Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arieli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja jotta vuodatukseni olisi täydellinen, tulee tähän loppuun vielä TOP5 - ärsyttävimmät asiat sparreissa:

1. Syöttötaidottomat puolustajat
  2. Mä-oon-paras-kiekko-*****-mulle-heti-nyt
  3. Syöttöä naputtavat puolustajat (joista syntyy lahjamaali)
  4. Yksinmenijät (en-*****-syötä-olen-edelleen-paras)
  5. Ihmismaalivahdit, joiden ylpeys ei anna periksi läheteä pois, kun peli ei suju

Ja jotta vuodatukseni olisi täydellinen, tulee tähän loppuun vielä TOP5 - ärsyttävimmät asiat sparreissa:

1. Syöttötaidottomat puolustajat
  2. Mä-oon-paras-kiekko-*****-mulle-heti-nyt
  3. Syöttöä naputtavat puolustajat (joista syntyy lahjamaali)
  4. Yksinmenijät (en-*****-syötä-olen-edelleen-paras)
  5. Ihmismaalivahdit, joiden ylpeys ei anna periksi läheteä pois, kun peli ei suju

Näiden viestiesi perusteella minulle muodostuu sinusta kuva pelaajatyyppinä nro 2. Onko se nyt sitten niin, että kenttäpelaajankin pitää lähteä pelistä pois jos peli ei suju, sanotaanko vaikka, että pari syöttöä lipsahtaa pitkiksi?

Näiden viestiesi perusteella minulle muodostuu sinusta kuva pelaajatyyppinä nro 2. Onko se nyt sitten niin, että kenttäpelaajankin pitää lähteä pelistä pois jos peli ei suju, sanotaanko vaikka, että pari syöttöä lipsahtaa pitkiksi?

Olenko väittänyt jossain kohtaa olevani hyvä tai muka paras kaikessa? En. Enkä väitä sitä edelleenkään.

Olen vain todennut asioita, jotka mua kyrsii noissa sparripeleissä. En lähde kesken pelin pois oikeastaan kuin pakon edessä, koska haluan niitä voittoja ja hyvät arvosanat, mutta kesken pelin pois lähteminen aiheuttaa arvostelussa joka kohtaan arvosanan F.
Juuri sen takia vituttaa ne ihmismolarit, jotka jäävät päästämään sitä 10 maalia vaikka 2-3 helppoa on jo mennyt. Mulle se on vielä ihan ok, jos muutama helppo menee ja sitten torjuu "hyvin" loppupelin. Mutta se, ettei ole siitä torjuntatyöskentelystä MITÄÄN käsitystä ja silti siellä pitää roikkua - se saa pinnan palamaan totaalisesti.

Ja juuri näitä (tyyppiä 2) tulee vastaan aika usein. Kenellekkään ei voi syöttää, vaan on pakko survoa itse puukäsien kanssa läpi. Ja varsinkin pakkina vielä niin eihän siitä pelistä tuu yhtään mitään.

Ite pelaan hyökkäävällä puolustajalla 72ovr legenda 1tasolla.
Hyökkäyksessä pisteet syöttämisessä 91(+8), kiekonhallinassa 88(+5), molemmissa ranteissa 90(+8) ja loput pisteet sohittu h.tietosuuteen ja reaktioihin.
Puolustuksessa mailapuolustus täydessä ilman tehosteita, blokkaus ja p.tietosuus kanssa.
Urheilullisuudessa kiihtyvyys ja ketteryys 90(+8), kunto täydessä ja nopeus 85(+3).
183cm ja 80kg, paras buildi millä oon pelannu. Pakkina pelatessa kannattaa myös laittaa automaattinen takaperinluistelu pois käytöstä niin ei tuu niitä pakollisia pakituksia ku hyökkääjät ravaa ohi molemmilta puolilta.
Tehosteetki saa helposti pelaamalla joka toisessa be a pro-matsissa pelistä viimiset 5min ja iskettyä parit maalit ammattilais tasolla ja sliderit päällä, kauden ku pelaat ni saat lähes kaikki tarvittavat tehosteet.

