käyttäen. Näin sinun ei tarvitse alentua pilkkimään, ja teet myös kanssa pelaajille palveluksen. Muuta pilkki yritys matsia kohden ei mielestäni ole väärin, mutta jos ei muuta yritä, niin on se aika naurettavaa.
Tämä on vain siis oma mielipiteeni pilkkimisen suhteen, saa olla toki eri mieltä. Yleensä jätän viime yön kaltaiset viestit lähettämättä, mutta pikku jurrissa oli laitettava palutetta.
Ei tää niin vakavaa ole, hyviä pelejä vaan kaikille tasapuolisesti, peace.
-Hiezu