Olenko väittänyt jossain kohtaa olevani hyvä tai muka paras kaikessa? En. Enkä väitä sitä edelleenkään.

Olen vain todennut asioita, jotka mua kyrsii noissa sparripeleissä. En lähde kesken pelin pois oikeastaan kuin pakon edessä, koska haluan niitä voittoja ja hyvät arvosanat, mutta kesken pelin pois lähteminen aiheuttaa arvostelussa joka kohtaan arvosanan F.
Juuri sen takia vituttaa ne ihmismolarit, jotka jäävät päästämään sitä 10 maalia vaikka 2-3 helppoa on jo mennyt. Mulle se on vielä ihan ok, jos muutama helppo menee ja sitten torjuu "hyvin" loppupelin. Mutta se, ettei ole siitä torjuntatyöskentelystä MITÄÄN käsitystä ja silti siellä pitää roikkua - se saa pinnan palamaan totaalisesti.

Ja juuri näitä (tyyppiä 2) tulee vastaan aika usein. Kenellekkään ei voi syöttää, vaan on pakko survoa itse puukäsien kanssa läpi. Ja varsinkin pakkina vielä niin eihän siitä pelistä tuu yhtään mitään.

Kuten kirjoitin, minulle on muodostunut sinusta viestiesi perusteella tietty kuva. Kyllä viesteistäsi minulle on henkinyt sellainen "mä tiedän, mä oon ***** hyvä" asenne. Kerro nyt, millä sitä maalissa pelaamista oppii muuten kuin pelaamalla? Ja jos ei kiinnosta sparripelit kun siellä on vaikka mitä vaaratekijöitä voittojen suhteen, niin älä pelaa niitä. Jos noin kovasti ahdistaa, niin pelaa sitten kerhossa tai aulassa. Niin ja hyväksy se, että kaikki pelaavat tätä peliä omista lähtökohdistaan. Esimerkiksi minulle sinun voittojesi kertyminen on aivan se ja sama.

mä oon joko paska tai jotain, eilistä sparria taas maalissa. 6vs6, 10min pelattu 0-4 tappiolla, kaks apinaa laitaa viestii et paska yms yms.. 3läpiajoa ja yhen saivat ihan rauhassa laittaa riparit sisää. Itsuvirsien jälkeen sittä pojat lähtivät pois pelistä ja botti pakit jäi kas kummaa 3-4 päättyikin peli loppujen lopuksi.

Kuten kirjoitin, minulle on muodostunut sinusta viestiesi perusteella tietty kuva. Kyllä viesteistäsi minulle on henkinyt sellainen "mä tiedän, mä oon ***** hyvä" asenne. Kerro nyt, millä sitä maalissa pelaamista oppii muuten kuin pelaamalla? Ja jos ei kiinnosta sparripelit kun siellä on vaikka mitä vaaratekijöitä voittojen suhteen, niin älä pelaa niitä. Jos noin kovasti ahdistaa, niin pelaa sitten kerhossa tai aulassa. Niin ja hyväksy se, että kaikki pelaavat tätä peliä omista lähtökohdistaan. Esimerkiksi minulle sinun voittojesi kertyminen on aivan se ja sama.

Tähän vahva sama! Tietääkseni siellä sparripeleissä on tarkoituskin opetella sitö pelaamista. Vituttaa se siellä maalilla imuroida niitä vetoja itsekin mutta minkäs teet, vain pelaamalla oppii. Vituttaa muuten myös katsella sitä yleisesti ihan helvetin paskaa hyökkipeliä kun ei laiteta paikosita sisään ja noin. Ihan turhaan valitat siitä sparripelien laadun paskuudesta. Se ei sillä muutu. Pelaa kerhoa jos siellä vaikka sitten onnistaisi niiden statsien ja voittojen toivossa. Sparrissa pelit menee aina miten menee. Oli siellä maalivahti osaava tai ei.

(ps. Imuroin myös kerhossa ja se se vasta vituttaakin)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jep, kyllä sinne sparreihin lähdetään ihan tietoisena siitä, että mitä tahansa saattaa tapahtua, ja yleensä tapahtuukin.

Jos pelin taso on "huonoa", niin itse usein kokeilen dekejä joita en normaalisti kokeilisi, haen rajoja puck controllin kanssa ja heitän syöttöjä jotka selkeästi ovat "Punakone/toivotaantoivotaan"-osastoa.

Jos taas peli sujuu joka puolella kenttää, silloin pelaan riskitöntä puolustusvoittoista peliä(sentterinä tai pakkina).

Jos haluaa minimoida riskit, pelaa tosiaan kerhoa, tai OTP-aulojen kautta perustaa itse huoneen jossa rajaa pelaajamäärän kymmeneen ja dnf& matalalle.

Heitetäänpä hieman omiakin ajatuksia edellä mainittuun aiheeseen. Itseäni ketuttavat taas kaikki ne, jotka lähtevät karkuun, kun joku valitsee maalivahdin paikan sparripelissä. Parhaimmillaan tuli eräänä iltana haettua neljä kertaa uusi sparripeli, kun samat tyypit hyppivät pois serveriltä jo ennen latausruutua - ja sama tosiaan toistui ainakin kerran pelien välissä, kun lopultakin päästiin takomaan.
Eipähän tuolle voi periaatteessa mitään tehdä.
Niin kauan kuin pelimuotona on vapaamuotoinen haku onlinepeliin et voi odottaa ns. järjellistä toimintaa. Siksi on ihan hyvä pelata klupeja omalla porukalla.
Itselle sparrit ovat vain höntsäilyä ja näin aluksi pelkkää korttien nostelua varten. Eniten itseä kismittää herrat, jotka eivät osaa valita eriväristiä paitoja. Eniten naurattaa nämä herrat, jotka tulevat huutelemaa sparreihin et pelaa noin ja näin. Myönnän, että olen itsekin alentunu moiseen esimerkiksi jos maalivahti luistelee essun tassun eikä ole aikomuskaan pelata saati torjua.

Tuu itte kokeilee maalivahtia?
Mä en pelaa maalivahtia just sen takia kun en osaa. Ja kyllä puolustan, jos oon puolustaja. Puolustan myös hyökkääjänä minkä voin ja ehdin. Pointti oliki nyt siinä, et miks siellä pitää heilua vaikka ei osaa? Mun mielestä se pitäs modata jotenkin niin, et molariks ei pääse, ennen kun on pelannut maalivahtina vaikka kaksi kautta BAP:ta.

Noo jos moket kusee ni minkälaisia maaleja ne on imassu? Meinaa jos vastustaja pääsee maalin etee vapaasti veivailemaa ni se on täysin puolustajien vika sama juttu läpiajojen kanssa.

Lasketaanko nopeuden +5 tehosteeseen +/- +100 vain kerhopeleistä vai kaikista peleistä?

Kyllähän siellä näkee jos jonkinlaista viheltäjää - muutaman palstalaisenkin kanssa olen pelannut. Viimeksi taidettiin olla MisterMysteryn kanssa samassa tiimissä. Herra maalilla ja mä kentällä ja voitto tuli.

Yleensä nää molarit on jotain 12-16 vee räkänokkia jotka myöhästyy paikkojen jakamisesta ja menee maaliin kun muuta ei ole -> päästää sen viis häkkiä torjumatta laukaustakaan ja lähtee helvettiin.
Enkä mä sitä sano, onhan niitä paskoja kenttäpelaajiakin mutta kyllä sinne maaliin mennään vasta sitten kun tiedetään edes perus torjuntaliikkeet eikä olla juoksemassa puolessa kentässä kun kiekko lipuu omaan maaliin.

Ja on niitä ihan hyviä maalivahtejakin, mutta välillä vaan palaa naama niiden retardien kanssa. Tuntuu, että meidän lemmikkikanikin torjuisi ohjaimella paremmin kun muutamat veskarit...:)

Nordic Hockey Tigers / Hieztu ja häviämisen kulttuuri :

""en olis teistä uskonut. Vaihtakaa samantien nimeksi pilkkiteurastajat LOL ja himassa vielä, hyi ""

Joltakin tais mennä konttorista sulake ku ei alotuksia voita :)
No nyt oli tärkeetä että tänne asti tulit tämmöstä kertomaan............

Pitihän se vähä tulla lietsomaan että saadaan lähtökohdat kohdilleen kauden tuleviin kamppailuihin.

Kannattais muuten ottaa katsaus omaan viestihistoriaan jos 300 viestin edestä oot spämmännyt "hauskoja" onelinereitä foorumin täyteen.
Voisin tehdäkin katsauksen jos kiinnostaisi. En silti lähde kahdenkesken käytyjä keskusteluja pasteemaan foorumeille. Pysykööt privat yksilöiden välillä :) Ja hauskasta voi olla montaa mieltä, tarkoitus ei ole keksimällä keksiä "hauskoja" juttuja. Oma kerronta sattuu vain olemaan "huumori"painotteisempaa kuin toisten :) Hyvää viikonloppua barbapapallekin vain :)

Nordic Hockey Tigers / Hieztu ja häviämisen kulttuuri :

""en olis teistä uskonut. Vaihtakaa samantien nimeksi pilkkiteurastajat LOL ja himassa vielä, hyi ""

Joltakin tais mennä konttorista sulake ku ei alotuksia voita :)

Sanotaan heti alkuun että olisi pitänyt valita sanani toisin. Mulla ei siis ole luomuja vastaan mitään, muutama jäsen löytyy frendilistaltakin. Hyviä tyyppejä ainakin ne ketä tunnen. Itse matsi oli tiukka, sen 1-0 veitte, tosin teillä oli ihmis mv ja meillä botti, tavallaan siitä snadi etu meille. Teidän hima matsi tosin kyseessä.

Sitten itse asiaan, eli tähän pilkkimiseen. Toisen erän alkupuoliskolle asti aloitukset olivat olleet suht tasaisia, mutta itselläni enemmän voittoja niistä. Sitten päätit hakea kairan pukkarista, ja pilkki show alkoi. Elikä yli puoli matsia aloitit jokaisen aloituksen pilkillä, yhtä kolmannessa erässä tapahtunutta sitomis aloitusta lukuunottamatta. En voittanut ensinmäistäkään aloitusta loppumatsin aikana, sorruin jopa itse pilkki yritykseen muutaman kerran. Tämä luonnollisesti vitutti, myönnän. Ottelun aloitukset päättyivät basbarin eduksi 17-8. Taktiikana tavallaan toimiva, sait vastustajan ceen herpaantumaan. Itselläni tosin jatkuva pilkkiminen on yhtä epäurheilijamaista käytöstä, kuin esim. mv:n päälle dyykkailu. Kumpaakaan edellämainittua ei meillä NHT:ssä onneksi harrasteta, ei ole vielä ollut tarvetta. Ja tuskin tuleekaan. Suosittelen arvon basbar89, että opettelet aloittamaan kunnolla, eri tyylejä käyttäen. Näin sinun ei tarvitse alentua pilkkimään, ja teet myös kanssa pelaajille palveluksen. Muuta pilkki yritys matsia kohden ei mielestäni ole väärin, mutta jos ei muuta yritä, niin on se aika naurettavaa.

Tämä on vain siis oma mielipiteeni pilkkimisen suhteen, saa olla toki eri mieltä. Yleensä jätän viime yön kaltaiset viestit lähettämättä, mutta pikku jurrissa oli laitettava palutetta. ;)

Ei tää niin vakavaa ole, hyviä pelejä vaan kaikille tasapuolisesti, peace.

-Hiezu

breakers of the bonelle on voittaminen niin tärkeää, että tekevät ekassa erässä räkämaalin ja pelaavat loppupelin aikaa....
Pikkasen kiristää:)

Palaan tähän maalivahti juttuun vielä hieman. Eilenkin kun päätin herättyäni mennä vähän eashllää pelaamaan sparriin niin sieltä tuli sitten 4vs4 matsi. No olin alusta saakka päättänyt että menen maaliin. Kolme muuta ottivat tietenki hyökkääjät ja sitten kun he näkivät että jahas meillä ihmismolari häkissä, ni laiturit läks samantien johonki muualle. Sitte pelissä itse keskushyökkääjä tulokas 1 kortilla läpsyttä risua lattiaan keskiympyrässä kun omissa kova paine. Sitten lähtee bottipakkin syöttö ja suoraan vastustajalle viivaan. Arvatkaa vaan tuliko maali? 100% varmuudella takapajatso soi. Tämä keskushyökkääjä kusee joukkueen ja etenkin molarin muroihin. Sieltä sitten kahden maalin jälkee tulee viestiä: PAINU ****** imuri.... Tiedän että sparripelit on harjoittelemista ja korttien parantelua varten etc etc...... Mutta ei siellä tarvii iha pelle sentää olla.

T.Tohelo kiittää ja kuittaa hyviä pelejä kaikille tasapuolisesti!! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuu itte kokeilee maalivahtia?
Mä en pelaa maalivahtia just sen takia kun en osaa. Ja kyllä puolustan, jos oon puolustaja. Puolustan myös hyökkääjänä minkä voin ja ehdin. Pointti oliki nyt siinä, et miks siellä pitää heilua vaikka ei osaa? Mun mielestä se pitäs modata jotenkin niin, et molariks ei pääse, ennen kun on pelannut maalivahtina vaikka kaksi kautta BAP:ta.

Offline ja online pelit on kaksi aivan täysin eri asiaa. Meinaat että se jotenkin tekee paremmaks pelaajaks onlineä varten että vetää CPU sliderit nolliin ja takoo offlinessä 5 maalia per peli tai miten monta kertaa nyt ehtiikään yhden matsi aikana laukomaan? Sillon on tarpeeks näyttöä lähtee sun kanssa onlinee? xD Milläs meriiteillä herra itse arveli olevansa sitten siinä tapauksessa tarpeeks hyvä onlineen?

Pelaamaan oppii vaan pelaamalla, onlinessä. Peli on aivan erilaista pelata muita pelaajia vastaan kuin samaa kuviota jauhavia CPU pelaajia vastaan offlinessä.

Pitihän se vähä tulla lietsomaan että saadaan lähtökohdat kohdilleen kauden tuleviin kamppailuihin.

Kannattais muuten ottaa katsaus omaan viestihistoriaan jos 300 viestin edestä oot spämmännyt "hauskoja" onelinereitä foorumin täyteen.

Tää Tripla on kyllä tosi nokkela itseään toistavissa kommenteissa.

Tää Tripla on kyllä tosi nokkela itseään toistavissa kommenteissa.
Se on kiva että miellyttää :) Ja hyvää hyvyyttäni voin vielä muistuttaa ettei tainnut liittyä EASHL:ään mitenkään tuo kommenttisi. Ikävää käydä selailemassa foorumia kun ei olekaan topiciin liittyvää sisältöä. Vapaissa pelaajissa todella paljon vajaita hakemuksia ja täälläkin kahdenkeskisiä naljailuja. Palataampa asiaan? T: innolla seuravaa viestiä odottava. :)

Ylös Bottom